Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/11, 2011 kl. 09:25, av ladysmulan

Drömmarna fortsätter

Del 5 av 5 i serien Drömmar av njutning

den femte delen där Per och Anna gör entre i vårt liv...

På lördagen ägnades förmiddagen åt diverse förberedelser, mat lagades och vi ordnade en mysig stämning i huset. Massor med ljus, vin som stod och luftade, plockmat stod på baren, musik spelades på låg volym. Du hade valt mina kläder och det blev en kort kjol, troslöst och stay-ups, höga klackar, en tajt vit skjorta som var uppknäppt så att den blodröda bh:n syntes under. En diskret make up och håret fixat i mjuka lockar avslutade det hela. Själv hade du på dig ett par svarta jeans och en svart kortärmad tröja, nyrakad och med en doft av Mont Blanc. Jag kunde inte låta bli utan då och då stod jag och nosade dig i halsgropen. Du doftade svagt av bittermandel, sandelträ och bara helt enkelt gott. Dina händer smekte mig under kjolen och du lyfte upp mig på en av barstolarna. Läppar som möttes hett och dina byxors hårda tyg och putande innehåll skavde mot mitt hårlösa kön. Jag slog benen om din och greppade dina skinkor, jag gnuggade mig skamlöst mot dig och en av dina händer gled ner mellan oss och du smekte mitt venusberg, din tumme hittade min klitta och jag stönade mot dina läppar när du skrattande smekte den lätt.

Min kära lilla slyna, du är allt bra sugen på att testa nya jaktmarker. Dina ord var mjuka och uppskattande, våra fantasier och våra gränser testades mest hela tiden och idag skulle vi kanske kunna testa ytterligare en. Din hand om min nacke och dina läppar mot mina, din tunga sökte sig in i min mun precis som din tumme tryckte mot min fittas öppning. Mina gnyenden mot din mun och du avslutade med ett lätt nafsande i mina läppar. Mina läppar kändes ömma och svullna när vi särade på oss just som dörrklockan ringde sin magiska signal. Med bultande fitta och ömma läppar öppnade jag dörren och välkomnade våra gäster. Mannen, Per; var i övre medelåldern och en satt man med distingerat grått hår. Kvinnan vid hans sida kunde vara runt 20 år eller kanske lite mera, hon var ljushyad och hade sotsvart långt hår.

Efter en tre rätters middag satt jag och den mörka Anna vid baren och lyssnade på männens samtal om jobbet.  Jag tyckte det var tråkigt så jag ledde in vårt samtal på roligare ämnen som hur hon träffat Per och hur det kändes att vara den andra kvinnan. Anna var öppen och slappnade av betydligt när hon märkte att jag inte fördömde deras förhållande. Vad två personer kommer överens om är deras ensak men jag var så nyfiken. Vi fnittrade som skolflickor över män och deras idéer.  Anna tyckte det var lite jobbigt med Pers fixering på analsex. Jag sa att med rätt förberedelser är analsex minst lika bra som att få kuken i fittan. Anna reagerade med röda kinder när jag svängde mig med de saftiga orden. Hon satt med sina långa ben korsade och jag lät mina händer snudda och röra vid henne ofta. Med handen mot hennes lår lutade jag mig framåt och viskade i hennes öra att jag tyckte hon var vacker, jag nafsade lite i örsnibben och jag kunde känna hur en rysning spred sig genom hennes kropp. Du vet att planen för i kväll och i natt är att lära dig uppskatta analsex och för mig att få prova Pers kuk? Min röst i hennes öra, hon vände blicken mot mig och jag log brett när jag såg hennes förvåning.

Sant; sa jag, jag ska lära dig några tricks och som tack har min man lovat mig att jag ska få prova Per. Jag hoppas det är ok? Jag fick det att låta som en fråga och ett förslag när det egentligen redan var fastslaget faktum. Anna behövde känna att hon fortfarande hade valet att backa ur. Hennes kinder var vackert röda och hon tittade begrundande på dig. Din långa slanka kropp bredvid den satte och mer korpulente Per. Hon tittade på mig och läppjade på drinken; hur är hans kuk? Jag log och smekte hennes lår in under kjolen. Den är stark, varm, hård och ståndaktig. Mina ord fick Anna att fnissa och titta med blanka ögon över rummet mot de båda männen.  Jag gled ner från barstolen, sparkade av mig de höga klackarna och tassade bort till dig, jag sträckte mig på tå och placerade en öm kyss på din kind innan jag viskade att jag lånade Anna för en stund. Du tittade mot Anna och sen på mig, du nickade och smekte min rygg.

I sovrummet var belysningen dämpad och jag stängde dörren bakom oss. Anna satte sig på sängkanten, jag såg att hon var lite orolig och spänd. Med dörren stängd hördes inget från resten av huset och jag satte på musik på den lilla stereon på byrån. Jag lutade mig mot Anna och lät mina läppar snudda vid hennes; Har du någonsin smekt eller blivit smekt av en annan kvinna? Mina ord fick henne blossande röd och hon skakade på huvudet. Mitt jobb, kära du är att mjuka upp dig lite, att göra dig mottaglig och visa lite tricks. Mina händer smekte hennes armar och började knäppa upp knapparna på hennes blus. Hon trampade av sig skorna med sina vassa klackar och ställde sig upp vid sängen när jag bad henne. Plagg efter plagg smektes av Annas slanka kropp, smal och kurvig, brösten var inte helt äkta men de var vackra ändå. Snart var kvinnan naken och hon klättrade upp på den höga sängen. Spegeln ovanför gavels reflekterade stearinljusens fladdrande lågor och musikens tunga rytmer fick mitt blod att pumpa.

Jag klädde långsamt av mig och jag bad Anna smeka sig själv.  Hon lät osäkert händerna glida över sin kropp, jag uppmuntrade och pratade om hur vacker hon var och om hur män älskade en kvinna som kunde njuta för egen hand likväl som för hans. Jag bad henne visa vad hon gillade mest när hon smekte sig själv och vad hon gillade mest hos en man. Hennes röst var först tunn och svag men under tiden som hon kände sig säkrare och kåtare blev tonen starkare. Rösten var låg men eggande när hon pratade om hur hon älskade hur en man kunde kåta upp henne. Hur hon älskade förspelet, att bli slickad, om orgasmens förlösning, om att känna en kraftfull kuk inuti sig. Jag låg bredvid henne och lyssnade, frågade och smekte henne försiktigt. Hennes fingrar var djupt begravda inuti henne och hon smekte sig energiskt. Hennes kropps spände sig och hennes läppar särades för en tung flämtning när orgasmen smekte hennes kropp. Jag passade på att krypa ner mellan hennes lår och särade dom brett. Hennes flämtningar och hennes bäcken som höjdes mot min mun gav en signal över hur kåt hon var, jag greppade hennes rumpa och begravde mitt ansikte i det ljuva skötet. Min tunga slickade, läppar som nafsade. Annas ögon var slutna och hon höll mitt huvud i sina händer. Min tunga drack hennes safter och mina läppar nafsade i hennes svullna blygdläppar. Safterna rann ner mellan hennes skinkor och jag passade på att smeka hennes anus försiktigt med mina fingrar.

Annas stönanden sa att hon var helt inne i sin egen lusta, hon var bara inriktad på att ha det så skönt som det bara var möjligt. Jag drog mig lite undan och bad henne lägga sig på mage med en kudde under höften. Anna gjorde det jag bad om och sittande på knä bakom hennes vackra ända lät jag min mun åter dricka hennes nektar. Hennes höfter restes mot mig och hon välkomnade mina fingrar och min tunga. Jag trevade under kudden och hittade en av våra stavar. Jag lät den glida mellan hennes blygdläppar och hon särade villigt sina skinkor för att få känna den välbehövliga utfyllnaden. Jag lät ollonet på staven glida in en liten bit för att sen glida ut och fortsätta sina smekningar över mellangård och klitta. Anna stönade högt av frustration, hon var kåt så att kroppen skakade och luften var tung av doften av vått kön. Med en hård stöt tryckte jag så staven i botten. Anna stönade lyckligt och lyfte höften mot mig. Med handen mot staven koncentrerade jag smekningarna runt hennes klitoris. Jag rörde bara alldeles så lite på staven, vippade lite på handen så att fittan kunde känna den grova pålen. Anna gnydde och gned sig mot mig, jag log för mig själv och fick henne att lugna sig lite, en hård hand mot hennes bak och lite tryck för att få fröken att ligga stilla. Mina order att hon skulle sära sina skinkor för mig gjordes utan protester och jag lät några droppar olja glida ner mellan dom. Med ett finger smekte jag hennes anus, lät det pressa lite samtidigt som jag rörde på staven.

Tunga raspande andetag och ett gnäll om mera fick mig att börja röra staven. Samtidigt som jag började knulla henne hårt med staven lät jag fingret trycka på ordentligt mot hennes bakre hål, det gled in lätt och jag kunde känna hennes fittas rörelser mot staven. Ett tjut och Annas kropp spändes, staven pressades mot min hand men jag höll resolut emot. Med staven djupt begravd inuti sig fick hon en orgasm till och hon skakade i hela kroppen när fittan drog ihop sig. Hennes snyftande andetag gjorde att jag avbröt mina fortsatta utforskningar och bara kröp upp och höll om henne. Hon hade tårar i ögonen och darrade i hela kroppen när hon hackande förklarade att hon aldrig hade fått en sådan orgasm. Inget så omvälvande, inget så vibrerande och skakande, någonsin. Jag låg och höll henne i famnen och smekte hennes kropp. Det tog en stund men till slut tog skakningarna slut och jag kysste hennes panna. Jag lät händerna fortsätta smeka hennes kropp; är du redo för mera? Anna nickade och fnissade lite. Jag tog fram en analplugg av storlek mindre, hon stirrade på den med fasa men jag skrattade bara åt hennes oro.

Jag ställde mig på alla fyra i sängen med rumpan mot henne, jag smekte min ytterst blöta fitta med fingrarna och lät så ett glida upp i det bakre hålet. Jag tog lite olja på pluggen och förde den ner mellan mina ben, jag bad Anna föra in den försiktigt samtidigt som jag lutade mig framåt och särade på skinkorna. Anna höll i pluggen och såg lite rädd ut med på mina direktiv pressade hon den mot min rumpas snäva hål. Den anpassade sig fort och töjdes sakta när hon tryckte den inåt. Jag smekte min klitta och njöt av den trånga känslan av ett finger nu när pluggen var på plats. Jag fick Anna att stoppa in ett finger och känna hur tajt fittan blev. Hon pullade mig långsamt med ett finger. Hon log brett mot mig när jag vände mig om. Din tur! Jag kröp in bakom henne och hon särade på skinkorna. Massor med olja och med ett milt tryck var snart pluggen på plats. Jag fick henne att lägga sig på rygg och jag smekte hennes slanka kropp med oljiga fingrar. Snart var mina fingrar som klistrade vid hennes varma fitta och stenhårda klitta. Anna vred sig och hon gnydde fram läten som en hungrig kattunge. Jag sög en hård bröstvårta när jag åter förde upp staven i hennes blöta inre. Den trånga fittan kramade hårt om staven och jag fick bara in den till hälften. Jag knullade henne långsamt med den, hon hade ena handen över klittan och smekte den med två fingrar. Benen lyftes och jag kunde känna hur fittan drog ihop sig. Hon gnydde, frustade och flämtade när hon kom med både plugg och stav inuti sig.

Hennes kropp skalv och hennes kropp restes från underlaget, jag lät staven dansa in och ut ur hennes så heta inre och hon vrålade när en orgasm till skakade hennes kropp. Jag drog ut staven och slickade av hennes safter. Anna såg mig suga staven och med röda kinder vände hon upp sina läppar mot mig. Våra tungor möttes i en häftig dans och hon smekte mina bröst. Vi låg på sängen och jag lät henne vila. Jag kikade med ett öga upp mot kameran som satt vid spegeln. Jag blinkade mot den och visste att utanför satt du och Per med datorn kopplad till tv:n.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Cakan88

Fantastiskt skrivet! Hoppas på fortsättning :-)

14/5, 2012 kl. 07:46