Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/1, 2012 kl. 18:05, av ladysmulan

Efter skoltid...

Skolan fortsätter att inspirera, lärare-elev, elev-elev, och kanske lärare-elev-elev...

Läppar som smeker en kyss i min nacke, händer som smeker mitt lår, naglar som raspar mot tyget i min skjorta, jag ryser och lutar mig blundande mot kroppen bakom mig.

Hissen är trång men vi har klämt in oss tätt mot varandra. Kropp mot kropp, mina knappar är nästan helt öppnade och en mun smeker huden över mitt nyckelben när hissen plingar och vi är uppe på översta våningen.

Med skakiga ben tar vi oss ur hissen och in genom en dörr, ytterkläder skalas snabbt av och vi skrattar på vägen in i ett stort vardagsrum. Helena snubblar när hon tar av sig skorna och du fångar in henne innan hon faller, era läppar möts och jag ser på hur du smeksamt drar av hennes tröja. Mina fingrar har redan hittat knappen på byxorna och jag skalar av mig plagg efter plagg.

Dina händer hjälper Helena att få av sig sina och snart är vi två nakna kvinnor och en väldigt påklädd man i lägenheten. Vi låtsas sura lite för det orättvisa innan vi helt sonika ignorerar dig och ägnar oss åt varandra. Helenas och mina läppar möts, hennes mun smakar svagt av läppstift och kaffe.

Jag suger in hennes underläpp och njuter av att smeka hennes smäckra rygg. Hon är smal, smidig som en katt i motsats till min runda och välformade. Jag hör musiken och kan ana hur du tänder lampor men just nu är det den kvinnliga kroppen framför mig, mot mig, som har fångat mitt intresse. Hennes bröst är toppiga och små, de ljusa bröstvårtorna är hårda och jag smeker en av dom med en lång nagel.

Det går så rysningar utmed Helenas kropp och det roar mig, jag knuffar henne bakåt tills hon precis bakom rumpan har ett bord. Hennes kropp lutas bakåt och jag knuffar tills hon ligger med ryggen på det stora bordet och benen hänger fortfarande utanför. Jag smeker hennes unga kropp med mina erfarna händer. Hennes tunga andetag och nervösa små gnyenden tänder mig otroligt. Jag sätter upp hennes fötter mot bordskanten och särar hennes knän.

Plötsligt öppnas en ny värld, jag fnissar lite och mumlar små uppskattande ord om den lockande ros som öppnar sig framför mig. Hon är rakad med en sparad tofs formad till ett hjärta på venusberget. Jag smeker med handen över det mjuka håret och följer sen ljumsken mot en liten fjäril som är tatuerad där. Jag låter fingret smeka innan jag lutar mig framåt och kysser den. Mina händer smeker mage, lår, vader samtidigt som mina läppar gör en liten väg ner mot hennes så ljuva grotta.

Ett finger får glida in mellan blygdläpparna och smeksamt dras upp och ner under tiden som min tunga hittar en hård klitoris. Med ett smeksamt tryck njuter jag av att höfterna trycksmot mig och Helenas gnyenden går över till mjuka stön av välbehag.

Jag känner din kropp bakom mig och jag vet att du har fått av dig kläderna. Din kropp tätt bakom min och dina händer leker med min tunga byst, din hårdhet har letat sig in mellan mina lår och den buffar nu mot mina blygdläppar. Jag känner hur våt jag är och att safterna blöter ner den där staken som jag så hett längtar efter.

Jag blundar och njuter av smaken av blöt lite fitta samtidigt som jag känner hur din kuk spänner mot min egen fittöppning. När din kuk sakta glider in i mig låter jag två fingrar glida upp in i Helena. Min kropp trycks mot hennes och i takt med dig låter jag mina fingrar penetrera henne. In och ut i sakta stötar, jag stönar mot Helenas fitta men mina ljud blir dova och tysta för jag har fortfarande tungan mot hennes så hårda klitta. Helenas hand når min och hon räcker mig något, hon har hittat ett stearin ljus och jag tar det för att sen byta ut mina fingrar mot det tjocka ljuset.

Helena andas tungt och väser ut sin kåthet, jag har fingret mot hennes klitoris och knullar henne med ljuset. Hennes fitta är trång och saftig, det mustiga ljudet av din kuk som tränger in i mig gör mig sjuk av kåthet. Min kropp skakar och rister när min orgasm kommer. Jag stönar, gnyr och ropar högt. Mina knän ger vika och jag glider ner mot golvet, du drar dig ur och hjälper mig mot soffan. Helena ligger lutad mot sina armbågar och tittar med blanka ögon på dig när du kommer tillbaka mot bordet. Din lem står hårt och vått rakt ut mellan dina lår.

Det blänker av mina safter, du tar ett tag om den rejäla staken och tar sen ett tag om Helenas höfter och drar henne mot bordskanten. Med en hård stöt tränger du in i henne.

Hon stönar och gnyr av dina stötar, hennes kropp skakar och kränger men du har ett fast tag om hennes smala höfter och knullar henne hårt, rått och brutalt. Helena tjuter ut sin orgasm och jag ser hur det rinner safter om din kuk ner på golvet. Hon formligen forsar av safter. Hon vräker sig upp mot dig och fångar in din nacke med sina armar, du håller henne om midjan, hennes ben lindas om dig och med din kuk fortfarande djupt begravd inuti sig rör hon sig mot dig. Du stapplar bort från bordet, dina knän viker sig och ni landar på golvet. Helena på rygg, du över henne, hennes ben om dina höfter och din kuk som obönhörligt tränger djupare och längre in i henne.

Du plöjer hennes fitta som en bonde plöjer sin åker. Hennes upprymda tjut och dina stön gör att jag förstår hur ni njuter. Jag ligger själv lutad mot soffans hörn och smeker min ömmande fitta. Klitoris är hård och jag känner hur blöt jag blir av att se och höra när ni knullar.

Du gör en liten rörelse och snart är Helena överst och hon rider din kuk med en frenesi som jag aldrig sett. Hon gnyr, kvider, stönar och ropar när hennes kropp för andra, tredje eller kanske fjärde gången drar ihop sig i en konvulsivisk orgasm. Hon glider åt sidan och rullar ihop sig i en liten darrande boll. Din kuk är fortfarande hård, jag beundrar den, jag beundrar att du inte kommit än. Att du fortfarande håller ut och sparar din sperma. Jag kvittrar, lockar och ber om att få smaka den mycket blöta kuken.

Du kommer upp från golvet och över till mig, jag låter min mun fånga kuken och mina händer greppar dina skinkor. Med din kuk i munnen behövs inga ljud. Jag suger, du knullar min mun, jag slickar och slafsar i mig de safter du fått äran att doppa den i. Dina skinkor spänner sig och känner hur kuken hårdnar ytterligare sekunderna före din sats lämnar den. Dina händer håller mitt huvud hårt och jag sväljer laddning på laddning. Det kommer så otroligt mycket säd, det rinner ur mina mungipor för jag kan omöjligen svälja allt i takt med att du kommer. Du stönar mörkt och smeker mitt hår när du stöter några gånger till in i min mun. Jag smeker dina skinkor som slappnat av igen och så öppnar jag munnen och låter kuken glida ur den.

Nu hör jag musiken, jag ser ljusen, jag ser Helena, jag ser dig. Min kropp börjar åter ta emot normala signaler och jag tar mig darrande ur soffan och ut på toaletten. I spegeln ser jag en åldrande kvinna med smink som runnit ut, med rufsigt hår, med sperma på kinden och ett lyckligt leende på läpparna. Jag sätter på vattnet i jacuzzin samtidigt som jag vrider på duschen. Det kan bli en lovande natt med en lärare och två elever.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

ladysmulan

Haha nä det tror jag verkligen inte... Men det gläder mig att du uppskattar det jag skriver.. Tack :-)

1/2, 2012 kl. 21:24

#1

värmland

Hur bra som helst. Det är noveller som denna som gör att vi vanliga dödliga inte "törs" skriva då det mesta skulle framstå som rent skräp i jämförelse

29/1, 2012 kl. 23:01