Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/9, 2011 kl. 08:48, av Johan A

Linas nära-pappa-upplevelse

Del 4 av 6 i serien En tonårsslynas bekännelser

Nyskriven novell.
Johan A, 2011.

 

Lina stod som fastfrusen i sitt rum. Hela hennes blonda huvud snurrade. Det kändes som att hon drömde, trots att hon visste att detta var verklighet. Hon kunde helt enkelt inte tro sina ögon. Att bilden på datorskärmen framför henne faktiskt existerade; en fastfrusen bildruta av henne själv. På knä. Med öppen mun och kladdiga strängar av sperma som täckte hela det solbrända, sjuttonåriga ansiktet.

Bilden i sig var inte ny, den tillhörde i själva verket finalen i en mobilfilm som spelats in för tre månader sedan och hon hade tittat på flera gånger. Men det var inte filmen i sig som fick Lina att frysa till, utan det som täckte datorskärmen. Som ett bisarrt skämt hade inte bara hennes kinder, haka, panna och mun draperats av spermasträngar i själva filmen. Även datorn var spermatäckt. Rakt över skärmen och ned över tangentbordet ringlade de likt vita, halvt genomskinliga ormar. Färska, glittrande i det kalla blå ljuset från skärmen.

Det här var inte vad hon hade väntat sig när hon skyndat hem efter den första dagen på praktikveckan.

Lina var visserligen inte främmande för sperma. Varje dag i skolan var ett bevis för det. Sedan hon förlorade oskulden för lite mer än två år sedan hade hon ägnat mycket tid åt sex. Så mycket att det blivit en del av hennes unga identitet. I skolan visste Lina att de andra tjejerna tittade snett på henne, men få killar stod emot möjligheten att ta för sig av hennes kropp. Med följden att hon snabbt blev allas egendom.

Filmen framför Linas ögon var ett konkret exempel på det. Den var inspelad på en killkompis mobilkamera nere vid naturreservatets strand. Lina hade stått på knä med de svällande brösten utspända och utfläkta, omgärdad av stenhårda kukar som otåligt tvingade sig in mellan hennes små händer och läppglanskladdiga läppar.

Det var inget Lina skämdes för. Tvärtom var det beviset på att hon hade tagit sig långt från högstadiets undanskymda tillvaro. Från en plattbröstad blek tjej till ett hett sexobjekt, på bara tre år. Det var inget som Lina hade ordnat på egen hand. Förklaringen stavades kroppslig mognad. Det var som om kroppen hade genomgått en smärre transformation: benen hade vuxit, blivit längre, slankare; vaderna, låren och höfterna hade blivit mer muskulösa, breddats, definierats; magen plattare.

Men störst skillnad var det på brösten.

I skolan fanns det ingen som kunde mäta sig med henne när hon klev in genom portarna. Den tajta rosa blusen formligen töjdes, spändes och sträcktes där hon gick. Brösten var inte nöjda med att vara instängda i en trång BH. De var för stora, för kaxiga. Och för Lina, som hade den sällsynta kombinationen av en slank, flickaktig kropp och rejält tilltagna bröst, fanns det för övrigt sällan någon att tillgå i rätt storlek. Så mellan hennes tuttar och omvärlden existerade för det mesta bara ett tunt utspänt lager bomull.

Brösten syntes och märktes. Blickar drogs till de styva vårtorna som pressade sig mot tyget och avtecknade sig med plågsam tydlighet. Manliga lärare slet sina huvuden ur led när hon passerade i en dunst av parfym och ekande klackar. Följde de långa benen och höfternas rörelser. Men mest av allt fastnade blickarna vid de svällande brösten som otåligt stretade innan för de tajta överdelarna.

Linas bröst fungerade som röda signalflaggor, som basunerade ut ett tydligt budskap:

Jag är Lina. Jag finns här för dig. Hela min kropp är skapt för att reta, locka och väcka din lust. Min kropp finns till för att konkurrera ut varenda kvinna i en mils radie. Så vad fan väntar du på? Att jag ska komma fram till dig? Du vet att jag inte säger nej. Du vet att du inte behöver fråga. Du vet att det räcker med att sträcka fram händerna och rafsa åt dig vad du vill ha. Ta på mig. Ta för dig! Vrid och gnid och kläm och massera bäst du vill. Det är det jag är här för. Trodde du jag gick här för att jag vill plugga, för att jag vill bli nåt? Glöm det. Jag är ingenting annat än ett jävla luder och det vet du. Så kom och kladda ned mig med dina händer, din ivriga hårda kuk och all din sperma. Behandla mig som den tonårsslyna jag är.

Det var på grund av det här budskapet som Lina inte var förstenad av sperman i sig, där hon stirrade på den fläckiga datorskärmen. Sperma var inte främmande för henne. Men spermans ägare var alltför bekant. Och det var problemet.

För mindre än två minuter sedan hade Lina kikat in genom dörren till sitt rum. Vettskrämd och med bultande kropp hade hon upptäckt att hennes egen pappa satt där i mörkret framför datorn, med filmen av henne på skärmen och sin stora kuk i handen. Lina hade stått fullständigt paralyserad. När filmen närmade sig slutet hade hennes värsta aningar besannats. Pappas runkade hade övergått i ett ursinnigt tempo, innan han slutligen matade ut sin sperma över hela hennes lilla datorhörna.

Och när hennes mamma i nästa ögonblick kom hem hade Lina kastat sig in i närmaste garderob och precis undkommit upptäckt. Pappa hade tydligen hört mamma och lyckats ordna kläderna i tid för att hon inget skulle märka. De båda hade försvunnit uppför trappan till husets bottenvåning.

Lina vaknade ur sina tankar av buller från övervåningen.

Här kunde hon inte stå! Pappa kunde komma tillbaka när som helst. Inte heller kunde hon promenera upp till dem och låtsas som ingenting. Då skulle pappa förstå att hon hade sett allting. Det fanns bara ett alternativ.

Lina hakade av de två hasplarna till sitt sovrumsfönster. Och med en smidig rörelse svepte hon upp fönstret tillräckligt mycket för att ta sig igenom. Hon landade på gräsmattan med en mjuk duns, men märkte samtidigt hur fuktigt den var.

- Fan också, stönade hon.

Lina hade kastat av sig skorna i hallen, det första hon gjorde när hon kom hem. Nu stod hon på den kalla, fuktiga marken och kände hur vätan spred sig. Mötte hon föräldrarna i hallen skulle hon inte kunna förklara hur det kom sig att hon kom in från kylan utan skor.

Hukande smög Lina runt huset och tillbaka till framsidan. Gjorde sitt bästa för att undvika att bli sedd från de stora köksfönstren som vätte ut mot gatan. Hon hoppades innerligt att ingen av grannarna skulle se henne så här. De måste tycka att hon var fullständigt efterbliven som lekte lekte kurragömma runt huset i hennes ålder.

Hon rundade huset och kom fram till ytterdörren. Tvekade ett ögonblick. Pressade sedan ned metallhandtaget och drog upp dörren.

Försiktigt. Väntade.

Ingen där. Lina andades ut. Skyndade sig att stänga om sig och  attborsta bort några grässtrån som fastnat på hennes bara ben.

- Jag är hemma! gastade hon för andra gången denna dag.

Den här gången var responsen snabbare än första gången. Mamma dök upp i hallen.

- Hej Lina! Vad kul att se dig. Jag kom just hem, och Lasse har precis börjat med maten. Du kan väl hänga av dig och berätta om din första dag på praktiken. Vi är så nyfikna!

Linas mamma var precis på väg att återvända till köket utan att invänta svar när hon plötsligt hejdade sig. Hon rynkade ögonbrynen.

- Men Lina! Vad har du på dig?

Lina såg ned på sina kläder. Hon var klädd som vanligt. En tajt rosa t-shirt utan BH, en vit minikjol och ett par högklackade rosa skor med stilettklackar. Förbryllat tittade hon tillbaka på sin mamma.

- Vad pratar du om? Det här är mina vanliga kläder.

- Jag vet hur du brukar klä dig. Men så där kan du ju inte klä dig på en arbetsplats. Har du varit klädd så där hela dan?

- Jag fattar inte vad du snackar om, mamma. Jag klär väl mig som jag vill!

- Skrik inte åt mig, Lina. Det här får vi tala om. Kom in så får vi se vad pappa säger.

Lina hängde av sig jackan och klev in i köket. Vid bänken stod pappa och hackade lök. Hon kunde fortfarande inte fatta vad det var som just hänt. Pappa såg ut precis som han brukade. Som om ingenting hade hänt. Som om han inte för tio minuter sedan hade suttit i hennes rum och runkat till bilderna av hur hon, hans dotter, stod på knä och sög av killar. Som om han inte hade varit världens perversaste pappa och sprutat ned hela hennes dator med sin gubbsperma.

- Nämen hej Lina!

Pappa kom fram och gav Lina sin vanliga kram. Lika lång som alltid. Hon tyckte sig känna hans kuk mot sitt högra ben. Antagligen var den fortfarande halvsvullen efter urladdningen. Hon föreställde sig att den låg kletig och halvstyv i hans kalsonger.

- Vad var det jag hörde om kläder, sade han och vände sig till Linas mamma.

- Lasse. Jag vet att du inte bryr dig ett dugg om mode, men titta på henne!

Ett ögonblicks paus uppstod medan Lasse lät blicken vandra över hennes kropp. Lina kände hur hon rodnade av den ofrivilliga granskningen. Det här var det sista hon önskade sig just nu. Hon försökte prostestera.

- Men mamma, lägg av …

- Tyst Lina! Nå, vad säger du Lasse?

Hon vände sig mot honom med ett uppfordrande uttryck i ansiktet. Lina såg hur Lasse tvekade. Hur blicken fortfarande vandrade över hennes kropp, som om han letade efter ett fel. Hon visste alltför väl att det inte var hela sanningen.

- Nej, sade han till slut. Du får nu säga vad du menar den här gången.

Linas mamma suckade uppgivet.

- Det är jättesnällt av dig att försvara henne, men du vet att vi har pratat om det här. Vi ska vara glada att CJ överhuvudtaget valde att ta sig an Lina under praktikveckan. Ska vi behöva skämmas över henne?

- Det är väl ingen som bryr sig om hur hon är klädd. Hon är ju bara en skolunge. Ett barn, för guds skull!

- Ett barn? Ser ett barn ut så här?

Mamma gick runt Lina och ställde sig bakom henne. Lade demonstrativt sina armar om Lina, med händerna i ett stadigt tag om hennes bröst.

- Lasse, du måste vara helt blind om du tror att vår dotter fortfarande är en liten flicka. Hon har ju dubbelt så stora bröst som jag någonsin haft. Eller ens min syster. Jag får ju inte ens grepp om hela brösten!

Hennes mamma klämde åt hårdare. Lina, som vid det här laget var högröd i ansiktet, pep förskräckt till.

- Aj mamma! Du gör illa mig.

Mamma släppte med ens taget och gav Lina en snabb kram. Tittade Lina djupt i ögonen.

- Förlåt. Det var inte meningen att vara hårdhänt. Men jag ville bara visa vad jag menade. Du är en stor flicka nu. Och även om du inte tänker på det själv, så måste du vara medveten om att andra ser på dig som en stor flicka också.

Lasse harkade sig.

- Mamma kan nog ha lite rätt i det hon säger. Det finns inget skadligt i att klä sig ordentligt, även om det kanske känns tråkigt. Lina, tänk på att det i alla fall bara handlar om en vecka.

Lina undslapp sig en suck.

- Jaja, vad som helst, bara jag slipper en massa tjat.

- Det är bra, svarade mamma. Nu lagar vi mat och äter. Sedan kan väl vi leta fram något snyggt i min garderob som du kan ha på dig.

Fyrtio minuter senare var servisen avdukad och disken inplockad i diskmaskinen. Lina och hennes mamma stod i föräldrarnas sovrum med garderobsdörren på vid gavel. Plagg låg utslängda över hela dubelsängen.

Linas mamma suckade för andra gången på en minut.

- Jag börjar tro att det här är omöjligt. Vi är ju lika långa, så jag förutsatte att du skulle kunna ha mina kläder. Men inga passar ju.

- Kjolarna är ganska fina, svarade Lina.

- Jag vet, men vi måste hitta en överdel som passar. Problemet är att allt sitter för tajt på dig. Jag tror vi får rådfråga Lasse.

Lina tittade oroligt på sin mamma. Hon kände sig inte hundra procent bekväm med att han skulle stå och kolla på henne när hon provade kläder. Inte efter det som hänt på eftermiddagen.

- Jag vet inte …

- Äh, struntprat. Lasse! Kan du komma hit?

Lasse kom in i sovrummet, men fastnade i dörröppningen med ögonen riktade på Lina. Eller rättare sagt på Linas överkropp.

I mammas försök att klä Lina som en proper ung dam hade hon valt ut en vit blus. Problemet var bara att Linas bröst spände ut blusen så mycket att den såg genomskinlig ut. Och Lina bar fortfarande ingen BH.

Som om det inte vore nog hade hennes mamma inte heller lyckats knäppa blusen ordentligt. Knapparna var spända till bristningsgränsen, och det var två stycken mitt för hennes bröst hade hon inte ens lyckats knäppa.

- Säg nåt, Lasse! Hur ser det ut?

Lina såg hur hennes pappa först var på väg att säga något, men sedan tystnade. Blicken vilade fortfarande på hennes överkropp. Sedan anlade han en eftertänksam min och bad Lina att vända på sig, som för att få en bättre helhetsbild.

Lina tvekade. Sneglade på sin mamma, men gjorde sedan som han ville. Snurrade långsamt på kroppen. Kände sin pappas blickar över sin kropp. Föreställde sig hur hans kuk styvnade innanför byxorna. Tanken var naturligtvis helt sinnessjuk, men det hon bevittnat var ännu sjukare.

Pappa var den som bröt tystnaden.

- Blusen är fin. Det vet du att jag tycker. Men jag undrar om den inte ser lite för liten ut?

- Precis vad jag har sagt! Jag vet inte hur vi ska lösa det. Du kan väl stanna här och hjälpa oss tills vi hittar något passande.

- Men mamma … försökte Lina igen.

- Tyst Lina. Tänk på att det bara är familjen här. Det finns ingen anledning att känna dig blyg tillsammans med oss. Ta av dig blusen nu, så testar vi något annat. Kanske går det bättre om vi hittar en BH?

Linas pappa slog sig ned på sängänden under tystnad. Såg lite besvärad ut, men sade inget. Under tiden plockade Linas mamma fram den största BH hon kunde hitta. Den såg rent medeltida ut jämfört med de underkläder som Lina brukade bära.

Lina tittade skeptiskt på den.

- Så, så, manade mamma på. Testa den här. Med lite tur kanske vi kan pressa in brösten tillräckligt mycket för att blusen passar bättre. Vad säger du?

- Ska jag ta mig nu? Inför pappa?

- Sluta tramsa nu, Lina. Inga undanflykter. Pappa har sett dig sen du var litet barn.

Lina kastade en desperat blick åt pappas håll, liksom för att söka stöd. Men hennes pappa satt bara tyst på sängen med en outgrundlig min i ansiktet.

Linas mamma höll uppfordrande upp den fula BH:n.

- Sätt igång nu, Lina. Av med blusen!

Vid det här laget var Linas ansikte blossande rött av skam. Klä av sig … Inför hennes pappa. Pappa som … Nej, hon fick inte tänka tanken. Inte nu. Då skulle hon bli helt handlingsförlamad.

Vad var det med henne egentligen? Lina, den kaxiga, modiga, vackra flickan. Nu blyg och försagd. Vad var egentligen problemet med henne? Det var ju hennes farsa som hade problem om han nu tände på henne. Hon var hans dotter, hans kött och blod. Han borde veta bättre.

Skitsamma. Låt honom titta, intalade hon sig. Låt hans feta jävla kuk bli så där hård igen, så att det står i brallan. Då är det hans problem. Han får väl skylla sig själv om han kåtar upp sig på henne.

Efter att ha övertygat sig själv om pappa var en jävla idiot började Lina klä av sig. Hon började långsamt. Kastade en blick på sin pappa medan hon knäppte upp den första knappen. Hon såg hur han hade anlagt en oberörd min, men att ögonen var som fastlåsta vid hennes fingrar.

Andra knappen gick vägen lika lätt. Inget hände annat än att Lina blottade lite mer av solbränd hud.

Det var vid den tredje knappen som det började bli problematiskt. De följande knapparna, den fjärde och femte, var nämligen just de knappar som hennes mamma inte lyckats knäppa på grund av Linas stora bröst. Lina knäppte upp den tredje knappen …

I samma ögonblick var det som om blusen hade fått ett hårt slag inifrån. När brösten smällde ut i luften blev det tydligt hur tajt blusen faktiskt suttit. Trots att det fortfarande återstod några knappar längst ned fanns det inget som längre hindrade brösten från att svälla ut i sin fulla prakt.

Nu var inte längre något som höll brösten tillbaka. Båda två dunsade ut samtidigt, vilket fick Linas kroppsfigur att se helt oproportionerlig ut. Den nätta lilla blonda tonårsflickan, med smala men spensliga lemmar, i kombination med de fullvuxna, tunga och spänstiga brösten.

Men Linas mamma verkade inte bry sig det minsta om synen. Snabbt hjälpte hon av Lina med blusen och svepte BH:n om hennes smala kropp. Men när det gällde knäppningen fick hon återigen problem. Trots att hon hade plockat fram den största BH hon kunde hitta räckte den helt enkelt inte för lilla Linas kropp. Hennes mamma spände och spände, men nådde inte riktigt runt.

- Lasse, kan du komma och hjälpa till här är du gullig?

Lina såg i ögonvrån hur hennes pappa rörde sig fram till henne. Ställde sig bakom henne och tog tag om BH:n på framsidan för att lägga den till rätta, vilket förde med sig att hans stora, håriga händer placerades rakt över hennes bröst. Och eftersom det krävdes ett rejält famntag för att nå runt hennes stora byst, fick han kliva ytterligare lite närmare.

Det var ett kliv som fick konsekvenser. Lina kände tydligen hans skrev mot sin runda putiga bakdel. Pappa var hård, det var ingen tvekan om det. Och han blev hårdare för varje sekund som gick.

Till slut fick de BH:n på plats. Linas byst var betänkligt ihoptryckt, vilket hennes mamma tolkade som en framgång. Problemet var att knäppningen inte såg ut att hålla.

- Jag kollar i köket om vi har någon säkerhetsnål, meddelande Linas mamma och försvann iväg.

Kvar blev Lina och hennes pappa. Och kvar var ett hårt, styvt stånd som trycktes mot hennes tonårsrumpa, där han fortfarande höll om hennes bröst. “För säkerhets skull”, som han hade sagt.

Lina kände ofrivilligt hur hon började bli lite kåt av kuken som pressade sig mot henne. Som alltid när hon blev upphetsad kom känslan över henne i vågor. Intensivt rullande genom kroppen. Hon kunde helt enkelt inte hindra sig från att försiktigt börja gnugga sin bakdel mot pappa.

Samtidigt som mamma stökade ute i köket kände Lina pappas kuk svälla ytterligare mot sin lilla rumpa.     TO BE CONTINUED?

33 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Mann1

Jag tror mamma vet om att pappa är kåt på dottern och utmanar!.

13/3, 2016 kl. 16:29

#4

Ronneby

En mycket upphetsande serie.
Jag håller med Nils, det värkar vara en superbra idé. Undrar bara hur det skulle kunna hända på ett smidigt sätt :)

15/2, 2012 kl. 22:50

#3

Mangan

Ja det måste fortsätta...

29/9, 2011 kl. 15:29

#2

walhem

En fortsättning är ett måste. Mycket bra novell.

22/9, 2011 kl. 06:08

#1

Nils

Varför inte gå till föräldrarnas dubbelsäng & ha en trekant så att alla kan få en skön kärleksakt.Pappan är ju djävulst kåt på sin dotter & hon är jätte kåt på hans grova kuk & mamman är ju avensjuk på dotterns tuttar & vill nog gärna slicka på dem och bli slickad.

6/9, 2011 kl. 10:47