Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/11, 2010 kl. 02:49, av nilla

Rödluvan Del 4

Del 4 av 4 i serien Rödluvan

De träffades flera gånger till den sommaren när det var soligt och varmt ute i skogen. Och flera gånger var de iakttagna utan att de märkte något.

Men en dag när de skiljts åt efter att haft sex i samma glänta så spärrades stigen av någo

De träffades flera gånger till den sommaren när det var soligt och varmt ute i skogen. Och flera gånger var de iakttagna utan att de märkte något. Men en dag när de skiljts åt efter att haft sex i samma glänta så spärrades stigen av någon just innan hon var hemma. Hon gick och sjöng när hon plötsligt fick se någon ställa sig framför henne och hon ryckte till av förskräckelse. - Hej Rödluvan, sa han och smilade mot henne. - Hej, sa hon. Sedan såg hon att det var Mickes storebror, Viktor. Hon hade inte sett honom på flera år för han studerade i en annan stad.
- Är du hemma nu, undrade hon.
- Ja jag har varit hemma hela sommaren, sa han.
- Och jag vet vad du och brorsan håller på med, fortsatte han. - Va, sa hon häpen. - Jag har sett er flera gånger där borta i skogen, sa han och pekade. - Shit, sa hon och rodnade. - Du vill väl inte jag ska tala om det för dina föräldrar va, undrade han. - Så klart jag inte vill, sa hon. - Men då måste du göra något för mig, sa han och flinade.
- Som vad, undrade hon.
- Jag har ju sett att du är bra på att suga, sa han medan han tog sig på skrevet.
- Lägg av, sa hon indignerat och började gå hemåt.
- Ok, då talar jag om att du knullat med Micke hela sommaren, sa han bakom henne.
Hon stannade upp och funderade. Att suga kuk var ju inte så farligt, tänkte hon.
- Ok då, men inte här, sa hon och gick in bland buskarna. Han följde belåtet efter och förväntade sig en skön stund. Grannens lilla tös hade ju blivit så läcker och han började få världens stånd. Hon stannade inne i en liten glänta bland buskarna och såg frågande på honom.
- Jag vill att du ska vara naken, sa han upphetsat.
Hon tvekade, men tänkte att det är bäst att göra som han säger, och drog av sig klänningen.
- Bred ut filten, kommenderade han.
Hon gjorde som han sade och under tiden sneglade hon på honom när han drog ner sina byxor och kalsonger. Hans kuk stod styv och såg ut som Mickes fast kanske lite längre och det pirrade till i underlivet på henne.
Han lade sig på rygg och väntade medan Rödluvan lade sig på knä jämte honom och lade handen på hans kuk. Den var skön att hålla i och hon blev allt kåtare. Nu kände hon inget motstånd mot att suga av honom längre utan blev allt mer sugen på att smaka på den. Hon lutade sig fram och lät tungspetsen rotera runt ollonet innan hon slickade hela kuken ner till roten. När hon sedan slöt läpparna runt ollonet stönade han högt. Samtidigt kände hon hans hand smeka hennes rumpa innan han började dra i henne. Han drog i hennes ben så de hamnade i 69-an och han lyfte över ena benet över huvudet så fittan hamnade över hans ansikte. Han njöt av att se hennes vackra fitta på nära håll och hon njöt när han började slicka hennes blygdläppar. Det kittlade enormt i hans underliv när hon sög in kuken långt in i munhålan, men han lyckades hålla sig utan att komma. Även hon kände snart ilningar när han sög på klitoris och var nu väldigt sugen på att känna hans kuk i sig. Så hon vände på sig och gränslade honom och sänkte sig över kuken som lätt gled in. Båda två stönade högt när den for i botten och hon började häva sig upp och ner samtidigt som han mötte henne med underlivet så det smackade. Genast var hans händer på hennes små bröst och smekte de styva vårtorna. Hon hoppade vilt med allt ryckigare rörelser och plötsligt kände hon hur kuken sprutade i henne gång på gång. Strax efter exploderade orgasmen i henne och hon skrek. - Hoppsan, sa hon och höll för munnen. Han skrattade och drog ner henne över sitt bröst och kysste henne. - Tack, sa han. Det var mycket härligare än jag drömt om. - Har du drömt om mig, undrade hon häpen. - Ja ända sen jag första gången såg din underbara nakna kropp tillsammans med Micke. Jag var så avis på honom. - Det känns lite konstigt att du har kollat på oss, sa hon.
- Ja, förlåt, sa han. Och förlåt att jag hotade dig men jag var så vansinnigt sugen på dig. Men jag hade inte talat om för dina föräldrar ändå om du vägrat.
- På tal om föräldrar så är nog mamma hemkommen nu, sa hon. Hon undrar väl var jag håller hus.
- Bäst att du skyndar dig då, sa han och gav henne klänningen och drog på sina byxor.

- Ska du träffa Micke fler gånger, undrade han innan de skiljdes.
- Det kanske, sa hon.
- Tänk då på att jag kanske är där, sa han och log. - Det känns lite spännande, sa hon.
- Men tala inte om för Micke bara, sa han.
- Nej då, sa hon. Hej då!
- Hej då, sa han.
Hon gick iväg mot hemmen men efter några meter stannade hon och vände sig om. - Undrar om jag blir stoppad här fler gånger, sa hon och log.
Sedan sprang hon iväg och och Viktor stod drömmande kvar en lång stund och tittade efter henne.

Efter den dagen hade hon sex med båda bröderna flera gånger till innan sommarlovet var över och hon kommer aldrig att glömma sommaren då hon fick njuta av så mycket sex med alla de manliga från granngården.
slut

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Lovedaddy

Jag vill ha mer av rödluvan, sex inaturen är skööönt. Skriv på vetja.

14/12, 2010 kl. 06:42