Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/7, 2012 kl. 17:23, av Sir Göte

Mötet med Lisen. Del 2/5.

Del 8 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

–Var rädd om mig. Jag, jag … har aldrig gjort ”det” innan.
–Är du oskuld, Lisen?
–Ja, Göte.
–Och har mödomshinnan kvar?
–Ja.
–Ok, jag förstår. Då lovar jag att jag ska vara extra försiktig.

Av:

 

Sir Göte Borgare.

 

 

 

Väl inne drar jag ner dragkedjan igen för att hålla myggen ute och tänder lampan.

  • Lisen? Säger jag förvånat. Vad fan gör du här mitt i natten?
  • Jag var nyfiken på dig, svarar hon knappt hörbart och jag kan se att hon är alldeles knallröd i ansiktet, så rodnar hon.
  • Vet du vad som kan hända med tjejer som smyger runt killars tält mitt i natten, frågar jag medan jag försöker låta arg.
  • Ja, det vet jag, kommer det lika tyst.
  • Och ändå smyger du omkring här?
  • Ja.
  • Du kanske vill att det ska hända något?
  • Ja, svarar hon ändå tystare.

Hörde jag rätt? Sa hon verkligen ja? För att pröva henne säger jag i lika barsk ton:

  • Klä av dig då så ska du få smisk.

Fast jag är fullt medveten om att det är jag som kommer att åka på stryk om hon sätter den sidan till.

  • Jamen, säger hon lite förvirrat medan hon börjar klä av sig, det var inte det jag ville.
  • Vad vill du då?
  • A, att ... Nej, inget särskilt.
  • Ljug inte nu.
  • Att, att ... du kanske ville göra det som killar gör med tjejer
  • Menar du allvar nu?
  • Ja, det gör jag.
  • Varför just jag?
  • Det finns inga killar här i närheten som ens vågar försöka.
  • Men du tror att jag vågar, trots att jag har träffat din pappa.
  • Ja, du är nog min enda chans innan jag gifter mig.
  • Var det därför som du ”visade upp dig” där borta vid sjön?
  • Ja, men så kom ju fisketillsyningsmannen och fördärvade alltihopa.
  • Jag vet, men varför fortsatte du inte när han hade gått?
  • Jag vågade inte riktigt. Jag visste ju inte hur du skulle reagera. Men jag tog ju av mig T-shirten och hoppades att du skulle förstå vad jag menade.

Fan också! Det var en inbjudan. Och jag som inte fattade att dyft. Hur kunde jag bara missa det? Börjar jag ligga av mig?

 

När Lisen har fått av sig allt utom trosorna tvekar hon lite och frågar tyst:

  • Göte, kan du inte släcka lampan.
  • Nix, jag vill se dig naken.
  • Men, det har ingen man gjort förut. Jag skäms så.
  • Din pappa då?
  • Nej, inte sedan jag var liten.
  • Har du inga bröder då?
  • Nej, bara en syster.
  • Jamen doktorn då?
  • Vi har en kvinnlig doktor.
  • Då blir jag först då.
  • Snälla Göte.
  • Jag är inte snäll mot tjejer som smyger runt mitt tält mitt i natten! Av med trosorna bara!

 

Sakta, sakta åker trosorna av medan Lisen tittar ner i golvet

  • Lägg dig på luftmadrassen!

Efter en snabb blick på mig lägger hon sig sakta ner på rygg med benen hårt ihopknipna, medan hon blundar hårt.

 

När jag lägger en hand på hennes ena bröst som trotsigt pekar rakt upp mot tälttaket rycker hon till, men hon tittar inte upp eller försöker hindra mig. Jag känner bröstvårtan i handflatan och när jag stryker lätt fram och tillbaka över den med fingrarna känner jag hur den styvnar och blir alldeles hård och sträv.

 

Jag upprepar samma sak med det andra bröstet och även denna gången rycker Lisen till när jag lägger handen på bröstet. När jag fått även den bröstvårtan styv tar jag bort handen, böjer mig fram och suger in bröstvårtan i munnen. Nu rycker Lisen till så att hon hoppar och ett ljudligt ”åhh” kommer över hennes läppar, men fortfarande vägrar hon att titta upp, och hon gör heller inget för att hindra mig.

 

När jag har sugit växelvis på de underbart mjukhårda brösten en stund släpper jag taget med munnen och tittar på Lisen. Hon blundar fortfarande krampaktigt. Utan att röra henne böjer jag mig ner och blåser kraftigt i den ljusa busken och ner mellan hennes hårt hopknipna ben.

Med ett högt: ”Ahh, vad gör du” sätter hon sig upp med vitt uppspärrade ögon innan hon fortsätter:

  • Vad gjorde du så för?
  • För att få dig att vakna. Och jag lyckades ju.
  • Jag sov inte.
  • Det trodde jag. Du blundade ju.
  • Dumma dig inte Göte, skrattar hon och slår till mig på armen.

Aj som fan. Det kändes. Tydligen ser Lisen det på min min för hon säger snabbt:

  • Förlåt, det var inte meningen att det skulle göra ont.
  • Det var inte så farligt. Jag blev mest förvånad över hur hårt du slog.
  • Jag är inte van vid att handskas med killar … män. Det är bara pappa som får sig en smäll då och då, och han tål det.
  • Ja, det kan jag mycket väl tänka mig. Den bjässen.
  • Hi hi hi.

 

Nog snackat tycker jag, så med en lätt puff i bröstet på henne får jag henne att falla ner på rygg igen, och innan jag böjer mig ner mot hennes ben ser jag att hon ligger med öppna ögon och en klädsam rodnad på kinderna, men nu tittar hon stint upp i tälttaket.

Jag sätter min händer på hennes knän för att föra isär benen. Stumt. Tvärstumt. Jag kan tänka mig att det är så det känns om man skulle försöka dela in trädstam med bara händerna.

  • Slappna av Lisen.
  • Vad ska du göra?
  • Vad kom du hit för?
  • Kan du inte släcka lampan, Göte?
  • Jo, det kan jag, men jag vill inte.

Inget svar, att hon rodnar ytterligare lite, men hennes krampaktigt sammanhållna muskler släpper taget lite.

 

Med en kraftansträngning får jag isär hennes ben och när de väl är särade gör hon inget för att föra ihop dem igen.

  • Dra upp benen Lisen.
  • Varför då?
  • För att jag säger det, bara.

Lisen gör som jag säger, och jag särar ytterligare på hennes ben. Denna gången utan märkbart motstånd, och jag kan för första gången se hela hennes lilla fitta.

Jag tittar noga på hennes små lite bulliga blygdläppar som fortfarande är helt stängda och tänker för mig själv:

  • ”Undrar om det blir lika svårt att sära på blygdläpparna som på benen.”

Men jag inser genast att det kommer det knappast att bli, för även om hon skulle ha kraftiga slidmuskler så sitter de inte så lång ut som i blygdläpparna.

 

Min första tanke är att böja mig ner och låta mina läppar möta hennes blygdläppar, men så kommer jag att tänka på vad som skulle hända om hon reflexmässigt slår ihop benen. Jösses, hon skulle ju krossa skallen på mig som man krossar ett ägg. Bäst att förbereda henne lite försiktigt.

 

Jag börjar med att kyssa hennes ena knä, och Lisen rycker till kraftigt i hela kroppen, men utan att låta ”fällan” slå igen. Stärkt av framgången kysser jag även det andra knäet, gensvaret blir ett nytt lite lättare ryck. Hmm. Jag kanske slipper att bli en ”plattskalle” ändå.

 

Ytterligare stärkt av framgången flyttar jag mina kyssar allt längre upp efter lårens insidor, som jag känner är hur hårt spända som helst men ändå mjuka och lena. Händerna låter jag mjukt smeka över brösten, ibland nyper jag lätt i bröstvårtorna medan Lisen stönar svagt. Jag känner hur hela hon darrar av spänning, men nu har jag kommit så långt att jag inte vill vända. Skulle ”fällan” slå igen hoppas jag bara att det går fort.

 

Fortfarande är jag lite tveksam till direkt ”läppkontakt”, men så låter jag Lisen dra upp benen så långt det går, och så får hon hålla fast dem så med att stadigt tag i knävecken. Sådär ja, nu är jag utanför farozonen. En snabb blick på Lisen säger mig att hon åter blundar, men nu bara lätt.

 

När jag böjer mig fram känner jag att hon luktar rent och fräscht, och så låter jag mina läppar nudda hennes nu ordentligt putande, men fortfarande helt stängda lilla fitta. Resultatet blir att Lisen hoppar till så att kyssen som var tänkt att bli en fjäderlätt knappt märkbar sådan i stället blir en hård läpp/fittkontakt, och Lisen sätter sig upp som en spänd stålfjäder medan hon flämtande säger:

  • Men Göte, vad gör du?

Medan jag skrattar inom mig tänker jag: ”Det där var du då inte beredd på lilla tjejen”. Högt säger jag:

  • Lugn sötnosen lilla, jag vill bara att du ska njuta så mycket som möjligt.
  • Ja men så kan man väl inte göra?
  • Jovisst kan man det. Jag gjorde det ju precis nu.
  • Men, men, det är ju äckligt att kyssa någon … där!
  • Visst inte lilla vännen, bara motparten är ren, och det är du ju.
  • Ja, jo, jag vet. Men ändå?
  • Ligg nu bara still och var lugn så ska du få det skönt.
  • Ja Göte. Men du Göte …
  • Mmm. Vad är det?
  • Var rädd om mig. Jag, jag … har aldrig gjort ”det” innan.
  • Är du oskuld, Lisen?
  • Ja, Göte.
  • Och har mödomshinnan kvar?
  • Ja.
  • Ok, jag förstår. Då lovar jag att jag ska vara extra försiktig.
  • Tack, jag litar på dig.

Ojdå, det var ju tur att jag fick reda på det innan jag bara körde in fingrarna, för en oskuld ska ju tas med kuken. Inte med något annat!

 

Jag trycker en kyss till på fittan som nu har öppnat sig lite, så jag ser de inre blygdläpparna titta fram en aning. Denna gången rycker Lisen bara till knappt märkbart, men hon drar ett djupt flämtande andetag. Med munnen fortfarande tryckt mot hennes lilla ”bullfitta” låter jag tungan glida långt in mellan blygdläpparna, och Lisen flämtar fram:

  • Åh Göte, inte så. Vad gör du? Du får inte Göte. Ahhh, mmm. Göte. Nej.

Trots hennes protester, som jag vet att ändå inte betyder nej, trots att hon säger det, låter jag tungan glida upp och ner mellan ”läpparna”. Då och då låter jag den gå på djupet i hennes lilla slida.

 

Medan jag slickar far Lisens vältränade rumpa som en jojo upp och ner på samma gång som det kommer en massa oförståeliga ljud ur hennes vidöppna mun. Att hon njuter är inte att missta sig på.

Det känns väldigt lockande att få köra upp ett par fingrar i slidan för att leta upp G-punkten och på det viset ge henne extra njutning, men jag låter bli, för som sagt var, hennes oskuld vill jag inte offra på det viset.

 

Efter en bra stunds slickande går det för Lisen, och hon spänner varenda muskel i kroppen till bristningsgränsen medan hon flämtar fram:

  • Ja, ja, ja, aaaaahhhhh.

Jag låter hennes andetag bli lite mer normala innan jag frågar:

  • Nå Lisen. Hur kändes det att få fittan slickad?
  • Åhh Göte, det var underbart. Så har det aldrig känts förr när jag har smekt mig själv.
  • Då har du fått nog nu då?
  • Jag … Åh, nej snälla Göte. Jag kom ju hit för att jag ville att du skulle göra det på riktigt med mig. Det måste du göra! Vill du inte det?

Det sista kommer med förtvivlan i rösten.

  • Jo Lisen, det vill jag. Jag retas bara med dig.
  • Å du din …

Jag hoppar snabbt bakåt så hennes ”vänskapliga” slag missar.

När Lisen inser vad hon gjort, utan att träffa, säger hon snabbt med förtvivlan i rösten:

  • Förlåt Göte, förlåt. Det var inte meningen. Jag tänkte mig inte för. Förlåt mig snälla Göte.
  • Ingen fara sötnos, så länge du inte träffar överlever jag nog.
  • Jag lovar att inte göra om det.
  • Det är nog säkrast det Lisen, annars tar jag bogserlinan till bilen och binder dig med den. Den håller nog.
  • Jag lovar Göte. Jag lovar.

 

Eftersom det är ganska varmt har jag bara ett par shorts och kalsonger på mig, och när jag reser mig upp och drar av shortsen ser jag att Lisen sneglar på mig och rodnar lätt. När så även kalsingarna åker av flämtar hon till och utbrister skräckslaget:

  • Åh vad stor den är.
  • Du har ju inte sett några.
  • Jo, pappas, och skolkompisarnas.
  • Har du ångrat dig?
  • J, ja … nej, nästan bara. Nej det har jag inte. Var rädd om mig bara.
  • Jag lovar. Lägg dig med benen som du låg förut.

Lisen gör som jag säger, och jag slickar henne åter en gång tills det är precis på gränsen till att det ska gå för henne igen. Då kasar jag snabbt upp, siktar in kuken i slidan och trycker till, beredd på att hon ska kasta av mig. Men det gör hon inte, utan det enda som händer mer än att hon rycker till är att hon skriker till högt och gällt, samt att hon kramar om luftmadrasskanterna så jag tror att hon ska slita den i småbitar. Min första tanke blir: Djävlar, nu får jag klara mig utan luftmadrass resten av semestern, och hur ska jag förklara för frugan att luftmadrassen har gått sönder.

 

Hoppas att det skriket inte hördes ner till gården bara, för ett besök av hennes pappa är det sista jag önskar mig just nu. Men vid närmare eftertanke är det nog ingen fara, för det är rätt mycket skog mellan tältet och gården och den dämpade nog ljudet.

 

När jag märker att jag varken får en stor saftig smäll, eller åker ut genom tältväggen, börjar jag knulla försiktigt. Först ut så långt det går utan att lämna slidan helt, och så in igen. Lisen är inte djupare än att jag känner att jag ”går i botten” varje gång jag stöter in, och det känner hon säkert också för varje gång jag bottnar stönar hon till.

 

När jag märker att Lisen njuter mer än har ont ökar jag farten på knullandet så sakta och hon börjar automatiskt göra små motstötar. Mmm, hon är helt otroligt trång. Det märks att det inte har varit någon där och ”borrat upp” henne före mig. Eftersom Lisen är så härligt trång förstår jag att det inte är någon idé att jag försöker hålla mig någon längre stund, utan när jag känner att utlösningen är på gång ökar jag bara hastigheten och ganska strax känner jag att det kommer att gå för mig.

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.