Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/1, 2013 kl. 11:59, av JelC

Paradiset

Del 1 av 6 i serien En naturlig del av Bergströms

Det här är ett jätteprojekt som påbörjades för flera år sedan. Det har hunnit bli ganska många sidor nu, och jag tänkte att det var dags att lägga upp den här på Bubblan. Den har funnits på en annan sida tidigare, men denna har lagts ner

”Vi är alldeles strax framme”, sa Bosse och vände hastigt ett leende men trött ansikte mot ungdomarna i baksätet, innan han åter fäste blicken på den krokiga grusvägen. Skymningen utanför bilen reducerades av halvljusets båda koner. Han sneglade bakåt i backspegeln på de halvsovande båda flickorna och den snarkande sonen i familjen. Ögonen vilade lite extra länge på flickan vid fönstret, Mia. Hon var kompis sen åtta år tillbaka till hans dotter Anna, och därmed väldigt god vän till hela familjen Bergström. Han hade sett henne nästan lika mycket de här åtta åren som sina egna båda barn. Utom den månad under sommaren som familjen Bergström åkte på semester – det här var första gången någon annan än familjen följde med.

Mia satt lutad mot Annas axel med slutna ögon och halvöppen mun. ’Gud vad söt hon är…’, tänkte Bosse för sig själv, samtidigt som han gjorde den sista vänstersvängen i vägskälet upp till det enskilt belägna stugområdet och för säkert hundrade gången läste skylten ”’Paradiset’ 1 km”. Mias svarta raka hår skymde delar av hennes lätt solbrända ansikte. De smala stora bruna ögonen gömdes bakom kraftiga ögonfransar och den lilla mörkröda munnen fuktades omedvetet av en skär liten tunga. Bosse visste att Mia var en förkortning, både av Maria och hennes thailändska födelsenamn Myong. Under den ljusgula t-shirten såg han konturerna av en enkel bh som fylldes av ett par ganska stora bröst för att tillhöra en femtonåring. Han kunde inte vänta på att få se dessa glober i full frihet, och blotta tanken fick det att spänna i byxorna på honom.

”Sådärja,” konstaterade han medan han styrde den fullastade Volvon in i en ledig parkeringsruta nära ingången till den lilla stugbyn, ”nu ska vi inte åka längre. Upp och hoppa! Ju fortare vi packar ur bilen ungar, desto fortare får ni krypa ner under täckena!”

Gäspande och muttrande små förbannelser över att ha blivit väckta klev Anna, Mia och Johan ur baksätet och styrde sina stapplande sömngångarsteg mot bakluckan, tog varsin väska eller kasse och bar in den i stugan. Därefter föll de i en stor hög på soffan, medan Bosse och Lena bar in resten.

”Okej barn,” domderade Bosse, ”du Johan får sova här i bäddsoffan, Anna och Mia får det ena rummet, medan jag och Lena tar det med dubbelsängen. Slut, frågor?”

”Nej major!” stönade Anna som svar på en av sin fars stående skämtfraser. Hon tog den trötta Mia i handen och drog henne från soffan till det anvisade sovrummets ena smala säng. Snabbt fick de av sig kläderna, och Mia på sig sitt nattlinne ovanpå trosorna och den lätta bh:n, innan de kröp ner under varsitt täcke och somnade på direkten. Mia hann dock konstatera att Anna kröp ner helt naken under sitt täcke, men innan hon hunnit reflektera mer över detta somnade hon.

--

”Men Bosse då! Inte nu… Tänk om barnen…?”

”Det är väl inget de inte har hört förut, eller hur?”

”Men Mia, då, hon…”

”…lär få vänja sig! Jag tänker inte sluta knulla dig bara för att vi har en gäst i huset!”

”O du din kåtbock! Du är kanske lite tänd på henne? Va? Är det därför du sneglade så mycket i backspegeln på vägen hit?”

”Märktes det? Jodu, ’tänk dig henne med smör på!’,” imiterade Bosse samtidigt som han med ett hårt tryck körde upp sin stora kuk i sin frus trånga, men välsmorda fitta. ”Jag tror hon har skitsnygga lökar, det lilla stycket!”

”Mmm, hårdare! Såja, mer, mer, djupare!” flämtade Lena och gjord motjuck med underlivet samtidigt som hon tog spjärn med händerna mot sänggaveln, för att möta sin mans hårda stötar. ”Fast jag... oh!… funderar på… åh!… hur vi ska… oh!… tala om… ååh!… vårat lilla… ooh, ja!… ’sommarnöje’… jaa!… för henne… mmmh… åååh…hårdare!”

”Brutalt och utan krussiduller! Precis som jag knullar dig Lena!”

”Ååhh!… Bosse, jag koo…mmmmmm… eeeEERRR!! OOH! OOH! JAAA!!”

--

Mia vaknade till av att något hade stört hennes nattsömn. Efter endast ett par sekunder förstod hon att det var stönen och skriken från andra sidan väggen, och efter ytterligare någon sekund blev hon medveten om vad ljuden orsakades av. ’Herregud, dom knullar!’ tänkte hon förskräckt samtidigt som Lena skrek ut sin orgasm på andra sidan den tunna stugväggen. Mia vågade knappt röra sig, knappt andas. ’Bosse och Lena knullar!’ Tanken var så främmande för henne att hon inte visste vad hon skulle göra med den. Mia förstod instinktivt vad ljuden innebar, men hade aldrig i sitt liv föreställt sig att hon skulle få höra dem i verkligheten – hon hade inte ens hört dem på film. Hennes egna föräldrar kunde hon aldrig tänka sig göra eller för den del låta som det hon hörde genom väggen och nu skedde det bara någon decimeter ifrån henne! Mia märkte hur hennes bröstvårtor svullnade och blev stenhårda under bh-tyget, samtidigt som hennes trosor blev fuktade av tillrinnande safter. Detta var inget främmande för henne eftersom hon onanerat regelbundet sedan ett par år tillbaka. Men det var hemligt. Privat. Inget man gjorde om andra kunde upptäcka en. Som Bosse och Lena…

Visserligen kunde man prata om ’allt’ med både Bosse och Lena, till skillnad från föräldrarna Djenert, Mias egna. När hon hade fått mens första gången var det Lena hon hade bekänt för och inte sin egen mamma. Bosse drog gärna dåliga vitsar ’under bältet’ som ingen skrattade åt, men som alltid generade Mia, och hon hade sett både honom och Johan i mindre kläder än sin egen pappa. Lena hade till och med berättat om sin första dejt med en kille och hur hon hade låtit honom ta henne på brösten och på baken, när Mia och Anna talat om att de varit på dubbeldejt med två killar i en parallellklass. Nåt sånt skulle aldrig hennes egen mamma berätta…

Omedvetet hade en hand sökt sig in under nattlinnet och smekte över det fuktiga trostyget. I samma ögonblick som hon blev medveten om vad hon gjorde ryckte hon undan den och sneglade skräckslaget bort mot Anna i sängen bredvid. Hon sov. Fast oroligt, hon rörde sig lite under det blommiga täcket och gav utdragna ljud ifrån sig. ’Hon drömmer mardrömmar’ tänkte Mia och skulle precis kliva ur sängen för att väcka sin kompis, när hon förstod vad som hände: Anna låg och onanerade! Rörelserna under täcket berodde på att Annas högerhand ganska ivrigt smekte mellan benen. ’Naken, hon sov ju naken…’ Den andra handen smekte och kramade ett bröst, och ljuden var Annas små stön av välbehag. ’Att hon vågade!’ Mia blev mer och mer förvirrad, mer och mer frustrerad. ’Och i samma rum som…!’ Handen var nu tillbaka över trosorna och smekte lätt, men Mia drog snabbt bort den när hon kom på sig själv. När hon smög blicken tillbaka mot sin fingerpullande väninna, möttes hon av Annas leende ansikte som för några sekunder tittade rakt på henne, innan ögonen slöts hårt i en kvävd orgasm.

Mia vågade inte titta bort mot Annas säng igen, utan vände huvudet och kroppen mot väggen och försökte somna om. Vilket visade sig vara omöjligt.

--

”God morgon, sömntutor!” hörde Mia Lenas röst komma in genom sovrumsdörren, ”Dags att vakna!” Hon slog upp ögonen, blinkade mot morgonljuset som strömmade in i det lilla sovrummet och satte sig till hälften upp i sängen. I famnen bar Lena en bricka med två rykande muggar på och ett par ostsmörgåsar. Mia kunde dock inte låta bli att stirra på Lena, som var iklädd ett tunt linne och ett par spetstrosor, inget mer. Genom linnets i princip genomskinliga tyg avslöjades ett par enorma bröst. Mia hade en gång sett en film med skådespelerskan Mimi Rogers som tar av sig naken hos en massör: denna scen var det som Mia genast började jämföra Lenas uppenbarelse med.

”Anna, drar du fram pallen där så jag kan ställa ner eran frukostbricka på den? Det blir för övrigt den enda ’frukost på säng’ ni kommer få – hädanefter äter vi vid köksbordet eller på altanen, beroende på vädret.”

Anna klev snabbt upp ur sängen och drog fram pallen utan att ens försöka skyla sin nakna kropp. Till Mias förvåning kröp Anna inte ner under täcket igen, utan satte dig med ena foten på golvet och den andra uppdragen mot låret. När hon böjde sig fram för att dricka ur sin tekopp kunde Mia inte låta bli att stirra. Anna var lika blond som sin far – till skillnad från Lena och Johan som såg närmast sydeuropeiska ut – och hennes bröst var ganska små med ljusrosa vårtgårdar och spetsiga bröstvårtor som tillsammans bildade små koner på brösten. Magen var platt och vältränad som resten av Annas unga kropp, och mellan de särade låren såg Mia en blond tofs sticka fram. Anna var inte snyggast i skolan, inte ens i klassen, men hon hade en slags självsäker utstrålning som Mia avundades en smula. Ibland tyckte sig Mia skymta en ung version av Pamela Anderson i sin kompis, i synnerhet då hon log.

”Ska du inte ha ditt te?” frågade plötsligt Lena och Mia väcktes ur sin trance.

”Jo, tack” svarade hon generat och sträckte sig efter din mugg, samtidigt som hon nogsamt skylde sina bröst med täcket (förutom nattlinne och bh) – hennes bröstvårtor hade styvnat… Hon tog en slurk av teet och bet i sin smörgås. När hon till slut vågade lyfta blicken mötte hon först Annas som mumsade på en likadan macka, och omedvetet borstade bort smulor från sitt högra bröst. Lena hade satt sig på Mias fotända och såg på de båda unga flickorna. När Mia mötte hennes blick log hon och gav sin gästs vänsterben en uppmuntrande klapp genom täcket.

”Du Mia?” frågade Lena.

”Mmmm?” svarade Mia med en brödbit i munnen.

”Vi har inte varit helt ärliga mot dig”. Lena tvekade lite innan hon trevade fram en formulering. ”Det är ett par saker som vi inte har berättat ännu. Kanske skulle vi gjort det innan vi tog med dig på semestern, men vi bestämde att det enda möjliga var att låta dig ’drabbas’ av allt på plats, så att säga…” Lena gjorde en liten paus, innan hon fortsatte med ett nytt djupt andetag. ”Du förstår, vi gör inte riktigt som de flesta andra på vår semester. Vi är nämligen… nudister… vet du vad det är, Mia?”

Mia satt vid det här laget med muggen i ena handen, halva mackan i den andra och hakan nere vid naveln. ’Nudi…?’

”Är ni nakenbadare?” frågade hon när hon hade samlat sig lite.

”Nej, inte riktigt” svarade Lena och log. Handen strök åter över Mias ben. ”Nudism är mer än att bada naken. Nudism innebär att man går naken hela tiden – om vädret tillåter förståss – äter, sover, solar, badar; umgås med andra nakna. Jag är i princip uppvuxen här på ’Paradiset’ och Bosse träffade jag faktiskt på en nudiststrand i Jugoslavien för tjugo år sedan. Anna och Johan har alltid varit nakna med oss här i nudistkolonin på somrarna. Det är främst därför den ligger så här avskilt mitt i ingenstans – man vill ju inte störas av ’textilare’ hela tiden.”

 

Mia hade omedvetet dragit täcket hela vägen upp till nästippen. ’Nudister? Anna?’ Hon sneglade bort mot sin kompis som fortfarande satt kvar i ungefär samma ställning och svalde den sista brödbiten. Annas hand var åter vid bröstet och borstade bort smulor. Eller nej… det fanns inga smulor, Den smekte frånvarande över hennes bröst, och vårtan var hård som en kork under hennes fingrar. ’Vad är det som håller på att ske? Vad är dom för några egentligen? Jag trodde jag kände dom…’ Plötsligt sa Anna något för första gången denna morgon.

”Nudism är att vara naken hela tiden, och det är jätteskönt! Jag älskar att ligga mitt i skogen, eller någon annan stans, och låta solen smeka mina minsta skrymslen” Hon tittade på Mia och fortsatte ogenerat smeka – och till och med nypa i – sin högra bröstvårta, framför både sin mamma och sin bästa vän. ”Det är bara genant i början precis, innan man vänjer sig. Sen är det jätteskönt! Man kan titta på andra som går förbi om man vill och låta dom titta på mej, eller så bara man struntar i sin omgivning och beter sig precis som hemma med kläder…” Anna slog ner blicken innan hon fortsatte: ”Det var jag som tjatade på mamma och pappa för att du skulle få komma med… Jag tror du kommer att trivas precis som jag gör!”

”Det viktiga här är valfriheten, med betoning på frihet!” fortsatte Lena. ”Vi har valt att vara nudister och njuta den ultimata friheten utan kläder, utan mode eller social status.” Lena sneglade på sin dotters ogenerade smekning av sina bröst och fortsatte: ”Vi här, de flesta i kolonin, har dock dragit denna frihet ett snäpp längre… Vi har valt att också utleva vår sexualitet helt fritt…” Lena konstaterade att Mia hade följt hennes blick och stirrade på Annas nu ivrigt masserande händer. ”…precis som Anna gör nu. Och som du säkert hörde mej och Bosse göra i gå natt!”

”Eller som jag gjorde då också, och du inte vågade göra, när vi lyssnade på mamma och pappa knulla!” Anna tittade växelvis på sin mor och på Mia medan hon talade, inte utan viss svårighet på grund av sina smekningar. Mia stirrade som förhäxad. Den inledande avsky hon känt för vad hon hörde genom väggen, och den nyfikna skam hon upplevt när hon tittat på Anna inatt förbyttes motvilligt mot lustar och genans i hennes kropp. ’Vilka ord Anna använde, det hade hon aldrig gjort förut. Vad höll på att ske med familjen Bergström? Vad hade dom lurat med henne på? Aldrig att hon skulle kunna visa sig helt naken för främmande människor, än mindre onanera framför dom! Hur kunde Anna…?!’

 

”Nej, flickor, det här går inte längre!” sa Lena samtidigt som hon vrängde linnet över huvudet. ”Det här var det sista ni såg av mig med kläder på 20 dagar…” I nästa rörelse lyfte hon på rumpan tillräckligt för att kunna dra av sig de små spetstrosorna, och satt med ens naken. Mia stirrade på de stora brösten och kunde konstatera att de såg ut precis som i filmen, innan hon flyttade blicken ner till Lenas skrev och skymtade ett par mörka krusiga blygdläppar bakom en ganska tät svart och heltäckande behåring. Plötsligt skymdes busken av en hand som gled ett par gånger upp och ner över skrevet. Mia kom på sig själv att ha stirrat igen, men följde ändå den smekande handen när den gled upp över den vackra magen och tillsammans med den andra sakta masserade de båda enorma brösten och nöp lite lätt i bröstvårtorna.

”Anna, när du är klar kan du väl förklara reglerna för vår gäst; våra ’dos and don’ts’ du vet…”

”Mmm… Ja mamma” svarade Anna medan Lena reste sig och gick ut ur rummet, med Mias blick fastnaglad vid hennes svängande runda rumpa.

--

”Regel nummer ett” sa Anna när de efter några minuter ensamma var tillräckligt samlade för att kunna föra ett samtal. Anna hade slutat onanera utan att smeka sig själv till orgasm och satt sig på sängen, vänd mot Mia och med täcket över sitt underliv.

”Regel nummer ett: Var och en bestämmer själv med sin fria VILJA vad han eller hon vill eller inte vill göra. Regel nummer två: Ingen kan tvinga någon annan till något mot dennes uttryckta vilja – NEJ betyder således alltid nej.” Anna tittade upp från pappret hon läste ifrån för tusende gången i sitt liv. ”Hänger du med eller?”

”Va? …eh, ja, joo, jag tror det…” Mia tittade på sin kompis. ”Jag är nog fortfarande lite chockad av din mamma och dej. Hur vågar du…? Eller…”

”Det är inget, nu när det är en vana. Mia, ingen räknar med att du ska sitta vid matbordet på lunchen med en hand mellan benen, men innan veckan är slut lovar jag dig att du kommer att ha förvånat dig själv, och oss, en hel del. Nakenhet har aldrig varit konstigt i vår familj och inte sex heller egentligen: mamma och pappa har alltid knullat med öppen dörr, om de ens har hållit sig i sovrummet.”

”Vilka ord du använder. Dom har du aldrig sagt förut.”

”Du menar ’knulla’ och sånt? Jag kan ju säga så här: det har ibland varit jävligt svårt att låta bli hemma – vi har försökt att uppehålla en viss ’fasad’ i stan, när vi umgås med vanliga ’textilare’, det är så vi kallar folk som inte är nudister, och jag har länge velat berätta för dig om vårt riktiga liv, men mamma och pappa har hela tiden varit tveksamma. Ända tills nu, vill säga. Vi tycker alla så mycket om dig och skulle aldrig tagit med dig hit om vi inte trodde att du skulle tycka om det.”

”Blir du aldrig generad av att vara naken inför främmande människor?” undrade Mia och sneglade på sin fortfarande helnakna väninna. ’Hon är så söt, så modig!’ kom hon på sig att tänka, och blev plötsligt lite stolt över att vara hennes bästis.

”Jo det har väl hänt. Första gången jag onanerade mig själv till orgasm inför hela familjen plus två gäster vi hade, var en annan femma – jag har nog aldrig varit så generad! Å andra sidan har jag aldrig varit så kåt heller för den delen…” Anna log brett vid tanken, och gav Mia en klapp på axeln när hon såg hur generad hennes vän blev. ”Det var inte meningen att genera dig hjärtat. Tycker du jag går för fort fram?”

Mia nickade med nedsänkt blick. ”Jag fattar inte hur du kan!” ’Visa sig naken för sin egen bror – och pappa!’

”Vänta du” svarade Anna, ”du anar inte hur befriande det är!…” Anna strök Mia över kinden och lyfte hennes blick med hakan. ”Ska vi fortsätta med reglerna?”

”Mmm, okej.”

”Bra. Regel nummer tre – den hör lite ihop med dom två första: Var och en får göra i princip vad han eller hon vill, förutsatt att det inte bryter mot första eller andra regeln.” Anna tittade med klurig blick på Mia. ”Du kommer ganska snart förstå innebörden av den regeln. Du har ju redan sett mig onanera inför dej och mamma: helt enligt regel tre, av fri vilja, för att jag ville… Det är absolut inte det sista du kommer att se här i huset: mamma och pappa utövar all slags hångel överallt och när som helst, brorsan runkar gärna och mycket och vill gärna känna och trycka på sin omgivning – men bara enligt reglerna, kom ihåg det!”

 

Mia fattade nog inte riktigt allt som Anna berättade. Skulle hon verkligen få se Bosse och Johan nakna? Och runkande? Och skulle Bosse och Lena knulla med öppen dörr, så vem som helst kan se dem!?

”Dom tre reglerna är dom viktigaste” förklarade Anna ”Nästföljande regler är också viktiga, men inte så personliga och okränkbara. För den allmänna ordningen finns det anvisningar var någonstans, och i viss mån när man ’får göra vad som helst’. Om jag till exempel vill onanera så kan jag göra det på många ställen men bara för att man ska få lite enskildhet till exempel när man solar eller badar, eller handlar för den delen, finns det lite regler: Jag får onanera var jag vill inomhus här, eller på våran tomt – det är liksom vårt PRIVATA område: här är vi ostörda enligt lagen. Likaså är alla andras hus och tomter DERAS privata område, så där får inte vi vara om vi inte blivit inbjudna av någon i huset.”

”Stranden är lite speciell. På dagen är det förbjudet att onanera till exempel på stranden, även om en lätt smekning på den egna handduken inte stör någon… Dock finns det ett område av stranden, nere vid östra änden. Där finns ett staket och öster om detta får alla göra vad de vill, precis som om de vore hemma. Det kallas allmänt för ’Eden’. Om man är på djupt vatten –upp till axlarna brukar man säga – är det också fritt fram.” Mia lyssnade rätt intensivt nu. ’Edens lustgård’! Hon log för sig själv vid tanken. ’Öster om Eden’.

”Men på kvällen efter 22.00” fortsatte Anna ”är det annorlunda. Då är HELA stranden fritt fram tills klockan sex på morgonen: Går man dit under natten kan man få se de mest fantastiska saker, det lovar jag!” Anna flinade brett och sa: ” Det är inte för inte denna koloni heter ’Paradiset’!”

Hon lade ifrån sig pappret och ställde sig upp. ”Nu tänker jag gå ut till de andra ett tag. Jag föreslår att lägger dig till rätta och avlutar det du påbörjade i natt. Sen kan du komma ut när du vill som du vill, men var beredd på att alla du kommer att se hädanefter kommer att vara nakna…” Därpå gick hon ut och stängde dörren bakom sig.

--

Mia låg i flera minuter och funderade på allt det hon hade fått höra sedan hon vaknade för den dryg timme sedan. Hon hade krupit ner under täcket igen liksom för att dölja sina skamkänslor för omvärlden. När tankarna efter ett tag hade stillat sig märkte hon istället alla sina intensiva känslor; starkast av dem alla var en otrolig kåthet.

Mia lyssnade efter ljud ifrån det övriga huset, om hon kunde höra vad de sa, vad de gjorde. Svagt kunde hon urskilja de andras röster när de pratade någonstans på andra sidan den stängda sovrumsdörren. Sakta började hon smeka över kroppen med sina händer utan att denna gång avbryta sina rörelser. Ena handen lade sig lätt över trostyget medan den andra vandrade upp under det uppkasade nattlinnet och kramade det högra bröstet genom bh:n. Bröstvårtan var stenhård och ömmande, och Mia flämtade till när hon kramade bröstet. Hon tystnade tvärt för att höra om de andra hade hört henne, men samtalet genom dörren pågick alltjämt. Mia satte sig upp i sängen och krängde av sig nattlinnet, innan hon fortsatte sina smekningar.

Händerna blev allt modigare och letade sig in under de sista skylande plaggen. Högerhanden försvann ner i det fuktiga könshåret och fann strax en styv klitta att reta. Den gled ner i skåran och ett finger letade sig in och upp i fitthålet. Några snabba juck och fingret fick sällskap av ytterligare ett.

Någon oskuld var hon inte. Fast den enda erfarenhet hon haft av sex med en kille var på en fest förra hösten då Matte, full som ett ägg, lyckades få med henne in i ett sovrum där han – helt utan finess – tryckte upp sin pojkpenis i hennes fitta. Hon hade tyckt om Matte vid den här tiden, men sättet han skröt om sitt – oerhört misslyckade – knull med ’Thai-Mia’. Efter det hade hon inte velat låta en kille komma i närheten av hennes kön, även om flera hade försökt. Istället hade hon börjat utforska vilka vardagsföremål som var bäst lämpade som substitut för pojkar, och funnit att morötter och mindre squash, gjorde sig bäst, varvade med ett och annat verktygshandtag från köksregionerna…

Vänsterhanden kramade brösten genom bh-tyget, men ville komma åt bättre och vek därför ner kuporna och drog plagget neråt mot magen. Handen kramade hårt kring vänster bröst och nöp och drog i bröstvårtan, precis så som hon gillade. Mia var väldigt stolt över sina bröst. Faktum är att hon aldrig i hela sitt liv sett bröst snyggare än hennes egna på någon kvinna; inte i omklädningsrummen, inte på stranden, knappt ens i kändisvärlden. Brösten var lite större än en B-kupa men hon bar aldrig något större. Egentligen skulle hon inte behöva bära bh, eftersom brösten höll en perfekt form: framifrån var de runda som CD-skivor med de mörka vårtgårdarna och nästan svarta bröstvårtorna pekande aningen uppåt; från sidan liknade de mest en perfekt hjärthalva, men helt utan häng. Nu när hon låg på sängen låg de lätt utflutna på hennes bröstkorg, och hon lyfte det ena mot munnen och sög hårt på den stenhårda bröstvårtan.

 

Men plaggen var i vägen. Mia satte sig upp och knäppte av sig bh:n. Hon masserade båda brösten med sina händer, nöp och drog vårtorna, innan hon satte tummarna i trosans midjeresår och drog den av sig i en svepande rörelse. Hon lade sig tillrätta igen och särade rejält på låren innan hon stack in två och strax tre fingrar i sin plaskvåta fitta. Nu kunde hon inte längre hålla tillbaka ett stön och stelnade åter till för att lyssna, men ingen verkade reagera. Fingrarna återtog sin dans i hennes könshål, och den andra handen lämnade brösten och började istället massera klittan.

Nu brydde sig inte Mia om att hålla tillbaka sina stön längre, även om hon gjorde allt för att dämpa dem. Bilder började formas i hennes huvud. Detta hörde inte till vanligheterna, men nu nästan välde de fram. Bilder av Anna och Lena – nakna, med händerna på sina kroppar. Fantasierna skrämde henne. Hon var ju inte lesbisk! Likväl hetsades hon oerhört av dem. Med ett kvävt utdraget stön spändes den lilla kroppen i brygga när den befriades i hennes livs dittills kraftigaste orgasm, och föll flämtande ihop i sängen.

--

Efter några minuter hade Mia samlat sig så pass att hon kunde börja fundera på hur hon skulle konfrontera familjen Bergström och deras nyligen bekända livsstil. Hon satte sig upp och tog på sig bh:n. Trosorna drog hon genom sitt klibbiga könshår ett par gånger innan hon sträckte sig efter ett par nya och en t-shirt i väskan på golvet vid sängen. Hon drog på sig de båda plaggen och gick fram till dörren. Ljuden från rummet utanför hade avtagit. ’Dom kanske har gått ut? Det skulle ju underlätta en hel del. Eller i alla fall skjuta upp problemet med att se fyra människor hon umgåtts med halva sitt liv, nakna för första gången… Bosse och Johan utan kläder…’

Tankarna fascinerade Mia samtidigt som de väckte en våldsam beslutsångest i henne. ’Dom vill att jag ska gå naken precis som dom gör. Men jag skulle vara kåt hela tiden! Fittan skulle sava och bröstvårtorna stå som champagnekorkar!’ Hon flinade lite vid sina tankars formuleringar – Erika Jong hade skrivit så i någon av sina romaner, Mia hade läst alla utom en… ’Johans kuk… och Bosses! Undrar om dom är stora?’

Hon kände att hon höll på att bli våt igen och samlade sina tankar. ’Kylskåp. Polisbil. Alvedon!’ Måste tänka på nåt annat!’ Mia gick fram till dörren och la örat emot: inga ljud hördes. ’Kanske jag vågar öppna dörren och kika ut…?’ Mia tryckte ner handtaget och gläntade på dörren. Genom springan kunde hon se kanten på soffan där Johan hade sovit i natt, dörren ut till parkeringen där bilen stod och drygt halva köksbordet. Men inga människor… Hon öppnade dörren lite till och stack ut huvudet. ’Ingen i köket i varje fall. Men frukosten står fortfarande framdukad. Åt andra hållet? Nej, ingen där heller… Var kan dom vara?’

Mia drog ett djupt andetag och klev in i vardagsrummet, men lät för säkerhets skull dörren till sovrummet vara öppen – hon kände att hon behövde en snabb reträttväg… Vid köksbordet tog hon en handfull Corn Flakes ur paketet och stoppade flingorna en och en i munnen. Dörren bredvid flyktvägen var stängd. ’Kanske Bosse och Lena var därinne. Och knullade!’ Men nej, hon hörde inga ljud, så det var inte troligt… Soffan som Johan hade sovit i var fortfarande obäddad och Mia strök försiktigt över det skrynkliga lakanet.

 

”Jaså du har orkat dig upp!”

Bosse! Han hade kommit in genom dörren från framsidan och stod nu bakom henne. Mia vågade inte vända sig om.

”Jaa.. joo det har jag, men det var ingen här så…”

”Ja Lena och Anna gick ner till affären för att handla lite färskvaror, jag packar det sista ur bilen och Johan sprang ner till stranden för att ta en morgontur. Är allt väl gumman?” Bosse la sin ena hand på flickans axel och gav den en lätt tryckning. ”Men du darrar ju! Hur är det fatt?”

”Jag vågar inte vända mig om.”

”Men…”

”För du är väl naken som Lena sa?”

”Ja jo det är ju klart, men Lena förklarade väl…?”

”Jo, men jag blev så överraskad: jag har ju aldrig sett er nakna förut…”

”Men du har ju sett både mig och Johan i badbyxor i simhallen, och jag kom ju ut ur duschen med bara en handduk kring midjan för inte så länge sen.”

Mia tittade skamset ner i golvet framför sig, och log åt minnena som dök upp.

”Men jag har aldrig sett era… eh… penisar förut!”

”Nä det förståss! Fast du, säg inte ’penis’. Det låter som hos doktorn. Säg kuk eller i värsta fall ’snopp’.” Bosse hade flyttat sig medan han pratade och nu lät det som om han var någon stans i köksregionen. Sakta vred hon huvudet mot köket och ännu saktare lyfte hon blicken från golvet. Bosse stod med ryggen mot Mia och började spola vatten i diskhon för att ta hand om frukostporslinet. Han var naken. Hon lät blicken glida från det kortklippta rågblonda håret, som var rejält mycket tunnare i en måne baktill på hjässan, ner över de breda axlarna och skuldrorna som spelade när Bosse förde diskborsten runt på det använda porslinet framför sig. Midjan var inte vältränad men inte heller gubbtjock: bara en antydan till bilringar, och en riktigt tajt och fin rumpa!

”Jag förstår om du blir generad och att det känns ovant, men du kommer vänja dig, jag lovar” sa Bosse, och mötte för någon sekund Mias blick innan han återgick till disken. ”Vet du hur vi gör? Du kan bädda i soffan så länge och sätta dig där, medan jag diskar klart. Sedan sätter jag mig vid bordet så att du inte kan se min ’penis’, så kan vi prata lite du och jag. Vad säger du om det?”

Mia funderade ett ögonblick innan hon accepterade Bosses förslag och tog genast itu med sin uppgift. När hon rättade till täcket så att hon kunde rulla ihop det och vika ihop soffan igen, kunde hon inte undgå att känna dofterna som Johan hade lämnat efter sig. Lukten av en ung vacker man. Mia återskapade Johans solbrända simmarkropp i sitt huvud; det vackra liksom sydländska ansiktet, mammans lätt krokiga näsa, det tjocka nästan blåsvarta håret som var halvlångt och oftast uppsatt i en svans, de breda axlarna, lilla rumpan och ’full-i-fan’-leendet som oftast var klistrat på hans ansikte. Som sextonåring var han äldre än sin syster Anna, men betedde sig sällan som storebrodern, tyckte varken Anna eller Mia.

 

När hon bäddat klart och tänkte sätta sig i soffan och vänta på Bosse såg hon att han redan satt sig vid köksbordet och tittade på henne. Mia föreställde sig hur hon måste ha sett ut när hon bäddade och insåg att Bosse måste ha sett en hel del av hennes trosklädda stjärt och bakmusens lilla rundning, där hon stått framåtlutad över soffan med ryggen mot honom. ’Shit! Jag visade häcken för min bästis pappa!’

”Kom hit och sätt dig nu så får vi prata!” sa Bosse och pekade på stolen mittemot honom. Mia styrde tveksamt stegen mot den angivna platsen och kunde inte undgå att se Bosses nakna underkropp under bordsskivan. Hans ’penis’ …kuk, rättade hon sig, hängde slak mellan de lätt särade benen, och Mia kunde inte låta bli att fascineras, för att inte säga skrämmas, av dess relativa storlek. Det var den första pe… kuk hon hade sett i verkligheten, och hon fick kämpa för att lyfta blicken från det trollbindande objektet och möta Bosses blick. Bosse log.

 

”Visst är den fin?” sa han och sneglade hastigt ner under bordet. Mia blev knallröd i ansiktet och var på väg att resa sig och springa till reträtt i sovrummet, när Bosses starka hand grep tag i hennes arm. ”Sitt ner Mia! Det är ingen idé att smita längre, förutsatt att du inte vill bo i sovrummet i tre veckor.”

Mia satte sig ner och tvingade sig själv att åter möta Bosses blick .Han log inte längre utan såg ganska barsk ut.

”Min kuk är inget jag kan trolla bort bara för att du blir generad varje gång du ser den. Bli gärna förlägen, det gör inget: du får titta så mycket du vill, mig gör det inget. Jag tycker den är väldigt ståtlig, vilket flera kvinnor och män här på kolonin uttryckligen har talat om för mig. Lena och Anna är två av dem. Johan är mäkta avundsjuk på dess storlek, men han är snart både ikapp och förbi med tanke på hur han har utvecklats det senaste året.”

Mia satt nu med vidöppen mun och häpnades över Bosses frispråkighet. Så hade han aldrig pratat till henne förut! Han såg flickans reaktion och log inombords åt sina bedrifter. Precis som han hade planerat…

”Du kommer märka att Lena sällan kan hålla sina händer borta från den, vilket jag absolut inte har något emot! Flera gånger om dagen kommer du därför få se mitt praktstånd ståta sina 23 centimetrar ut från kroppen. Johan ligger fortfarande på drygt 15, men som sagt: han kommer få en 25-centimetare innan han vuxit klart…”

 

Bosse betraktade Mia där hon satt i mitt emot honom vid köksbordet, iklädd en vit t-shirt med ”Barbie”-tryck i rosa tvärs över bysten. Denna doldes dessutom av en ljus enkel bh, men de båda tyglagren kunde inte dölja de nu kraftigt styvnade bröstvårtorna. Bosse fuktade omedvetet läpparna. ’Vad vacker hon är, lilla Mia! Asiatiska flickor gör mig tokig…!’ Bosse kände att han inte kunde vänta särskilt länge innan han bara måste se denna skönhet naken…

”Förlåt, Mia! Men jag har medvetet gjort dej så förlägen som möjligt såhär direkt. Faktum kvarstår: vi fyra kommer vara nakna i tre veckor framåt, och det kommer du med, jag lovar. Jag förstår att du har svårt att acceptera dig själv som naken bland andra nakna människor. Och jag tycker att du har alldeles för mycket kläder på dig just nu. Trosor, bh och t-shirt – det är åtminstone ett plagg för mycket! Vi gör såhär.” Bosse spände ögonen i Mia. ”Du tar av dig ett utav de tre plaggen, vilket bestämmer du själv. Hädanefter är det det mesta du får ha på dig. Jag hoppas att du innan dagen är över har reducerat det antalet med åtminstone ett plagg till… Vill du gå ut i vår trädgård på baksidan är ett plagg det mesta du får ha på dig, och ska du ut på området måste du vara naken.” Han såg en orolig tveksamhet i Mias ansikte, men tyckte sig också skymta en ivrig nyfikenhet, och kanske till och med upphetsning…! ”När du har tagit av dig plagget, får du ställa vilka frågor du vill till mig, till dess de andra har kommit tillbaka.” Bosse sneglade på klockan över spisen. ”Vi har nog minst en halvtimma.”

 

Mia satt kvar på stolen i flera minuter utan att någon sa något. Bosses blick utstrålade dock en blandning av beslutsamhet och iver stadigt fäst på tonåringen mitt emot. Så plötsligt blixtrade det till i ögonen på femtonåringen och ett par sekunder senare satt hon med t-shirten i handen.

Nu var det Bosses tur att tappa hakan. ’Herregud vilka bröst hon har!’ tänkte han men högt sa han: ”Sådär, det var väl inte så svårt!” och gav Mia en fast klapp på ena armen. ”Nu får du fråga mig vad du vill, precis vad som helst, som jag är i min makt att svara på.”

Mia var full av frågor, men vågade inte riktigt ställa dem då de alla i hennes öron var väldigt sexuella. Till slut repade hon mod och med nedsänkt blick frågade hon:

”Är den verkligen 23 centimeter?”

Frågan förvånade henne själv lika mycket som den gjorde Bosse, men strax skrattade han högt och sa:

”Jodu, det kan du ge dig på!”

”Är inte det väldigt stort?” Mia måttade omedvetet mellan sina utsträckta pekfingrar.

”Ganska stort är det, helt klart!” svarade Bosse och korrigerade det något för korta avståndet mellan Mias fingrar genom att dra isär hennes händer med sina egna. ”Det är nog därför Lena tycker så mycket om den! Av samma anledning som jag dyrkar hennes stora härliga bröst.”

”Mmm… dom är stora…”

”Så lika ofta som hon tar mig på kuken kommer jag att krama hennes bröst. Eller hennes rumpa, eller för den del hennes vackra fitta!”

”Så att alla ser?!”

”Alla som väljer att titta kommer att se. Men det gör inget, tvärt om. Lena och jag älskar att bli tittade på när vi är nakna. Det var nog därför vi blev nudister från början, förutom att det är otroligt skönt att gå naken så klart. Vi är exhibitionister som det heter. Och det är Anna också, ska du veta! Rätt rejält…”

”Anna?”

”Ja, hon älskar att visa upp sin nakna kropp, för allt och alla. Det kommer du snart märka!”

”Hon onanerade i morse när vi åt frukost. Inför både Lena och mej.”

”Där ser du Mia! Anna älskar att smeka sig själv, och gör det i princip oavbrutet. Jag vet ingen som är så kåt som min egen lilla dotter!”

”Anna?” Mia var fortfarande lite chockad av vad hon fick höra.

”Ja det skulle vara Lena i så fall…”

 

Bosse märkte att hans kuk nu hade rest sig till ansenliga höjder under bordet medan han pratat med den lilla thailändskan. För liten var hon, knappt 1.50. ’Men med enorma lökar…’ Bröstvårtorna stod stenhårda mot det tunna bh-tyget. Bosse kunde utan problem se deras nästan svarta konturer i kontrast mot det ljusblå materialet.

”Jodå, här i huset eller i trädgården är det ju vårat privata område, som väl Anna berättat för dig. Anna, och för den del vi andra också, utnyttjar denna privata sfär till att få utlopp för sin sexuella drift. Lena och jag gör det också: du hörde oss i natt och du kommer både få höra och se oss knulla flera gånger medan vi är här. Vill du inte titta så behöver du inte utan kan gå in i ditt och Annas rum. Det är eran privata frizon, där du får vara ifred när du känner att du behöver. Och vi kommer försöka ’hålla på oss’ för din skull, så här inledningsvis.”

”Givetvis får du också utnyttja huset och trädgården efter behov. Glöm inte att du har den rättigheten enligt reglerna: Vill du att någon ska se dig, eller kanske hjälpa till så är det bara att säga till…”

”Hjälpa till?!”

”Visst” svarade Bosse. ”Men kom ihåg att det är du som bestämmer över din kropp: ingen av oss eller någon annan för den delen har rätt att ta på dig om du inte uttryckligen vill det!”

”Har Anna… har du…?”

”Jo, jag har hjälpt Anna att onanera, och hon har hjälpt både mig Lena och Johan åtskilliga gånger…”

”Men det är ju inCEST!” För första gången kände sig Mia upprörd i samtal med Bosse.

”Nja-äe, inte riktigt. Vi skulle aldrig kunna tänka oss att knulla med våra barn, eller dom med varandra. Aldrig! Men likaväl som man kan tvätta varandra på ryggen, smörja in någon med sololja, eller ge varandra massage, tycker vi att vi kan använda händer och fingrar för att göra det skönt för varandra. Det händer inte ofta men det har hänt och kommer att hända igen, var så säker. Se det som en liten utvidgning av kramar och kyssar…”

”Har Anna SUGIT på din snopp!?”

”Nja, en gång har det hänt, men vi tyckte att vi skulle dra en gräns där – det är lite för likt att knulla. Däremot älskar både Johan och Anna att suga på Lenas ljuvliga bröst!”

 

Mia var till sin egen förfäran väldigt upphetsad! Hon kände hur trosorna var rejält fuktiga och klibbade lätt mot stolsitsen. Brösten nästan värkte av kåthet. Bosse såg att flickan hade berörts starkt av samtalet på hennes kåtglansiga ögon.

”Mia, jag måste få det sagt: du är i mina ögon otroligt vacker, i synnerhet dina fantastiska bröst. Och jag kan se på dina ögon och styva bröstvårtor att du nog är lika upphetsad just nu som jag är… Om du vågar titta under bordet kan du få se hur 23 centimeter stenhård kuk ser ut!”

Mot sin uttryckliga önskan böjde sig Mia ner och tittade på Bosses praktstånd under bordet och flämtade till. ’Herregud! Vilken grej! Och tänk, den hade Lena i sig i natt? Den är ju enorm!’ Hon reste sig upp igen och tittade Bosse rakt i ögonen. ”Vad stor den är!”

”Visst är den fin!” Bosse tog högerhanden och slöt den om sitt kukskaft under bordet och började sakta runka. ”och det är din förtjänst att den ser ut som den gör just nu…”

”Jag är helt plaskvåt…” mumlade Mia och strök sin hand via det högra bröstet, som hon hastigt gav ett tryck, ner till sina plaskvåta trosors utsida. ”Jag skiter i om ni så har gruppsex hela tiden…” Mia förvånade sig åter över vad som slank ur henne ”…men jag kan inte hålla mig längre!” Handen hade nu slunkit in under troskanten och gned allt snabbare över det blöta könet. Den andra handen masserade brösten genom bh:n. Ett finger i trosan gled in och upp i fitthålet och hon kunde inte hålla tillbaka en flämtning.

Bosse hade skjutit ut sin stol så att Mia hade full insyn till hans runkande högerhand.

”Ställ dig upp så jag kan se när du smeker dig själv Mia!” manade han och som i trance ställde sig den lilla flickan upp och stod lätt bredbent bredvid bordet framför Bosses stirrande ögon. ”Krama brösten. Plocka fram ett så att jag får se dina vackra bröstvårtor!” Mia vek ner det högra axelbandet och frilade det högra bröstet för Bosses ögon. I nästa ögonblick fick Mia morgonens andra orgasm, och sprang högljutt snyftande in i sovrummet och slog igen dörren bakom sig.

--

Mia låg länge och snyftade med ansiktet begravt i kudden. Alla intryck, alla känslor och tankar som kokade i hennes huvud var omöjliga att kontrollera, varför endast primitiva reaktioner kunde fungera. Så småningom hade hon samlat sig så pass att hon kunde börja sortera bland tankarna. ’Dom är ju inte kloka! JAG är ju inte klok! Onanera framför Bosse!? Men jag kunde inte låta bli: allt han sa… Anna har sugit på hans enorma KUK! Och han har onanerat henne…’

Mia kände att hon fortfarande var lite upphetsad. Bh:n satt på trekvart och trosorna hade klibbat fast mot hennes nyfingrade kön. T-shirten låg kvar på köksbordet… Hon ställde sig upp bredvid sängen och drog av sig kläderna. ’Naken…’ Det var spännande att stå utan en tråd på kroppen med människor på andra sidan dörren. Ja ljuden från det angränsande rummet bekräftade att de andra hade kommit hem. Mia gick och lade örat mot dörren. Hon hörde Bosse tala till de andra:

”Hon har så vackra bröst! Hon stod precis där du står Johan och smekte sig till en orgasm innan hon gråtande rusade in i sovrummet.”

”Ska jag se till henne, så att allt är väl?” frågade Lena.

”Nej, gör inte det! Hon kommer ut igen när hon är redo… Den kåthet som jag såg i hennes blick kommer att vinna över rädslan för allt det nya hon fått höra. Det dröjer inte länge förrän hon åter är som en naturlig del av Bergströms!”

Mia ville inte hålla med om det Bosse sa, men insåg att han hade helt rätt. Hon älskade dem alla för mycket för att inte kunna acceptera och kanske till och med bejaka deras livsstil. Men hon ville ännu inte gå naken bland dem. Hon rotade i sin väska efter nåt rent att ta på sig. ’Hm, linnet ska jag nog ta och så ett par trosor – endast två plagg… Stringen…!’ Mia drog på sig de båda klädesplaggen och såg sig om efter en spegel. På insidan av den ena garderobsdörren satt en helfigursspegel uppklistrad och hon fick en perfekt vy över sin kropp. Linnet var snarare en ’tanktop’ och stramade snyggt över brösten. De avtecknade sig in i minsta detalj mot tyget och de mörka bröstvårtorna var nästan fullt synliga genom det tunna materialet. Tanktoppen lämnade halva magen bar och hon flyttade blicken och händerna från den ena tygbiten, över det platta ljusbruna hudpartiet till den andra. Trosorna var av spets och mer eller mindre genomskinliga. Konturerna av det svarta könshåret syntes nästan alltför tydligt genom dem. Med en växande känsla av fräck upphetsning vände sig Mia om och betraktade gillande sin nakna rumpa som klövs endast av den tunna stringen. Händerna särade på stjärthalvorna och det mörkare partiet kring anus blev synligt. ’Undra om Bosse och Johan tycker jag är sexig…?’ Hon drog stringen åt sidan och beundrade sitt stjärthål och de lätt behårade blygdläpparnas lilla glipa och lät ena handen försiktigt smeka över dem. Detta var hennes mest känsliga ställe på kroppen. Hon hade en gång fått orgasm bara genom att stoppa in ett finger i anus… Ringmuskeln började sakta pulsera av beröringen och fittläpparna särades ytterligare så hon kunde se den glansiga öppningen. ’Tänk om dom märker hur kåt jag är? Jag kan inte låta bli längre – det här kommer nog inte bli så svårt som jag var rädd för… Men det är så nytt…!’

Mia reste sig upp och rättade till kläderna. Innan hon gick ut genom dörren till de andra nöp hon sig i bröstvårtorna så att de ännu tydligare avtecknade sig mot tyget.

43 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

oxen_75

Som jag har längtat efter fortsättningen efter att jag började läsa denna underbara novell! Hoppas verkligen att du har lust, tid och ork att lägga upp den kompletta samlingen så man får fortsätta läsa där man en gång slutade....

20/1, 2013 kl. 11:28

#1

kaeser

Sjukt bra! Jag hoppas du lägger upp resten av delarna så snart som möjligt.

15/1, 2013 kl. 00:23