Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/4, 2011 kl. 13:22, av Hannes II

Våndan av grupparbete

När man inte själv får välja vem man vill arbeta med så får man ta det onda med det goda.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

44 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

RuterEss

Hmmm. Visst minns man gymnasietiden. Fylld av obesvarad kärlek, frustration, konstant småkåt och med ett ständigt gnagande mindervärdeskomplex. Givetvis var föremålet för ens kärlek samma som för alla andra killar. Den ouppnåeliga.

Sedan var det killarnas omklädningsrum i gymnastiken. Det konstanta jämförande av "utrustning", snacket och skrytet om de senaste bravaderna. Snack eller verkstad? Troligen det första, men det förstod man inte då. Det fick en att ge upp alla drömmar om att någonsin få "doppa" och i stället lita till "handkraft" för att få utlopp för sina behov.

Tack gode Gud att man till slut blev vuxen. Och tack för trevlig läsning på bussen.// RuterEss

18/5, 2021 kl. 08:37

#6

Huldran

Ha ha! Ett bra exempel på hur vågade tjejer (unga damer) lätt kan påverka herrar (olika kategorier) att få det de önskar. Oavsett om det är ett snabbt ligg eller något annat.

Att det även finns ett inslag av mobbning, framgår kanske inte så tydligt i detta exempel för den okunnige. Tack för storyn, Hannes. //Huldran.

4/11, 2020 kl. 23:38

#5

actus

Ytterligare ett litet mästerverk. Inte första gången jag har lästen och inte den sista heller..

7/7, 2014 kl. 18:03

#4

Johan A

Mer, mer, mer!

17/12, 2011 kl. 16:56

#3

MissX

Fortsättning? =)

11/6, 2011 kl. 20:45

#2

Hannes II

Bra krokus´, sådana synpunkter är guld värda. Skall vara lite försiktigare med utropsteckenen i fortsättningen.//Hannes

2/5, 2011 kl. 07:59

#1

krokus

bra innehåll, men jag störde mig lite på att det var så många utropstecken, det störde flytet lite... annars bra!!!!!

1/5, 2011 kl. 16:09