Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/5, 2011 kl. 08:04, av Mrs_Robinson

Förslavad av Näcken

Hon ger sig i lag med Näcken, eller vad hon tror är Näcken och han förslavar henne erotiskt med nit. Hon är fånge i sin lusta - men så är även "Näcken".

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TG64

Hmmmm jag gillar inte att bedragaren undkom bestraffning av de verkliga magiska varelserna! Det hade varit en rejäl kryddning av historien! Men så är jag också ett fan av det övernaturliga och ärlighet och hederlighet...

19/12, 2019 kl. 16:24

#6

blåögd

Sannerligen... kan bara falla in i tidigare lovord. Tunt tyg, grön trolsk natur, lättja och åtrå i en underbar sommarbrygd.

27/6, 2017 kl. 18:59

#5

Huldran

Oj! Den här berättelsen ger verkligen mersmak! Först det fina variationerna i språket. Äventyret i sig. Precis som Pelleponken skriver om det sensuella, de lätta beröringarna mm.

Tur att det inte är lika lätt i verkligheten. Då hade jag verkligen fallit pladask för vilken man som helst, som blinkat med ögat mot mig!

27/6, 2017 kl. 10:10

#4

pelleponken

Den är så fin och sensuell. Även om jag är kluven i min inställning till analsex, måste jag säga att det är så fint beskrivet med ett så underbart språk, lätta beröringar, tunna kläder, njutning, respekt och hänsyn. Du har skrivit en in berättelse som kan bli början på en fin serie. Hoppas du fortsätter!

28/5, 2011 kl. 22:38

#3

Liiiz

Vilket fantastiskt språk du har! Underbart!

25/5, 2011 kl. 16:55

#2

Mrs_Robinson

Tack Momill! Trevligt att det är uppskattat.
Det finns ju ingen begränsning i fantasin som det heter.
Hade tänkt mig denna som en fristående novell, men vem vet, kanske faller andan på och Marchello måste gå på besök hos sin förtrollade mö, he he. Men just nu finns ingen fortsättning planerad.

23/5, 2011 kl. 13:11

#1

Momill

Älskar dina annorlunda berättelser!
Anar jag en fortsättning på denna? Skulle iallafall gärna vilja läsa en fortsättning!

23/5, 2011 kl. 12:24