Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/11, 2011 kl. 11:19, av ladysmulan

Semester solo

Del 2 av 5 i serien Semester solo

resan fortsätter...

Kvällen kom med en ljum bris och temperaturen sjönk ner till stadiga 25 grader. Memet tände lyktor runt om på båten och på grillen låg väldoftande spett. Han gick omkring i bar överkropp och jag tittade beundrade på de där muskulösa armarna och rutorna på magen. Det mörka håret lockade sig lite i nacken och det såg så där charmigt skolpojksaktigt ut. Själv satt jag uppkrupen i sittbrunnen på de mjuka dynorna, nu på kvällen hade Memet burit ut en mängd små kuddar och man kunde liga sagolikt bekvämt här. Han hade serverat vin och frukt under tiden som han lagat mat. Jag fick inte hjälpa till utan skulle bara ligga och vara vacker sa han. Hur skulle man nu göra något sånt?? Havet gungade båten stilla och månen såg enorm ut. Jag låg väl tillbaka lutad och bara njöt av doften från grillen, synen av en vältränad man och vinet i min hand. Mörkret föll fort men värmen satt fortfarande i, linnet och kjolen var fullt tillräcklig klädsel trots att det fläktade. Men det kan ju ha varit så att jag blev varm inifrån. Vinet, mannen och värmen från de tankar som jag hade.

Med en duns damp han ner bredvid mig bland kuddarna, han tog vinet från mig och lutade sig över mig. Hans läppar mötte mina och mina armar lindades om hans hals. Lite förrätt? Undrade han viskande i mitt öra och jag darrade till av spänning. Det var ett tag sen jag hade haft en sexuell relation till någon och det här kändes helt rätt även om jag visste att det absolut inte var bestående. Memet hade berättat att han var förlovad med en flicka från sin hemby och han kunde aldrig gå emot sin familj. Hans händer hade glidit under mitt linne och smekte nu mina bröst. Min hjärna skrumpnade ihop som ett russin och det enda jag kunde tänka var: Jag vill ha honom, här, nu, hela tiden……

Hans händer gled utmed min kropp och han pressade försiktigt ner mig bland kuddarna. Mina händer lekte med håret i hans nacke och våra tungor möttes. Linnet var i vägen så han drog det försiktigt över huvudet på mig. Med händer, läppar och tunga utforskade han mina bröst. Mina bröstvårtor hårdnade och det kändes som om hela min kropp drogs emot hans som om han var en stor magnet. Jag smekte hans huvud och slöt ögonen och njöt medan hans mun och händer fortsatte att utforska min kropp. Ner över magen och knäppte upp kjolen, snart var den nerlirkad över höften och trosorna försvann samma väg. Han tog tag i mina höfter och drog dom uppåt mot hans mun. När hans tunga nådde mitt centrum gnydde jag av längtan. Han smekte min klitoris med sin tunga och lapade i sig de safter som min fitta producerade i flitig mängd. Jag höll hårt i dynan under mig och stönade högt av njutning när hans tunga gled in i min heta fitta. Jag skakade och skälvde av begär efter honom, hans slickningar gav mig frossa och när hans läppar slöt sig om min klitta och han började suga på den kom jag med skakande ben och krampande fitta.

Han backade undan och särade mina ben, han lade sig ovanpå mig och jag höjde mina höfter för att möta hans hårda manlighet. Men ett högt stön pressade han sig in i min trånga fitta och låg sen helt stilla ovanpå mig. Våra läppar möttes och när våra tungor slingrade sig runt varandra började han röra sig. Sakta och med små rörelser gled hans hårda kuk in och ut ur mig. Det kippade om fittan för varje gång han trängde in igen. Jag suckade, stönade och vädjade om mer och hårdare men han höll samma makliga tempo. Med sin kropp tätt mot min rörde sig bara hans höfter. Hans mun hade fullt upp med att kyssa och nafsa på min hals, i mina örsnibbar och i mina läppar. Min kropp skrek av lusta och spännigen inuti mig var så stor och bara väntade på förlösning. Efter vad jag tyckte var en evighet av böner ökade han takten. Kuken trycktes in och drogs ut i ett snabbare tempo, fortfarande med sin kropp tätt tryckt mot min. Mina händer rev hans skuldror och mina ben lindade runt hans höfter. Han rätade på sig och höll ner mina händer samtidigt som han körde kuken hårdare och fortare in i mig. Jag kunde inte annat än stöna för varje gång; ja mera, mera, hårdare, ja, ja….

Han drog mig uppåt mot sig och gjorde en rokad så att jag hamnade överst. Med roterande höfter började jag rida. Höfterna gneds mot hans underliv och jag tyckte mig känna kuken bättre så här. Hans händer om mina höfter så han kunde möta mina rörelser med bestämda stötar uppåt. Farten snarare ökade än avstannade och jag gnydde och flåsade när jag kände hur nära det var, hans stön eggade mig för jag kunde se och känna att han njöt av mig och min lilla trånga fitta. Hans händer gled över min mage och så hittade han min ömmande klitoris, magen började rycka, fittan krampade och benen började skaka. Jag föll ihop över honom med ett högt darrande läte och med hans armar om min kropp fortsatte han att stöta sin kuk upp in i mig. Jag gnydde och bet honom lätt i axeln när jag kände hur nästa orgasm skakade min kropp, hans djupa stön i mitt öra och så kände jag hur hans kuk hårdnade mer och sen släppte den ut den ljuva säden in i mig. Mina safter blandade med hans rann ur mig när vi fortsatte att försiktigt röra oss mot varandra en stund till. Med suckar och stön sjönk vi ihop tätt tillsammans med hans kuk fortfarande begravd inuti mig och jag sittande ovanpå honom.

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

ars amandi

Du påminner lite om "blyerts" i ditt sätt att skriva. Det är som om man läser en dagbok om händelsen.

När kommer nästa del? Väntar och hoppas att den kommer innan jag blir en riktigt gammal man.

3/11, 2011 kl. 12:20