Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/10, 2010 kl. 18:02, av JelC

Den allvarsamma leken

Del 4 av 4 i serien Kyssleken

Det krävdes mer för att komma fram till slutet av den här berättelsen i svensk skärgårdsmiljö. Därför blev denna avslutande del väldigt lång! Hoppas du orkar läsa klart - och att det var mödan värt...

/jelc

Som i ett töcken låg Hanna och försökte smälta Sofies uttalande. Det var inte det att hon inte ville ta av sig de fuktiga byxorna – hon skulle lytt mammas råd när hon kommit in efter regnet – men att bli kysst i ljumskeln! Hon försökte för sig själv föreställa sig det område som räknades som ljumske. Själv brukade hon mena området som rakas för bikinilinjen och ner på insidan av låret. ’Wow! Tänk att få känna Annas läppar där...’

Anna å sin sida var så kåt att hon inte längre brydde sig vart hon skulle kyssa.
Sofies uppmaning nyss var bara en i raden, kändes det som. Det var nästan som att något annat som tredje kyss – låt säga i naveln, eller på knät eller nåt – hade skapat större protester än det här: ljumsken…

Som i trans såg hon hur Hannas fingrar sakta knäppte upp bältesspännet i jeansen, när plötsligt djävulen flög i den lilla indiska skönheten.

”Ställ dig upp och strippa! Det gjorde ju jag, ju…” Någon, nej alla i rummet ropade högljudda bifall, och en flämtande Hanna ställde sig på något ostadiga ben, med händerna kvar nere vid jeansknappen. En rännil av pärlande svett rann mellan de spänstiga brösten, och en liknande bäck försvann längsmed ryggradens dalgång ner i jeansen. Hela den blottade överkroppen var svettblank och skimrade sexigt i ljuset från stearinlågorna.

För det var sexigt.
Det fanns inte längre något annat ord som med rättvisa kunde beskriva det som hände i stugan. Fyra skönheter, nej fem – det var ingen som inte tyckte de fyra andra var otroligt vackra – osade av värme och kåthet. Nästan nakna kroppar, som skickade heta vågor till alla som fanns i närheten; tunga flämtande andetag, som nästan övergick i svaga stön; utforskande händer som sökte och fann var och ens känsligaste områden. Blickar som var glasartade och ofokuserade och inte längre skämdes för att fästas på bröst, stjärtar och smekande händer. Och kyssande läppar.

Hanna började långsamt dansa mitt i cirkeln. Hela tiden rörde hon fötterna i små tramp på den mjuka mattan och lät höfterna vandra i cirklar, i takt med någon rytmisk, men ljudlös musik. Hon hade sett en video med Alizee på YouTube och genast försökt att härma den unga fransyskans dansstil. Händerna höll kvar i byxknappen några sekunder innan de började vandra över den bara överkroppen; över höfterna, ut på magen, upp till brösten, vidare till halsen och genom det långa håret. Smekningarna upprepades utan att någon gång tveka eller blygas. Bröstvårtorna fick några snabba nyp och knådningar innan händerna återvände ner till knappen i jeansen.

Tyst för sig själv började hon nynna melodin till den franska hitten, och fick de andra att klappa takten och busvissla, när hon med tummarna innanför jeanslinningen svängde runt sin egen axel, precis som Alizee i videon.
Efter fullbordat varv lät hon händerna vandra fram till knäppningen, och drog sakta ner dragkedjan, så att de neongula spetstrosorna skymtade i gilpan. Hon lät blicken hungrigt vila i de andras ögon, en i taget, till och med sin mamma. När hon var tillbaka till Anna förde hon ihop benen och med tummarna i linningen började hon långsamt skjuta jeanstyget över baken.

Sofie och Carin, som satt bakom henne, såg hur mer och mer av en brunbränd stjärt, endast delad av ett smalt gult band, blottades och strax skymtade en trosbeklädd blygd mellan stjärthalvorna. Med ett ryck drogs jeanstyget upp igen och Hanna rätade på sin framåtböjda kropp. Katrin och Anna, som under tiden växlat med blickarna mellan Hannas sugande ögon och perfekta bröst, som sakta böjdes nedåt mot dem, såg leendet som illmarigt spred sig i Hannas ansikte just innan hon rätade på sig. Strax hade den dansande skönheten vänt sig helt om och upprepade processen till motsatt par.

Katrin och Anna följde fascinerade hur den bruna stjärten blottades medan Hanna sög i sig Sofies och mammas blickar. Att se sin mamma ha svårt att släppa brösten med blicken gav Hanna en enorm kick och hon rast plötsligt till där hon stod.

Istället för att resa sig igen lät hon jeansen fortsätta ner över låren och vaderna och sedan klev hon ur dem, sparkade dem åt sidan och betraktade flickorna bakom sig mellan sina lätt särade ben.
De fem åren i gymnastiktruppen tillät henne att stå dubbelvikt på detta sätt utan att tappa balansen eller sträcka sig. Hon log mot dem, samtidigt som hon lät händerna vandra från hälarna, upp över benens baksida och till sist stanna på rumpan. Hon visste att trostyget inte dolde något av hennes blygd för sina betraktare, och att den tunna stringen även gav viss insyn till stjärtskårans inre skrymslen. Sakta rätade hon på kroppen och började samtidigt böja knäna rytmiskt så att stjärten åter gjorde små guppande cirkelrörelser. Och hon älskade det!

Carin var både fascinerad och stolt över vad hennes dotter gjorde, och kunde göra, på mattan mellan dem.

När Hanna så småningom åter lade sig till rätta i cirkeln, med låren lätt särade och endast iklädd ett tunt gult spetstyg över skötet, kände hon plötsligt hur hon blev plaskvåt mellan de egna låren. Hon skulle inte känna så här, inte för sin egen dotter. Men vad ska en kvinna göra, som får bevittna en sådan skönhet utföra en så erotisk striptease? Även om den strippande skönheten är ens egen dotter…



* * *

Nu när Hanna åter låg på plats kunde den tredje kyssen äntligen utdelas. Anna kröp åter på alla fyra fram mot sitt väntande byte. När hon var framme vid klasskamraten, fortsatte hon sin tigervandring i en tät cirkel runt den utsträckta kroppen tills hon var framme vid fotändan. Hennes vandring hade gett alla i cirkeln en god möjlighet att studera hennes nästan nakna kropp in i minsta detalj och detta hade delvis varit hennes avsikt. Hon var så kåt att hon var säker på att trosorna var helt genomskinliga i grenen och att de savande vätskorna som rann ur hennes kön bildade blanka fläckar på låren. Och så var fallet.

Katrin såg Annas svarta kropp långsamt krypa förbi henne där hon satt. Cirkeln var så pass snäv att hennes klasskamrat inte kunde passera mellan henne och Hanna, utan att deras ben strök mot varandra. När Anna slutligen särade Hannas ben för att komma åt att kyssa den angivna platsen, vändes hennes trosklädda, och helt genomblöta kön mot Katrin, bara ett par decimeter från hennes ansikte.

Frestelsen att sträcka ut en hand och sluta den över det ångande skrevet var stor, men just nu ville hon se hur Annas mun utdelade den tredje kyssen på Hannas ljumske.

Sofie satt med korslagda ben och handen innanför både jeans och trosa. Den låg ganska still över det savande könet men tryckte ändå rytmiskt mot den uppsvällda klittan. Ögonen var fästa på Hannas trosklädda kön, som likväl avtecknade sig som vore det blottat. Varenda veck, varje avsaknad av könshår – väninnan var helt rakad, det visste hon från duscharna i gympan, och det kunde hon och de andra se genom det gula spetstyget - till och med den lilla upphöjningen av den svullna klitorisen, avtecknade sig mot trostyget.
Hennes blick vandrade vidare till Anna som nu sakta rörde sig upp mellan de lätt särade benen, men fästes istället på Katrin bakom henne. Hon hade dragit upp både linnet och sport-bh:n och kramade sina blottade bröst med båda händerna. Sofie hade sett Katrins nakna bröst tidigare, men aldrig i ett så sexuellt laddat sammanhang som det här. Bröstvårtorna var rosa mot den vita huden, vårtgårdarna var något större än femkronor och uppsvullna som små trattar. De vek sig och fjädrade upp igen när fingrarna passerade. Brösten var så stora, större än någon annans bröst Sofie någonsin hade sett, men de var inte särskilt hängiga. Åtminstone pekade bröstvårtorna inte nedåt, utan satt relativt högt upp på bröstens rundning. De var så vackra, så inbjudande…

Carin var så uppslukad av den mörka flickans nakna kropp uppkrupen mellan hennes egen dotters lika avklädda gestalt, att hon omedvetet lutade sig framåt, så att hennes arm strök mot dotterns axel när hon tog stöd mot mattan. Hon flyttade kroppen och därmed handen något, men höll sig fortfarande böjd in mot den hägrande skådeplatsen. När Katrin plötsligt drog upp linnet och sport-bh:n över sin enorma byst, kunde hon inte låta bli att undslippa sig ett svagt stön.

Bröstvårtorna under bh:n värkte av kåtheten och hon bestämde sig plötsligt för att följa Katrins exempel. Med en snabb hand bakom ryggen hade hon knäppt upp bh-spännet och lät sedan bh:n falla ner i den andra handen.

Hanna låg på golvet och såg allt det här: Katrins blottande av brösten, dessa fantastiska glober; mammas plötsliga avlägsnande av bh:n svullna av kåthet, inom räckhåll för sina egna händer, men framför allt Annas huvud som nu hängde bara några decimeter ovanför hennes pulserande kön. Fitta. Hennes pulserande fitta!
Tanken på det egna savande könet gjorde henne plötsligt medveten om de andra kvinnornas osande skrev. Från båda sidorna av sitt huvud kände hon dofter, var och en med sin speciella pregnans, av å ena sidan Sofies, å den andra sin mors ångande fittdoft. Det fanns flera dofter av liknande slag, men dessa kunde hon inte placera vid rätt fitta. Men hon visste att de tillhörde henne själv, Anna och Katrin.

Myskdoften från Hannas skrev bara ett par decimeter nedanför hennes känsliga näsa, fick Anna att med slutna ögon dra djupt efter andan. Med en hand på vardera knät förde hon sakta Hannas lår ut och isär, så att ytterkanterna av blygden kröp ut ur sitt täckande skal. ’Där ska jag kyssa…’ tänkte hon medan hon kröp tillrätta mellan de nu kraftigt särade låren. Hon hade bestämt sig för hur kyssen skulle utdelas, och tittade upp mot Hannas ansikte för att söka en sista bekräftelse från sitt offer. Hanna tittade ner mot henne från mellan de klotformade brösten, men log inte bekräftande utan uttryckte snarast något som tolkades som skräckblandad förväntan. Detta räckte för Anna. Hon tittade åter rakt ner på det skira tyget över den savande fittan mellan Hannas ben, och placerade en hand på varsitt brännhett lår.
Synen av fittan, som hårlös och glänsande delade sig och avslöjade såväl en uppsvälld klitoris som en mörk fördjupning i blygdens nedre ände, fick henne att överväga handlingar hon aldrig tidigare ägnat en tanke.

Men nu var det ljumsken som skulle kyssas. Anna slöt ögonen i en sekund och när hon öppnade dem igen formade hon läpparna till en liten strut och pressade dem försiktigt mot huden strax nedanför där trostyget övergick i midjeresår. Nästa sekundlånga kyss hamnade någon centimeter längre ner i ljumskvecket. Doften från fittan strax till höger om läpparna var tryckande intensiv och lockande, men hon stålsatte sig att fortsätta kyssa ljumsken.
’Tänk att jag kysser en tjej mellan benen! Jag kysser Hanna nästan på fittan…’

Carin såg hur Hanna slöt ögonen och drog häftigt efter andan i samma ögonblick som Annas läppar fick kontakt med hennes högra ljumske. Vid den fjärde kyssen, gradvis längre ner, öppnade Hanna ögonen och försökte se ner på vad den mörka flickan gjorde. Scenen var det mest erotiska som Carin någonsin hade bevittnat, och då hade hon ändå sett sin beskärda del av såväl porrfilm som live action sex i de tre- och fyrkanter hon och Hannas pappa medverkat genom åren. Ingenting slog det här. Ingenting!
Hennes egna händer smekte ohämmat de nakna brösten, eller vandrade ner innanför trostyget. En snabb blick på Sofie – ’Gud, vad sexig hon är!’ – såg att den unga brunetten gjorde samma sak. Hon hade också knäppt av sig sin bh och satt och drog i de ljusbruna bröstvårtorna, med blicken stint fäst vid Annas kyssande mun.

Katrin hade svårt att se från sin position på mattan, och lutade en bit åt sidan för en bättre vinkel.

Annas hår hängde ner över skådeplatsen, och utan att tänka sträckte hon sig fram och samlade det svarta hårsvallet i ett grepp vid nacken. Nu kunde hon utan problem se Annas kyssande mun. Plötsligt bytte den mörka flickan sida och började kyssa sig nedåt på den högra sidan av trosan. Katrin släppte sakta håret och lät handen glida över Annas axel och överarm på sin väg tillbaka. Allt hon gjorde sedan Anna börjat kyssa Hannas ljumskar var som i ett töcken och skedde helt automatiskt. Katrin böjde sig plötsligt fram mot Hannas utsträckta kropp och hade i ett nafs den högra bröstvårtan mellan sina läppar, och började ljudligt suga.

Anna kände först Katrins varma hand i nacken som höll undan håret, och sedan hur den smekte över hennes skuldra. Lyckan av att motta denna uppskattning från sin kurviga väninna, gav henne ytterligare mod i sitt kyssande.

Säkert hade den anvisade minuten redan passerat, men hon hade inga planer på att sluta. Snarare ville hon byta strategi. Med tungan formad till en rosa spets målade hon ett fuktigt salivstreck utmed den vänstra troskanten, först uppåt och sedan ner, så långt hon kunde nå in mellan de svettblanka låren. Smaken av fittsafter och svett – hon hade smakat sina egna könssafter vid flera onanisessioner, så sensationen mot tungan var henne inte helt ny – var ljuvlig och totalt avväpnande. Små stubb från de avrakade hårstråna kittlade hennes tungspets. Nästa drag med tungan försökte komma in under troskanten och lyckades nästan, åtminstone där tyget var som smalast, nere vid Hannas mellangård. I nästa ögonblick placerade hon sin vidöppna mun på det gula spetstyget, rakt över den ångande fittan.

Sofie, som först såg hur Katrin plötsligt hade Hannas vänstra bröstvårta mellan läpparna och sedan hur Annas mun täckte det gula trostyget mellan hennes ben, insåg att leken oväntat eskalerat till långt över de angivna ramarna, och ville även hon vara med och leka. Bröstet till höger var fortfarande orört och såg ut att vara i stort behov av hennes läppar. När de slöt sig om bröstvårtan gick det en stöt genom henne, från triaden av njutande flickor som hon i det ögonblicket anslöt sig till. Hannas hand grep tag om hennes nacke, precis som hon redan gjort runt Katrins, och pressade hennes mun mot bröstet.

Hannas stön var inte längre återhållna och tysta, utan det tre utforskande munnarna fick henne att vråla sin kåthet rakt ut. Hon kände hur varenda fiber i hennes kropp ville beröras av dessa läppar, och bjöd villigt ut sig för deras anfall. Att hennes mamma satt ett par decimeter bakom henne hade hon antingen helt glömt bort, eller så brydde hon sig helt enkelt inte lägre. Nu ville hon bara snabbt komma till sin första lesbiska orgasm.

Carin visste inte var hon skulle fästa blicken. Anna förde i en snabb rörelse hennes dotters trostyg åt sidan och Carin såg till sin häpnad hur indiskans läppar slöt sig om det helt slätrakade könet därunder.

Katrin och Sofie diade Hannas vackra bröst med passionerad ihärdighet, samtidigt som de med ena handen från varsitt håll smekte dotterns brunbrända kropp och vidare över Annas mörka, något benigare gestalt. Hon sträckte ut sin ena hand, den som inte var begravd i den plaskvåta fittan, och strök Hanna över håret och kinden. Sedan visste hon vad hon skulle göra.

Hon ställde sig upp på knä bakom Hannas huvud. Sofies hand sköt plötsligt ut och smekte över hennes lår och upp på magen. Hennes egna händer fattade tag i trosorna och drog det sista kvarvarande plagget ner till knäna. Känslan som for genom kroppen när hon slutligen var helt naken och blottad inför de fyra unga flickorna fick henne att rysa i hela kroppen och högt skratta till av den plötsliga förnimmelsen. Sen gav hon sig ut på sin mission.

Hon ställde sig på knä invid Katrins framåtböjda kropp och strök med handen över ryggen, och upp under det hopknölade klädbyltet vid skuldrorna.

När Katrin tittade upp på den helt nakna äldre kvinnan, lätt förfärad, men samtidigt hur kåt som helst, räckte det med en menande blick från Carin för att den kurviga blondinen skulle förstå. Hon reste sig i knästående ställning och lät Hannas mamma dra hennes linne och bh över huvudet. Sedan kände hon ett par händer i jeansens resår när Carin sakta började lirka plagget över de rejält utsvängda höfterna. Katrin hjälpte till med sina egna händer och strax var såväl jeansen som bomullstrosorna samlade i en hög vid knäna. Medan Katrin återgick till Hannas bröst fick Carin av byxorna från det sista av benen och la dem i högen där hennes egen klänning, underkläder och Katrins övriga plagg redan låg.

Hanna tittade drucket upp när Katrins mun inte längre diade hennes bröst. Hon såg sin nakna mamma stå snett bakom den vackra blondinen och lyfta linnet och bh:n över hennes huvud. I nästa ögonblick började Carin lirka med Katrins byxor och hade dem snart, tillsammans med trosorna nere vid knäna. Därefter återvände blondinens mun till bröstet och allting var åter som det skulle.

Med ena handen sökte Hanna sig via det lockiga hårsvallet, upp över Katrins skuldra, och sedan runt bröstkorgen till de hängande brösten. Hon kände den hårda bröstvårtan i handflatan när hon masserade den enorma globen, och fick plötsligt konkurrens av en annan hand på liknande upptäcktsfärd. Katrin gnydde kring hennes bröst och Hanna log.

När Carin såg Hannas smekande hand ville hon plötsligt röra sin dotter och lät sin egen hand omsluta det hängande bröstet och Hannas kramande fingrar. Men hon avbröt sig – hon hade ett uppdrag att slutföra och vandrade därför vidare, med handen i släptåg över unga vibrerande kroppar. Så stod hon bakom Anna, vars tunga och läppar utförde uppenbara underverk med hennes dotters fitta. Hon ställde sig helt intill den upplyfta indiska stjärten, och böjde sig fram så att hennes egna bröst plattades ut mot Annas rygg. Hon lät händerna omsluta indiskans händer på sin dotters lår – bara någon decimeter från den slickande munnen och dotterns fitta – och följa armarna upp till de små brösten, smeka de stenhårda bröstvårtorna, och fortsätta utmed en mager bröstkorg, upp på ryggen och ner över den trosklädda baken.
Efter att de glidit ner över flickans lår, återvände de upp till den plaskvåta trosan och Carin tryckte sin högra hand mot indiskans fitta. Anna stönade rakt in i Hannas uppspärrade kön, och pressade sitt eget mot den smekande handen. I en snabb rörelse drog Carin ner de vita trosorna och gned sedan handflatan i långa drag mot det sparsamt behårade, pulserande könet. Fittan delade sig av beröringen och den äldre kvinnan kunde känna den yngres stenhårda klitoris mot fingret. Hon gav den en snabb retning och lät sedan fingerspetsen glida utmed den savande skåran tills den plötsligt sjönk in till andra leden i en mycket trång fittgång.

Anna kved till igen och placerade sin ena hand över sitt pulserande kön. Samtidigt nådde de tre flickornas sammanlagda behandling sin höjdpunkt, och Hanna skrek rakt ut i kvällens första orgasm.

Carin log lyckligt åt dotterns klimax, men hon hade ett uppdrag att utföra och fortsatte därför sin vandring. Handen lämnade Annas kön och gled över ryggen, nerför armen, över Hannas högra sida och in i Sofies bruna hår. Nu stod hon snett bakom den vackraste av Hannas kompisar. De välformade brösten hängde stora och gungande ner under den solbrända kroppen och Carin lät sina fingrar omsluta den närmaste, lockande globen. Bröstvårtan var hård som en liten sten mot handflatan och hon nöp och drog i den, innan hon lät handens vandring slutligen nå fram till Sofies uppknäppta jeans och den fantastiska rumpa de hyste.

Carin började inte genast försöka dra ner tyget över den välvda bakdelen. Istället lät hon fingrarna hitta in under kanten och söka sig runt och in under tyget. Hon grep om överdelen av den ena skinkan, hon lät en finger vandra ner i stjärtskåran och sedan upp på den andra stjärtgloben. Hon lät därefter handen finna vägen runt till Sofies flämtande mage och söka sig ner, först utanpå, sedan innanför det stramande trostyget. Den lilla hårtofsen var varm och fuktig och nedanför den fanns ett rakat kön som var så hett och glatt att Carin log av lycka. Det här var kvällens mål. Det var hit hon hade hoppats komma sedan leken startade. Nu var hon nästan framme…

Sofie njöt av Carins utforskande händer på sin kropp. Hon skulle spela obemärkt en liten stund till, sedan skulle hon flytta fokus från den yngre till den äldre av de båda Ekelundskorna. När så Carins fingrar slutligen nådde fram till hennes svullna, känsliga klitoris, var tiden för bytet inne. Sofie gav Hannas bröst en sista slurpande kyss, placerade sedan en blöt puss på hennes läppar, innan hon reste sig och vände sig mot Carin.

Hanna såg hur Sofie övergav hennes bröst och istället omfamnade hennes mamma. Synen var skimrande och vacker. Tanken på att hennes bästa kompis snart skulle älska med hennes egen mamma var både skrämmande och oerhört upphetsande. Hon hoppades att de båda kvinnorna skulle få en lika skön stund tillsammans som hon själv hade med Anna och Katrin. Dessutom ville hon börja bidra till allt det sköna som hände i stugan. Sedan Anna hade börjat slicka och suga hennes savande kön med tunga och läppar hade Hanna varit i Sjunde Himlen. Hon hade blivit slickad ett par gånger av sin förre pojkvän – det hade tagit slut strax efter att de börjat sommarlovet – men det Anna gjorde där nere var något helt annat än hans tafatta och finesslösa behandling. Detta ville hon åtgälda. Och först på tur stod Katrin. Anna skulle få ge henne en andra orgasm innan hon fick sluta.

Hanna förde sin hand genom det blonda håret, över axelen och fram till det stora bröstet under Katrins diande kropp. Från där hon låg kunde hon se det sparsamma blonda håret mellan flickans ben och anade den rödsvullna fittan bakom den lilla tofsen.

”Kom hit får jag slicka dig, Katti…” Rösten var skrovlig och hes, men uppmaningen hade ändå gått fram. Katrin släppte den nu ganska ömmande bröstvårtan med läpparna och tittade frågande på Hanna.
”Kom och gränsla mig. Jag vill slicka din fitta!”

Katrin reste sig upp, och betraktade några sekunder Annas slickande ihärdighet, och de båda vackra brunetterna som stod omslingrade på andra sidan Hannas utsträckta kropp. Sedan satte den blonda skönheten en fot på var sida om hennes huvud och Hanna såg med fascinerande ögon hur det svullna könet sakta närmade sig hennes läppar. När de nu för första gången skulle komma i kontakt med en fitta, höll hon sig först bara helt still för att registrera upplevelsen med sina sinnen.

Den intensiva fittdoften nästan bokstavligen droppade ner i hennes näsa och de blodfyllda rödrosa blygdläpparna pulserade ut värme mot hennes kinder. Under ett hudveck stack en svullen klitoris fram sin lilla inbjudande knopp, och ett par krusiga inre blygdläppar delade sig till slut och blottade en konvulserande fittöppning. ’Det här kan jag vänja mig vid när som helst. Vad lycklig jag är som får smaka den här…’

Utan att sluta ögonen lyfte hon huvudet från mattan och pressade en kyss mitt på det savande könet framför sig.

Smaken av en annan kvinnas fittsafter spred sig från läpparna in i munhålan och upp i näsans doftorgan. Det var ljuvligt, inte alls som hon föreställt sig. Visserligen hade hon smakat sig själv flera gånger när hon onanerat, men det här var något annat, så mycket bättre! Tungan gjorde snart läpparna sällskap och tillsammans började de utforska varenda skrymsle av Katrins fantastiska fitta.

Katrin bet sig i läppen och fick blodsmak i munnen när Hannas mun äntligen kom i kontakt med hennes plaskvåta fitta. Känslan var helt underbar. Trots att hon hade prövat det mesta hon hade kunnat komma på vid sina onanitillfällen var denna upplevelse något hon aldrig kunnat föreställa sig. Hon var inte säker på att det var bättre, men det var definitivt annorlunda. Och ljuvligt! Rytmiskt började hon sänka sin fitta ner mot Hannas mun, men fick snart ont i låren. Hon sträckte först den ena sedan den andra handen mot mattan och tog stöd, och strax släppte värken i benen. Hon särade fötterna något och kunde sedan fullt ut utföra sin rytmiska underlivsrörelse.

Intensivt kyssande föll Sofie och Carin ner på mattan, alltjämt omslingrade. Sofie njöt av den vuxna kvinnans läppar, och känslan av de styva bröstvårtorna som pressades mot hennes egna, och välkomnade sedan tillfället, när Carins kyssande läppar banade sig väg ner över halsen, över nyckelbenet och strax fann hennes ena stenhårda bröstvårta.

”Vänd på dig…” Sofie uppfattade inte ljudet av Carins uppmaning, men när Hannas mamma rullade över på rygg på mattan med huvudet nere vid hennes höfter och tecknade med några enkla handknyckningar att hon skulle lägga sig ovanpå med huvudet mellan hennes särade lår, förstod Sofie vad kvinnan var ute efter och var inte sen att lyda.

Synen och lukten av det behårade könet framför sig var oerhört berusande, och hon blev sittande en bit ovanför det, tills hon kände Carins händer om sina egna höfter och den plötsliga sensationen av ett par varma sugande läppar mot sitt eget kön.

Anna kände hur en andra orgasm for genom Hannas kropp och dränktes ännu en gång av utforsande fittsafter. Smaken var ovan men verkligen tilltalande och hon såg till att få i sig så mycket av dessa safter hon kunde. När hon tittade upp från sin plats mellan Hannas lår såg hon att saker och ting hade ändrats sen nyss.

Över Hannas ansikte satt en naken Katrin och blev uppenbarligen slickad. Till vänster låg Hannas mamma och Sofie med huvudena mellan varandras särade lår – ’Det hette nån siffra…’ – och av ljuden att döma njöt de alla lika mycket av respektive behandlingar. Själv kände hon att hennes egen fitta var i stort behov av en liknande behandling. Innan hon lämnade Hannas skrev tog hon tag i de neongula spetstrosorna och drog av dem och slängde dem i den stora klädhögen till höger. Sen reste hon sig upp.

Synen av de fyra älskande kvinnorna på stuggolvet var oerhört erotisk. Ljuslågorna från de fem sex alltjämt brinnande ljusen skapade fladdrande mönster över de svettiga kropparna och alla ljud och dofter som fyllde rummet var som det godaste berusningsmedel hon kunde tänka sig. Killar hade ockuperat hennes tankar de senaste tre åren, men ikväll, och sannolikt för lång tid framöver, skulle inga män i världen kunna konkurrera med detta.

Anna gick fram och ställde sig på huk tätt bakom Katrin så att hennes värkande bröstvårtor pressades mot klasskompisens mjuka rygg, och slöt sina små händers fingrar så gott hon kunde om de stora gungande brösten. Katrin slog upp ögonen och log mot henne, och njöt av att känna den lilla indiskans händer nypa och knåda hennes byst.

”Jag vill att du slickar mig nu…” Annas grötiga röst viskade orden i Katrins öra, och fick henne att för en kort sekund stelna i sin juckande underlivsrörelse. Anna reste sig och ställde sig gränsle över Katrins bakåtlutade kropp.
”Slicka min fitta!” Hon hasade närmare Katrins mun, och fick lite svårt att gränsla den betydligt kraftigare flickans bröstkorg.

Katrins alla sinnen var plötsligt fokuserade på den annalkande chokladbruna fittan. Så här nära kunde hon inte undgå att uppslukas av synen och dofterna framför sig. Hon hade med en fickspegel flera gånger detaljstuderat sitt eget kön, men likheterna mellan det och Annas fitta var förvånansvärt få. Indiskans yttre hudveck var i det närmaste obefintliga, medan de inre blygdläpparna var betydligt större och mörkare än hennes egna. Annas särade lår blottade också ett rosa innandöme som stod i stark kontrast till det omgivande könet. Allt detta tog kanske en mikrosekund att registrera, men ögonblicket räckte för att Katrin skulle repa det mod hon krävde för sin hägrande uppgift. När läppar mötte läppar kunde hon bara sluta ögonen och njuta av den smak och de dofter hon erfor.

Hanna iakttog händelseförloppet framför sig med tungan djupt instucken i Katrins ljuvliga fitta. Hanna var säker på att flickan var oskuld, men denna fitta måste ha penetrerats av allehanda kukformade redskap under längre tid, för oskuldsfullt trång var den inte. De glesa hårstråna kittlade henne på näsan och kinderna, men hon lärde sig snabbt att ignorera detta. Katrins juckande rörelser återupptogs i takt med att hon uppenbarligen fann sin egen rytm mot Annas kön.
Hanna såg hennes hakspets röra sig i snabba rörelser mot det särade könet mellan de mörka särade låren. Hon såg också hur Annas anusrosett pulserade i takt med rörelserna, och kände sin egen dra ihop sig vid tankebilden som för en sekund dominerade henne.

Anna stönade ut sin njutning och slog händerna om Katrins nacke för att kunna pressa läpparna hårdare mot sitt kön. Hon tvingade upp sina hopknipna ögon och tittade ner på Katrins sugande mun. I ett par sekunder möttes deras blickar och Anna log. När Katrin åter slöt sina ögon i njutning, flyttade hon blicken ut över mattan till det älskande paret intill dem. Som de låg och slickade varandra – ’sextinia hette det’ – hade hon Sofies runda, brunbrända bak i blickfånget, med Carins ivrigt sugande mun hårt pressad mot flickans kön.

Att Sofie gav Hannas mamma samma behandling rådde det inget tvivel om, men hennes bruna hårsvall skymde effektivt sikten för eventuella iakttagare. Plötsligt släppte Carin Sofies fitta och skrek rakt ut i en skälvande orgasm och när hon flera sekunder senare återupptog slickandet, lät hon även två fingrar försvinna in i den uppsvällda fittan för att påskynda flickans orgasm. Innan denna hann frambringas, skrek Katrin plötsligt ut sin orgasm rakt in i hennes egen fitta, och Anna kände hur hon själv snart skulle brisera.

Som på ett gemensamt kommando fick så de två återstående flickorna sina orgasmer.
Annas ben tappade all bärförmåga och hon föll ihop på mattan mellan de båda paren. Sofie kapsejsade även hon och låg och skakade i fosterställning bredvid Hannas mamma. Katrin hade sjunkit ihop på Hannas mage, men rullade, eller möjligen knuffades, av och låg helt utslagen på mattan.

* * *


Det dröjde nästan en minut innan någon av dem rörde sig. Katrin satte sig upp och betraktade de fyra andra kvinnorna. En klump växte sig stor i halsen och det kändes som om hon skulle börja gråta. Hon snyfta de till samtidigt som ett lyckligt leende spred sig över hennes ansikte. Runt omkring henne började de andra sakta sätta sig upp de med, och leende söka varandras blickar.

”Jaha, vems tur är det att kyssas?” frågade Hanna, och fick alla att skratta.

”Leken fick visst en lite oväntad vändning…” log Carin tillbaka.

Detta fick de unga flickorna att generat slå ner sina blickar. Vad var det egentligen som hade hänt? Vad hade fått dem, som tillsammans knappt hade kysst en annan kvinna på munnen före ikväll, att utan hämningar dyka ner mellan varandras särade lår och slicka varandra till orgasm? De hade ju inte blivit tvingade. Och Carin hade inte varit den som övertalat dem heller… De hade uppenbarligen låtit det ske helt av egen och fri vilja. Wow!

Carin såg de grubblande uttrycken i de unga flickornas ansikten.

”Är det någon av er som känner att ni har tvingats till något ni inte vill göra?” Flickorna svarade inte. ”Är det någon som ångrar det som nyss har hänt?”
Långsamma huvudskakningar bekräftade att så inte var fallet.

”Jag hade aldrig trott att jag skulle göra något sånt här, aldrig i mitt liv!” Det var Anna som talade, med låg och lätt flämtande röst. ”Men jag ångrar ingenting!” Mumlande bifall från de övriga flickorna fick Carin att le.
”Jag nästan ångrar att jag inte gjort det tidigare…”

Med ett sympatiserande ”Åhh…” sträckte sig Carin fram mot den lilla indiska flickan och gav henne en lång och innerlig kram. Sen vände hon sig mot dem alla.

”Jag är så glad och stolt över er, ska ni veta. Jag trodde när vi inledde Kyssleken att vi på sin höjd skulle komma till att ni kysste varandra på munnen och kanske på brösten. Men att ni så snabbt blev av med kläder och valde kyssar på mer och mer intima ställen hade jag aldrig föreställt mig.”

Carin strök sin dotter och Sofie, som båda satt närmast henne, över axlarna och log lyckligt mot dem alla.
”När jag själv lekte denna lek med mina väninnor, var vi dels några år äldre än vad ni är, vi hade åtminstone börjat gymnasiet, och dels kom vi nog aldrig längre än till att vi kysste varandras bröst. Kanske vi någon gång kysste mellan benen, men då hade vi nog lekt Kyssleken fyra fem gånger…”

Flickorna tittade på varandra och en gemensam stolthet växte sig allt starkare mellan dem.

”Jag vet inte hur det är med er andra…” Det var Hanna som plötsligt tagit till orda, ”men jag vill fortsätta med det vi nyss höll på med…” Och innan någon han instämma eller förneka detta påstående, hade hon böjt sig fram och gett Sofie en kyss mitt på munnen.

Detta blev startskottet för en ny omgång och nya sammanslutningar. Medan hon och Sofie långsamt gled ner i en ny sextinia, drog Carin de båda övriga flickorna till sig i en omfamning.

Kontrasten mellan den nästan Zornska blondinen och hennes magra indiska klasskamrat fann den äldre kvinnan oerhört fascinernade och lockande. Det blev dock Katrin som tog initiativet till vad som komma skulle, genom att pressa sina läppar mot Hannas mamma i en het kyss. Carin besvarade kyssen med plötslig passion och i nästa ögonblick hade de glömt Anna vid deras sida. Men hon hade inte glömt dem. Hon hukade sig ner vid de båda kyssande skönheterna och placerade sina händer på varsina bröst; Carins i sin vänstra och Katrins i sin högra. Brösten inte bara såg ut utan kändes väldigt olika. Förutom den uppenbara storleksskillnaden var Katrins bröst spänstigare under de kramande fingrarna, medan Carins hade en något lösare konsistens. Bröstvårtornas form var olika men de kändes lika hårda och varma mot Annas handflator. ’Undrar om de smakar olika också…’ Hon böjde sig fram och tog först den ena, sedan den andra bröstvårtan i munnen och lät tungspetsen hastigt spela över dess konturer. Olika var de, men definitivt lika goda!

Sofie njöt av att känna ivern i Hannas kyssar och smekningar. Deras tungor slogs om utrymmet i munhålorna, och de sög sörplande växelvis på den andras tunga. Skillnaden att krama Hannas bröst mot sina egna var också något som gjorde henne kåt. Hannas bröst var betydligt mindre i omfång, men ändå långt ifrån små, och bröstvårtorna hade en helt annan form och känslighet än hennes egna. Hanna bröt plötsligt kyssen och lät istället omsluta Sofies ena bröstvårta med sina läppar. Ett stön av njutning undslapp henne när bröstvårtan sträcktes till dubbel längd av munhålans vacuum. Hon ville genast åtgälda behandlingen och fick Hanna att följa med henne ner i liggande ställning på mattan. Nu kunde hon vrida sig så att hon nådde Hannas bröst med sina läppar utan att bli berövad denna behandling av sina egna. Kyssarna vandrade strax vidare ner över respektive mage och plötsligt låg Hanna gränsle över Sofies kropp mot mattan, med huvudet bara några centimeter från hennes väntande kön. Sofie tittade upp på Hannas slätrakade blygd och sträckte på nacken för att nå upp med sin utsträckta tunga.

Anna, Katrin och Carin tumlade runt på golvet intill dem, hela tiden med olika personer underst, och de två andra med läppar kring bröst och mellan lår. Händerna utforskade varenda veck och skrymsle inom räckhåll, och fingrar letade sig in i mer eller mindre trånga fittor. Under flera minuter blev de liggande i en ’Daisy chain’, med ansiktena begravda i varandras kön, men snart hamnade Carin och Katrin i en sextinia, medan Anna tittade på med handen frenetiskt smekande det egna könet.

Hanna pressade sin tunga så långt upp i Sofies ljuvliga fitta som hon kunde, och kände att hennes egen fitta fick samma behandling. När Sofie började fingerknulla henne, först med ett finger, därefter med två, var hon inte sen att ta efter.

Känslan av att hårt få ett par fingrar uppstuckna i fittan samtidigt som ett par ivriga läppar sög och slet i ens klitoris drev snart de båda flickorna till nästan samtidiga orgasmer. Men behandlingarna fortsatte och strax började en ny orgasm ta form i deras lustfyllda kroppar.

Carin fick en intensiv orgasm av Katrins utmärkta behandling, och rullade flämtande av den blonda flickan under sig. Katrin hade inte nått sin orgasm, och sträckte sig därför efter Anna bredvid sig, som snabbt tog Carins plats över den vackra, bystiga blondinen. Känslan av att åter ha Katrins tunga mot klittan var gudomlig, och upplevelsen av hennes kön mot sina egna läppar drog inte ner nivån på upplevelsen. Hon stack in först ett och sedan ett andra finger i Katrins våta fitthål, och körde dem in och ut så att det smaskade om könet. Carin hade satt sig bredvid de älskande ungdomarna och frånvarande smekt sig över brösten.
Blicken växlade mellan flickorna framför sig, och Sofie och hennes egen dotter strax intill. Hon mindes hur skön Sofies mun hade känts mot hennes kön, och hur skickligt hon med fingrarna hade manövrerat fram en intensiv orgasm, och förstod på Hannas extas att hon fick samma behandling.

Carin började smeka de båda flickorna framför sig över bröst, magar, ryggar och stjärtar; överallt där hon kom åt. Eftersom Anna låg överst var det hon som fick de flesta smekningarna på stjärten, och Carin försökte pressa ett finger in i den trånga fittöppningen strax intill. Detta gick sådär, men snart hade hon ändrat ställning och kom åt att smeka bättre.
Inom ett par minuter hade hon hela sitt vänstra pekfinger uppstucket i ett trångt men plaskvått kön. Hon lät fingern glida ut och in i långsamma drag, i takt med Katrins lapande tunga. Hon böjde sig fram mot den bruna lilla stjärten och pressade sina läppar mot den ena svettblanka globen. Därefter kysste hon den andra och strax började kyssarna leta sig ner i skinkvecket mellan dem. Efter ett tag placerade hon en mjuk kyss mitt över Annas anusrosett, och flickan flämtade till, samtidigt som stjärtöppningens ringmuskel gjorde en inbjudande sammandragning. Det var i alla fall så hon valde att tolka det, och i nästa sekund lät hon tungspetsen leta sig in en knapp centimeter i flickans bakre hål. Effekten var omedelbar:

Anna fick en intensiv orgasm som spände hennes magra kropp till bristningsgränsen och fick henne att skrika rakt ut. Carin tog även detta som en uppmaning om att hon gjorde något rätt, och stack åter in tungan så långt det gick i det nu konvulserande stjärthålet. Anna skakade och föll som i ett epilepsianfall ihop över Katrins kropp. Den blonda flickan hade iakttagit allt det här får sin position mellan Annas lår och bara åsynen av tungans lek med anusrosetten fick hennes egen orgasm att slutligen brisera.

Sofie hade också sett vad Carin gjorde, och beslutade sig för att se vilken effekt detta skulle ha på Hanna. Hon la händerna om Hannas ryggslut och pressade underkroppen mot sin bröstkorg. Hon förde sin utsträckta tunga så långt in under Hannas kropp hon kunde nå, innan hon i ett långt och förvånansvärt målmedvetet drag lät den glida genom den slätrakade fittskåran, förbi – och hastigt in i – det vidöppna fitthålet och vidare över mellangården, för att till slut hastigt passera det rynkiga lilla stjärthålet. Smaken var lite obehaglig, men inte äcklig, så innan hon tappade modet lät hon tungspetsen spela i hastiga vickande rörelser över Hannas anusrosett.

Hanna stönade rakt in i fittan av behandlingen och på bara några sekunder växte hennes orgasm till sin fulla styrka och fick henne att fullständigt kollapsa.

Det fanns nu två flickor i rummet som ännu inte fått sin orgasm. Sofie var en av dem, och var samtidigt överlycklig för att Katrin var den andra.
Sofie lyfte försiktigt av Hannas slappa kropp från sin egen och reste sig upp i sittande ställning. Anna hade rullat av Katrin och låg i fosterställning vid Carins fötter och blev klappad i håret av den äldre kvinnan. Sofie såg sin chans:
”Katrin…”

Den blonda flickan tittade upp och log mot henne. När Sofie gjorde ’Kom hit’-rörelsen med sitt vänstra pekfinger var Katrin inte sen att lyda. Hon kröp lätt utmattad fram till den vackra brunetten och mottog villigt den kyss som pressades mot hennes läppar. Vare sig Sofie eller Katrin ville eller orkade annat än att smeka och kyssa varandra i med långsamma, mjuka rörelser och låg strax behagligt omslingrade.

De två övriga ungdomarna vaknade sakta till liv efter de intensiva orgasmerna de fått av tungornas lek kring deras stjärtöppningar.
Medan Anna satte sig upp kröp Hanna långsamt över till där hon och hennes mamma satt och de föll in i en gemensam kram. Hon kände en enorm kärlek till sin mor i detta ögonblick, och var oerhört tacksam för vad hon hade låtit dem ta del av. Snart satt Carin med en ung flicka vid var sida och alla tre iakttog Sofies och Katrins långsamma älskogslek en bit därifrån. De tre höll om varandra, och lät händer långsamt stryka över ryggar och nackar.

Katrin kände att kåtheten åter var på väg att få ett fäste i hennes kropp. Kyssar och smekningar blev gradvis mer intensiva och hon märkte att även Sofie blev ivrigare i sina utspel.

Snart hade den mjuka kärleksakten övergått i ett hungrigt kyssande och smekande. Händerna utforskade med växande iver den andras bröst, mage, höfter och stjärt och snart gjorde munnarna dem sällskap på deras upptäcktsfärder.

När Katrin och Sofie oundvikligen hamnade i en sextinia kunde de tre åskådarna inte annat än le mot varandra. Sofie lade händerna om de båda flickornas höfter och drog dem närmare intill sig i en kram. Hon böjde sig fram och kysste Anna på munnen i några sekunder och kände hur flickans hand plötsligt hamnade på hennes lår. Den vandrade snart vidare upp över magen och slöt sig sedan kring det närmsta bröstet. Hon bröt kyssen och lät indiskan glida ner vid sin sida så att hon kom åt att ta bröstvårtan i munnen. Hanna såg vad modern och Anna gjorde och iakttog med generad fascination hur Carins bröstvårta försvann in mellan Annas läppar. När hon lyfte blicken möttes hon av sin mammas ögon som leende tittade på henne.

Carin var inte heller nöjd ännu med behandlingen av hennes kropp, och välkomnade därför Annas sugande mun runt sitt bröst. Hon sökte sin dotters blick för att se hur hon reagerade på att se sin mammas bröst få en sådan behandling.
Som om Hanna kände moderns blick mötte hon strax hennes ögon med sina. I ett ögonblick av totalt samförstånd mellan mor och dotter lutade de sig in mot varandra och förenades i en mjuk kyss.

Det var inte det att de inte kysste varandra på mun annars, det hände nog mer eller mindre varje dag. Men dessa kyssar var aldrig annat än mjuka och familjära. Den här kyssen var också sådan. Till en början. När de skiljts åt tog det bara några sekunder innan de åter förenades i en andra kyss och sedan en tredje. Allteftersom blev kyssarna mer och mer intensiva. Precis som Anna lade Hanna plötsligt en mjuk hand på sin moders lår, strax ovanför knät. Den fjärde kyssen innehöll ett ögonblick av en tunga och nästa var en försiktig tungkyss mellan mor och barn. Hannas hand låg kvar på låret och Carin lät sin fria hand, som inte längre höll om Annas rygg, smekande glida utmed sin dotters arm mellan låret och axeln, och tillbaka.

Katrin hade hamnat unders i sextinian och böjde på nacken för att nå upp att slicka och suga Sofies inbjudande kön. Med händerna om de bruna stjärtgloberna fick hon Sofie att sänka sig något längre ner och underlätta åtkomsten. Samtidigt höjde hon rytmiskt sitt eget kön mot Sofies mun och njöt av behandlingen hon fick. Deras omfångsrika byster pressades ut på sidorna av närheten mellan deras kroppar och känslan av hur bröstvårtor pressades mot flämtande magar var oerhört erotisk. Strax fick tungor och läppar sällskap av penetrerande pekfingrar och njutningen dem emellan nådde nya höjder. Pekfingrar fick sällskap av långfingrar, och tummar hjälpte tungor att stimulera klitoris. Så här skönt hade de hittills inte upplevt en sextinia.

Carins hand på armen vandrade in i dotterns hår och höll henne om nacken i de allt intensivare kyssarna.

Till slut beslöt hon sig för att satsa allt på ett kort – hon kunde inte längre hålla tillbaka sin längtan – och lät handen vid nacken glida ner och sluta sig om Hannas bröst. En kort sekund, som på vissa sätt kändes som en halv evighet, stelnade dottern till vid moderns frimodiga tilltag, men lät till Carins glädje handen ligga kvar. Handen på bröstet började försiktigt massera det osannolikt spänstiga bröstet, och kände den styvnande bröstvårtan kittla handflatan. När Carin kände sin dotters hand sakta börja flytta sig över låret, stryka oerhört nära den lätt ansade könsbusken, och sedan glida upp över magen på en obönhörlig bana mot det andra bröstet, visste hon att ett tabu var brutet.

Anna som från sin position på Carins andra sida, följt förloppet mellan mor och dotter, kände till sin stora förvåning att hon var på väg mot ytterligare ett kåthetsrus. Hon hade till alldeles nyligen varit övertygad om att den sista orgasmen varit den sista hennes lilla kropp skulle orka frammana på flera dar. Men så var tydligen inte fallet. Att se mor och dotter, två kvinnor hon högt älskade här i världen, plötsligt rikta sexuell uppmärksamhet mot varandra var oerhört stimulerande.

Hennes ena hand gled utmed Carins mage och försvann ner i den fuktiga hårbusken mellan de särade låren. Samtidigt såg hon i ögonvrån hur Hannas hand slöt sig om sin moders bröst. Hon släppte det andra bröstet med läpparna och placerade en mjuk och uppmuntrande kyss på Hannas smekande hand. Därpå återupptog hon behandlingen av bröstet, samtidigt som hennes långfinger sjönk upp till andra knogen i den våta fittan.

Plötsligt slog intensiteten mellan mor och dotter över i nåt slags over drive.
Carin pressade sin dotters kropp bakåt så hon hamnade på rygg på mattan och gled upp och lade sig platt över den. Kyssarna på mun fortsatte i några intensiva sekunder innan de vandrade ner över dotterns kropp och strax omslöt det ena bröstet med läpparna. Låret letade sig in mellan Hannas ben och pressades mot det slätrakade könet, och gned sig rytmiskt längs med dess glatta springa. Hanna höll moderns huvud pressat mot sitt bröst men började snart pressa det neråt över magen och mot sitt pulserande kön. Med en iver som gränsade till galenskap sköt Carin sin dotters kropp bortåt på mattan, tills det savande hårlösa könet dök upp i blickfånget. Utan att vänta på någon eller något tryckte modern sina hungriga läppar mot sin dotters fitta och lät tungan i snabba rörelser fladdra över den blottade klittan och då och då glida ner i springan till det vidöppna könet. Med händerna lyfte hon Hannas höfter från mattan för att lättare komma åt att pressa munnen mot fittöppningen.

I denna position var det inget som hindrade henne att fortsätta bakåt och med vana snabba tungrörelser även fladdra över dotterns stjärthål.

Hela tiden skrek Hanna rakt ut i extas, och på mindre än en minut hade hon fått två korta men intensiva orgasmer. Katrin och Sofie, som på bara någon minut lyckats fingerpulla varandra till varsin ristande orgasm, hade fallit ihop i varandras armar, men vid Hannas plötsliga extastjut vände de uppmärksamheten mot de andra för att se vad som pågick.

Synen av Carins intensiva orala behandling av sin egen dotter fick de båda att dra efter andan. Men strax byttes den inledande förfäran mot djup fascination. Anna, vars roll i det hela plötsligt tagit abrupt slut, satt med vitt särade ben och smekte sig själv mellan benen så hårt och snabbt som hon någonsin gjort.

En intensiv kraftansträngning från Hannas sida, lyckades stjälpa Carin över på rygg och snabbt lade hon sig raklång över modern med huvudet mellan benen och sitt eget kön i position över sin mammas blanka ansikte. Med en intensitet som bara överträffades av moderns tidigare behandling, dök hon ner i den håriga fittan under sig och gav sig hän för glatta livet. Tunga och läppar for över klitoris, längsmed den plaskvåta fittskåran och in så långt de nådde i fitthålet. Händerna höll isär moderns stjärthalvor och när ena handens fingrar masserade stjärtöppningen, sjönk ett par och sedan tre av den andras in i fittan och juckade ut och in i långa bestämda drag.

Carin hade också tagit fingrarna till hjälp och lät två av dem glida in och ut i dotterns fitta, medan en tumme masserade anusrosetten. Med hjälp av fuktgivande könssafter blev det bakre hålet snart glatt och mjukt och med ett lätt tryck mot ringmuskeln försvann tumnageln plötsligt in i dotterns bakre hål.

Hanna skrek rakt ut i extatisk smärta när tummen sakta började glida i korta rörelser in och ut och sedan lite djupare in i stjärten. Carin lät tummen hämta ytterligare lite fittsafter till det bakre hålet och när fingret nästa gång pressades mot slutmuskeln gled det obehindrat in till sista knogen. Detta fick Hanna att skälva till och översköljas av sitt livs hittills mest intensiva orgasm. Hon hade helt glömt bort sin moders kön, och efter orgasmen fanns det ingen ork kvar i henne utan hon kollapsade över sin mammas kropp.
Anna, som förstod att Carin ännu inte nått sitt klimax kröp fram till det glänsande könet och pressade sin mun mot den håriga fittan. Smaken var något annorlunda än dem hon hittills fått prova men minst lika god, och det dröjde inte särskilt länge förrän hennes behandling gav Carin en välförtjänt orgasm.


* * *


Tio minuter senare hade fortfarande ingen rest sig från mattan. Ljusen hade alla brunnit ut, men fotogenlampan på köksbordet lyste fortfarande. En efter en dåsade flickorna bort och snart hade alla somnat.


28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Hugo1q

En fantastisk berättelse. Tack för att vi fick läsa den. Hoppas på en fortsättning.

2/4, 2013 kl. 21:57

#1

pelleponken

Avslutning?! Jisses, det har ju precis börjat! Fortsätt denna serie. Den är oerhört bra och upphetsande.

2/11, 2010 kl. 01:11