Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2010 kl. 15:13, av Blyerts

Grand finale

Del 11 av 11 i serien Skrivarkursen

Framtiden är här nu! Hos oss!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

56 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

MartinL

Ja, sent ska syndaren vakna, läste klart hela serien ikväll trots att det inte är något som jag söker mig till här i bubblan.
Men du binder en till storyn så det går inte att sluta.

16/12, 2021 kl. 21:33

#6

ylvalisa

Nu har jag läst hela serien "Skrivarkursen" och skulle gärna ge den minst en sexa men det finns ju inte... Kan inte låte bli att misstänka att den är lite självupplevd när det smyger in ett och annat "jag" och "mig" i stället för Albert. Men det är ju bara en tanke...

6/9, 2014 kl. 23:44

#5

ars amandi

Du gav det hela en underbar avslutning min vän.

Det är öppet för en fortsättning om du skulle vilja men samtidigt så enkelt lyckligt.

Man kan hitta många trådar att nysta i om man vill. Du har en makalös förmåga att berätta en historia. Ser gärna mer av dig både här och ännu hellre i bokform. En tjock sådan.

/ars amandi

15/11, 2010 kl. 22:04

#4

Nils

Det var ett värdigt av slut på en härlig serie av att ha varit i botten nu kommit upp där solen finns. Men jag går kanske händelserna i för väg det blir kanske något från festen & Boel skulle ju också gifta sej.De skulle ju flytta till ett nytt boende & få en baby så jag var kanske för snabb.Det kan ju hända mycket än. M.V.H. Nils.

15/11, 2010 kl. 14:23

#3

Blyerts

Anders!

Roligt att du har gillat "Skrivarkursen" fast den inte är som erotiska noveller brukar vara.

Jag vill att mina noveller skall sätta fart på fler känslor än dom som sitter mellan benen!

Och du!
Bubblans författare är känsliga plantor. Dom vattnas bäst med kommentarer!

15/11, 2010 kl. 11:12

#2

Anders

Blyerts!
Jag har inte kommenterat dina alster tidigare, men nu känner jag att jag måste. Hela serien "Skrivarkursen" har varit underbar och med ett djup som man normalt inte tänker skall finnas i en erotisk novell. Jag håller med Mats R - det är svårt att hålla tillbaka tårarna efter det här avsnittet. Jag ser med förväntan fram mot fortsättningen av novellen om Boel och Nicklas - kanske Albert och Tina dyker upp där också?
Anders

14/11, 2010 kl. 21:12

#1

Mats R


Blyerts

Ja denna gången skall det inte börja med en single-stjärna. FULL POTT är du som vanligt värd! Lite svårt att skriva just nu när tårarna har en tendens att falla, men som vanligt har du "ställt till det" med ett härligt avsnitt! Jag hoppas att det kommer något lite till, eller? Jag menar att Grande Finale kan man väl ha mer än en gång!

Tack Blyerts!

Mats

14/11, 2010 kl. 16:18