Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/10, 2012 kl. 12:24, av grodan

Lisa i provhytten

Del 5 av 8 i serien LISA

Ber om ursäkt för mitt skamgrepp, säger Peter när kvinnan vänder sig om och stirrar på honom. Jag hade rasat hela vägen ner annars.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

grodan

Tack Nils för att du tagit dig tid att kommentera och tack för possitiva ord. Ser att du tagit alla Lisa-novellerna i ett svep. Jo, jag gillar Lisa, hon tar för sig utan att skämmas. Du nämner flera detaljer som redan är på pränt (kommer snart).

Det är inte planerat att Peter och Lisa ska flytta ihop, egentid är värdefull även om närkontakt är underbar. Aktiviteter mellan Gun och Peter kommer som en återblick på vad som hänt innan Lisas tid. Leksktugan, visst är den härlig !!

Tack, behövde peppande kommentarer. Tills vi hörs igen. Läs, pilla och njut

3/11, 2012 kl. 15:47

#4

Nils

Du skriver så härliga & sköna noveller & naturligtvis kåta.Knulla på mer eller mindre offentlig plats verkligen så safterna kan flöda fritt.Peter har många järn i elden Eva& Gun bland annat.Som jag nämnde Eva kunde väl vara med på ett hörn hon har ju fler leksaker än kan andvända samtidigt.De kunde komma till nytta om ni var fler som utnyttja dem samtidigt om nu Peter orkar mer än en dam samtidigt.Ska bli roligt att läsa när nästa avsnitt av novell kommer om du fått någon inspiration.Å andra sidan tycker jag att ni kunde planera att flytta i hop ni är ju samma ställe för det mesta.

3/11, 2012 kl. 13:13

#3

lp521813

Gillar att grannen provade kläder i hytten intill, bra ide! :)

30/10, 2012 kl. 22:55

#2

Kaninen

Ytterligare en höjdare. Hoppas på en lång serie om Lisa.

30/10, 2012 kl. 08:10

#1

Ronneby

Riktigt bra serie.
Hoppas att det kan komma flera delar, kanske någon till jultävlingen.?

29/10, 2012 kl. 16:28