Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/11, 2011 kl. 08:41, av ladysmulan

Semester solo

Del 3 av 5 i serien Semester solo

Hans andetag i mitt öra och hans kropp tätt mot min. Det var mörkt och det enda som lyste upp natten var de lanternor som var uppsatta i för och akter. Vi låg under taket på dynorna i sittbrunnen. Memet hade gjort det varmt och mysigt, natten hade inte blivit svalare än 20 grader så det var skönt att ligga ute i friska luften istället för i de kvava kojerna. Maten hade varit underbar och vi hade ätit uppkrupna bland kuddarna. Vi hade pratat och haft det väldigt trevligt med turkisk folkmusik i bakgrunden. I morgon skulle vi lägga till på grekiska ön Meis för lite proviantering, en riktig dusch och lite shopping. Ön var inte stor och hamnen var i stort sett bara en rad med hus och restauranger. Ön hade varit ett högkvarter för engelsmännen under slutet av andra världskriget och hade i stort sett blivit jämnat med marken av tyskarna.

Trots att jag längtade efter en riktig dusch och inte bara det kalla vatten man fick spola av sig i på däck så ville jag inte att vår resa skulle ta slut. Till slut vaggades jag till sömns av havet och den snusande andningen. Jag vaknade i gryningen av händer som smekte min kropp under lakanet. Kyssar i min nacke och försiktiga smekningar utmed mina bröst och ner över magen. Är du vaken? Han viskade i mitt öra men jag låtsades fortsätta sova. Hans händer forskade och jag kunde känna hans lust mot min bakdel. Jag sträckte lättjefullt på mig som om jag fortfarande sov, konsekvensen blev att min nakna bakdel gnuggades mot honom. Ett djupt stön i mitt öra fick mig att le, händerna fortsatte sitt sökande. Ena handen hade nu smugit sig ner mellan mina lår och smekte mitt rundade venusberg. Ett finger banade sin väg ner i springan och han smekte klitoris försiktigt. Jag kunde inte hålla emot den nöjda sucken och det instinktiva särandet av mina ben.

Han nafsade mig i örsnibben och viskade att han nog märkt att jag bara bluffat. Han lyfte upp mitt ben och lät kuken glida pockande mellan mina blygdläppar, han hittade mynningen på min fitta och gled sakta och lätt in. Hans mörka stön och mitt lite ljusare kom samstämmigt när han var helt inne i min fitta. Med små intensiva stötar knullade han mig. Jag höll emot för att inte glida iväg och tryckte mitt underliv mot hans pockande storhet. Hans fingrar smekte min klitta och jag njöt av att känna kuken inuti mig. Att känna hans hårdhet, värme och höra de ljuva ljuden av lusta. Hårdare stötte han djupt in i mig och jag kände hur nära jag var. Han knuffade över mig på mage och lyfte upp mina höfter lite, med sina ben utanför mina klämde han ihop mina skinkor när han åter trängde in i mig. Han kändes enorm och jag stönade högt när jag kände mig överfull av hans hårdhet. Han knullade mig i långa drag och stönade njutningsfullt när min heta fitta kramade om hans kuk. Farten ökade och han knullade mig fortare och fortare, jag kände hur mina ben började skälva och hur magen drog ihop sig när fittan började krampa om hans hårda kuk. Jag skrek ut min lusta, rakt ner i kuddarna, jag bönade, bad, vädjade om mera, om sperma i floder, om massor av kuk, om mer, mer och åter mer. Han drog sig snabbt ur och med handen om mitt hår drog han mitt huvud bakåt precis när han kom. Hans sperma träffade mig i munnen, hakan och det rann varm sperma nerför halsen. Jag fångade upp kuken och slickade och sög den ren. Han flåsade och stönade när jag hade den i munnen. Jag lapade och slukade all sperman, med handen om hans pung sög jag i mig resterna.

Till min förvåning ville inte kuken slakna alls utan blev hårdare på nytt. Memet hade kvar handen på mitt huvud när han sjönk bakåt ner i dynorna, jag följde efter och tog tag i hans kuk för att inte låta den slippa undan. Jag runkade den sakta medan tungan gled utmed ollonets former. Med min mun sluten om ollonet lät jag tungan leka samtidigt som jag runkade kuken. Memets mörka stön nästan ekade i mina öron, jag sög och slickade på hans kuk. Jag lät den glida långt ner i halsen och jag lät honom knulla mig i munnen. När jag med andra handen började smeka pungen grep han hårdare tag om mitt hår, hans lårmuskler hårdnade och kuken tjocknade sekunderna innan sperman formligen sköt ut från den och ner i min hals. Jag svalde och drack hans goda säd, hans kuk pumpade sperma en bra stund även om han nyss kommit. Jag svalde allt jag fick i munnen som den duktiga flicka jag var och släppte sen den nu slaknande kuken. Han tittade på mig med halvstängda ögon och berättade med hes röst att det var första gången någon tagit hans kuk i munnen.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.