Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/2, 2013 kl. 09:26, av JelC

Kvinnor kan!

Del 3 av 6 i serien En naturlig del av Bergströms

Mia utforskar och utvidgar sin sexualitet i samspel med flickorna Bergström. Det kommer en fortsättning, "Del 2", av denna episod...

En halvtimme senare låg Anna och Mia inne på sina sängar och pratade om vad som precis hade hänt. Mia hade så många nya intryck att bearbeta att hon först legat tyst på sin säng i nästan tio minuter. ’Först så knullar Bosse och Lena på natten, sen är alla nakna nästa morgon. Och Anna onanerar och sen visar Bosse sin jättekuk! Och Johan runkar, och så nu rakar dom varandra…’ Hon såg snabbrepriser på näthinnan av vad som just skett vid det ovala glasbordet i storarummet. Mest föreställde de hur händer och munnar strök över slätrakade könsorgan. Eller penetrerade dem… ’Och Johan hade nästan knullat med Lena! Sin egen mamma!’ Att de vågade var alltjämt ett stort mysterium för henne. Och Bosse och Lena hade KNULLAT mitt framför ögonen på alla! Sina egna barn – och en fullständig främling… Eller, ja, kanske inte främling precis, hon hade ju trots allt umgåtts med familjen Bergström i halva sitt liv nästan. ’Men i alla fall… Man gör inte så. Och denna jättekuk! Undrar hur den känns…? Eller vad säger jag!? Det är ju Bosse ju!’ Det var så mycket hon ville veta, ville förstå, ville få ur sig. Mia bubblade av frågor och Anna fick stilla henne för att hinna med att besvara dem.

 

”Det sker minst tre gånger varje dag. Eller f’resten, jag har aldrig räknat hur ofta de knullar, men alltid gör de nåt sexrelaterat; de kan inte hålla sig ifrån varandra!”

”Men” fortsatte Mia fråga, där hon låg och tittade i taket, ”är det inte genant att dom knullar mitt framför ögonen på en sådär?!”

”Nä, man vänjer sig” Anna tvekade lite innan hon fortsatte. ”Jag har knullat när de kollat på också… Och Johan med!” Mia satte sig halvt upp i sin säng och vände sig häpet mot sin unga väninna.

”Har du knullat!” Egentligen var det snarast en lättnande bekräftelse att höra Anna säga så. ’Fast det har ju jag också, men Anna är ju så Världsvan, hon har säkert knullat mer än mig, ja det måste hon ha när Lena och Bosse till och med har sett henne och...' Mia blev plötsligt medveten om att Anna hade börjat svara på hennes utrop.

”…hände det igen på den där klassfesten i höstas, när du och Matte försvann in i gästrummet…!”

”Visste du…! Och har inte sagt nåt? Jag trodde jag var ensam i hela åttan om att ha knullat, och så gjorde du det med… på samma fest!”

 

Flickorna började plötsligt fnittra och strax låg de och vred sig på sängarna i förlösande gapflabb. Mia samlade sig något och satte sig fnittrande bredvid Anna på hennes säng.

”Hur mycket har du knullat egentligen?” Anna slutade skratta och tittade besviket på Mia.

”Det sa jag ju! Har inte du lyssnat nåt på vad jag har berättat?”

”Inte innan du nämnde festen…” svarade Mia skamset och slog ner blicken. Med en allvarlig min mötte hon åter Annas blick. ”Har du det? Knullat mycket alltså…”

”Som jag SA… förlorade jag oskulden här på kolonin förrförra sommaren, då jag knullade med en artonårig grabb. Sen fick jag snabbt blodad tand och låg med en handfull andra killar den sommaren, de flesta något äldre än mej. Men en var faktiskt yngre. Torbjörn heter han och bor granne tre hus bort…”

”Var det då du började onanera?”

”Nä, det hade jag hållit på med sen jag var åtta eller nåt. Som du förstår har sex aldrig varit nåt konstigt i familjen Bergström…”

 

Anna flinade pillemariskt mot Mia, som omedvetet hade börjat smeka sig över brösten. Utan förvarning placerade Anna sin hand på Mias andra bröst och gav det en hård tryckning. Mia ville först protestera, men till sin förvåning lät hon Annas hand vara.

 

”Varför gjorde du så?” sade hon när deras händer några sekunder senare upphört med smekningarna.

”Du har så vackra bröst, Mia. Och för att jag ville. Det är inte bara killar jag har haft sex med.” Mia höll på att trilla av sängen, men Anna fick tag i hennes arm. ”Nästan med lika många som med killar…”

”Du är ju inte KLOK!” flämtade Mia. ”Är inte det ÄCKLIGT?”

”Tycker du det?” frågade Anna. Mia blev förvånad över sitt svar.

”Näe… Jag har bara aldrig tänkt tanken…”

”Är du rädd för att jag ska VÅLDTA DIG!?” Anna gjorde ett utfall mot Mia så att de föll bakåt på sängen och blev liggande så, hysteriskt skrattande, när det knackade på dörren.

 

--

 

”Vad håller ni på med flickor?” frågade Lena och klev in genom dörren, som hon stängde efter sig.

”Jag våldtar Mia!” skrattade Anna och höll den lika skrattande thailändskan hårt pressad mot sängen.

”Behöver du hjälp?” frågade modern, släppte vad hon hade för händer och hoppade upp på sängen bland de stojande flickorna. En 90 centimeters säng blir snabbt full, så de tre nakna kropparna gneds ofrivilligt, och ibland även frivilligt mot varandra. Bröst pressades mot ansikten, händer grep om lår och stjärtar, fumlande fingrar gled över blottade kön. Precis som det gör i en brottningsmatch…

 

”Vad pratade ni om som resulterade i en våldtäkt?” flinade Lena när de tre kvinnorna satt sig till rätta i den smala sängen.

”Bara om vad ni… vi gjorde tidigare” sa Mia lite förläget.

”Och att knulla!” utbrast Anna med ett flin. Mia blev högröd i ansiktet och långt ner på bröstkorgen. ’Jag pallar inte det här! Har dom inga hämningar alls?’ Hon tittade på mor och dotter vid sin högra sida i sängen, på dessa underbara, snälla, vackra, nakna, rakade… SEXIGA kvinnor. Två personer hon trodde sig ha känt både utan och innan... ’För att inte tala om hur lite jag känt mig själv!’

”Ja, det med” sa Mia och vände sig till Lena. ”Hur länge har ni vetat att Anna har… knullat?”

”Tja, sen… när var det?” Lena såg ut att fundera lite innan hon fortsatte: ”Sen hon berättade att hon precis blivit av med sin oskuld, tror jag…”

”SA du det!?” utbrast Mia, och bestämde sig omgående att inte lägre bli förvånad av allt nytt och märkligt hon fick höra. ”Jag menar, sa du det direkt?”

”Jag till och med sprang hem, med hans sperma rinnande nerför låren!” sa Anna, men den här gången tvingade sig Mia att dämpa sin reaktion. Lena log åt minnet.

”Ja, du var så lycklig den dagen. Du stod där i köket och visade hur du blödde och var alldeles kladdig av sperma och safter. Och Johan blev så avundsjuk att du hann före honom att han tjurade resten av sommaren.”

”Och han var fortfarande oskuld när vi åkte härifrån den gången!” sa Anna triumferande. ”Det dröjde fram till långt in på höstterminen innan han vågade övertala nån tjej till sex…”

”Njae, inte riktigt sant det där…” sa Lena. ”Visst var han väldigt blyg, men efter att vi hade pratat om det länge lyckades jag övertala honom att låta en av mina väninnor här på Paradiset ta hans oskuld, strax innan vi skulle åka hem.”

”Varför har ni inte sagt det till mig?” frågade Anna besviket. ”Han var ju så nere när vi åkte hem…”

”Jo eh… Det blev inte så lyckat för honom den där första gången.”

”Jaså, vadå?” undrade Anna nyfiket, men Lena avstyrde ämnet.

”Det får du fråga Johan om… Jag vill hellre vara med på erat ’tjejsnack’ som ni höll på med innan våldtäktsförsöket…”

 

Flickorna blev tysta i några sekunder, innan Anna sa:

”Mia frågade mig om det som hände i vardagsrummet, hur ni kunde bara knulla sådär, och då berättade jag att jag minsann knullat när ni såg på.” Mia slog generat ner blicken, men tittade upp när Lena gav henne en öm strykning över kinden och ner på armen.

”Är allt detta så nytt för dig, lilla hjärtat?”

”Ja, verkligen! Hemma går vi aldrig nakna. Mamma och pappa har inte ens pratat med mig om sex och sånt. Jo, mamma och jag hade ett litet krystat samtal för ungefär två år sedan när jag fick min första mens, och mamma förklarade hur man använder bindor och tamponger. Fast det var efter det att jag hade pratat med dej, Lena… Och så var hon med och skaffade p-piller i höstas…” Mia hade fått ett missmodigt uttryck i sitt vackra ansikte. ”Men jag , eller vi, har nog aldrig visat oss för varandra nakna, ja det vill säga annat än av misstag då.”

 

Anna och Lena satt och betraktade den unga flickan vid sidan om dem i den smala sängen. De kunde tydligt utläsa av hennes kroppsspråk, att Mia var lite besviken på sina föräldrar och sin uppväxt. Att något hade saknats i hennes familj, att hon nu tog igen en stor del av sitt liv. Hon lyfte blicken och såg in i deras ögon.

”Missförstå mig inte, jag älskar båda mina föräldrar. De har gett mig en fantastisk uppväxt med en massa kärlek och omtanke. Jag har verkligen varit lyckligt lottad som blev adopterad av Stig och Marita Djenert. De är så snälla jämt och jag har aldrig behandlats orättvist eller nåt…” Mia tvekade lite innan hon fortsatte: ”Ända tills för några timmar sedan trodde jag att ni var en mycket liknande familj, men ack vad jag bedrog mig! Eller ni mej, kanske, snarare…”

”Men vi är allt det där med!” sa Anna, nu lite förlägen för första gången sedan de öppnat sig för Mia.

”Fast ni är ju så mycket MER!”

 

Lena kände att det var dags att lägga sig i samtalet lite mer på allvar nu. Hon drog Mia till sig i sängen och lade armen om hennes axlar. Hon kunde känna hur flickan darrade, antagligen av alla de nya känslor som vällde omkring i den späda kroppen.

”Du får inte beskylla dina föräldrar för något, lova mig det!” började Lena. ”De har aldrig annat än helt och fullt älskat dig, de vet du väl Mia?”

”Mmm… Jo, det är väl klart att jag vet…” Darrningarna i Mias kropp hade börjat avta något, kanske tack vare de små snyftningar som hade undsluppit henne. Inte så konstigt, så mycket nytt och annorlunda som granndottern hade tvingats smälta på kort tid. Lena stök Mia över håret och fortsatte:

”Dina föräldrar är de underbaraste vänner. De vet så klart inget om vårt ’hemliga liv’, inte mer än du visste i alla fall, men de har förstått att vi har lättare att prata om saker och ting, än vad de har. Jag hade ett långt samtal med din mor innan vi skulle åka hit, ska du veta. Hon bad mig bokstavligen att ”prata med Mia” om allt du vill veta om vad som helst. Hon skäms så för att hon själv inte vågar, inte kan prata med dig som hon egentligen vill. Din pappa också. Men de har ju båda vuxit upp i frikyrkliga familjer, och att bara byta livsstil när man märker att man är hämmad och ovan vid öppenhet, är inte lätt. Du ska veta att de försöker, Mia. De försöker verkligen.”

 

Lena vände sig mot den lilla thailändska flickan och såg henne djupt i ögonen.

”Har du ångrat att du följt med oss hit efter det du har fått se?”

”Nä-e…”

”Du kommer antagligen få vara med om mycket under den närmaste tiden som du aldrig har gjort tidigare, eller ens kunnat tänka dig att var med om… Men så är det ju alltid: man får sin första mens, och världen förändras; man upptäcker sin sexualitet och blir förälskad för första gången; man blir av med sin oskuld, och världen förändras återigen. Så är det bara.” Lena funderade på hur hon skulle fortsätta. Mia hade nu helt slutat darra och satt lugnt snusande vid Lenas sida i sängen. Anna hade krupit upp vid sin mammas andra. ”Kom bara ihåg att vara ärlig mot dig själv hela tiden. Och mot oss. Det får aldrig kännas olustigt att göra, eller för den delen se andra göra något. Samtal är nyckeln att sånt här som vi håller på med ska fungera…”

 

Mia låg tyst med huvudet mot Lenas axel. Hon hade insett att det inte var hennes egna föräldrar hon varit arg på, utan Bergströms. Eller arg förresten, snarare besviken på att de inte vågat lita på henne under alla dessa år. Fast det är klart, hur skulle hon ha reagerat för bara ett par år sedan? Hon väcktes ur sina funderingar av Lenas mjuka röst, nu något spänd:

”Det kanske är bäst att du får höra hela sanningen om nudistkolonin Paradiset…”

 

--

 

”Paradiset grundades av min pappa och mamma 1982. Då var jag inte ens tonåring, men visste antagligen mer om sex än de flesta i min ålder.” Lena satt mittemellan de båda flickorna med ryggen mot väggen och armarna kring deras axlar, som om hon berättade sagor för dem. Mia och Anna lutade sig mot hennes sidor, Mia försökte, men kunde inte, undvika att komma i kontakt med det stora mjuka bröstet mitt framför ansiktet. Anna, å sin sida lät handen frånvarande glida upp och ner över Lenas mage och bröst.

”Mamma och pappa var naturister sedan flera år, och dessutom var de nog Sveriges första hippies. ’Make love, not war!’ var en mycket gångbar paroll under min uppväxt, minst sagt!” Hon tog ett tag om flickornas midjor och drog dem närmare till sig. ”De första åren var det bara enstaka par, vanligen bekanta till oss, som stannade någon vecka under sommarhalvåret på Paradiset, men snart fick den ett rykte i hippiekretsar, och när jag fyllde tretton var kolonin fylld med nakna, ofta rakade och alltid KÅTA familjer!”

 

Vid ordet ’kåta’ slöt Lena sina händer om de båda flickornas bröst och gav dem varsin smekning. Mia ville instinktivt slita sig ur Lenas famntag, men samtidigt reagerade hennes kropp så hungrigt på all mänsklig beröring, som gav sexuella förnimmelser, att hon bestämde sig för att ge efter och ligga kvar. Hon till och med ’gosade in sig’ i bröstet vid sin högra kind.

 

”Det här, förstår du Mia” sa Lena, och gav flickans bröstvårta ett litet nyp, ”är en sexuellt helt frigjord nudistkoloni. Inte bara det att vi är nakna, och att de flesta har rakat bort allt könshår: vi knullar med varandra utan några större begränsningar!”

”Vi knullar inte inom familjen, dock” sa Anna och lyfte upp sitt huvud från andra sidan den enorma bysten, ”även fast det blivit en del hångel genom åren…” Mia flämtade till vid tanken på detta ’hångel’. Hon förstod att det var detta som skett under rakningsceremonien, och bestämde att det väl var ganska okej, kanske ändå…

”Vi kramas och pussas, som vilka andra familjer som helst” konstaterade Lena, ”bara det att vi kramar och pussar lite andra saker än de flesta andra familjer gör…!” För att illustrera vad hon menade gav hon Mias och Annas bröst en ny ’kram’, samtidigt som Anna böjde sig fram och kysste sin mors högra bröstvårta.

 

”Vi har en regel, som jag tror jag nämnde när Johan ’slank in’ i mej under rakningen förut. Ingen penetrerande sex mellan könen, det vill säga Johan får inte knulla mej eller Anna och Bosse får inte knulla sin dotter heller. Johan skulle han inte VILJA knulla, även om han fick. Till skillnad från oss flickor är gossarna Bergström väldigt strejt.” Mia stirrade förhäxat på ’flickorna’ Bergström, som förenades i en lång het kyss. Hon kom att tänka på den spontana kram och kvarhållna kroppskontakt hon givit Anna i soffan. ’Visst har dom alltid var’t kramiga och så, men det här…?’ Ofrivilligt slickade hon sina brunröda läppar med sin skära tungspets.

Anna såg Mias reaktion på kyssen.

”Jag tror Mia också vill smaka på en av dina kyssar, mamma…”. Lena vände sig mot det vackra thailändska ansiktet, som vilade mot hennes vänstra bröst, och lyfte det med ett finger under hakan. I nästa ögonblick tryckte hon sina läppar mot den mörkröda munnen framför sig och njöt av den ljuvliga smaken i en kort kyss.

Mia blundade och försökte vänja sig vid de nya sensationer hon upplevde, och fann att de bara var positiva. ’Är jag lesbisk, eller!?’ tänkte hon när hon lät Lena föra in sin tunga i munnen, och som om hon hade uttalat sin tanke högt svarade Anna:

”Man är inte lesbisk bara för att man tycker om att kyssas lite. Jag har lärt mig att kyssas tack vare mamma och pappa. Så jag ser det som övning, förutom att det är härligt att kyssas!”

 

”Du är rätt duktig på att kyssas, Mia” sa Lena ”Vad tyckte du själv?”

Mia hade fortfarande för många nya tankar i huvudet för att kunna svara. En sak var i alla fall säker: hon hade inget emot att kyssa kvinnor, åtminstone inte Lena.

”Jag tror hon gillade det!” flinade Anna.

”Mm-mm…” kom det frånvarande ur Mia. ”Va? Jo… det var väl okej…”

”OKEJ?!” sa Lena låtsat förnärmat. ”Det var första gången mina kyssar bedömts som ’okej’…”

”Eller, jag menar… DU kysste helt underbart, men…” Mia slog ner blicken.

”Du lär dig” tröstade Anna, ”du får bara öva lite mer.” ’Öva’ tänkte Mia ’Ja det måste jag nog…’

 

--

 

Efter det lilla, angenäma, avbrottet fortsatte samtalet där det slutat. Lena och Anna förklarade hur det fungerade på Paradiset. De regler som Anna gått igenom på morgonen gällde – i princip. Men ju längre dagen, och sommaren, gick, desto mer tänjdes dessa regler. I alla utom i ett avseende. Ingen kan tvinga någon annan till något utan dennes medgivande. Aldrig. Om personen är i tonåren, är det alltid denne som ska ta initiativet till sexuella aktiviteter, aldrig den vuxne. Och ingen som inte fyllt tretton, eller snarare kommit i puberteten och utvecklat en sexualdrift, får ha sex. Annas debut skedde till exempel på hennes initiativ, inte killens. Den sommaren för två år sen, hade hon just fått bröst och en liten tofs på fittan. För att det inte ska råda någon tvekan får heller aldrig något könshår rakas bort förrän tidigast den andra sommaren det funnits, och då ofta i en offentlig ceremoni.

 

”Annars knullas det till höger och vänster på kolonin. Så länge båda parter är med på det, kan det ske var som helst, hur som helst, och med vem som helst. Homosexuella förbindelser förekommer med andra ord regelbundet, långtifrån så ofta mellan män som mellan kvinnor, dock. Stora gruppsexorgier är inte ovanliga nere i Lustgården, eller hemma på privata fester. Det finns också vissa restriktioner för ’stötande sexuella aktiviteter’ på offentlig plats, även om jag vet att det händer allt möjligt, och omöjligt, inne i husen.” Lena tystnade och betraktade den tunna lilla figur som kurat ihop sig med kinden bekvämt pressad mot hennes vänstra bröst, vars vårtgård befann sig mindre än en centimeter från de mörkröda läpparna.

”Seså, Mia, vill inte du suga lite på vårtan du med?”

”Huh?” Mia tittade upp mot Lenas ansikte och fick en uppmuntrande kyss på pannan.

”Anna har tagit för sig på sin sida.” och så tillade hon: ”Dessutom skulle jag uppskatta det väldigt mycket, det är en av de skönaste känslor jag vet, att bli sugen på brösten…”

Mia hade lyft huvudet lite, och till sin häpnad såg hon hur Anna ihärdigt diade sin mors högra bröstvårta. Hon sög och nafsade, slickade och bet i den salivglänsande vårtan.

”Så här har jag vaggat både Johan och Anna till sömns så länge som dom velat” fortsatte Lena. ”Vet du att ingen av dom har haft vare sig napp eller tandställning? De här och Nalle Puh kan släcka vilken unge som helst!” Hon ruskade på överkroppen så att bröstvårtan slank ur Annas mun, som besviket gnydde till innan hon åter fick tag på vårtan igen och sög in den och vårtgården mellan sina rosa läppar.

 

Mia förundrades över familjen Bergström ännu mer än tidigare, men hon hade ju bestämt sig för att löpa lian ut, nästan oavsett vart det bar. Med läpparna som händer famlande efter fäste, makade sig Mia sakta fram mot den rosa vårtgården ett par centimeter från hennes nästipp. Strax kände hon den knottriga, men varma och förvånansvärt spänstiga vårtgården mot sina läppar och i nästa ögonblick hade hon för första gången på femton år en vuxen kvinnas bröstvårta i munnen. Vuxen kvinna förresten, hon hade inte haft någons bröstvårta i munnen så vitt hon visste. Möjligen hennes biologiska mor i Thailand någonstans, eller en amma på barnhemmet…

Känslan var i vilket fall gudomlig. Denna knopp, stor som en mindre vindruva, fjädrade och pulserade mot hennes gomsegel och tunga. Hon lät tungspetsen virvla runt vårtan, och smätte den lekfullt upp mot gomseglet.

”Åh! Du är en naturbegåvning Mia! Helt fantastiskt!” Lena kramade om den lilla kroppen vid sin sida och pressade med handen ansiktet hårdare mot sitt bröst. Mia öppnade sina ögon och såg Anna lika girigt bearbeta den andra vårtan. De log lyckligt mot varandra. ’Varför har de undanhållit mig från allt sånt här?’

 

--

 

Efter några minuter makade Lena undan de båda dierskorna, och de satte sig tillrätta i sängen igen.

”Vänta så ska jag hämta påsen…” Lena reste sig upp och tog plastkassen, som hon släppt ifrån sig när hon kom in i rummet, med sig till sängen. Ur dess bågnande innehåll tog hon en stor trave foton.

”Här ska ni få se…” sa Lena till flickorna och de satte sig så att de såg bättre. ”Jag tänkte jag kunde visa några kort på hur vi lever våra semestrar här i Paradiset.” Den översta bilden föreställde Lena och Anna för ungefär tre år sedan. De stod framför en stuga i gassande solljus, utan en tråd på kroppen. Lena var sig ganska lik, men Anna var kanske elva tolv år och saknade både bröst och andra feminina kurvor. Lena bläddrade vidare och de följande korten var från samma sommar men föreställde Anna och Johan, också här nakna fast på en strand. En bild på Lena som nöp sig i bröstvårtorna sittande i en hammock med en stor stråhatt på huvudet, en annan på Lena och Johan, kanske för åtta tio år sedan, med Johan sovandes med Lenas bröstvårta mellan sina slappa läppar.

 

Bilderna fortsatte i samma stil; alltid med nakna Bergströms i olika miljöer och situationer av varierande explicit karaktär. Några bilder föreställde Lena onanerande, både med fingrar och diverse föremål, i huvudsak dildos av olika modeller. Fast på en bild hade en garvande Lena en majskolv uppkörd mellan sina särade ben. Andra avbildade Anna i liknande aktiviteter: Mia häpnade ljudligt när en bild, tagen förra året, visade Anna med en kraftig rosa vibrator uppstucken i sin glänsande fitta, och med ett rejält leende på läpparna. Johan höll också på med diverse masturbativa aktiviteter, den roligaste med sitt stånd inkört i en blåbärspaj, och med ett förvånat uttryck i ansiktet.

”Den bilden blev så bra!” konstaterade Anna. ”Det var min idé med pajen…” tillade hon och de tre flickorna skrattade tillsammans. Lena sträckte sig efter kassen och drog ut en ny korthög, med gummiband om.

”Om du undrar varför Bosse aldrig är med på korten så beror det på att det är han som är fotografen.” sa Lena. ”Han är en mästare till att övertala människor att posera för honom. Här ska du få se några modeller han fotat här på Paradiset de senaste åren.”

 

Första kortet föreställde en kvinna i fyrtioårsåldern med ganska små bröst, blont hår och rakat skrev. Hon satt på en handduk på en sandstrand och log kisande mot kameran. Nästa kort var en ung tjej, kanske sexton, med kort brunt hår och slätrakad fitta, som stod mot en husvägg med slutna ögon och kramade sitt vänstra bröst. Därefter följde en rad bilder med agerande och poserande flickor och kvinnor, allt från åttaårsåldern upp till närmare sjuttio, samtliga nakna och glatt leende åt fotografen. Några enstaka bilder föreställde män i samma ålderskategorier, lika nakna och oftast rakade. Mia tittade fascinerat på alla mer eller mindre styva kukar som passerade revy – fler än hon någonsin trodde hon skulle få se i hela sitt liv. Mot slutet av bunten fanns några kort där män och kvinnor poserade tillsammans. Flera av dessa par var engagerade i någon form av manual eller oral sex med varandra. Sista kortet föreställde Anna och Lena tillsammans med en okänd man i 35-åsrsåldern, fullt upptagna med kuksugning och fittslickning.

”Hoppsan, det där kortet har visst hamnat i fel hög.” sa Lena, och sträckte sig åter efter kassen. ”Den sista bunten jag har med är bilder från olika sexuella sammankomster här på Paradiset…”

”’Knullfester’ menar hon” sa Anna och flinade pillemariskt.

”Ja om vi nu ska vara vulgära så, just precis, ’Knullfester’. Våta, härliga kåta knullorgier!”

 

Mia log generat åt Lenas vulgära formulering. Hon tittade på korten som presenterades för henne: på många var Anna, Lena eller Johan med, men inte på alla. Hon kände igen flera av de personer hon tidigare sett på de andra korten. En man i 50-årsåldern med kraftigt solbränd kropp och renrakat kön, stod bakom Lena och knullade henne med ett stadigt tag om höfterna. Samme man på rygg med Anna studsande på hans kuk. Johan knullande en tjej på arton nitton år, vars ansikte täcktes av Annas glänsande rödsvullna fitta. Lena mellan två män i förtiårsåldern i en så kallad ’dubbelmacka’. Anna i trädgården utanför ett hus med en pojke i hennes egen ålder i full färd med att knulla henne knästående i en hammock.

 

Mia kunde på något vis inte längre bli chockad av vad hon såg. Hon blev bara otroligt kåt! Hon tittade med en växande iver på fotona som hölls upp framför henne. Ena handen slöt sig rytmiskt om det vänstra bröstet, innan den fortsatte ner över magen och pressades mot en plaskblöt fitta. Hennes rörelser fick henne att titta upp på de andra, men de var i sin tur sysselsatta med liknande aktiviteter. Ja Lena bläddrade ju i korthögen så det var Annas ena hand som smekte upp och ner mellan moderns skräddarsittande ben, samtidigt som den andra for ut och in mellan de egna låren.

 

Korthögen tog slut, och Lena föll stönande tillbaka mot väggen, med ögonen slutna i hänförd njutning. Hon började lyfta sitt underliv rytmiskt mot dotterns hand, som nu med två fingrar penetrerade den slätrakade fittan. Lena sträckte ut sina armar och omslöt de båda tonårsflickornas kroppar i en målmedveten omfamning. Händerna vandrade ner utmed sidorna och ner på höften och låret, sedan upp över två fasta små rumpor, och därpå in mellan desamma. Mias hand fick konkurrens om platsen kring fitta och anus, och lät sig utan krusiduller stötas bort till förmån för Lenas långa bestämda fingrar. Kvinnans hand gled upp och ner mellan klittan och anusringen, innan den med en cirkelrörelse styrde två fingrar in i djupet av Mias savande kön, där den med bestämda rörelser började glida in och ut.

 

Mia hade släppt alla sina tidigare hämningar vid det här laget. Hon började istället njuta högljutt av de penetrerande fingrarna och stötte sitt underliv så gott det gick mot Lenas hand. Mia ville ha mer, hon ville känna kåtheten välla över alla gränser och sträckte därför sitt söta asiatiska ansikte mot kvinnan bredvid sig och kysste Lena häftigt mitt på munnen. Tungorna möttes och vandrade från mun till mun i en obruten dans. Hon kramade Lenas bröst hårt och intensivt med sin vänstra hand medan den högra gjorde samma sak med hennes egna.

Anna märkte snart till sin glädje Mias ”nytändning” och lutade sig leende över moderns kropp för att kunna kyssa Mias stenhårda bröstvårta. Hon kände sin moders högra bröstvårta pressas mot sin kropp, samtidigt som hon med högerhanden sträckte sig efter och kramade Mias stjärt.

 

Kropparna tumlade runt i sängen; munnar fann hudpartier att utforska, händer utforskade utbuktningar och håligheter, svett och andra kroppsvätskor blandades och gneds ut över lår och magar.

Anna mötte sin bästa kompis blick för några korta sekunder och sa:

”Gissa var mamma har sitt ena långfinger?” Och innan Mia hann svara sa Lena: ”Här!”, och placerade sitt andra långfinger… en centimeter upp i thailändskans stjärthål! Mia skrek till, men i nästa sekund hade ytterligare någon centimeter av fingret sjunkit upp i flickans ändtarm.

Mia kämpade inte emot särskilt länge, utan märkte till sin stora förvåning att hon fann den ohyggliga penetrationen oerhört stimulerande. Lena lät sina långfingrar sakta röra sig in och ut i de unga stjärtarna. Flickorna kysstes intensivt bara centimetrar från hennes ansikte och strax hade hon blandat sig i de bådas tunglekar.

 

”Jag tror Mia behöver lite mer uppmärksamhet, tycker inte du det, Anna?” sa plötsligt Lena, och dottern förstod direkt. Mia föstes ner på rygg i den smala sängen och fick Lena som huvudkudde. Anna kröp ner mellan hennes särade lår och lät tungan vandra från lårens insida, obönhörligt närmare Mias svarta glansiga könsbuske, och strax pressades läpparna mot den blöta fittan. Mia hade aldrig blivit slickad förut, vare sig av pojkar eller flickor, och förstod snart att det var något alla hennes kommande älskare skulle vara tvungna att göra. Annas tunga var helt fantastisk! Lena masserade de runda brösten på den lilla thailändskan och beundrade aningen avundsjukt sin dotters cunnilingus. Samtidigt visste hon hur duktigt Anna kunde använda sin tunga, och log mot sin dotter, som tittade upp mot Mias ansikte.

”Om du visste hur gott hon smakar mamma!” sa Anna och lyfte sitt kladdiga ansikte mot modern. Lena lutade sig ner över Mias kropp och mötte sin dotter i en passionerad kyss. Mia passade på att nafsa i brösten som hängde tunga ovanför henne. Lena svarade med att pressa samman dem med sina händer och lutade sig sedan långt fram och dränkte Mia med sina bröst.

 

Vid det här laget var Lena mycket kåt. Hon behövde stimuleras, och det omedelbart, varför hon reste sig från sin sittande ställning. Hon ställde sig på knä bakom Mias nedfallna huvud och gav flickan en perfekt vy av sitt eget rakade sköte. Med små hasande knärörelser flyttade hon sig så att hon stod grensle över Mias ansikte och sa med darr på rösten:

”Slicka mig, Mia! Låt mig känna din skära tunga mot min fitta…” samtidigt som hon obönhörligt sänkte sig ner över den unga flickan. Mia fick inte en chans att välja, utan blev plötsligt tvungen att smaka på en annan människas kön. De första tveksamma tungrörelserna förbyttes snart till ivriga slickningar och penetreringar av Lenas savande kön. Hennes händer smekte över Lenas midja och höfter, men framför allt över rumpan; upp och ner i skåran, från svanken ner till blygdläpparna, ofta med pauser vid det skära stjärthålet, som pulserade i takt med Lenas tilltagande andning. Mia gillade smaken från kvinnans kön. Hon hade aldrig trott att det skulle vara gott med fittsafter, hon hade aldrig ens tänkt tanken att smaka sina egna safter när hon onanerade. Men nu… ’Det här måste jag få smaka varje dag! Om så bara mitt eget…’

 

Mia vred sig på sängen i orgasmiska extaser. Annas tunga i hennes fitta gjorde underverk och hon pressade sitt underliv mot den lapande och sugande munnen allt vad hon förmådde. Med sin egen mun sög hon på Lenas svullna och känsliga klitoris omväxlande med att tungan penetrerade så djupt upp i fitthålet hon kunde nå. Lenas fitta pulserade kring den smala tungan, liksom ringmuskeln runt thailändskans pekfinger. Lena hade stönat lyckligt när Mia pressade på mot ändtarmsmuskulaturen och strax begravt sitt finger hela vägen upp i kvinnans avslappnade anus. Sakta förde Mia fingret ut och in i hålet, och lät då och då lite könssafter göra fingret halare.

Den lilla thailändskan var lyckligare än hon någonsin trott att hon kunde bli. De två kvinnor som hon hade kommit att beundra mest de senaste åren bjöd henne på sina ivriga tungor och droppande fittor att njuta av. Och njöt, det gjorde hon verkligen!

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

OBS.Låt mej få läsa de övriga avsnitten.Tror jag har läst dem alla men läser dem gärna flera gånger.De är så sköna & ärligt skrivna så det går inte utan att älska dem.Badar själv inte utan att det är en nudist strand.Där det kan hända både det ena & det andra det knullas friskt bland sanddynerna till nöje för de som det berörs & de som tittar på & blir kåta.Och kanske deltager i en stor ormgrop.Berätta mer.

2/2, 2013 kl. 15:44