Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/6, 2011 kl. 10:51, av JustMe

En oväntad vändning

Del 3 av 5 i serien Förbjudna lustar

Tänk vad dagens teknik kan fånga upp...

Kom hem och började fundera på vad jag egentligen hade upplevt.



Dagen började med att jag fick en arbetsorder om att laga en trasig
ismaskin och slutade med att jag bastade ihop med en jättesexig, ung
tjej.



Varför är inte alla dagar såhär? tänkte jag...



Satte mig vid datorn och började fundera.

Nu vet jag var hon bor och hur hennes hus ser ut.

Nu ska jag bara skaffa bra utrustning för att kunna kolla mer på henne, utan att någon upptäcker det.

Surfade in på en sida med spionutrustning.

Inte nån billig som du kan köpa i viken teknikaffär som helst, utan riktigt bra grejer.



Köpte en kamera som reagerar på rörelser, som ser i mörker och som har 25 x Zoom.

Skaffade ett isolerat, vädertåligt kamerahus med inbyggd
antennförstärkning och plats för extra batterier och en signalmottagare
spelade in allt och som skickade alltihop vidare, trådlöst via internet.



Nu var bara frågan var jag skulle placera kameran bäst och var jag
skulle placera mottagaren så att jag enklast möjligt kunde byta batteri i
kameran när det började ta slut.

Alltihop löste sig, bara någon dag senare...



Fick ett nytt jobb i området kring Sandras hus, men denna gången visade det sig vara på skogssida bakom.

Skogen delade 2 bostadsområden. Det nya, där Sandras hus var och det gamla.



Mitt emellan fanns en kraftstation som skulle rustas upp för att klara av kraven i och med det nya området.

Jag skulle dels hjälpa till att dra en del el, men även lite snickeri.

Perfekt!

Nu kunde jag både ge strömförsörjning åt min sändare/kameramottagare,
men även bygga in den så att den doldes om man inte visste var man
skulle leta...



Skapade ett utrymme mellan 2 innerväggar, där jag skulle placera min utrustning.

Inne i väggarna gick elledningar dit jag skarvade ett uttag, sen var det
bara att invänta leverans av sakerna och montera dit det.



Valde att placera kamerahuset på gränsen till Sandras hus tomt.

Där fanns det ett lågt gammalt stengärde som man valt att ha kvar som grund, men ovanpå, placera en bit bredare mur.

Totalt var höjden ca 1.25.

Jag såg till att ingen var hemma i Sandras hus när jag satte planen i verket för att montera kameran som anlänt med paket.

Jag lossade försiktigt på ett par stenar i stengärdet och satte in
kamerahuset. Byggde sen upp med stenar runtomkring så att det bara
syntes ett litet hål för linsen, men oftast var för mörkt för att kunna
se vad det var.

Muren och stengärdet runt omkring kamerahuset utgjorde även skydd på så sätt att inte saker riskerade att blockera kameran.



Batteriet var nån ny variant. Det var inte mer än 10x5x5cm i storlek, men det skulle klara av att filma i 72 timmar.

Med tanke på att kameran mestadels kommer att vara i stand-by-läge så räcker de 3 dygnen väldigt länge.



Satte igång alltihop och kollade, via min bärbara dator, att systemet fungerade.

Allt var nu klart.



På kvällen beslöt jag mig för att kolla av vad datorn lagrat för skickat material.

I och med att jag nu fått se Sandra naken på närmare håll, så var första
dagens resultat inget som fick mig att reagera nämnvärt.

Hon kom in i rummet, gick omkring. Satt vid datorn o.s.v.

När det sen blev kväll så klädde hon av sig allt, utom trosorna och kröp ner för att kolla TV och sen sova.



Däremot, ett par veckor senare, började det hända saker...

Kom hem en sen torsdagskväll. Gjorde lite att äta, innan jag satte mig för att kolla på nån film och sen tänkte jag lägga mig.

Då Sandras rutiner sett i stort sett lika dana ut den senaste tiden hade
jag inga förväntningar ikväll, utan skulle bara kolla av för skoj
skull.



Klockan var runt 23.30 när jag startade upp programmet som dagligen hämtade hem tidigare filmat resultat.

Pausade bilden mitt i ett klipp, filmat runt 20.50, tidigare på kvällen.

Kollade noga på bilden och försökte komma fram till vilka det var jag såg på filmen.

Just det!

Det var ju den andra tjejen jag sett i omklädningsrummet den där gången.

Hon som råkat träffa Sandra i ansiktet med en boll.

Tryckte på play och fortsatte titta.

Dom satt vid Sandras dator och verkade söka material till nåt skolarbete.

Zoomade in för att försöka se vad dom tittade på och såg att det handlade om stammar i Afrika.

Plötsligt skrattade dom till och började göra konstiga rörelser.

Man såg på Sandras rörelser och kroppsspråk att hon sa nåt i stil med:

-"Nej, nej"

Den andra tjejen verkade inte bry sig om att Sandra inte ville utan började dra i henne.

Snart stod bägge 2 på golvet och verkade försöka härma nån afrikansk dans.

Men nu började det intressanta.

Kompisen tyckte tydligen att det skulle göras mer äkta, så hon började
plocka av sig alla kläderna, förutom sina små stringtrosor.

Sandra verkade inte helt bekväm, men efter någon form av övertalning, så gjorde även hon samma sak.

Nu stod bägge tjejerna på golvet i Sandras rum, iförda enbart stringtrosor och dansade nån slags afrikansk dans.

Plötsligt går tjejen fram till Sandras sminklåda. Hon plockar upp ett läppstift och börjar rita mönster på sin kropp.

Sen vänder hon sig mot Sandra som försöker protestera, ser det ut som.

Tjejen ritar nån fågel på Sandras mage och nåt moln och en sol på ena axeln.

Sen får hon för sig att rita vågor på Sandras kropp.

Hon börjar göra vågiga streck ovanför naveln.

Sen längre upp, sen längre upp.

När hon ska rita vågor över Sandras bröst kan inte Sandra hålla emot längre.

Hon kysser den andra tjejen!!!

Jag är tvungen att pausa, spola tillbaka och sen se det igen.

Låter klippet fortsätta och ser hur deras kroppar pressas mot varandra.

Hur läppstiftet kletas ut och vågorna mer blir som tjocka kladdiga linjer.

Hur fågeln ser ut som en röd boll och hur solen och molnet börjar smetas ut på Sandras arm.

Sandras händer letar sig ner över ryggen på kompisen och dom står länge
och bara kysser varandra, smeker varandras ryggar och kramas.

Sen rör dom sig mot sängen.

Sandras kompis ställer sig på knä i sängen och Sandra står framför henne på golvet.

Kompisen tar tag om Sandras trosor och med en snabbt drag så är dom av.

Sen ser jag hur hon lägger sig på rygg och Sandra kliver upp i sängen, gränslar kompisens huvud och sänker sig ner.

Sandra rör sig rytmiskt och kompisens händer rör sig över rumpan och ryggen.

Sen byter dom plats och Sandra drar, minst lika snabbt, av kompisens trosor och nu är det hennes tur att slicka.

Man ser i ansiktena på dom 2 tjejerna hur skönt det är och att det inte är första gången.

Efter över en timmes lek kysser dom varandra en stund, nu liggandes i sängen.

Sen går dom ut och kommer tillbaka en stund senare, nyduschade.

Sandras kompis klär på sig, kramar om Sandra och går sedan hem.

Sandra går till sin låda med underkläder, tar fram nya trosor och gör sig sen redo för att kolla på TV och sen sova.

Allt detta utspelade sig ungefär 2 timmar tidigare.

Nu vet jag vad jag kan hoppas få se mer av och nu är jag övertygad...

Jag ska vara med i framtiden!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.