Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/1, 2008 kl. 13:00, av WAMPyrellagirls

Vegetariska testet

Del 15 av 43 i serien Wampyrellaserien

Vilken grönsak är bäst när man onanerar? Tina och Lotta undrade också, men tog reda på vilken de tyckte gjorde mest nytta i fittan.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Tina! Ledande fråga, som jag ändå måste svara på.

Stygg, värre förr. Med varken ledning eller karta i skallen var det ibland "äventyrligt"! Därefter kom en tid med lite av eftertankens kranka blekhet. Ingen ingefära, däremot det andra.
Idag väljer jag medvetet när båda "kryddorna" skall ingå i menyn. Helande för själen och de yngre åren, sägs det... Jag blir som ett lamm efteråt, finns det de som påstår. Tro'et eller ej.

//Huldran.

30/9, 2019 kl. 08:34

#4

WAMPyrellagirls

Ingefära har egenskapen att den svider styggt och jag har hört att stygga flickor ibland får både smaka ris o ingefära!

Men inte är Huldran, en stygg flicka?

/Tina

28/9, 2019 kl. 11:49

#3

Huldran

Ingefära?! Morot och grönfärgade grönsaker har ju provats för länge sedan. Men ingefära! Det är snudd på djurplågeri skulle jag tro.

Jag menar, i vissa sammanhang är ju också människan ett djur. Speciellt när orgasmen kommer.
//Huldran.

28/9, 2019 kl. 02:23

#2

WAMPyrellagirls

Vi tycker det är betydligt märkligare att en novell kan bli visad nästan 1000 gånger innan någon ger den en enda kommentar.
Nu är denna novell överflyttad från gamla Bubblan och något måste ha hänt vid den flytten, för i originalmanus är det 100% vegetariskt. Men vi tackar Salah ad-Din för uppmärksamheten och nu är det justerat och hoppas att trovärdigheten höjs till oanade nivåer.
Tina W

19/3, 2015 kl. 07:02

#1

Salah ad-Din

"Vegetariska testet" borde det heta. Har länge irriterat mig på detta och novellen tappar i trovärdighet. Konstigt att ingen tidigare påpekat detta och hjälpt er justera!

18/3, 2015 kl. 23:36