Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2011 kl. 13:46, av ladysmulan

..njutning..

Del 3 av 5 i serien Drömmar av njutning

drömmarna blir bara fler och njutningen större...

Jag kände mig aningens mörbultad där jag satt på bussen till jobbet, det var ju inte direkt det jag hade planerat för morgonen. Tur att jag bara skulle jobba halva dagen. Telefonen surrade och ett meddelande från dig dök upp i rutan. Känner du dig öm, hjärtat? Jag svarade ärligt att det var lite jobbigt att sitta just nu men att det var en ömhet jag gärna stod ut med. Ett sms till surrade in i brevlådan; Jag vill att du håller fittan blöt i dag, jag vill att du när du kommer fram smeker dig själv och filmar det åt mig. Jag kände kinderna färgas röda och redan nu kunde jag känna hur min fitta drog ihop sig. Mina tankar började snurra, var skulle jag kunna vara ifred så pass länge att jag skulle kunna smeka mig själv och filma det utan att någon upptäckte nåt. Tur att man alltid är tidig på jobbet, det finns en mening med allt. Väl på jobbet hämtade jag mina arbetskläder, gick in på toaletten, tog av mig alla mina kläder utom bh:n och satte mig på golvet i duschhörnet. Jag särade benen och satte mobilen i läge. Jag smekte min ömma fitta och kunde känna hur kroppen reagerade fortare än jag hade kunnat tro. Klittan var hård och jag lät ett finger glida in i fittan och jag pullade mig själv, när fittan savade ordentligt och jag kände det välbekanta pirrandet tog jag telefonen närmare och lät min blöta fitta komma i närbild. Jag lät fingrarna dra isär blygdläpparna, jag kunde höra hur mina kollegor började droppa in i omklädningsrummet. Jag skickade filmen och bytte snabbt om. Med blossande kinder satt jag med en kopp kaffe vid bordet fem minuter senare.

När de första jobben var klara smög jag ut i omklädningsrummet och kikade på telefonen, ett MMS hade kommit strax efter det att jag skickat min film. Jag öppnade filen och mina ögon mötte dina, din mjuka röst berättade om hur kåt du blivit av min film. Jag smet in på toaletten och fortsatte med stora ögon titta när du visade hur du smekte din kuk bakom skrivbordet på ditt kontor. Min film gick på din dator och du sprutade en tjock kladdig sats över skrivbordet. Jag rös när du berättade att du skulle komma och hämta mig efter jobbet. Ett sms plingade och dina ord om att hålla fittan blöt upprepades. Den uppmaningen behövde jag inte för jag kände hur det kladdades med fittsafter i trosorna. Timmarna mot lunch gick så sakta men till slut hade lunchen varit och mina timmar för dagen var över. Jag tittade på filmen med ditt härliga sprut en gång till undertiden jag väntade på att du skulle komma. Din härligt grova kuk som snart skulle öppna min fitta och göra min kropp svag och skakig.

Du körde in på parkeringen och jag gled in i framsätet. En kyss, läppar som möttes hett och dina fingrars smekningar över mina bröst fick min kropp att vibrera. Nå, är fittan blöt? Jag nickade och rodnade, med darriga fingrar knäppte jag upp byxorna och drog ner dom till knäna. Dina fingrar mot mitt lår och det belåtna leendet när dina fingrar nådde min hetta sa mig att du var nöjd med min prestation. Ett finger gled lätt upp i fittan och jag kunde inte hejda ett gnyende när det gled långt upp in i mig. Du drog ut fingret och stoppade in det i min mun, jag sög i mig mina egna salta safter och du log belåtet. Du startade bilen men tillät mig inte att dra upp byxorna; håll fittan blöt en liten stund till, uppmanade du och jag lät sakta ett finger smeka klittan medan vi tog oss genom staden. Vi körde in på parkeringen och du körde in i garaget. Jag fick krypa över förarsätet för att ta mig ut och det utan byxor. Garaget är delat med en rad andra bilar och skiljs bara åt av ett grovt nät. Du fick mig att luta mig in i baksätet, med handflatorna mot sätet särade jag mina ben för dig. Dina händer som smekte min rumpa, särade mina skinkor fick mina ben att skaka. Din kuk nosade mot min fitta, du gned den mellan blygdläpparna mot klittan. Gång på gång nosade ollonet i min fittas heta öppning och gång på gång drog du den därifrån mot klittan.

Mina ljud ekade i mot plåtväggarna och när du äntligen lät kuken glida upp in i mig hördes min belåtna suck som ett eko. Jag bet mig i armen för att inte skrika när dina händer hittade min känsliga klitta och jag kunde känna hur min fitta kramade din kuk så hårt. Jag hörde ditt morrande belåtna ljud när jag kom med de bekanta skakningarna. Jag flämtade och frustade när du ökade farten och stångade dig in i min savande fitta. Du drog dig snabbt ur och jag vände mig om, jag satte mig på knä och din kuk mot mina läppar, jag hann knappt öppna munnen förrän du med ett belåtet stön sprutade din sperma in i den. Mina läppar slöt sig om kuken och du knullade mig med långa drag i munnen. Jag höll ett grepp om dina skinkor och din kuk var stor och grov inne i min mun. Jag svalde och svalde din sperma. Den ljuva nektaren rann ner i min hals och jag lapade av din kuk innan du stoppade ner den i byxorna och lät mig ta på mig mina jeans igen. Det där min lilla kåta slyna var förspelet, dina ord lät som ett löfte snarare än ett hot och jag kände mig så nöjd med att jag hade mer att vänta.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.