Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2011 kl. 08:51, av JustMe

Mobilen

Del 4 av 5 i serien Förbjudna lustar

Vissa tillfällen får man inte låta passera...

Satt hemma och kollade på gårdagens filmklipp från Sandra när jag plötsligt kom att tänka på hennes mobil...

Jag hade ju, 2 veckor tidigare, fått med mig hennes mobil hem för att kolla på den och sedan helt glömt bort det.

Gick till lådan där jag lagt den, sedan till en annan byrå där jag har alla sladdar till telefoner och datorn och sedan satte jag mig vid datorn.

Jag försökte komma ihåg vad det var Sandra sagt var problemet.
Just det. Minneskortet!

Kopplade först in telefonen, via datakabel, till datorn.
Datorn hittade telefonen, men kunde inte läsa minneskortet.

Sen satte jag minneskortet i en av mina mobiler, kopplade den till datorn, som denna gången hittade telefonen och identifierade att det satt ett minneskort i, men jag kunde inte komma åt något på minneskortet.

Slutligen plockade jag ut minneskortet, satte det i en adapter och satte det direkt in i datorn.
Sen startade jag ett antal olika program för att ta mig in i minneskortet.

Lyckades efter ett tag komma in på minneskortet och beslöt mig för att flytta all information till en plats som var enklare och säkrare, så jag kopierade allt till en av mina bärbara hårddiskar.

Tryckte på start och tänkte först att, det var väldigt vad datorn var seg på att kopiera. 2 timmar och 27 minuter, för lite kontakter. Trodde att det skulle minska snabbt i tiden och gick ut i köket för att ta mig lite att dricka och göra en macka.


Tillbaka vid datorn så såg jag att det nog skulle ta sin tid att kopiera.
Dels var minneskortet inte riktigt som det skulle, men det verkade finnas mer än bara några kontakter där.

Satte mig vid TV:n och slötittade.
Somnade till och vaknade ca 2 timmar senare.

Kollade på klockan. 23.17.
Gick till datorn för att ta en snabbtitt på informationen på minneskortet och eventuellt hitta en lösning.

Började bläddra igenom alla mappar och kolla igenom kontakterna.
Hittade en hel del intressant.

Efter adressboken, så kollade jag anteckningarna.
Där stod en massa intressant läsning om kompisen, som jag nu förstod heter Louise.
Sandra och Louise hade tydligen gillat varandra ett bra tag och träffats i smyg ytan att Louise pojkvän fick reda på det, då han var emot allt som gällde sex annat än mellan man och kvinna.

Det verkade som att den ende som visste om Louise läggning, var Sandra.
Och jag förstås...

När jag läst en hel del anteckningar var klockan nästan 1 och jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Jag stängde av skärmen och gjorde mig klar för att sova.



Nästa eftermiddag _ _ _ _ _



Efter jobbet satte jag mig vid datorn för att ta vid där jag slutade kvällen innan.
Jag hade kollar Adressboken och Anteckningar.

Nu var det dags för Bilder.
Insåg att det var bildmappen som gjort att kopieringen tagit tid...

I första mappen var där en massa foton på Sandra och hennes kompisar när dom gjorde olika miner och grimaser. Lite fjortisbilder, skulle man  kunna säga.

I andra mappen var där en del blandade foton. Bland annat på hennes familj.
I tredje mappen började det bli intressant. Där var bilder, enbart på Louise. Alla var påklädda, men dom var väldigt utmanande.

Precis när jag skulle stänga mappen och bläddra vidare så såg jag i statusfältet att där fanns en fil mer än vad som visades.

Provade att visa dolda filer och mappar och vips!

Nu började det bli intressant...

Fick upp en mapp som var lösenordsskyddad, men som tur var så hade jag sett lösenordet i anteckningarna, kom jag ihåg. Skrev in lösenordet och öppnade med spänning mappen.

Mappen innehöll 7 olika undermappar.
Alla började med S & L och de flesta avslutades med ett + och sedan någon mer förkortning.

Första mappen, som alltså hette S & L var nakenbilder och väldigt erotiska bilder på Sandra och Louise. Andra mappen hette + d och innehöll lek med en dildo. Tredje mappen hette + gl
Den innehöll ett filmklipp där Sandra och Louise hade kommit på sin gympalärare med att smygtitta.

Dom hade ett erkännande och ett löfte om ersättning mot att hålla tyst.

I fjärde mappen, som hette + h, fanns ett filmklipp på a 5 minuter.

Det innehöll en tjej som var fastbunden på en stol.
Tjejen, som hette Hanna, hade tydligen börjat sprida rykten om Louise på skolan, vilket Sandra och Louise nu tänkte stoppa.

Hanna kallade Louise en äcklig lebb och skrek att:
-"Fitta ska inte slickas av tjejer!"

I slutet på klippet såg man hur Louise, naken, pressade sitt underliv mot Hannas ansikte och tvingades slicka.

I bakgrunden såg man en videokamera, vilket fick mig att inse att dom små klippen enbart var till för att kunna visa allvaret.

Själva filmen var klart längre, säkerligen lite redigerad och fanns någon helt annan stans.

Fortsatte bläddra genom de 4 återstående mapparna och hittade lek mellan Sandra, Louise och ett flertal andra tjejer.

På några bilder och i en del klipp var dom 11 tjejer i olika åldrar.


När jag kollat klart på alla bilder och filmer började jag fundera på hur jag skulle använda det på bästa sätt.

Jag beslöt för att göra på följande sätt.

-"Ja det är Sandra" svarade en röst i andra änden av telefonen

-"Hej. Det är -----. Jag har fixat mobilen till dig. Har du möjlighet att ses på ----- så ska jag berätta vad som var fel och vad du ska undvika att göra för att det inte ska bli fel igen?" frågade jag

-"Javisst. Supersjusst!" sa Sandra.
-"Ok. Ta med dig Louise också" avslutade jag

Sandra tystnade och sa sedan:
-"Ehh. Ok"

Man kunde riktigt höra hur hennes tankar virvlade innan hon la på.



40 minuter senare satt vi vid ett bord med Sandras mobil framför oss på bordet.
Sandra såg lite nervös ut, men jag lugnade henne med att säga:

-"Såhär är det. Jag vet en hel del om vad ni har hittat på, men jag har ingen som helst anledning att lägga mig i eller förstöra nåt för er."

Tjejerna andades ut och nu började dom faktiskt le.
-"Vi trodde" sa Sandra
-"Att du skulle sätta dit oss" fyllde Louise på

-"Sätta dit er! För att ni gör det bästa av situationen? Varför skulle jag göra det? Tvärtom. Jag tänkte göra samma sak själv. Alltså, det bästa av situationen"

Jag log lite finurligt och bägge tjejerna tittade på varandra.

-"Har ni tid att följa med mig hem en liten stund, eller ska vi gå hem till någon av er? Ni bor ju närmre, bägge 2" sa jag, eftersom jag besökt Sandra och hade läst Louise adress i Sandras telefonbok.

-"Vi går hem till mig" sa Louise
-"Där är ingen hemma, för mamma jobbar kväll och pappa är på affärsresa."

-"Låter kanon" sa jag


På vägen hm till Louise, som bara bodde några hundra meter från där vi suttit, frågade jag om videobanden och vem som hade dom.

Tjejerna skruvade på sig och ville först inte säga nåt, men så sa Louise:
-"Eftersom du redan vet för mycket så kan du likaså få veta allt. Jag har banden hemma hos mig"

-"Ok." sa jag
-"Ska bli trevligt att få kolla lite nya filmer ikväll"

Jag blinkade mot Louise som bara rodnade till svar.


Louise öppnade dörren till huset och vi klev in. Rakt fram låg köket, till höger hennes föräldrars sovrum och till vänster fanns en korridor med badrum och förråd och längst bort var där en trappa ner till källaren där Louise rum var.

Vi gick ner och satte oss på Louise säng allihop.

-"Ok. Vad är du ute efter?" frågade Louise mig, rakt ut
-"Er, såklart" svarade jag
"Jag vill vara med och leka mer och jag vill hjälpa er att sätta åt idioter som hon tjejen som kallade dig lebb, Louise" sa jag

-"Ok. Men hur hade du då tänkt" frågade Sandra
-"Dels kan jag filma, men även hjälpa er om ni ska plocka någon.

-"Låter bra" sa Sandra och Louise nickade

-"3 är ju starkare än 2 och jag har ju bil" sa jag

Tjejerna log och tittade på mig.

Sen tittade dom på varandra, fnissade och tittade på mig igen.
Sandra frågade varför jag var intresserade av dom 2.

-"För att ni verkar ha era gränser lite längre bort, liksom jag. Ni är inte så noga med att allt är helt rätt, bara ni tjänar lite på det"

Tjejerna skrattade och sa:
"Jo. Det är nog en hel del som önskar att dom var lite mer försiktiga innan dom gav sig på oss.

-"Hur menar ni?" frågade jag

-"Vänta ska du få se" svarade Louise.

Hon reste på sig och gick ut till rummet brevid sitt. Där öppnade hon nåt skåp, lät det som och rotade bland lite saker.

Efter en stund kom hon tillbaka in i rummet till mig och Sandra, som bägge satt helt tysta och bara väntade på vad som skulle hända sen.

Louise höll ett DVD-fodral i handen. Hon stegade fram till mig, sträckte handen mot mig och sa:

-"Här. Starta denna!"
-"Ok" sa jag

Jag reste mig upp och Louise satte sig i soffan bredvid Sandra.

Jag kollade på fodralet.
Där var en polaroidbild på tjejen jag sett i klippet på Sandras minneskort. Hon som varit fastbunden.

Men på denna bilden var hon helt naken, helt fri, liggandes med tungan mot övre delen av någon av tjejernas fitta. Hon pekade på en lapp som låg på magen på tjejen hon slickade.

På lappen stod det - Jag älskar att slicka fitta!!!

Jag noterade, samtidigt som jag tog skivan ur fodralet, att Sandra och Louise börjat kyssas och klä av varandra.

Jag satte i DVD:n och tryckte på play.

En skrikande, vansinnig och samtidigt rädd tjej syntes och hördes.
Hon skrek hot, svordommar, bad om ursäkt, bönade och bad om vartannat.

Men Sandra och Louise skulle visa henne, hade dom bestämt, så där hjälpte inget.


Louise tittade på mig medan Sandra sög på hennes ena bröstvårta.

-"Vill du vara med och leka, titta på filmen, eller filma oss?" frågade hon, märkbart upphetsad av Sandras behandling.

Jag drog ner byxorna och blottade Sandras mörkröda stringtrosor, som jag dagen till ära hade på mig.

-"Gissa!" sa jag

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Underbar serie.

14/2, 2012 kl. 21:53