Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/9, 2012 kl. 23:47, av Sir Göte

Söta lilla Madde. Del4/4.

Del 15 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

Jag ställer mig på knä mellan hennes skrevande ben innan jag böjer mig fram och kysser det ena bröstet.
–Skit i förspelet Göte, gnäller Mia och drar i mig. Jag är så satans kåt att jag kommer direkt ändå.
–Ok, här får du då, skrat

Av:

Sir Göte Borgare.

 

 

 

 

 

Jag ställer mig på knä mellan hennes skrevande ben innan jag böjer mig fram och kysser det ena bröstet.

  • Skit i förspelet Göte, gnäller Mia och drar i mig. Jag är så satans kåt att jag kommer direkt ändå.
  • Ok, här får du då, skrattar jag medan jag låter knäna glida bakåt så att jag sjunker ner och kuken träffar fittan.

Kuken glider lätt mer mellan blygdläpparna och sjunker direkt in i den våta slidan.

Ja, hon är säkert så kåt som hon säger, för det känns nästan som att köra in kuken i en mindre sjö, men ändå är hon härligt trång. Jag känner hur jag blir alldeles våt om kulpåsen och det riktigt plaskar när jag knullar på med långa tag.

Jag hinner nog inte mer än ett 10-tal juckanden innan ett långdraget ”jaaaaa” och en kraftig skakning i Mia talar om för mig att det går för henne och jag känner hur slidan drar ihop sig i kramper.

 

Jag väntar någon minut med kuken långt inne i fittan medan hennes orgasm klingar ut innan jag börjar knulla igen med långa hårda tag.

  • Ja, gnäller Mia, ta mig riktigt hårt du store starke man. Jag är din sexslav. Knulla mig så hårt du kan.
  • Ok, din kåta lilla slyna viskar jag, nu ska du få bekänna färg.

 

Jag lägger upp hennes ben på axlarna, stödjer mig på raka armar, och trycker in kuken så hårt jag kan.

Jag känner hur jag bottnar och ser på Mias blick att det gör ont, men hon säger inget.

  • Gjorde det ont?
  • Ja, lite. Men fortsätt för fan. Jag är fortfarande kåt så in i helvete.
  • Ok. Här får du då, säger jag allvarligt och kör åter in kuken med full kraft så jag känner hur han åter bottnar.

Mia stönar till högt, men lyfter på samma gång underkroppen mot mig när jag drar ut kuken så jag förstår att smärtan är en del av njutningen för henne.

 

Jag knullar på i ett hårt tempo som hon sa att jag skulle göra och Mia stönar högt varje gång kuken går i botten, men fortsätter att göra motstötar.

Efter ett par minuter förstår jag att hon snart kommer igen, så jag flyttar upp händerna till hennes bröst och nyper ganska hårt i hennes bröstvårtor medan jag knullar på så hårt jag kan.

 

När det går för henne denna gången blir det inte något jaa, utan ett halvkvävt skrik som lämnar hennes läppar, och jag hoppas att det inte hördes ner till sjön där Madde badar.

 

Jag låter Mia lugna ner sig lite medan jag tänker på vad hon sa, sedan säger jag:

  • Ok min lilla sexslav. Jag hann inte komma, så nu suger du av mig!
  • Ja Göte. Gärna.

Inga protester där inte. Jag drar mig med ett slurpande ur henne ljud ur henne och när hon reser sig ser jag att det är en stor våt fläck på luftmadrassen.

Jag slänger en handduk över den våta fläcken innan jag lägger mig på rygg och jag hinner knappt komma tillrätta innan Mia är framme och slukar kuken som fortfarande dryper av hennes fittsafter.

Mia står på knä mellan mina ben, med rumpan i vädret, medan hon suger efter alla konstens regler, och jag tänker småskrattande för mig själv:

  • ”Ja, suga kuk är hon då bättre på än Madde, men det kanske inte är så konstigt, hon är ju några år äldre.”

 

  • Nu kommer det snart. Svälj!
  • Mmm, får jag bara till svar, men Mia runkar allt intensivare.

Precis när det går för mig känner jag att det är något som kittlar mig på foten, men jag är för upptagen för att bry mig om det.

Mia sväljer varenda droppe och försöker förgäves suga ut mer.

Åter en gång känner jag att något kittlar mig på foten och jag sparkar irriterat till, och träffar något mjukt som inte ska finnas där.

 

Madde! När jag tittar ner ser jag Madde sitta där och gnida sig på det ena bröstet. Det var alltså hon som kittlade mig på foten och henne som jag sparkade till. Tydligen på bröstet eftersom hon gnider det.

Mia har inte märkt något så jag tecknar ut Madde att hon ska gå ut igen, men hon ruskar bara bestämt på huvudet.

 

Nu märker Mia att det är något på gång, så hon tittar först på mig och när hon ser min blick tittar hon bakom sig och flämtar till innan hon säger:

  • Madeleine, vad gör du här? Du skulle ju bada.
  • Jag vill inte bada. Jag vill vara tillsammans med er.
  • Det är du inte tillräckligt gammal för. Gå genast ner och bada.
  • Får jag inte vara tillsammans med er så skvallrar jag för pappa om vad du har gjort när han kommer hem. Så de så!
  • Madeleine. Nu gör du som jag säger annars …
  • Tysta nu flickor, avbryter jag.
  • Men … börjar Mia.
  • Mia, du är min sexslav så du gör som jag säger.
  • Ja Göte.
  • Vill du vara kvar Madde så gör du också precis som jag säger.
  • Jaa, kommer det lite tveksamt från Madde för hon vet nog inte riktigt vad det handlar om.
  • Klä av dig, säger jag till Madde, och det gör hon direkt.
  • Upp och rid blir min nästa order till Mia, och hon lyder utan att blinka.
  • Och du kommer hit Madde så ska jag slicka fittan på dig.

Ingen tvekan. Hon kommer direkt och sätter sig över min mun och jag ser att Mia följer henne med blicken medan hon sätter sig tillrätta, sedan ser jag inte vad hon gör för Madde sitter i vägen.

 

Jag känner hur Mia skumpar upp och ner på min stolta springare medan jag slickar Maddes lilla fitta och smeker hennes bröst.

Efter några minuters intensivt skumpande går det för Mia med ett långdraget ”Jaaaa” och jag ser att hon är tvungen att tag i Madde för att inte ramla.

  • Vänd dig om så att du har ansiktet mot mamma, säger jag till Madde.
  • Varför, mumlar hon med en tveksam blick på mig, men hon gör som jag säger.
  • Sätt dig lite längre fram.

Madde kasar fram så att hon blir sittande på mitt bröst i stället för över ansiktet.

 

Nu ska vi se hur långt hon är beredd att gå.

  • Smek mammas bröst!
  • Nej, jag vill inte, gnäller hon till.
  • Smek dem.

Mia sitter helt still på min kuk utan att varken säga eller göra något när Madde med lätt skakande händer tar tag i hennes bröst.

  • Inte bara håll still. Smek också.

Med tafatta rörelser smeker hon Mias bröst med lätta händer.

  • Hårdare. De tål att ta i.

 

När den första förvåningen har lagt sig smeker hon allt häftigare, och jag fortsätter:

  • Sug på dem också!

Efter en förvånad blick på mig böjer Madde sig fram och suger lätt på Mias ena bröst.

  • Hårdare, och så på båda två!

Madde gör som jag säger och suger allt häftigare och häftigare, och under tiden som hon suger på sin mammas bröst knådar jag hennes.

När jag tittar på Mia ser jag att hon har hon böjt huvudet bakåt och andas häftigt med öppen mun så jag förstår att hon verkligen måste vara totalt utsvulten på sex.

 

  • Kasa fram och tillbaka på kuken Mia, säger jag. Inte upp och ner för då tappar Madde taget och kan inte suga.

Hon gör som jag säger och det tar inte många minuter förrän det går för henne med ett högt stönande.

  • Det räcker Madde, skrattar jag. Ge din mamma en chans att hämta andan också.

Med en förlägen blick på mig släpper hon taget om Mias bröst och blir sittande helt stilla medan hon rodnar. Troligen är hon väl generad över att hon har sugit på mammas bröst. Stora flickan.

 

  • Lägg dig jämte mig Mia, fortsätter jag, för nu är det Madde tur att rida på kuken ett tag.
  • Men hon är inte gammal nog Göte, och så är den alldeles för stor för henne, mumlar Mia oroligt.
  • Jodå hon är visst gammal nog, och klarar hon det inte får hon väl bara låta bli, skrattar jag.

Madde är inte sen att krypa upp och spetsa sig på pålen som lätt glider in i nästan hela sin längd.

  • Madeleine, du har gjort det förut. Jag som trodde du var oskuld, säger Mia förvånat.

 

Madde svarar inte. Troligen lyssnar hon inte på vad Mia säger, fullt upptagen av att rida som hon är.

Ibland skumpar hon upp och ner, ibland kasar hon fram och tillbaka som Mia gjorde, men efter ett några minuter tvärstannar hon och säger oroligt:

  • Göte, du sprutar väl inte?
  • Nejdå, du behöver inte vara orolig, vännen. Rid på du bara.

Lugnad av mitt svar tar Madde upp ritten igen, nu ändå intensivare och jag ser att hon njuter.

 

Medan Madde rider och klarar sig själv småpratar Mia och jag, och hon säger småskrattande:

  • Ja, detta förklarar varför Madde hade så bråttom till sjön igen efter middagen igår, och absolut inte ville att jag skulle följa med hit upp i dag.
  • Ja, hon ville väl ha mig för sig själv, men du följde med ändå.
  • Ja, hon råkade försäga sig och sa att det var en jättetrevlig farbror som tältade uppe vid sjön.
  • Och då såg du genast din chans att få dig ett nyp.
  • Nej, skrattar Mia, det hade jag inte en tanke på då. Jag ville bara kolla vem du var.
  • Men när du kom hit fick du.
  • Ja. när jag såg hur dina badbyxor putade ut så bara forsade det till, och jag kände hur länge sedan det var som jag hade fått något sådant.

 

Nu är det färdigt för Madde och med ett litet gnällande sjunker hon ihop över mig.

  • Vill du ha mer, Mia?
  • Ja gärna, om du orkar.
  • Ännu finns det lite krafter kvar i gubben.
  • Jag vill också ha mer, flämtar Madde.
  • Du kan väl inte orka mer, skrattar jag.
  • Jodå, det gör jag visst, om du jobbar, fnissar hon.
  • Ok Mia. Lägg dig på rygg och dra upp benen ordentligt.

När Mia har gjort som jag säger lägger jag en dubbelvikt kudde under rumpan på henne så hon kommer upp lite, varefter jag säger till Madde:

  • Ställ dig på knä över mamma med rumpan hitåt.

Hon gör också som jag säger och när jag tycker hon är lagom långt fram får hon sjunka ner så att hon ligger mage mot mage med mamma.

Det är en syn som jag gillar, två härliga fittor som snart ska få smaka på kuken.

 

Jag ställer mig på knä bakom tjejerna och trycker med lätthet in kuken i den fortfarande sjöblöta Mia.

Stående så på knä knullar jag Mia med ett 20-tal hårda stötar, varefter jag drar ut kuken och spetsar Madde på den. Tack vare att Mia är så blöt som hon är glider jag lätt in i Madde också.

När Madde har fått en 10-15 juck är det Mias tur igen, och så håller jag på och knullar tjejerna i skift.

 

Mia kommer först med ett långdraget ”jaaaaa” och ytterligare en skvätt fittsaft som rinner ner på handduken. För att Mia ska få en chans att hämta sig lite knullar jag bara Madde några extra tag, och fast hon vet att jag kommer för långt in när hon gör motstötar kan hon inte låta bli att göra det.

Nu är det Mias tur igen och hon gnäller:

  • Ja, jaa. Mer. Knulla mig mer.
  • Lugn tjejen, du ska få så mycket jag orkar, men jag tror inte hon hör mig.

 

Efter att ha knullat än den ena än den andra en bra stund till förstår jag att det börjar närma sig kulmen för dem båda två.

Jag knullar Mia några extra tag tills jag känner att hon spänner sig för ytterligare en orgasm, men då avbryter jag för att åter spetsa Madde på pålen och Mia gnäller:

  • Nej, inte sluta nu. Jag var ju så nära.

Madde är också nära sin orgasm, så jag knullar henne också några extra tag tills det med ett gnällande och en skakning i kroppen går för henne.

 

Jag känner att jag kan spruta när som helst nu, så för att det inte ska hända en olycka, jag drar mig ur Madde och spetsar åter den sjöblöta Mia med en lång hård stöt.

  • Ja, ja. Knulla mig hårt, stönar hon.

Jag knullar på med långa hårda stötar och håller henne om midjan för att kunna stöta ändå hårdare.

Det behövs inte mer än kanske ett 10-tal extra hårda inskjut innan hon kommer med ett nytt långdraget stönande ”Jaaaaa”, och jag tar ett par extra hårda stötar till innan jag tömmer mig så långt inne i henne jag kan.

Mias orgasm, som fortfarande sliter i henne, får ny näring när hon känner min sperma komma sprutande och hon stönar ändå högre medan hon spänner sig i båge framför mig

 

På det viset förflyter resten av veckan. Lite fiskande på morgonen innan tjejerna kommer. Sedan knulla båda tjejerna på förmiddagen. Sola och bada mitt på dagen, när det är för varmt för sådana övningar, och en ny vända knull på eftermiddagen och kvällen innan det är dags att slagga in för natten.

 

Efter nästan en vecka på det viset börjar jag känna mig lite trött, men vet inte riktigt hur jag skall avbryta det hela utan att såra tjejerna. Chansen får jag när först Mia får sin mens, och Madde får sin dagen efter.

Som yrkeschaufför vägrar jag att köra mot rött. Men för att det ska låta ändå bättre att jag sticker så skyller jag på att min semester snart är slut, så jag måste hem till ”saltgruvorna” (jobbet) igen. Fast egentligen känner jag att det är tid för mig att åka hem och vila upp mig lite i familjens sköte.

 

När jag hade packat får jag telefonnummer och adress av Mia, om jag skulle ha vägarna förbi, som hon säger. Men åka nästan 100 mil enkel väg för att få knulla tycker jag är lite väl långt, även om det handlar om två fina tjejer, så det har inte blivit av. Men, men. Man vet ju aldrig.

 

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.