Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/5, 2009 kl. 15:08, av Danne-Janne

Drömmen och verkligheten - Kräftskivan



"Tut-tut!" Bilen svängde upp framför sommarstället och de två gästerna klev ut. Det var svensk sommar och en underbar augustikväll.

"Åh herregud, är dom redan här! Och jag som just stigit ur duschen. Varför måste du jämt göra allt i sista minuten?" Susannes stämma var lika irriterad som vanligt.
"Och ingen ruccola-sallad har vi. Hur svårt kan det vara att komma ihåg fem saker nere i affären? Borde inte du kunna klara det, du har ändå varit vuxen i ganska många år nu?"
Janne slog dövörat till inför sin frus vanliga gnäll. Det hade pågått i många år och han hade lärt sig hantera det. Han visste att så här var det för de flesta efter 15 års äktenskap. Visst kunde han ruttna ibland, och drömma om något bättre, men som helhet hade han och Susanne det ändå ganska bra. De hade två fina barn, den 13-åriga dottern var den här veckan på sitt första ridläger, och den 10-åriga grabben hos mormor och morfar i Småland. De hade en fin lägenhet, ett härlig sommarhus vid vattnet, ett rikt umgänge och många gemensamma intressen, inte minst golfen. Sexlivet fungerade, men var kanske inte så äventyrligt och spännande precis. Det kunde ibland gå långt mellan gångerna, men de hade det väl ungefär som genomsnittet efter vad Janne hade läst i söndagsbilagorna. Livet före 40 såg ju ut så här, det var svårt att få livspusslet att gå ihop och hitta tiden och orken för sex mellan jobb och barn och vardagsbestyr. Janne var ändå ganska nöjd med sitt liv, men irritationen över Susannes sätt att vara låg ofta och pyrde under ytan.

Janne släppte köttstycket som han höll på att förbereda inför kvällens grillning och följde efter Susanne ut på husets framsida. Susanne kramade sin bästa väninna Carina och lät sig presenteras för hennes nya kille Dan. Carina var skild sedan ett knappt år tillbaka, efter att fått reda på att hennes förra man Magnus regelbundet satt på sin sekreterare i över ett års tid. Men hon hade hämtat sig väl och nu träffat någon att presentera för de närmaste vännerna.
Magnus var enligt Janne en fullkomlig idiot som riskerat sin Carina för något så futtigt som några lunchknull mot skrivbordet. Carina var i Jannes ögon allt en man någonsin kunde önska sig. Två kvinnor kunde inte vara mer olika än Carina och hans Susanne. Han hade många gånger tänkt på hur attraktiva kvinnor ofta har vänner vid sin sida av det mest vardagliga slag. I Carinas och Susannes fall var det ingen tvekan om vem som var sexbomb och vem som var grå mus, och Janne var gift med den grå musen. Carina var en blond skönhet, med en fantastisk kropp. Hon hade vackra drag med stora blå ögon och fylliga läppar. Hon var solbränd, lätt sminkad och klädd i en tajt ljus topp och korta jeansshorts. Hon bar läckra sandaletter med höga, smala klackar och snörning runt de nätta vristerna. Hon var smal och vältränad och Janne hade tidigare tyckt att Carina möjligen hade lite för lite former för hans smak, men efter skilsmässan hade en del av pengarna från huset gått till att förvandla Carinas A-kupor till fylliga C-kupor och kanske mer är så.

"Har slösat bort mina bästa år på ett pucko, men nu ska jag banne mig leva livet med lika snygga tuttar som när jag var 20", hade Carina sagt till Susanne när hon som väntat ifrågasatt sin väninnas val att lägga sig under kniven för att leva upp till manssamhällets sjuka kvinnoideal.
Janne hälsade på Dan och vände sig sedan mot Carina. Hans blick sökte sig utan att han kunde hjälpa det till hennes härliga urringning, innan han mötte hennes blick och värmdes av hennes fantastiska leende. Hon doftade fräscht och gott när de kramade om varann. Känslan av hennes bröst mot hans kropp lämnade honom alls inte oberörd. Känslan var förbjuden så klart, men Carina var helt enkelt så nära Jannes drömkvinna man kunde komma. Fantasierna hade funnits där ända sedan han lärde känna henne. Han visste att han aldrig skulle få förverkliga dem, han ville inte, varken han eller Carina skulle någonsin gå bakom ryggen på Susanne. Men drömmen fick ju finnas där i hemlighet, och ibland ge honom en stunds skön flykt från verkligheten med sin fru.

Susanne hade mött medelåldern på ett mindre stilfullt sätt än Carina. Hullet efter graviditeterna hade aldrig riktigt gett med sig, och Susanne hade aldrig haft ork nog för att ta tag i träningen. Hon brydde sig väldigt lite om sitt utseende i övrigt också, sminkade sig nästan aldrig och hade sitt råttbruna hår klipp i en kort, tråkig frisyr. Hon klädde sig lite tantigt, vilket Carina länge utan framgång försökt åtgärda på deras små shoppingrundor. Men så såg ju medelålders kvinnor ofta ut, och i ärlighetens namn hade tiden även satt sina spår i Janne. Hans hårfäste kröp sakta uppåt och de grå stänken fanns där redan, men med joggingrundornas hjälp hade han i alla fall klarat kampen mot kulmagen och såg överlag rätt hyfsad ut. Flörten med den unga receptionisten på jobbet under våren hade varit helt oskyldig, och skulle aldrig leda någonstans, men det hade gjort honom gott att få lite bekräftelse på att han fortfarande hade ett värde som man. Janne kände sig på intet sätt mindre attraktiv än till exempel Dan, som i hans ögon såg ut som en helt vanlig kille. Kunde han få en kvinna som Carina vore ett liknande kap antagligen ingen omöjlighet för Janne. Men, som sagt, han visste ju vad han hade, och även om de var sällsynta fanns det ljusa stunder i hans äktenskap Priset för att bryta upp skulle vara alldeles för högt, han var inte beredd att rasera den tillvaro de skapat, och ville under inga omständigheter utsätta sina barn för en skilsmässa. Det priset skulle inte ens en kvinna som Carina kunna kompensera för.

Sällskapet samlades i kvällssolen på det stora trädäcket, och Janne blandade drinkar. Carina var på sitt allra mest strålande humör och Dan visade sig också vara riktigt trevlig. Janne fick välförtjänst beröm för sina grillkonster, och Dan erkände glatt att han var rejält avundsjuk på den gigantiska gasolgrillen i rostfritt stål, där de stora köttbitarna nu fräste till lagom temperatur. Det blev en middag som varade ända in på småtimmarna, med många skratt och mycket vin Även Susanne var på ovanligt gott humör, även om hon i vanlig ordning var försiktig med vinet. Att slå sig lös och bli ordentligt berusad hade aldrig riktigt varit Susannes grej.

Till slut tog tröttheten överhanden och det var dags att tänka på morgondagen. Janne och Susanne samlade glas och disk när Carina tog Dan i handen och sa:
"Tack för en underbar middag. Vi är mest i vägen nu känner jag, så vi går och tar ett nattdopp istället innan vi lägger oss."

Janne betraktade dem genom köksfönstret när de med var sitt badlakan i handen gick iväg ner mot bryggan. När de kommit en bit från huset såg han i skenet från augustimånen hur Carina slog armarna om Dans hals och kysste honom hungrigt. Hela kvällen hade de suttit tätt intill varandra, och haft svårt att hålla händerna i styr. Lätta beröringar i smyg, Dans hand på Carinas lår, hennes tår lätt strykandes hans ben under bordet, diskret men ändå märkbart. Janne kände hjärtat bulta några extra slag. Tänk att få vara så där nyförälskad, att ständigt vilja känna någons hud, att kyssas och bli kysst med lidelse och hetta, att verkligen få ge sig hän. Måste de känslorna bara höra förälskelsen till, eller kunde man hålla spänningen vid liv även i ett långt äktenskap? Mellan honom och Susanne var hur som helst all laddning sedan länge försvunnen.
Tiden gick och Carina och Dan dröjde, men varken Janne eller Susanne var dumma nog att gå ner till bryggan för att leta.

"Våra två kaniner verkar ha fått annat för sig", sa Susanne, och Janne anade faktiskt ett litet leende över hennes läppar. Utan större förhoppningar bestämde han sig för att pröva tillfället och smekte henne lätt över höfterna.
"Då kanske vi också ska passa på att ha annat för oss…?" Janne sa orden halvt på skämt, halvt på allvar och nafsade henne lätt i nacken i väntan på en reaktion. Susanne tog sig ur hans grepp, såg lätt irriterad ut, men gav honom ändå en liten puss på munnen.
"Tokstolle. Dom kan ju komma tillbaka när som helst. Skärp dig och torka färdigt disken istället."
Efter en halvtimme kom Carina och Dan tillbaka insvepta i sina badlakan. De log lite generat men lyckligt och såg uppenbart nyknullade ut båda två.
"Skönt i vattnet förstår jag", sa Susanne leende, och Carina och Dan skrattade, nickade och drog sig sedan tillbaka för natten.

* * * * * *

Janne vaknade tidigt av ljud från gästrummet bredvid. Den tunna väggen kunde inte hålla ute ljudet av den rytmiskt knirrande sängen. Janne lyssnade intensivt och hörde tydligt Carinas halvkvävda stön och tunga andhämtning. Husets hetaste kärlekspar hade inte fått nog av varandra nere på bryggan, det var uppenbart. Janne hade morgonstånd och när han föreställde sig hur Carina, bara någon meter från honom på andra sidan väggen, just nu tog emot Dans kuk i sin fitta stegrades hans kåthet till en nästan plågsam nivå. Susanne sov ännu tungt på sin sida dubbelsängen, med ryggen mot honom. Han lyfte hennes täcke och drog försiktigt upp nattlinnet hon envisades med att bära över rumpan. Han la sig bakom henne och tryckte kuken mot hennes lår. Susanne vaknade till samtidigt som sängen i rummet bredvid knirrade mer och mer intensivt.
"Vad är det, Janne…?"

Utan att säga något tecknade Janne med fingret för munnen åt Susanne att vara tyst. Han drog snabbt hennes troskant åt sidan och tryckte ollonet mot fittöppningen. Carinas kamp i rummet bredvid för att vara tyst blev mer och mer fruktlös. Både Susanne och Janne kunde tydligt höra henne gny, och tempot i knirrandet ökade allt mer. Susanne putade med stjärten och lät Jannes kuk tränga in en liten bit, trots att fittsafterna inte hunnit rinna till. De låg där stilla och lyssnade, och Susanne blev snabbt våt och lät Janne tränga in hela vägen. De hörde Carinas allt mer ljudliga stön när Dans kuk steg för steg tog henne mot orgasmen. Även Dan verkade närma sig målet och sängen knarrade våldsamt. De hörde till slut hur Carina med all sin vilja, och kanske med hjälp av en kudde, kvävde sitt orgasmskri i ett utdraget, kvidande stön. Dan satte på henne med full kraft så sängen knakade. Plötsligt tystnade sängen och de hörde Carina fnissa och viska:
"Du väcker ju hela huset, älskling! Spruta i min mun istället."

De hörde Dan resa sig ur sängen. Efter högst 30 sekunders tystnad exploderade han i ett halvkvävt vrål när han av allt att döma tömde sin sats i Carinas sugande mun. Janne var nu stenkåt och började stöta sin hårda kuk ut och in ur Susannes fitta. Även deras säng gnisslade rejält och de förstod båda två att deras knullande hördes precis lika bra in till Carina och Dan. Tanken på att Carina och Dan hörde vad de gjorde tände Janne än mer, och kanske kände Susanne samma sak, eller så kunde hon inte behärska sig, men hon tillät sig att ljudligt stöna och gny när hon pullade sin klitta hårt och snabbt till en intensiv orgasm. Janne fortsatte knulla henne bakifrån i skedställning, sängen gnällde, han var nära nu, blundade, och såg i sin fantasi sig själv tömma en jättesats i en villig, sugande mun, men det var en sak som Susanne till skillnad från Carina aldrig skulle acceptera, och han kom som vanligt i hennes fitta.
Tystnaden la sig i de båda sovrummen. Janne och Susanne kysste varandra, log, och somnade om en stund igen, för ovanlighetens skull i varandras armar.

* * * * * *

Två timmar senare hade Janne, morgonpigg som vanligt, bryggt kaffe, fixat frukost och hämtat morgontidningar. Först upp av de andra var Carina. Iklädd endast en handduk tittade hon in i köket och sprack upp i ett varmt, flörtigt leende.
"Sovit skönt…? Härligt att vara uppe ändå. Morgonstå…, eh förlåt, jag menar förstås morgonstund, har guld i mun har jag hört." Hon log busigt och skrattade innan hon försvann mot badrummet.
En liten stund senare var hela huset uppe. Det var en varm och solig dag, så efter frukost gav de sig ner till bryggan och vattnet tillsammans. Carina sträckte ut sig i på en av solvagnarna. Hon bar en minimal trekantsbikini i en rosa nyans som passade hennes solbränna perfekt. Janne tänkte att trosan innehöll högst 10 procent av tyget i de rejäla mormorsbyxor hans fru av någon outgrundlig anledning hade på sig.

Janne satte sig i en solstol. Bakom solglasögonen låtsades han intressera sig för dagens sudoku, men kunde inte för en sekund slita blicken från Carinas kropp. Hon var så ofattbart sexig där hon låg. Hans blick följde hennes vackra linjer, sökte sig sakta nedåt. Han såg de fasta brösten svälla under bikinitoppen, och bröstvårtorna puta under tyget, lät blicken vandra vidare över den platta magen, och såg en liten svettpärla glänsa till vid naveln. Blicken följde de snygga benen hela vägen till de välvårdade fötterna med tånaglar lackade i rött. Han såg bikinitrosan spänna över venusberget och anade konturen av hennes kön. Trots att den var av minsta modell och knappt täckte någonting alls syntes inte ett enda hårstå under troskanten. Carina var med all säkerhet en kvinna som inte tvekade att befria sitt sköte från könshår. Tanken på Carinas förmodligen helrakade fitta kåtade upp Janne rejält, men som tur var kunde han täcka ståndet i badshortsen med tidningen. Janne hade många gånger föreslagit att Susanne skulle intimraka sig, men i hennes fall var det bästa man kunde hoppas på en ansning av det värsta lurvet inför badsäsongen Trots att hennes bikinitrosor var stora syntes busken tydligt sticka fram där hon låg bredvid Carina, djupt försjunken i det senaste numret av tidningen Tara.

Iklädd trendiga surfarshorts visade sig Dan vara både mer solbränd och mer vältränad än han först sett ut, och han gjorde ett elegant dyk från bryggan när han gav sig ut på en simtur. Susanne reste sig och erbjöd sig att hämta förfriskningar och lite fikabröd.
"Gud vilken härlig dag", sa Carina, när Susanne hade gått och Janne instämde till 100 procent.
"Du anar inte, Janne, hur mycket bättre jag mår nu än förra året då vi var här på midsommar, Magnus och jag. Jag är så glad att ha kommit ur det där och fått börja leva på riktigt. Äktenskap kan vara en riktig soppa. Jag hoppas Susanne förstår att uppskatta att hon har en sådan toppenman som du."

Hon satte solglasögonen i pannan, såg på honom med sitt allra flörtigaste leende och fortsatte:
"Det lät i alla fall som hon uppskattade dina insatser nu på morgonkvisten…"
Janne log och hoppades att solbrännan dolde att han förmodligen rodnade. Tankarna flög genom huvudet. Carinas flörtiga sätt hade alltid varit som gjort för missuppfattningar, och han slog undan tanken att hon skulle ha några dolda avsikter med det hon sa. Men en annan sida av honom kunde inte låta bli att hoppas på motsatsen. Han kunde hur som helst inte motstå att spela spelet åtminstone en liten stund.

"Och jag har hört att Dan trivs väldigt bra i ditt sällskap", sa han och log Carina fnissade till, och Janne fortsatte.
"Förlåt jag säger det, men jag förstår honom, du är verkligen snyggare än någonsin, Carina."
"Äsch, smickrare där", skrattade Carina och reste sig ur solvagnen.
"Men visst, 40 000 spänn kan tydligen göra underverk." Hon kupade sina händer under silikontuttarna och gav honom sitt sexigaste ögonkast, kanske på skämt, kanske inte. Hon sken upp i ett leende, rättade till bikinin, vände sig sedan om och daskade sig själv lätt på den härligt fasta stjärten.
"Fast den här har jag fixat själv med många timmar i trappmaskinen." Hon log glatt och ställde sig på bryggkanten.
"Det verkar gå trögt med ditt sudoku", skrattade hon och hoppade i vattnet. Hon simmade ut till Dan, slog armar och ben om honom och de förenades i en passionerad kyss därute i vattnet. Bakom den döljande tidningen stod Jannes shorts som ett litet tält.

* * * * * *

Till kvällen hjälptes de alla åt att ordna kräftskiva. Som så ofta med den svenska sommaren hade vädret slagit om, och regnet tvingade dem att vara inomhus. Carina var dock somrigare än någonsin, i tunn, vit klänning som slutade på halva låret. Hon hade bar rygg och en urringning där klänningen knöts runt halsen. Hon saknade behå, och Jannes tankar flög ofrivilligt iväg mot frågan om hon också hade skippat sina trosor.
Carina hjälpte Janne att duka. Det var oundvikligt, och han ville inte undvika det, att ständigt stöta ihop när de gick runt bordet med tallrikar, glas, servetter och pynt. Närheten och ögonblicken av kroppskontakt fick hans kuk att styvna, och Janne hoppades verkligen att hans tajta jeans inte ska avslöja hans tillstånd.

Färdig med dukningen och nöjd med resultatet hittade Carina skivsamlingen och börjar bläddra. Janne kände att det var på gränsen till vad han borde göra, men kunde inte låta bli att sitta ner tätt intill henne framför skivhyllan. Carina gillade vad som fanns och la en CD med dansmusik från 90-talet i skivspelaren.
"Åh, vad jag älskar Jamiroquai!" sa hon när "Cosmic Girl" strömmade ur högtalarna och skruvade upp volymen. Hon la handen på Jannes lår, reste sig och började röra sig till musiken. Hon blundade, svängde sina höfter och hennes härliga bröst föll in i rytmen under det tunna tyget. Hon öppnade sina vackra ögon och gav honom för andra gången denna dag sitt sexigaste ögonkast och log. Jannes hela kropp skrek att han ville ha denna utomjordiskt undersköna kvinna här och nu, men hans förnuft, och inte minst det faktum att hans fru just kom in i rummet med ett stort kräftfat, fick honom att besinna sig.

"Är du döv, Janne, eller vill du bli?", sa Susanne irriterat, gick fram till stereon och sänkte volymen.
Kräftorna smakade toppen, och det snapsades friskt runt bordet, inte minst under Carinas ledning och hon levererade den ena snapsvisan fräckare än den andra. Även Susanne blev för ovanlighetens skull både avspänd och fnittrig och stämningen var nästan ännu högre denna kväll än den första. I takt med att snapsarna började verka kände Janne hur han alltför ofta mötte Carinas klarblå blick, men också hur hon alltför många gånger höll den kvar lite för länge. Spriten, musiken, minnet av morgonens händelser, allt la en mycket laddad stämning på kvällen som ingen kunde undgå att känna av.
Berget av kräftor hade minskat betydligt, alla var mätta och höll sig till drickat Kvällen var framme vid ett vägskäl, nu skulle det avgöras hur fortsättningen skulle bli. Som väntat var det Carina som tog kommandot
"Nä, nu duger det inte att proppa i sig mer mat. Nu gör vi nåt roligt. Ni två är barnfria, och vi två är nyförälskade, nu får det allt bli mer tonårs-stuk än parmiddags-stuk på den här tillställningen."
Carina tog en av de tomma ölflaskorna, sparkade av sig sina skor och satte sig på golvet.
"Kom nu tråkmånsar, nu är det snurra flaskan som gäller."
Alla slog sig ner i en ring på golvet och Carina satte ordentlig snurr på buteljen Den stannade på Janne.
"OK, Janne, sanning eller konsekvens, truth or dare?"
Janne bestämde sig för att svara på en fråga.
"Fegis", sa Carina och log, och Dan kacklade skämtsamt som en höna i bakgrunden.
"Men OK, nå Janne, då vill jag veta om du är medlem i 10 000 meters-klubben."
Janne mindes tydligt hur han som 19-åring försökt sätta på sin dåvarande flickvän på en flygplanstoalett med en arg flygvärdinna bultandes på dörren. Det slutade med en avrunkning under en filt i flygplansstolen istället. Janne antog att det räknades, men valde att inte genera Susanne med historier han visste att hon inte ville höra. Han vände sig istället mot Susanne och sa med ett ironiskt leende:
"Det skulle väl i så fall vara när jag och Susanne pippade uppe på Globen häromkvällen? Men det är väl högst en 100 meter, så vi har ju en bit kvar för att bli godkända."
"Lustigkurre där", sa Susanne med ett stelt leende. "Forsätt du drömma om det."
När Janne snurrat flaskan stannade den på Carina.
"Så länge du spelar fegspel gör jag likadant. Jag tar en fråga tack", sa Carina och log.
Janne funderade ett ögonblick. Han hade ingen klar plan, och ingen egentlig avsikt, men när frågan väl var ställd insåg Janne att den mycket väl kunde uppfattas som en form av invit:
"Jag undrar om du har haft eller om du har fantiserat om att ha sex med mer än en person samtidigt?"
"Så det undrar du", sa Carina, och log sitt flörtiga leende. "Då, lilla Janne, kan jag berätta att svaret på den frågan är ja."
"Ja vadå, har du gjort det eller har du fantiserat om det?"
"Såja, Janne, jag har ju svarat på din fråga, eller hur? Vill veta mer får du hoppas att flaskan stannar på mig fler gånger."

Carinas sexiga leende, och hela situationen, fick Jannes hjärta att bulta och kuken spände ut en rejäl bula i jeansen. Han saknade sin sudoku-tidning som skydd, och Susannes blickar sa honom att hon inte alls uppskattade det som pågick framför hennes ögon. Men leken fortsatte och flaskan stannade nästa gång på Dan.
"Den där killen vet jag redan allt om", sa Carina, "ställ en fråga du Susanne istället". Det syntes att Susanne, trots att hon också tagit några snapsar, inte kände sig lika bekväm i situationen som de andra, men efter en stunds betänketid frågade hon Dan när han förlorande oskulden. Dan berättade en underhållande historia om hur han som 15-åring hade blivit förförd efter en mattelektion av sin säkert 25 år äldre lärarinna, Barbro.
"Vi får väl hoppas du inte saknar Barbro för mycket, älskling", skrattade Carina när Dan berättat klart.
"Och tänk i så fall på att Barbros tuttar nu för tiden inte är mycket att hänga i julgranen jämfört med dom här." Carina smekte med sexiga rörelser sina härliga bröst utanpå klänningen, skrattade och gav Dan en djup tungkyss. Janne såg på dem med stora ögon, och kände hur hjärtat, kuken, hela hans kropp bara bultade mer och mer.

Flaskan snurrade och stannade nästa gång på Susanne. När Dan tvekade för länge sa istället Carina:
"Om jag får fråga så tycker jag att Janne tog upp ett intressant tema nyss…" Carina log mot sin väninna och avvaktade några sekunder innan hon fortsatte:
"Susanne, har du fantiserat om sex med mer än en person samtidigt, och kan du tänka dig att förverkliga den fantasin?"
Carinas fråga var rak och överrumplande. Carinas avsikt med frågan gick inte att missförstå. Stämningen i rummet gick nästan att ta på, musiken hade tystnat och tre par ögon vände sig mot Susanne. Bollen låg hos henne. Nu fick hon, den i sällskapet som förmodligen var den som tvekade mest, avgöra hur natten skulle sluta.

Janne förväntade sig inget annat än att Susanne skulle backa ur. Det var den Susanne han kände, men när tystnaden bestod och Susanne uppenbarligen tvekade om svaret började han hoppas på ett mirakel. Efter en stund såg hon Janne i ögonen, log lätt och sa sedan med ett darr på rösten som Janne kände igen från situationer då hans fru varit riktigt nervös:
"Jo…" började hon och såg blygt på de andra. "Jag fantiserar ibland om trekanter. Jag fantiserar ibland om att ha sex med två män, som turas om att tillfredsställa mig. Men jag tror att det är jättesvårt att göra verklighet av min fantasi. Jag skulle själv ha jättesvårt att se Janne med en annan kvinna, det vet jag, jag är livrädd att bli svartsjuk, att känna att jag inte duger åt honom. Och kanske också Janne skulle bli svartsjuk av att se mig med en annan man. Vi har det för bra för att jag skulle våga ta risken, jag älskar honom för mycket helt enkelt."

Janne dolde sin besvikelse och log mot henne. Svaret var precis det han hade väntat sig, och trots att han hoppats på ett annat svar kunde han förstå henne och respektera hennes beslut. Drömmen om att en dag få knulla Carina skulle stanna vid en dröm också denna laddade natt. Janne skulle just böja sig fram och kyssa sin fru när Susannes fortsättning kom som en blixt från klar himmel:
"Men jag har en fantasi som jag ibland tänkt att jag skulle kunna förverkliga. Jag har aldrig berättat om det ens för Janne. Jag fantiserar om att älska tillsammans med ett annat par. Jag och Janne är i samma rum som dom, vi ser och hör varandra, men vi byter inte partner. Jag och Janne rör bara varandra. Jag tror att det skulle vara väldigt upphetsande att se ett annat par älska, och samtidigt låta dom se på när Janne och jag älskar."

Susannes svar överraskade alla fullständigt. Det var knäpptyst i rummet medan det sakta sjönk in i Jannes medvetande vad hans annars så pryda fru just sagt, vad hon i praktiken hade föreslagit, vad som faktiskt var på väg att hända. Janne såg på Susannes ögon att hon var kåt, och stämningen i rummet var fullständigt elektrisk, på väg mot en oundviklig urladdning. Det var Carina som till sist bröt tystnaden.
"Det var som attans, Sussie. Under den snälla ytan finns en kvinna sugen på bus, hör jag…"
Carina och Susanne såg på varandra. Plötsligt snurrade Carina flaskan ännu en gång. Den stannade på Dan, men med en lätt knuff petade Carina till flaskan så den pekade på Susanne istället.

"Som du vet, Sussie, får man enligt reglerna inte svara på frågor två gånger i rad, men jag tror att jag har kommit på ett lämpligt uppdrag åt dig istället." Carina såg på Susanne, avvaktade en sekund och när inga protester hördes fortsatte hon:
"Jag och Dan vill se hur du gör när du ger din man ett rejält praktstånd."
Det kändes som tiden stod stilla. Carina hade med bestämd hand styrt händelserna åt det här hållet, alla såg det tydligt nu. Janne bönade och bad tyst att Susanne skulle våga fullfölja det som var satt i rullning, släppa sina hämningar, och gripa det här tillfället till ett oförglömligt minne. Susannes tvekan varade i en evighet kändes det som. Hon såg på Carina, sedan på Janne. Plötsligt slog hon armarna om honom, kysste honom ivrigt med en hunger han inte känt på många år. Jannes kuk stod sedan länge styv innanför gylfen, och han kände Susannes hand utanpå tyget. Plötsligt slingrade sig Susanne ur hans famn, klappade honom utanpå gylfen och sa med ett leende:
"Klart!"
Carina log bara stort tillbaka mot Susanne. Det var tydligt att hon inte skulle låta henne slippa undan.
"Och hur ska vi veta det? Vi vill nog se lite bevis för den saken här borta."

Carina och Dan satt nu tätt omslingrade, och Dans händer var överallt på Carinas kropp. Ogenerat sökte sig Carinas hand utanpå den kraftiga bulan i Dans byxor.
Fortfarande fanns en sista gnutta motstånd kvar inom Susanne, men Janne såg också hur hennes kåthet bara växte. Åh vad han hoppades att hon skulle våga ge sig hän för en gångs skull. Han log mot henne, och nickade för att visa att han fullständigt var med på noterna, om bara hon ville. En sekund senare kände han åter Susannes ivriga tunga i sin mun, och hennes händer fumlade med hans skärp. Janne reste sig, hjälpte henne ta av honom byxorna och satte sig i den ena av två soffor. Susanne kröp upp till honom, knäppte upp hans skjorta, kysste hans håriga och ganska muskulösa bringa och lirkade slutligen fram den styva kuken ur kalsongerna. Hon greppade kuken och runkande den med snabba drag. Susanne såg in i Carinas ögon, som lyste av samma kåthet som hennes, innan hon gick ner på Janne, tog kuken i munnen och började suga.

Susanne sög Jannes kuk med en hängivenhet som han inte kunde minnas att han tidigare upplevt. Hon sög i precis rätt rytm och med precis den hårdhet han gillade, och han kunde inte låta bli att undra varför han inte lät henne göra det här oftare. Varför hade deras samliv utvecklats till ett oengagerat juckande i missionärsställningen några gånger i kvartalet, när hans fru ju faktiskt kunde suga kuk som ett proffs? Hon runkade kuken kraftfullt, och masserade samtidigt ollonet med läpparna och tungan. Hon varierade med att ta in kuken djupt i munnen, och hans i vart fall genomsnittslånga kuk gled ända in till roten.

Janne njöt av sin frus sugande mun, men ännu mer av synen som mötte honom i soffan mitt emot. Dans händer hade sökt sig in under Carinas klänning, och hon särade på benen så att han skulle komma åt. Janne hade perfekt insyn hela vägen upp till ett par minimala vita stringtrosor. Carina lyfte på stjärten och Dan lirkade snabbt av henne trosorna och fick fritt tillträde till Carinas sköte. Hon knöt upp klänningen i halsen, blottade och smekte sina fantastiska bröst. De var verkligen perfekta, och vårtorna stod styva som små hallon. Klänningen låg som ett brett skärp runt hennes smala midja, och Janne såg hur Dan pullade henne samtidigt som han sög och slickade hungrigt på än det ena bröstet, än det andra. Carina särade sina ben maximalt och hennes vackra kön låg helt blottat för Janne, och precis som han alltid föreställt sig var fittan helt och hållet renrakad, inte ett hårstrå fanns kvar. Dan körde två fingrar ut och in ur hennes plaskvåta hål, och smekte hennes klitta mjukt med tummen. Carina vred sig i njutning och Janne förstod att hon redan var på väg att komma. Synen av sina drömmars kvinna, på väg mot den högsta av njutningar, och känslan av hans frus sköna avsugning gjorde att han inte kunde, inte ville, hålla sig längre. Han såg på Carina, hon mötte hans blick, höll den kvar och han kände det för ett ögonblick som om det bara var de två i rummet, äntligen förenade, precis som det alltid borde ha varit.

"Jag kommer nu", sa han som förvarning till Susanne. Som alltid tog hon kuken ur munnen för att istället runka av honom den sista biten, men det betydde ingenting längre, för nu såg han Carina komma, i samma stund som han, och han kände sig rusig av lycka när satsen rann nerför kuken, ner på Susannes stadigt runkande hand.
När Janne kom till sans igen låg Dan mellan Carinas ben och slickade hennes fitta. Carina var minst lika kåt som före orgasmen. Dans tunga sökte sig hungrigt hela vägen från klittan, över de lena blygdläpparna, in i det våta hålet, fortsatte bakåt, cirklade runt hennes stjärthål och sedan tillbaka hela vägen till klittan igen som han sög och slickade varsamt. Carina särade på benen, sträckte dem mot taket, sträckte sina vrister som en dansös eller en strippa, och Janne tänkte att hon var så underbart sexig, så vansinnigt mycket snyggare än Susanne som nu klätt av sig naken och låg under honom med sina för små bröst och sina för tjocka lår. Men han hade gillat hennes avsugning, och ville göra det skönt för henne också. Han kysste hennes kropp från halsen hela vägen ner mot hennes kraftiga buske. Susanne hade ibland känt sig obekväm med att bli slickad, men tog nu villigt emot. Jannes tunga sökte sig fram genom snåren, kände hennes lite fräna doft men hittade snart hennes knapp. Han kände Susannes händer mot nacken och hur hon pressade sig mot honom och andades tungt.

Janne kunde inte se där han låg, men hörde efter några minuter hur Carina kom i nattens andra orgasm. När han tittade upp såg han att Dan långt ifrån var färdig med henne. Dan fortsatte att med oförminskad hunger slicka den rakade fittan, fladdrade fjäderlätt med tungan över klittan och körde in först två, sedan tre fingrar i det våta hålet, kanske på jakt efter Carinas känsligaste punkter. Janne ville se föreställningen, ville se Carina, så han slutade slicka Susanne, la sig över henne, och satte sin åter hårda kuk mot hennes fittöppning. Susanne stönade när han trängde in, mötte hans stötar, och smekte sig själv. Men Janne ångrade sig snart, och ville ta Susanne bakifrån istället. Han drog sig ur och visade att han ville ha henne på alla fyra. Susanne ställde sig i position och Janne tryckte in kuken mellan de dallrande skinkorna och juckade i högt tempo. Han hörde nu ljud från Carina som han aldrig hört från en kvinna förut, ett skri och ett stön från hennes innersta som nästan skrämde honom. Han såg hur hon spände sig i en båge och med Dans fingrar djupt begravda i sin fitta och hans tunga mot sin klitoris skakade hon i kraftiga kramper. Dan hade tydligen hittat de där bokstavspunkterna som Susanne saknade, och Janne häpnade över Carinas våldsamma reaktion, över vilken njutning som tydligen fanns tillgänglig för några få lyckligt lottade kvinnor.

Janne var kåtare än han kunde minnas att han någonsin varit. Han knullade Susanne i ett vansinnigt tempo, med ett stadigt tag om höfterna, med sin egen utlösning som det enda målet. Hullet dallrade, men kuken gled fint i den våta och lite slappa fittan. Janne såg Susannes bakre hål mellan skinkorna och kände som alltid att han ville trycka in kuken där istället, men efter ett misslyckat försök för många år sedan var bakdörren stängd för alltid. Men fittan dög bra, och tog Janne mot ännu en orgasm, och han stönade högt när den varma satsen rann ut i Susannes inre.

Janne drog ut den kladdiga kuken och lutade sig tillbaka i soffan. Han besvarade Susannes kyssar, men visade när hon försökte sätta sig grensle över honom att han ville ha henne bredvid sig istället, så de kunde se vad som pågick i soffan mitt emot. Spriten och de två utlösningarna gjorde att han behövde en paus innan de kunde fortsätta.
Carina låg helt naken på knä på golvet framför Dan som satt sig tillrätta i soffan. Hon svankade sexigt, och Janne njöt av synen av den perfekta stjärten som putade mot honom. Carina hade klätt av Dan T-shirt och byxor och när han lyfte på rumpan drog hon med ett ryck ner kalsongerna och lät hans kuk komma ut i det fria.

Synen som nu mötte Janne kunde han sedan aldrig glömma. Kuken som sprätte ut och tungt dunsade mot Dans solbrända magrutor var helt enorm. Större än alla kukar Janne någonsin sett, trots att han utan Susannes vetskap porrsurfat i timmar framför datorn om nätterna. Kuken var så grov att Carina måste greppa den med båda händerna för att nå runt om. Kuken var så lång att när hon höll ena handen vid roten och den andra alldeles ovanför återstod ändå ett lika långt stycke av skaftet tills praktkuken avslutades med ett stort, glänsande ollon. Svällande blodådror löpte utmed skaftet, och Janne såg hur blodet pulserade och bultade. Precis som Carina var Dan helt rakad, med endast lite välansat hår närmast kukroten kvar, vilket fick hans bamsekuk att se än mer imponerande ut där den stod stenhård och stolt, pekandes rakt mot taket.

Carina runkade jättestaken med båda händerna i långsamma drag. Hon slickade Dans bröstvårtor, kysste hans mage och ner mot hans ljumskar. Hennes tunga fladdrade över hans rakade pung som drog ihop sig och han stönade Hennes tunga letade sig den långa vägen uppför skaftet, samtidigt som hennes vackra långa naglar lätt rispade under hans pung. Hon vände ner över skaftet igen och tog först den ena och sedan den andra pungkulan varsamt i munnen. Dan särade på benen och lät Carinas tunga göra en utflykt in under pungen, hela vägen bak till hans stjärthål innan hon åter långsamt sökte sig tillbaka upp över det ådriga skaftet mot kukens topp. Hon nådde ollonet och slickade strängen på undersidan. Dan stönade tungt medan Carinas tunga lekte över det blålila ollonet. En stor droppe klar försats trängde fram som Carina snabbt slickade i sig.

Susanne satt kvar bredvid Janne och såg med kåtblanka ögon på paret i soffan mitt emot. Hennes blick var fixerad på den helt otroliga kuk som hennes väninna tagit sig an. Safterna rann ur hennes fitta. Hon kände hur också hon måste få komma, och drog upp knäna mot magen och onanerade ogenerat. Det gick för henne samtidigt som Carina gapade så mycket hon bara kunde och lät bamseollonet tränga in mellan hennes fylliga läppar och fylla hennes mun helt.
Dan satt kvar med kuken i handen när Carina reste sig för att låta sig fyllas av sin älskares kuk. Hon ställde sig grensle framför Dan i soffan, med ryggen mot honom och sänkte sig ner mot hans stenhårda lem. Carina var vidöppen och plaskvåt och hon kunde utan problem låta först jätteollonet och sedan en liten bit av skaftet tas emot av hennes hungriga fitta. Janne tittade som i trans på hur jättekuken långsamt trängde in hans drömmars kvinna. Carina satte sig på huk med fötterna i soffan och började rida kuken långsamt och försiktigt. Hon styrde takten helt och lät för varje juck ett litet stycke till av staken fylla ut hennes inre under njutningsfulla stön. När hon fått in halva kuken lutade hon sig bakåt och vred huvudet åt sidan för att möta Dans tunga i en kyss som ångade av kåthet och brunst. Dan greppade om hennes rumpa och lår och med Carinas ben lyfta mot taket vaggade han henne i långsam takt i sina kraftiga armar, spetsad på sin jättekuk. Carina stönade mer och mer och kom snart i en kraftig orgasm som snart följdes av en till. Kuken fyllde ut hennes fitta helt och ändå var den bara inne till hälften. Hon stönade och skrek av den njutning som den gav henne och orgasmerna avlöste varandra i en lång rad. Janne var osäker på om han sett rätt, men vid ett tillfälle såg det ut som om Carina kissade på sig av upphetsning, och en klar vätska skvätte ut från hennes underliv och rann ner över Dans stake och pung.

Dan stannade nu upp och kuken gled ut ur fittan med ett ljudligt plupp, glänsande av fittsaft. Carina vände sig om och grenslade kuken på nytt, men nu med ryggen vänd mot Janne och Susanne. Jättekuken trängde lätt in till hälften och Carina och Dan kysste varanda med hetta och djurisk lust. Han begravde med ett nöjt morrande sitt ansikte i Carinas härliga bröst, greppade den fasta stjärten och styrde takten i knullandet mer och mer, hela tiden uppmärksam på om Carina skulle uppleva något annat än njutning, men hon stönade högt när den blanka kuken gled fram och tillbaka mellan de fasta stjärthalvorna och kom snart i ännu en orgasm. Mitt i det ivriga kyssandet släppte han sitt grepp om stjärten och förde två av sina fingrar till Carinas mun. Hon sög ivrigt på fingrarna och fuktade dem med sin saliv. Dan tog på nytt ett stadigt tag om hennes stjärt och bände isär halvorna så mycket det gick. Carinas stjärthål var nu helt blottat för Janne och Dan mötte inga protester när han lätt masserade den lilla rosetten och sedan försiktigt förde in de två salivindränkta fingertopparna i hennes anus.

Carina stönade medan hennes ringmuskel vande sig vid fingrarna och fortsatte att rida den grova staken. Janne satt svettig i sin soffa, tinningarna dunkade, kåtheten blandades med en overklighetskänsla, och han visste inte vad han skulle tro, vad han ville skulle hända. Tänkte Dan knulla Carina i röven? Skulle hon låta honom trycka in sin bamsekuk där? Var det ens fysiskt möjligt? Dan drog ut fingrarna, och lät Carina på nytt ta dem i munnen, denna gång tillsammans med ett tredje och ett fjärde finger. Han förde sedan in de blöta fingrarna i hennes anus igen, lugnt och metodiskt, ett efter ett, tills Carina satt där i hans knä med halva kuken i fittan och halva handen i stjärthålet.

Dan lät henne vänja sig vid fingrarna en stund, innan han fick Carina att förstå att nu var det dags för den verkliga utmaningen. Carina klev av kuken och ställde sig på alla fyra, med stjärten vänd mot det närmast chockade paret i soffan. Carina och Dan ville visa upp allt för sin publik, det rådde ingen tvekan om det. Carina svankade maximalt när hon först lät Dan slicka det rosafärgade lilla hålet och smörja upp det ordentligt. Carina sa åt Dan att ge henne kuken, hon tog den i munnen, och drygade ut den rikliga fittsaften med några rejäla loskor av sin saliv.
För att inte skymma Susannes och Jannes utsikt ställde sig Dan på huk i soffan över sin nu beredda älskarinna. Jätteollonet pressade mot den trånga öppningen, men fingrarnas förarbete fick hålet att öppna sig och släppa in en liten bit av toppen. Carinas stönade högt, till hälften av kåthet, till hälften av smärta, så Dan stillade sig, drog ut och släppte en rejäl salivsträng ner i det nyöppnade hålet. När Carina var redo matade han på nytt in sin kuk, centimeter för centimeter, med små pauser då Carinas stön mer fylldes av smärta än av kåthet. När ollonet var helt inne såg Janne hur Carina började smeka sig själv, hon doppade ett finger i den blöta fittan, förde det till sin klitoris och masserade mjukt. Dan pressade långsamt men bestämt in ett stycke till av kuken, snart var halva inne, och Janne tänkte halvt i kåtrus, halvt i chock, att nu fick det ändå snart vara nog. Men jättekuken fortsatte att bana sig väg, och Carina gnuggade sin klitta allt mer intensivt. Kuken hade nu trängt längre in i Carinas röv än vad fittan klarat att ta emot, och bara sista tredjedelen återstod. Carina gnydde och tjöt, och bad mellan stönandena om mer och mer kuk. Till slut, med kuken inkörd ända till roten, så kom hon. Hon pullade sin fitta som besatt, och kom som hon aldrig kommit förr. Hon skakade och krampade, hon skrek att hon älskade kuken, älskade Dan, och när benen inte längre bar henne rasade hon samman i soffan närmast livlös.
Dan stod alldeles stilla med jättekuken begravd i sin kvinna. Carina låg på mage över soffan med benen på golvet. Hon såg upp på honom med kåtdimmiga ögon och log lyckligt.
"Vad väntar du på, älskling? Knulla mig, din kåta, jäkla bock."

Dan började långsamt köra kuken fram och tillbaka i henne, hon stönade och kved, men bad honom snart att öka takten.
"Hårdare, älskling, kör din stora jävla kuk i mig, spruta mig full med din sperma."
Hans stötar blev då allt kraftigare, och kuken gled snart i sin fulla längd fram och tillbaka i det maximalt uttöjda stjärthålet, men Carina fortsatte be honom knulla henne hårt. Han höll henne hårt om den smala midjan och trängde gång på gång längst in i henne, pungen slog mot hennes rakade fitta, och Dan knullade henne för allt vad han var värd.

Plötsligt stannade han upp, och drog långsamt ut kuken. Janne såg chockad Carinas stjärthål gapa tomt emot honom, hålet var groteskt stort, tänjt till bristningsgränsen, och det vägrade att sluta sig. Dan lät två långa strängar saliv rinna rakt ner i det gapande hålet innan han utan motstånd tryckte in den tjocka kuken igen. Han ville komma nu, längtan har varit lång, men den förstummade publiken i soffan hörde att han snart var framme vid målet. Helt fokuserad på sin egen njutning knullade han den villiga röven allt hårdare, hans vältränade kropp glänste av svett när han gång på gång spetsade den späda kvinnan på sin grova påle. Och Carina tog villigt emot hans stötar, hon grep med händerna om sin stjärt och särade halvorna så mycket det gick, stönade och skrek åt honom att fylla hennes röv med sin sperma.

Dan drog ur kuken igen, stönade högt och riktade kuken mot det gapande hålet. En tjock sträng sperma sprutade rakt in i Carinas vidöppna röv. Dan runkade kuken med inget mer sprut ville komma. Han vräkte då ner Carina på golvet på rygg, och la sig över henne med hennes ben på sina axlar. Han daskade den tunga kuken mot blygdläpparna några gånger innan han med ett grymtande tryckte in kuken i den spermakladdiga röven igen och fortsatte pumpa. Han höll hårt om Carinas vrister, kysste och slickade hennes fötter, sög hungrigt på så många av hennes tår som han kunde få in i sin mun. Carina höll Dan om rumpan där hon låg, smekte hans pung med den ena handen och smekte hans stjärthål lätt med den andra. När Carina tryckte in två fingrar i baken på honom var han äntligen framme vid tröskeln för att få fullfölja sin orgasm.
"Kom, älskling, kom bara, kom precis hur du vill", sa Carina medan hon juckade med fingrarna långt upp i hans anal och slickade sig sexigt om läpparna.

Och nu kom Dan. Hans stönanden övergick i ett hämningslöst vrål när han drog ut kuken och lät Carina greppa den med sin fria hand och runka den bestämt. Efter 8-10 drag sköt en första laddning varm sperma ut över Carinas böljande bröst. Ett kraftigare andra sprut landade i Carinas blonda hår och över hennes kind och haka och hon slickade ivrigt i sig de klickar som hennes tunga kunde nå. Kuken fortsatte att pumpa ut laddning efter laddning över hennes bröst, mage och slätrakade sköte. När Dans orgasm slutligen ebbade ut och han slutat spruta grep han kuken själv och kramade ur en sista sträng tjock, vit sperma och lät den rinna ner i det ännu vidöppna stjärthålet.

Han föll ihop i Carinas famn, omfamnade och kysste henne med all den kärlek som han kände, och de förenades i en kladdig, svettig, lycklig hög på golvet, där nu även några lyckotårar blandades med de övriga kroppsvätskorna.
Janne såg omtumlad på det vackra paret på golvet framför honom. Rummet ångade av svett och kön och hämningslöst knullande. Han hade aldrig kunnat föreställa sig en kvinna och en man så fullständigt ge sig hän och ge varandra maximal njutning. Han hade just bevittnat sina drömmars kvinna uppfylla nästan alla de sexuella fantasier han burit inom sig under alla år som han i hemlighet åtrått henne. Men den kåthet han kände blandades också med andra känslor. För sin inre syn såg han gång på gång Dans jätteballe ramma Carinas alla kroppsöppningar, och även om bilderna kunde varit hämtade ur en femstjärnig porrfilm fyllde de honom med obehagskänslor lika mycket som de gjorde honom kåt.

Han avbröts i funderingarna kring sina kluvna känslor och kände Susannes hand gripa om hans ännu slaka kuk. Hon såg på honom med ögon helt dimmiga av kåthet. Hon pullade sin fitta som formligen flödade av fittsaft och lämnade en stor blöt fläck på soffkudden där hon satt.
"Knulla mig nu Janne. Jag måste få känna din kuk i min fitta."

Janne hade aldrig talat hört henne tala så förut, så grova ord skulle hon aldrig ta i sin mun under normala omständigheter. Hon pratade möjligen om att "älska" eller att "ha sex" men hennes språk var förändrat liksom hela hennes sätt. Hon runkade den slaka kuken med krävande drag och när det inte gav önskat resultat tog hon den i munnen och sög honom hårt och kraftfullt. Janne kände hur kuken trots spriten, utlösningarna och hela den konstiga situationen började växa och åter resa sig. Just då såg han i ögonvrån hur Carina med sina vackra händer och sin varsamt sugande mun redan fått Dans stolta lem att åter resa sig i sin fulla längd. Den stod där, hård som sten, ådrig och bultande. Janne såg på sin egen halvslaka kuk, helt försvunnen i Susannes mun, och sedan på Dans jätteollon mellan Carinas fylliga läppar, och han tappade allt fokus och kände det begynnande ståndet vika sig tvärt.

Susanne hade aldrig varit så här kåt i hela sitt liv, hela hennes kropp skrek efter kuk, och när den inte reste sig sög hon desperat allt hårdare, med det enda målet för ögonen att få kukjäveln att stå så den kunde knulla hennes savande fitta. Men hennes våldsamma behandling smärtade Janne, hon grep för hårt, kom åt med tänderna, och kuken hängde där sorgligt ynklig, bara några meter från praktståndet i Carinas sugande mun.
Janne knuffade Susanne ifrån sig, slet ner henne på rygg i soffan, och begravde istället ansiktet i hennes håriga sköte. Hon särade benen och öppnade upp fittan så mycket hon kunde, och skrek av kåthet när Janne sög tag i hennes svullna klitoris. Den stod där som en liten kuk mitt i busken, Janne hade aldrig sett den så här tydligt förut, och han sög och slickade och sög tills hon skrek ut sin orgasm. Men Janne bara fortsatte suga, och körde tre fingrar rakt upp i den plaskvåta fittan. De försvann utan motstånd in i henne, och det plaskade om henne när han körde dem fram och tillbaka. Janne letade på måfå efter de där punkterna som hade gjort Carina helt galen, men han visste inte vad han letade efter eller var han skulle hitta det. Men sugandet på klittan gjorde ändå susen och tog efter ytterligare någon minut Susanne till en andra orgasm.

Janne satte sig upp blank om munnen och hakan av alla fittsafter. Susanne såg på honom, och ögonen lyste fortfarande av desperat, otyglad kåthet, lika intensivt nu som före hans två omgångar med munnen.
"Jag måste ha kuk, Janne, jag blir tokig om jag inte får känna din kuk i mig." Hon kastade sig fram för att på nytt försöka suga upp kuken till knullbart skick när Janne hörde Carinas ord skära som en kniv genom luften:
"Kom, Sussie. Här finns all kuk du behöver…" Hon höll Dans hårda lem i sin hand, smekte den lätt och log mot sin väninna.
"Varken jag eller Dan har något emot att du smakar på den förbjudna frukten här i natt. Bara du vill låna ut Janne en stund till lilla mig, så inte jag känner mig ensam…"

Dan reste sig och ställde sig med jättekuken i handen alldeles framför Susanne. Carina låg kvar utsträckt på soffan, vackrare än någonsin, och gav Janne det där sexiga ögonkastet han så ofta fått, och alltid önskat skulle vara på allvar. Hon smekte sina bröst med händerna, smekte ner över magen, ner mellan sina ben. Hon smekte sin rakade fitta, särade sina ben, öppnade sina blygdläppar för honom. Hon doppade ett finger i sitt våta hål, förde det sakta till munnen och slickade långsamt av det. Hela tiden såg hon Janne rakt in i ögonen och log sitt allra sexigaste leende.
"Kom Janne, kom och knulla mig nu, om du vill knulla mig förstås, men det tror jag nog att du vill…"

Efter alla dessa år, efter alla nätter och dagar av förbjudna drömmar, kunde Jannes dröm bli verklighet. Den fulländade kvinna han åtrådde mest av allt låg nu utsträckt framför honom och bad honom knulla henne. Men han hade aldrig tänkt att det skulle kännas så här. Tankarna snurrade i huvudet, golvet gungade, hans kuk hängde slak mellan benen. Illamåendet grep honom när han såg Susannes kåtblanka ögon fixera det glänsande jätteollonet framför henne. Utan att släppa Dans kuk med blicken sa hon lugnt med en röst hes av kåthet:
"Älskling… Knulla Carina. Du får knulla henne, Janne, jag vet att du alltid drömt om att få knulla Carina."

Tiden och universum stannade upp ett ögonblick för Janne. Men sedan slog verkligheten mot honom med full kraft. Tanken på Dans svällande ollon i Susannes mun, hans jättekuk uppkörd i hennes fitta, hans tjocka sperma rinnande över hennes kropp, fick det att svartna för ögonen på Janne. Han flackade med blicken, mumlade förvirrat:
"Jag kan inte, Susanne… du får inte göra det… du får inte knulla den kuken…"

Janne reste sig, vacklade till men återfick balansen, rev åt sig sina byxor, och gick med snabba steg ut ur rummet. Han lyssnade efter steg, men ingen kom efter honom och han kände hur paniken växte. Han öppnade garderoben, kände hur han måste bort, måste ut, drog på sig en tröja, fortfarande utan att höra Susannes steg efter honom. Han ville att hon skulle komma till honom, krama honom, säga att allt var en dålig idé, att hon älskade honom, bara honom, och hans kuk. Men ingen kom, och han stod ensam vid garderoben och lyssnade. Efter en stund gick han sakta tillbaka mot rummet, ställde sig tyst i dörröppningen och tittade in.

Susanne stod på knä bredvid Carina framför soffan. Dan satt tillbakalutad med ett brett leende och lät de båda kvinnorna hjälpas åt att ta hand om hans mäktiga stånd. Ingen märkte Janne där han stod. Carina smekte och kysste Dans pungkulor medan Susanne grep om det grova kukskaftet och slickade på toppen. Hon gapade stort och lät ollonet glida in mellan sina läppar. När Susanne ställde sig grensle över Dan, och Janne såg hur Carina med handen styrde staken rakt upp i den kraftiga fittbusken, brast det för honom. Han rusade mot ytterdörren, ut i natten, bort från allt. Genom den öppna dörren bakom sig hörde han sin frus ohämmade lustskrik när jättekuken trängde djupt in i hennes skälvande kropp.

* * * * * *

Janne visste inte hur länge han planlöst gick i regnet den natten. När han kom tillbaka till huset var det släckt och tyst. Susanne låg längst ut på sin sida av sängen med ryggen mot mitten. Janne hörde på hennes andhämtning att hon inte sov, men ingen av dem sa något när han kröp ner längst ut på sin sida av sängen och bara stirrade rakt upp i taket. Huvudet dunkade och illamåendet fyllde hans kropp. Han ville att Susanne skulle vända sig om så de fick chansen att prata, chansen att reparera det här. Han kunde se sin egen del av ansvaret för att leken spårat ur, och ville innerst inne förlåta, om bara Susanne ville be om förlåtelse. Hon skulle få böna och be om förlåtelse först, länge och på sina bara knän, men sedan skulle allt bli som vanligt igen. Men Susanne låg bara tyst och andades. Ingen av dem förmådde säga något till den andre.
Carina och Dan gav sig av tidigt följande morgon, och det var bara några få dagar kvar tills också Janne och Susanne skulle åka tillbaka till stan. De sista semesterdagarna gick utan att Janne och Susanne sa ett ord om det som hänt, knappt ett ord överhuvudtaget till varandra. Till helgen kom barnen ut, och de försökte efter bästa förmåga hålla skenet uppe för att inte oroa dem mer än nödvändigt.

Tillbaka i stan begravde sig Janne i arbete så mycket han kunde. Han jobbade ständigt över och höll sig hemifrån så mycket det bara gick. Han fick inget grepp om sina känslor, lika mycket som han hatade Susanne för hennes svek, lika mycket var han rädd att förlora allt de byggt upp tillsammans. Men han klarade inte att prata med henne eller närma sig henne, utan tyckte att det var hennes sak att ta första steget och åtminstone säga förlåt.
Ännu flera veckor efter händelsen hade han och Susanne inte så mycket som rört varandra, och det var som en osynlig mur rest sig mellan dem. Även Susanne höll sig borta om kvällarna när inte barnen behövde henne. Hon förändrade sin garderob, bytte till ny frisyr och köpte för första gången i livet ett gymkort.

En septemberkväll kom Susanne hem långt efter midnatt. Hon gick raka vägen till badrummet och vred på duschen. När hon stod där under vattnet plingade hennes mobil till i handväskan. Janne hade aldrig tidigare snokat i sin frus mobil, och den här gången blev också den sista. Displayen visade att ett mms från "Joe" hade mottagits. När Janne öppnade meddelandet möttes han av en bild på en ung, muskulös, färgad kille. Killen höll sin grova negerkuk i handen och log med vita tänder Texten löd: "MISS YA TIGHT ASS ALREADY, BABY, WANNA FUCK U AGAIN SOON."

Susanne flyttade ut nästa dag. Hon bodde några veckor hos Carina innan hon hittade en egen tvåa. Hon sov på soffan, enligt vad hon påstod själv när Janne en dag inte kunde hålla tyst och över telefonen skrek något om att dom säkert trivdes bra i sängen alla tre, eller kanske alla fyra när negerjäveln hade vägarna förbi.
Janne och Susanne skickade in sina skilsmässopapper, sålde lägenheten och sommarhuset, och kom överens om att ha barnen varannan vecka. De skulle aldrig ha kontakt om något annat än barnen, och då bara per e-post.
Janne mötte Carina och Dan först i julruschen senare det året. De gick med massor av kassar, tätt omslingrade, och Janne kände tvånget att trots allt gå fram och hälsa. Carina berättade att de just köpt ett radhus tillsammans. De skulle flytta in senare på våren, och hennes två barn från äktenskapet med Magnus skulle få en litet halvsyskon till sommaren.
"Ta hand om dig, Janne", sa Carina innan de tog adjö. "Det är så sorgligt att det blev som det blev mellan dig och Susanne."

Janne såg med tom blick Dans hand på hennes perfekta jeansstjärt när de försvann tillsammans i folkvimlet.


6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

mysigt2

gillar den skarpt.
trots att jag känner igen mig i mycket tyvärr

26/1, 2016 kl. 13:14