Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/5, 2012 kl. 09:20, av Sir Göte

Liftarbruden. 1/2

Del 1 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

–Äntligen, viskar den lilla kåtungen, jag är så kåt så jag tror att jag dör. Fort knulla mig. Stoppa in din jättekuk i min lilla längtande fitta och knulla mig. Knulla. KNULLA, skriker hon innan jag ens har hunnit stanna bilen.

Del 1 av 2.


Av:

Sir Göte



 

 

Det som jag nu skall skriva och berätta om är första delen av ett semesteräventyr som jag själv har upplevt. Av den händelse att flickan jag nämner i berättelsen skulle läsa detta, och känner igen sig, vill jag på detta sätt tacka henne för en underbar upplevelse.

 

Hela historien inträffade för rätt många år sedan när jag fortfarande var gift, (numera är jag lyckligt skild), och ordentligt på hugget. (Nu har jag börjat trappa ner, så jag knullar inte med vartenda kjoltyg jag springer på, utan bara dom unga fina sötnosarna).

 

Men så till själva berättelsen. Den sommaren som detta hände hade min fru och jag, efter långa segslitna förhandlingar, kommit överens om att vi för första gången sedan vi träffades skulle fira semester på olika håll.

Hon skulle med våra barn åka till sin mor, som bodde strax utanför en mindre västsvensk stad, och där tillbringa semestern, som hon sa, ”i lugn och ro”.

Jag däremot hade tänkt mig en härlig camping- och fiskesemester i Bohuslän och Norge. (Gärna med lite knulla då och då också, men det sa jag förstås inte).

 

Så in med kärr ... Förlåt, jag menar naturligtvis frugan och ungarna i bilen. Men, hur ända in i, (det varmare stället en trappa ner), skulle jag kunna få med mig allt bagaget som dom hade i en sådan mängd att jag funderade på om dom skulle vara hos svärmor i ett år. Vi hade ju kommit överens om en månad. Eller tänkte hon kanske flytta dit för gott.

Men problem är ju till för att lösas. Jag fick helt enkelt låna en släpkärra av grannen och så var det problemet också löst. Sedan snabbt iväg ner till svärmor.

 

Svärmor ja, på pricken lik en sådan svärmor som man tror att det bara finns i tecknade serier och på film. Hon var verkligen ”ett hår av hin” som man säger. Om hon nu inte var hans gamla mormor. Det kvittade vad jag sa, eller gjorde, så var det fel, hur rätt det än var. Om jag bevisade att jag hade rätt genom att visa henne att det stod så i en tidning eller en bok, så var det ett feltryck helt enkelt. Punkt och slut. En riktig satmara var hon. (Så du kanske förstår varför jag inte ville tillbringa en månad i hennes sällskap).

 

Av med frugan, ungarna och hela flyttlasset, och så kvickt som jag bara vågade för husfridens skull, hem till Göteborg igen. Åter välbehållen hemma igen lämnar jag tillbaka släpkärran, och sätter genast igång med att packa bilen. In med tält, sovsäckstäcke, luftmadrass, fiskegrejer, mat, ”hojta högt vatten” och allt annat som måste med för att det skall bli en lyckad semestertripp. Som avslutning på dagen tar jag ett varmt härligt bad och så tidigt i säng så att jag kan starta utvilad i morgon.

 

En strålande vacker dag. En riktig önskestart på semestern. Efter en sista proviantering av dagens behov av färskvaror bär det iväg. Äntligen! Kurs västerut mot Bohusläns skärgård. VÄSTKUSTEN = BÄSTKUSTEN. Den enda riktiga kusten i hela Sverige. Sedan får dom där jädrans ”nollåttorna” säga vad dom vill om sitt sjunkna grönsaksland.

 

Eftersom jag inte har bråttom åker jag gamla E 6:an, (det som var E 6:an innan motorvägen byggdes), och strax efter Stora höga står den första liftaren. En tjej, det går inte att ta miste på. (Såvida det inte är en ovanligt övertygande transvestit). Det är ju en riktig snygging till och med. Oj oj oj, vilken liten goding. En tunn vit blus som hon har knäppt upp helt och sedan bara knutit ihop under brösten och en kortkort ljusblå kjol. Ingenting mer. Inte som syns i alla fall, men om hon bara böjde sig framåt det allra minsta så skulle det inte vara så svårt att kolla den saken heller. Inte med den korta kjolen.

 

Jag bromsar in min gamla risiga Golf och innan jag hinner fråga om hon kan nedlåta sig att åka med i en sådan gammal skrotbil som min har hon öppnat dörren och hoppat in och jag kan med en närgången granskning konstatera att hon verkligen är snygg. Gnistrande rågblont hår och klargröna pigga ögon. Undrar om hon är äkta blondin tro? Men det kanske inte är värt att kolla den saken, ännu.

 

Den korta kjolen bryr hon sig inte om att dra ner fast den sitter farligt högt upp på låren, och även om hon försökte så skulle den ändå inte nå så värst mycket längre ner ändå. Kjolen sitter faktiskt så högt att jag kan se trosorna skymta fram. Svarta, med små spetsar, tror jag. Blusen är så tunn att jag utan svårighet tydligt kan se brösten genom tyget. (Den kunde hon ju lika gärna vara utan). Jättefina toppigt uppnosiga flickbröst, som jag tittar minst lika mycket på som jag tittar på vägen, om inte mer. Men det gör inte så mycket för på denna gamla vägen är det inte så mycket trafik. Henne skulle det allt smaka att få omkull i ryggläge för att sedan spänna på.

  • Hur gammal är du, frågar jag mest för att försöka att få igång ett samtal.
  • Jag har nyss fyllt 15, svarar hon med ett litet blixtrande leende.

Lite äldre än min egen äldsta dotter då, tänker jag, men ack så mycket mer välutvecklad. Jag skulle alltså kunna vara far till henne också vad åldern gäller, men varför hänga upp sig på sådana små detaljer och låta dom komma i vägen för en erövring?

 

Medan jag sitter och funderar på om jag ”som av en händelse” skulle våga lägga handen på hennes knä, kommer hon med en fråga som får mig att rycka till så att nästan kör av vägen.

  • Är du kåt på mig?

Frågan kommer i en ton som om det var den mest naturliga saken i hela världen. Snacka om frigjorda ungdomar. Undrar om mina egna döttrar är lika frispråkiga mot främmande män?

Innan jag hinner svara, för jag vet inte vad jag skall svara på den plötsliga frågan så överrumplad som jag blir, fortsätter hon i samma lugna ton, precis som om hon pratade om vädret.

  • Jag tycker att du har fått en sådan stor kuk sedan jag kom in i bilen.

Jag tittar ner och konstaterar fakta, för säg hur man skall göra för att gömma en drygt 20 cm lång och handledsgrov kuk i ett par trånga jeans? Det tror jag inte att ens den duktigaste trollkarl klarar av.

 

Innan jag har fått en chans att hämta mig från hennes fräcka framstöt, lägger hon sin lilla hand på kuken och stryker lätt upp och ner. Och det skall alla gudar veta att det är en behandling som på intet vis gör min redan stora kuk mindre och slakare, utan naturligtvis tvärtom, för den växer ytterligare en bit på längden och blir ändå hårdare. Det är nog tur att det är så starkt tyg i jeans och att jag har en kraftig livrem ganska hårt åtdragen, för annars hade han väl slitit sig och vem vet vad som skulle kunna hända om han kom loss.

 

Hennes nästa kommentar får mig först att tro att jag hört fel.

  • Mmm, den var inte dålig.

Men när hon fortsätter fattar jag att det har jag nog inte trots allt.

  • Kan lilla jag få smaka på den tro?
  • Ja, jo, jovisst, det kan jag väl tänka mig att du kan få, får jag stammat ur mig med sprucken röst.

 

Så fort jag har hämtat mig från den lindriga chocken som hon ger mig låter jag dem högra handen gå på upptäcktsfärd innanför hennes tunna blus och konstaterar att jag har sett rätt. För det jag hittar där är verkligen mums för män. (Mig i alla fall). Ett par jättesköna kramgoa bröst. Precis så fasta och toppiga som jag gissade att dom skulle vara.

 

  • Har du svårt att komma åt, frågar hon och fortsätter innan jag hinner svara något:
  • Jag tar av mig blusen så blir det lättare för dig att ta mig på brösten.

 

Jag är ju inte precis van vid att tjejerna är snabbare än mig när det gäller sådana här saker, så jag gör ett försök att återta initiativet genom att med så stadig röst jag kan säga:

  • När du ändå är i farten så passa på att ta av dig kjolen också.

Jag tror förstås inte att hon har någon svårighet att höra hur rösten darrar av återhållen kåthet.

 

Av åker blusen och hamnar i baksätet och sekunderna efter far kjolen iväg till samma ställe. Nu kan jag se att trosorna inte är svarta som jag först trodde, utan mörkt lila, hoppets färg alltså. Men spetsprydda är dom i alla fall, så på den punkten hade jag rätt i alla fall.

Inte vet jag vad hon hoppades på när hon tog på sig trosorna i morse, men jag vet i alla fall vad jag hoppas på nu. Och det är att få av henne dem så fort som möjlig och i stället få stoppat in kuken i hennes säkert trånga härliga fitta.

När kjolen har hamnat i baksätet tillsammans med blusen sträcker hon kattlikt på sin syndigt härliga unga kropp och säger:

  • Det kanske är bäst att jag tar av mig trosorna också för du ser ju så kåt ut att jag tror att du kommer att svänga in på första bästa P-plats och hoppa på mig.

Och så åker trosorna samma väg som blusen och kjolen gjorde tidigare. Snacka om tankeläsning, för det är ju precis på pricken det jag tänker, men det går inte, för på varenda rastplats står det bilar med folk i och utanför.

 

Mitt i semestertid som det är så förstår jag att det inte går att hitta någon ostörd P-plats på hela vägen, så sittande där i bilen, medan jag låter den ena handen vandra mellan dom sköna brösten och den redan våta fittan på den allra härligaste lilla kåtunge som bara väntar på att få bli ordentligt genomknullad, tittar jag febrilt efter en liten avtagsväg där jag kan svänga in för att få mig mitt efterlängtade skjut.

 

Visst är det skönt att låta handen gå på upptäcktsfärd över hennes underbart läckra unga kropp, men ett strå vassare är det i alla fall att låta kuken få göra en grundligt utforskande djupdykning i hennes lilla unga kärleksgrotta.

En mötande norsk lastbil är nära att köra av vägen när chauffören ser vad jag har i bilen och vad jag håller på med. Ja dessa stackars förtryckta och kuvade norrmän.

 

Där! Äntligen! En liten smal väg, knappt mer än en kostig men den passar mig alldeles utmärkt nu. Med en kraftansträngning drar jag åt mig min högra hand och bromsar på samma gång så häftigt att jag nästan får bakomvarande bil in i bagageluckan. Killen som kör bilen signalerar ilsket och säger säkert några väl valda ord om mig och mitt sätt att bromsa på, för jag ser hur munnen rör sig på honom. Men så kan han ju heller inte veta vad jag har i tankarna och vad jag har jämte mig, för i så fall hade han säkert förstått min manöver bättre. (Om han läser detta ber jag honom om ursäkt).

Samtidigt svär jag tyst för mig själv över att jag inte har haft råd att köpa en bil med automatlåda, för då hade jag inte behövt använda den högra handen till att växla med utan hade kunnat låta den stanna kvar för att fortsätta utforskningen av denna helt underbara lilla kropp som jag har där jämte mig.

  • Äntligen, viskar den lilla kåtungen, jag är så kåt så jag tror att jag dör. Fort knulla mig. Stoppa in din jättekuk i min lilla längtande fitta och knulla mig. Knulla. KNULLA, skriker hon innan jag ens har hunnit stanna bilen.

Vägen? Eller vad nu det som jag skumpat in på skall kallas, slutar tvärt efter ca hundra meter vid en väl instängslad äng, men längst ner i ändan av ängen där jag har stannat är det en liten gräsplätt utanför stängslet.

 

Kvickt rycker jag ut pläden som jag har liggande i baksätet och brer ut den i gräset. Lika fort som pläden har hamnat på marken är den lilla kåtungen där och slänger sig på rygg med benen brett isär så att jag kan se hela härligheten som jag så hett längtar efter. Och vilken härlighet sen. Äkta blondin är hon garanterat, det kan jag se tydligt nu för solen lyser rakt på henne där hon ligger inbjudande utbredd framför mig, och det gnistrar som av tusentals diamanter i håret på henne. Både det på huvudet och det mellan benen.

 

Snabbt slänger jag av mig T-shirten, sliter upp livremmen och knäpper upp knappen i jeansen. Djävlar i havet och fiskar på land. Dragkedjan har fastnat! Så trånga som jeansen är så har jag ju ingen möjlighet i helvetet att få av mig dom utan att först knäppa upp gylfen. Inte med den ståkuken jag har nu i alla fall. Annars så kanske.

Hela tiden ligger hon där på pläden framför mig och kastar fram och tillbaka med hela kroppen medan hon ropar:

  • Kom och knulla mig. Kom fort. Jag dör av kåtslaget om du inte sätter in din bamsekuk i min lilla kåta fitta. Skynda dig och kom fort. Knulla mig! Knulla! Knulla! Knullaaa! Knnuuullllaaaaaa!

Det sista skriker hon ut och jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte hörs ner till rastplatsen på stora vägen.

 

Med en sista kraftansträngning och ett häftigt ryck får jag loss dragkedjan och drar ner både jeans och kalsonger på samma gång, sliter av mig jeansen och bråttom som jag har så trasslar jag naturligtvis in fötterna i kalsongerna, med påföljden att jag står på öronen så att strån och stickor ryker om mig.

 

Liggande där på ängen så lång jag är, med fötterna ohjälpligt intrasslade i kalsongerna, sparkar jag vilt för att komma loss. Kras ... Där rök dom kalsingarna all världens väg. Nå, skit samma, något får jag väl offra för en så ung längtande fitta. Det enda jag tänker på just nu är knulla! KNULLA med STORA bokstäver! Och utropstecken! Flera stycken!!! Ändå fler!!!!!!!!!!! Så här många!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kukfan står som en flaggstång. En flaggstång i horisontalläge! Hade jag nu varit kines, eller haft gulsot, vilket Gud måtte förbjuda, så hade det varit svenska flaggan direkt. Kuken gul och kukhuvudet blått.

 

Äntligen kan jag slänga mig över henne och driva in knullpålen i botten. Så plaskvåt som hon är i fittan behöver jag inte ens tänka på något förspel, utan jag dundrar rätt in på direkten och glider ända in till botten med en enda stöt.

  • Aajjj, skriker hon, kuken är för lång. Du fördärvar mig. Jag går sönder. Akta mig. Aj, aajjjj det gör ont. Aaajjjjj.

 

Tårarna tränger fram i ögonvrårna på henne och hon trycker händerna mot mitt bröst. I hastigheten och kåtruset glömde jag totalt bort ur satans lång och grov min kuk är och hon är ju inte så gammal ännu den stackar lilla tösabiten, därför är hon ju heller inte mogen att ta emot en så fullvuxen kuk som jag har. Jag känner förresten flera fullt utvecklade kvinnor som inte heller är kapabla att ta emot hela längden. (Bland andra min fru). Men, där kåtheten går in där går förståndet ut.

 

Min drygt 20 cm långa och handledsgrova kuk som jag är så stolt över. Det är den största och grövsta kuken i hela min bekantskapskrets och den innehåller i alla fall ett 60: tal män. Av dessa 60 har jag sett kuken i stående läge på dom flesta och dessa slog jag med bred marginal både på längden och bredden.

 

Denna jättekuk trycker jag nu, utan en tanke på följderna, ända in i en botten på en liten outvecklad tösafitta. Snabbt rycker jag ut kuken igen, viskar några tröstande ord i hennes söta lilla öra och passar samtidigt på att slicka runt där lite, medan jag smeker lätt över hennes härligt fasta toppiga bröst och gnuggar lätt den lilla rynkiga brunrosa bröstvårtan mellan fingertopparna.

 

Precis det som jag hoppades på händer, för hon glömmer strax den smärta som jag nyss tillfogade henne och börjar på nytt stöna och gny av kåthet. Men nu har jag lärt mig min läxa, så nu är jag försiktigare och i stället för att bara slänga mig på henne med den enda tanken i huvudet, att så fort som möjligt få in kuken i fittan, så börjar jag i stället att slicka henne i örat igen.

 

Efter en liten stund fortsätter jag från örat ner över halsen mot hennes ljuvligt fasta fina ungdomliga bröst, som fast hon ligger på rygg, pekar rakt upp mot himmeln och moder sol.

Inget snack om några ”taxöron” här inte. Hon luktar rent och gott, med en svag doft av någon parfym och renliga flickor är något som jag verkligen uppskattar. Troligen duschade hon innan hon stack ut för att lifta. Kanske med den undertanken att det kunde bli ”något” innan kvällen. Och det blev det.

 

Jag fortsätteratt slicka mig nedåt och allt efter som jag kommer närmare hennes eget lilla ”himmelrike”, så blir hon allt kåtare och kåtare igen. När jag med vana och väl inövade tungrörelser slickar henne i naveln är hon så kåt att jag med ett stadigt grepp måste hålla fast henne, så slänger hon fram och tillbaka med hela sin lilla späda flickkropp. Hela tiden stönar och gnyr hon, och dessemellan skriker hon högt:

  • Knulla mig. Fort, stick in kuken i mig. Skynda dig! Jag dör av kåtslaget om du inte knullar min stackar lilla stenkåta fitta nu på en gång. Du måste knulla mig nu på en gång. KNULLA! KNULLLAAAAaaaa.

Det sista ylar hon ut som en löpsk hynda.

 

Nu är hon lika kåt igen och har glömt att det för en stund sedan gjorde så ont att hon grät, men det har inte jag och vis av skadan tar jag det lite lugnare denna gången. Jag slänger mig inte bara på henne som jag gjorde förut, med ödesdigert resultat, utan jag fortsätter metodiskt att slicka mig nedåt. När jag har kommit så långt att jag är framme vid hennes gnistrande rågblonda lilla tofs, gör jag en kringgående rörelse över hennes ljumskar och ner på insidan av låren.

 

Återigen har hon blivit så kåt att det bara är med milt våld som jag lyckas att hålla fast henne. Hela tiden skriker hon ut hur fruktansvärt kåt hon är och att jag skall knulla henne direkt på stubinen, men det gör jag inte, inte ännu. I stället tar jag och klämmer fast hennes ben, ett under varje arm och så sätter jag igång att slicka hennes lilla kärleksgrotta. Ingen tvekan om att hon har varit noga med hygienen i morse, för även den lilla blöta fittan smakar rent och friskt.

Trots att hon bara är en liten flicksnärta på 15 år och jag en stor stark karl i mina bästa år har jag vissa svårigheter med att hålla fast henne, så kastar hon fram och tillbaka med hela sin lilla späda kropp. Min fittvana tunga kilar ut och in mellan hennes av kåthet uppsvällda blygdläppar och jag njuter säkert lika mycket som hon gör, för jag älskar att slicka fitta.

 

Jag suger och slickar på hennes klitoris som om det vore en karamell. Biter lätt i blygdläpparna, och låter tungan löpa i cirklar runt hela den lilla välsmakande fittan. För att i nästa sekund åter sticka in den så långt jag kan i den nu av kåthet återigen alldeles genomblöta rinnande lilla trånga slidan.

 

Detta fortsätter jag med en bra stund, och hela tiden kastar hon sig fram och tillbaka medan hon fortsätter att riktigt vråla ut hur kåt hon är. Hon har tydligen alldeles glömt bort hur ont det gjorde för bara en liten stund sedan när jag utan att tänka mig för det minsta bara tryckte dit min jättekuk med hull och hår, men eftersom jag kommer ihåg hur illa jag gjorde henne vid första försöket tar jag det lite lugnare denna gången.

Förresten så gör det henne ingen skada om hon får vänta en stund på det goda som hon så gärna vill ha. ”Den som väntar på något gott ...” Och så tycker jag bara att det är roligt att retas lite med henne också.

 

När jag tycker att jag har jäklats tillräckligt mycket med henne, tar jag ett stadigt tag om kuken med ena handen, medan jag med den andra särar försiktigt på dom kåtvåta blygdläpparna. Till att börja med låter jag bara kukhuvudet vispa runt lite i ingången till kärleksgrottan, som ligger vidöppen framför mig, och bara väntar på att bli utforskad av min kuk.

Därefter låter jag bara själva toppen kika in lite, varefter jag drar mig ur igen och låter kukhuvudet i stället åka kana upp och ner mellan blygdläpparna. Effekten av denna retsamma lek uteblir inte, utan det verkar som om flickstackaren skulle vara helt och hållet ifrån både sans och förnuft när hon i högan sky skriker, ja riktigt illvrålar ut att om jag inte genast på momangen sätter in min jättebamse till knullkuk i hennes stackars lilla stenkåta knullsugna fitta, så kommer hon att dö av kåthet direkt. Och faktiskt, denna gången är jag nästan beredd att tro henne, för så som hon skakar och darrar i hela kroppen av återhållen kåthet kan jag inte minnas att jag har upplevt med någon annan knullpartner, varken ung eller gammal.

 

Nej, inte i hela mitt syndfulla liv har jag träffat på en så kåt tjej. Inte någon som har vågat visa det så öppet i alla fall. Och som den ”häradsbetäckare” jag är, har jag ju i alla fall knullat med massvis av fruntimmer i nära nog alla åldrar. Bara brudarna vet vad fittan skall användas till mer än att pissa med så är dom varken för unga eller för gamla för mig.

 

Försiktigt, mycket försiktigt trycker jag in min bamsekuk en liten bit i taget i den helt bedårande lilla trånga fittan, vars ägarinna ligger utbredd framför mig och med både ögon och mun på alla sätt tigger om att jag skall knulla henne.

  • Åh, kom, knulla, knulla mig, å snälla du, knulla mig. Jag är så himla kåt så jag vet inte vad jag gör annars, viskar hon.

Men på samma gång kan jag se hur det rycker i hennes ansikte av smärta och i ögonvrårna håller tårarna på att växa fram medan min stora dunderkuk sakta tränger sig allt längre och längre in i hennes gudomligt trånga lilla flickfitta.

 

Sakta, sakta, juckar jag in kuken cm efter cm, hela tiden beredd att sluta om det trots alla mina förberedelser skulle visa sig att den ändå är för grov för hennes stackars lilla trånga fitta. Längden är det ju ingen fara med, för den går ju att reglera.

  • Snälla du, var försiktig, din kuk är ju så jättestor, flämtar hon fram med tårar i ögonen. Mycket större än jag trodde att det fanns.
  • Skall jag sluta, frågar jag.

På samma gång som jag säger orden hör jag vad det är jag säger, och jag är nära att bita av mig tungan när jag försöker att hindra den dumt valda frågan att komma över mina läppar, medan jag innerligt hoppas att hon inte skall svara ja.

  • Jag kan ju tillfredsställa dig med tungan och fingrarna i stället, fortsätter jag som den gentleman jag är.
  • Nej nej, gör inte det, svarar hon snabbt med ett litet leende. Det är så jätteskönt fast den är så stor att det gör ont. Tungan och fingrarna känns inte lika skönt. Ta det bara försiktigt så att min stackars lilla fitta hinner vänja sig vid att ha din jättestora kuk i sig.
  • Var tapper lilla vän, så blir det snart enbart skönt.

Till svar får jag ett lite ansträngt leende.

 

Försiktigt juckar jag vidare in och ut medan jag till min glädje känner att kuken glider allt lättare. Sakta trycker jag på så att kuken glider lite längre in för varje juckande, för att se hur mycket hon tål. Snart har jag fått in halva kuken och hon stönar lätt. Helt säkert har aldrig hennes lilla trånga fitta varit så uttöjd förr och kommer väl knappast att bli det heller förrän hon skall föda sitt första barn.

 

Lite till verkar hon att tåla, så jag fortsätter sakta och försiktigt att pressa på. Där är botten nådd! Knappt två tredjedelar har jag fått in och det tycker jag minsann inte är dåligt av en 15 års tösunge att kunna ”svälja”, för jag har ju i alla fall nästan fått in nästan 15 cm av jättekuken. Vid något tillfälle någonstans vet jag att jag har läst att en vuxen kvinnas slida inte är mer än 8–10 cm djup! Konstigt egentligen, för här har jag nu stoppat in nästan dubbelt så mycket i en 15 års tjej, så i rimlighetens namn borde jag vara långt uppe i magen på henne och peta just nu!

 

Men varför tänka på sådana oväsentligheter just nu? För som jag bedömer att läget är för tillfället, så kan jag i alla fall inte stoppa upp en enda cm till av kuken, för då kommer jag om inte att hamna uppe i magen på henne i alla fall att konkurrera med livmodern om platsen där den sitter och det kommer med största sannolikhet att orsaka henne svår smärta och det är för tillfället det sista jag vill, för då kanske hon ”backar ur” på allvar och jag går miste om ett skönt knull.

 

Mycket försiktigt drar jag ut min superkuk så att bara det blålilaglänsande ollonet är kvar i hennes söta lilla gullefitta. Sedan sakta in med den stora kuken igen. Sakta, för att inte göra henne mer ont än nödvändigt.

  • Åh, stönar hon, åh en sådan jättestor härlig kuk du har. Så stora kukar trodde jag inte att det fanns. Åh, knulla mig fortare. Nu gör det inte så ont längre. Fortare. Åh snälla du, fortare.

Lugnt och försiktigt ökar jag farten, men hela tiden är jag noga med att inte låta superdraggen gå för djupt så att den träffar botten, med känt ödesdigert resultat.

 

Oj, oj, oj, en sådan underbart skön liten knullunge jag har haft turen att få tag i. I vanliga fall brukar jag inte ta upp liftare, men jag får nog revidera mig och göra det lite oftare i fortsättningen. Åtminstone när jag inte har frugan och ungarna i bilen. Och i alla fall när det är unga snygga tjejer som liftar. För tänk så många sköna knull jag kanske går miste om annars.

Fortare och fortare låter jag min fruktade knullstake åka in och ut mellan hennes uppsvällda blygdläppar. Skönt, nu har den lilla trånga fittan töjt ut sig och blivit så pass uppsmord av hennes utsöndringar att kuken kan glida allt lättare in och ut i en allt snabbare takt.

  • Fortare, stönar hon fram. Det går snart för mig.

Jag ökar takten så mycket jag kan och vågar och kuken åker snart fram och tillbaka som pistongen på en skenande ångmaskin.

  • Det går, skriker hon i högan sky. Det går för mig. Det går. Knulla mig hårdare. Längre in med kuken. Fortare, hårdare, längre iiinnnnnn ...

Hennes ord övergår i ett njutningsfullt skrik när orgasmen sliter tag i hennes späda lilla kropp och hon ställer sig i en båge under mig. Inte för att jag förstår hur hon orkar. En liten spenslig flickunge på bara 15 år. Jag väger ju i alla fall närmare 70 kg naken och det är jag nu. Inte kan jag ens i min vildaste fantasi tro att jag skulle orka gå upp i brygga med henne liggande på mig. Men hon orkar! Är det inte kvinnorna som tillhör det svagare könet? Eller är det kanske bara jag som är en mullig mansgris? I så fall trivs jag bra med att var det.

 

Eftersom jag inte har fått min utlösning ännu, saktar jag bara in lite på farten medan hennes orgasm ebbar ut. Sakta börjar hon komma tillbaka till denna delen av världen igen.

  • Åh vilken underbart jättestor härlig kuk du har, viskar hon flämtande. Och vilken underbart toppenhärlig älskare du är. Det var utan tvekan det underbaraste och härligaste knull jag har fått i hela mitt liv och jag har i alla fall hållit på att knulla sedan jag var 12 år. För det var då, på min födelsedag, som det var en äldre kusin till mig som tog min oskuld, men det gjorde inte på långa vägar så ont som det gjorde nu, innan du kom in riktigt.

Medan hon pratar på ökar jag sakta farten på knullandet igen, för nu vill även jag ha mig en lång och skön utlösning.

  • Åh vad skönt, flämtar hon fram, orkar du en gång till?
  • Jajamensan, svarar jag småskrattande. Här ser du killen som inte tröttnar i första taget.

För nog tycker jag att det är onödigt att upplysa henne om att det inte har gått för mig ännu, eftersom hon inte har märkt det. Hon kan gott få tro att jag tar mig två ”nyp” på samma stånd.

 

Undan för undan ökar jag farten på juckandet igen och snart är jag ånyo uppe i samma fart som kolvarna i ett skenande ånglokomotiv har. Snabbt, snabbare, snabbast går röven upp och ner på mig och om det mot all förmodan hade kommit någon med en kamera för att fotografera oss just nu, så är jag säker på att han hade varit tvungen att ”knäppa” på en tusendels sekund för att få en skarp bild.

Lika säker är jag på att om vildkaninerna på Gotland hade sett mig nu så hade dom säkert blivit alldeles gröna av avund. Vilken syn det hade varit förresten. Gröna kaniner. ”Lisebergskaniner” på Gottland. Jo jag tackar jag, tänker jag vidare medan jag småskrattar för mig själv.

 

Nu känner jag ända nerifrån tårna och ända upp i bakhuvudet hur det håller på att samla ihop sig till en jättesats. Hur jag bär mig åt vet jag inte själv, men jag lyckas med det omöjliga. Att öka knullhastigheten ytterligare. Jag känner hur det rinner till mer och mer och precis när det går för mig, hör jag ett riktigt vrål i örat.

  • Det går, det går, det går för mig igen.

Men nu har jag inte tid att lyssna på och njuta av min knullpartners vilda brunstskrik, för det går för mig också och det känns som om det var hela hjärnan som kommer sprutande ut ur kuken. I hela ryggraden, ända uppe ifrån bakhuvudet känns det som om miljoner och åter miljoner myror kom rusande. Alla med samma mål. Min vilt stötande kuk. Laddning efter laddning sprutar ut i kaskader. Rakt in i hennes härligt trånga lilla flickfitta och fullkomligt bombarderar hennes livmoder. Nästan helt borta i en annan värld, hör jag genom kåtdimmorna hur hon vrålar ut det ena orgasmskriket efter det andra.

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.