Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/4, 2012 kl. 22:13, av millian

Frankfurt I

Del 1 av 1 i serien J hos Madame Monica

Denna kärleksberättelse skildrar ett förhållande mellan en ung man och en betydligt äldre kvinna. Innehåller tydliga kinky inslag av kontroll och olika fetisher (t ex feminisering, wet etc.). Kärleken är ömsesidig men på intet sätt jämlik



Det var kväll i början av oktober och i ett dimmigt Frankfurt. Vi hade landat med flyget och sedan tagit en taxi till hotellet på Vilbeler Strasse där vi nyss checkat in. Nu hade vi precis kommit innanför dörren till vårt rum.

Ofta när jag följde med Monica utomlands fick vi ta en liten paus från våra vanliga rutiner under själva resan och så även denna gång. Eftersom vi flugit kunde jag inte bära plugg och jag hade inte heller haft möjlighet att följa med Monica på toaletten sedan vi lämnat kontoret i Stockholm på förmiddagen.

Vi skulle vara här i tre dagar för att träffa en kund och förlänga ett avtal och jag visste mycket lite om själva affären eller vad som var planerat under vår vistelse här.

”J, går du in på toaletten och förbereder ett bad är du snäll. Jag måste ringa ett telefonsamtal.” Sa Monica lite trött när killen som burit upp våra väskor försvunnit genom dörren.

”Givetvis, Madame” svarade jag glatt medan jag tog av hennes päls och hängde in den i garderoben.

Monica var som alltid lyxigt klädd och idag bar hon tight blå kjol, vit blus och en blå kofta. Eftersom hösten närmade sig bar hon en svart minkpäls och knähöga stövlar utomhus. Under detta hade hon en vit spetsbehå, vita stringtrosor och guldaktiga stay-ups med vita strumpebandshållare. Jag vet eftersom jag på morgonen hade klätt på henne som jag alltid gör.

Jag gick in på toaletten och klädde av mig mina kläder som jag vek ihop noggrant och sedan la in i garderoben i den lilla hallen precis utanför badrummet. Jag hämtade våra necessärer och det lilla reskit som brukade följa med när vi är på resande fot och la dem på en hylla. Monica satt på sängen med de vackra benen i kors och observerade mig med ett leende samtidigt som hon talade med någon på tyska och då och då skrattade till. Hon var så otroligt vacker. Jag böjde mig ner och tog långsamt av hennes stövlar och gick sedan naken till minibaren och tog fram en liten flaska med rött vin och ett med vitt och höll upp dem framför mig.

”Vitt” signalerade Monica stumt till mig. Jag tog ett glas, ställde det på en silverbricka tillsammans med vinet och gick tillbaka in i badrummet där jag satte mig ner på knä på golvet. Hörde hur Monica pratade vidare och då och då skrattade till i telefonen. Mitt namn nämndes någon gång bland alla skratt och kort därefter hörde jag hur samtalet avslutades. Plötsligt uppenbarade sig hennes vackra figur i dörröppningen vilket möttes med ett fånigt drömmande leende från min sida.

Jag gjorde en ansats att resa mig men Monica skakade bara på huvudet och sa barskt ”Sitt kvar!”. Sedan började hon långsamt knäppa upp sin blus så att de stora brösten blottades. Hon lät den falla till golvet och drog sedan, lika långsamt, ner blixtlåset till kjolen och lät den göra blusen sällskap på golvet. Hon tittade på mig med ett finurligt leende och vände sig sedan om. Hennes vickade förföriskt på sin stora fasta rumpa, klart markerad av stingen mellan skinkorna när hon lämnade dörröppningen innan hon åter steg in i badrummet med sin iPhone i ena handen.

Jag anade vad som var på gång. Monica och hennes umgängeskrets var förvånansvärt haj på teknik för sin ålder och sedan vårt förhållande inleddes så hade vi ofta sex framför webb- eller mobilkamera. De hade dessutom sedan tidigare en sluten sida på nätet där man kunde ladda upp filmer och bilder som användes mycket flitigt. Jag vet inte hur många timmar de senaste två åren som jag hade suttit under Monicas eller Anitas skrivbord och slickat dem medan de tittade på filmerna och bilderna från sidan. Det var oftast äldre herrar med yngre tjejer eller killar men jag tror inte det fanns en enda sexuell avart som inte fanns representerad på sidan. Den fungerade dessutom som kontaktnät för alla användare runtom världen och det hade hänt att vi stämt träff med andra när vi varit utomlands eller någon varit på besök i Sverige.

”Le nu och sätt dig så att ditt fåniga lilla stånd syns” sa hon elakt. Jag lydde omedelbart och särade på mina ben medan jag tittade in i kameran med ett leende. Hörde hur ljudet för fotomekanismen drog igång och hur hon tog flera bilder i rad. ”Såja, puta med läpparna som en liten tonårsslampa också”. Jag försökte se så porrig och förförisk ut jag bara kunde enligt Monicas order.

”Bilderna är till Klaus. Jag berättade precis att vi kommit hit och han undrade direkt om du var med mig”. Jag blev skräckslagen, var det Klaus vi skulle träffa? Jag hade inte räknat med att det skulle bli den typen av resa. Monica måste ha sett min skräckslagna blick eftersom hon snabbt lugnade mig. ”Oroa dig inte, Vi ska inte träffa Klaus den här gången men däremot Wolfgang och Dieter. Jag är säker på att du kommer att tycka om dem lika mycket som jag och Anita gör” sa hon med ett hemlighetsfullt leende.

”Seså, av med resten nu också!”. Jag kröp fram någon meter och lösgjorde hennes strumpebandshållare och drog ner stay-upsen. Sedan satte jag mig på knä så att hennes buske och fitta var precis i höjd med mitt ansikte och förde långsamt ner hennes trosor samtidigt som jag djupt tittade upp och in i hennes vackra ögon vilka tittade ner på mig med förakt. När trosorna var av och Monica stigit ur dem tittade jag ledset på henne då hon sa ”Visst ja. Okej för den här gången eftersom du har varit så lydig idag , men du blir skyldig mig en liten tjänst”. Jag sken upp och tog  hennes trosor och började frenetiskt att slicka och suga på den del som varit i kontakt med hennes kön under dagen. Hela tiden med mina ögon djupt spärrade i hennes.

Efter vad som bara kändes som någon sekund sa hon strängt ”Nu får det vara nog! Lägg dig i badet, jag vill bli badad innan sängdags och klockan är redan tio.” Jag hoppade snabbt ner i badkaret medan Monica gränslade över mitt ansikte. Hon börjar kissa och jag öppnar munnen och försöker svälja så mycket jag kan. Hon anstränger sig så gott det går för att det ska hamna i munnen men jag får det i ögonen och det rinner ner över min nakna kropp. När hon är klar lutar jag mig framåt och börjar omsorgsfullt att kyssa hennes hennes fitta. Mina händer smeker över hennes rumpa. Jag slickar mellan guldringarna som pryder blygdläpparna och efter en kort stund reser hon sig och säger åt mig att duscha och hälla upp badet. Jag tittar drömskt på Monica när hon nonchalant lämnar rummet.

Duschar först och rengör mig noggrant, tappar upp badet med hett vatten och passar på att borsta mina tänder och skölja munnen med Listerine. Häller upp vinet från den lilla flaskan i glaset och ställer det på brickan bredvid badkaret. Plockar upp kläderna som ligger i en hög vid dörren och ut till väskorna i hallen där jag tar ett par värmeljus som jag sen placerar ut i badrummet. I hallen skymtar jag Monica som ligger naken i sängen och tittar genom lite papper samtidigt som hon pillar sig lite sporadiskt med ett finger mellan benen.

När badet är klart och kranen avstängd kommer hon in i badrummet igen. Jag tar hennes hand när hon stiger ned i mitt i det sora badet. ”Ordnar du?” säger hon lite försiktigt och jag svarar ”Givetvis Madame.”

Häller lite duschcreme på en tvättsvamp och börjar ömt att tvätta hennes rygg med den. Fortsätter med resten av kroppen medan Monica ligger med slutna ögon och njuter. Plötsligt piper hennes telefon till. ”Hämtar du iPhonen är du snäll?”. Återigen svarar jag ”Givetvis Madame” innan jag går och hämtar telefonen som ligger på sängen. Klaus Tott står det i en blå ruta på skärmen och jag går in i badrummet och räcker den till Monica. Hon tackar inte utan öppnar meddelandet direkt. Det visar sig vara en bild på en blekfet hårig mage och två stora lår med en liten översminkad flickas ansikte med munnen full av kuk mellan dem. Monica scrollar ner där det står

„Wunderbare Bilder von J. Dies ist Macia, 16 Jahre und meine neue. viel Glück mit Dieter und Wolfgang. Wir sehen uns an Weihnachten!

XoXo Klaus“

Jag tittar lite oförstående på Monica som skrattar. ”Haha, titta vad sött, Klaus tackar för bilderna på dig och visar sin nya slav. Stackars lilla barn, bara 16 år gammal”. Monica ser mycket nöjd ut medan jag bara ryser av avsmak. Fortsätter dock lydigt att bada Monica som dricker lite vin innan hon åter sluter ögonen. Plötsligt reser hon sig och jag duschar av henne lite snabbt innan jag hämtar en morgonrock åt henne. Vi går och lägger oss och tittar lite på BBC News och jag håller henne hårt om mig. Viskar i hennes öra att jag älskar henne och hon vänder sig om, ser mig i ögonen och besvarar det med en djup tungkyss. Sedan somnar vi båda.

  • Del 1: Frankfurt I.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.