Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/3, 2013 kl. 23:13, av Mellors

Klassträffen

Alla mina kontakter med kvinnor har inte varit lyckade, och det finns erotiska äventyr som jag inte är särskilt stolt över. Jag har tänjt på vad jag ansåg anständigt ibland. Men att ha sex med en före detta klasskamrat som var lyckligt gift,

Tjugofem år hade visst gått sedan vi lämnade grundskolan och det tyckte någon var värt att fira. Arrangörerna hade tydligen inte räknat med så stor uppslutning, utan hade fyllt festlokalen med inte mindre än tre jubilerande klasser. Sannolikt hade fler än förväntat dykt upp, så lokalen i fråga var mer än överfull. Passande nog var lokalen en gammal skolbyggnad, sedermera kommunalt allaktivitetshus. Den inledande middagen avåts i det som en gång varit en aula.   

Efter välkomstdrinken där vi gamla klasskamrater mer eller mindre glatt återsåg varandra, bänkade vi oss. Jag satte mig bredvid Susanne. Eftersom hon och jag båda valt läraryrket gissade jag att vi skulle ha mycket gemensamt att tala om. Det stämde, trots att jag redan efter några år gett upp den karriären, medan Susanne avancerat till att bli rektor.   

Middagen var alldeles för lång och många hann bli tämligen berusade. Susanne hörde till den skaran. Själv höll jag mig till mineralvatten och tänkte köra bil hem. Vi satt kvar och talade medan den före detta aulan röjdes för att ge plats för dansen. Jag såg att min bordsdam kunde må gott av röra sig lite, så jag föreslog en promenad.    Efter att ha sett oss omkring i omgivningarna återvände vi till den gamla skolan där dansen pågått ett tag. Det första som mötte oss innanför entrén var ett par på en bänk, tätt omslingrade om varandra. I aulan dansades en ”tryckare” som det skulle ha kallats under vår skoltid. Susanne tog min hand och förde ut mig på dansgolvet. Det kändes fint att hålla om henne. Hon var lång och slank och rörde sig graciöst till musiken, med undantag för några snedsteg som vittnade om att hon ännu inte var helt nykter.   

Det blev två danser kind mot kind innan takten på musiken ökade och vi skyndade oss ut. Innanför dörren passade Susanne på att ta en mugg av bålen. Vi beslöt oss för att ta en närmare titt på skolhuset vi befann oss i. När vi gick upp för trappan till övervåningen betraktade jag Susanne bakifrån. Hon var elegant, en röd välsittande klänning prydde den smärta kroppen. De slanka benens konturer framhävdes av vita strumpbyxor. Hon hade det blonda håret uppsatt i en hästsvans, som i kombination med glasögonen fick henne att verkligen se ut som en skolfröken. På fötterna hade hon ett par skor med ett i mitt tycke allt för höga klackar, som borde vara svåra att gå även för en nykter kvinna.   

Övervåningen var mörklagd så när som på de lysande skyltarna som angav utrymningsvägar. Utmed väggarna stod långa bänkar på rad. Åtminstone fyra par satt utspridda i korridoren, alla upptagna av att kela. Susanne fällde en lågmäld kommentar om att det började likna en klassfest i högstadiet. Vi rörde oss bort från de hånglande mot slutet av korridoren. När vi passerade en dörr hördes besynnerliga ljud inifrån. Vi tittade på varandra och log men dröjde oss kvar utanför dörren en stund. Jag måste erkänna att jag blev lite upphetsad av att höra ljudet av en man och en kvinna i intimt umgänge. När ljuden tystnade gick vi försynt några steg åt sidan och ställde oss i en alkov som tidigare inrymt en tvättränna. Både Susanne och jag var nyfikna på vilka som skulle komma ut.   

Dörren öppnades och vi kikade försiktigt från vårt gömställe. Vi kunde till vår stora besvikelse konstatera att det var ett för oss okänt par från en av de andra klasserna. Trots det skumma ljuset kunde jag se hur Susanne rodnade när hon såg på mig. Så tog hon mig i armen och drog mig med sig mot dörren. Vi smet in genom öppningen och Susanne försökte tända lyset men utan framgång. Rummets konturer var ändå skönjbara tack vare gatubelysningen utanför. Inredningen utgjordes av mängder med flyttkartonger i höga travar.   

Susanne höll fortfarande min arm när vi ställde oss och tittade ut på gatan nedanför. Det älskande paret och min gamla klasskamrats närhet gjorde att jag erfor en lätt, knappt skönjbar erotisk lystnad. Vem som tog initiativet vet jag inte, men strax stod vi och kysstes. Susannes kropp kändes mjuk och varm genom klänningens tunna tyg och jag blev allt ivrigare.   

Väl medveten om att kvinnan i mina armar var gift och dessutom tämligen berusad, var jag fast besluten att inte inlåta mig i några närmare intimiteter med henne. Men det var vansinnigt härligt att kyssas, men där beslöt jag dra gränsen. Jag bestämde mig för att bara känna på hennes stjärt och sedan skjuta henne från mig. Dessvärre var stjärten i fråga mycket angenäm, fast och mjuk. Under klänningstyget kunde jag tydligt känna konturerna av Susannes trosor. Mina fingrar letade sig instinktivt mot den punkt där trosorna försvann in mellan skinkorna.   

Där fick det räcka, ansåg jag, och föste henne milt från mig. Uppenbarligen var jag inte tillräckligt avvisande. I stället för att återvända mot dörren började Susanne hissa upp klänningen. Hon blottade de långa eleganta benen. Det jag trott var strumpbyxor var i själva verket strumpor som slutade på halva låret. Åsynen av detta och de svarta trosorna gjorde mig ännu mer tänd.   

När hon sedan vände sig om och lutade sig mot en trave kartonger fick jag ytterligare anledning att ompröva mitt beslut att inte röra henne mer. Jag tänkte att det väl inte kunde skada att känna lite på den inbjudande rumpan som Susanne presenterade mig. Med en hand på vardera skinkan tryckte jag mitt underliv mot henne. Jag gav upp försöken att hindra min lem från att blodfyllas, och den reste sig ivrigt.   

Efter att ha gnidit lemmen mot hennes bak en stund insåg jag det hopplösa i att avbryta. Jag knäppte upp byxorna och fortsatte pressa ståndet mot hennes trosor. Med handen letade jag mig in mellan hennes lår. Susanne särade ytterligare på benen och lutade sig ännu mer framåt. Med fingrarna kände jag den varmt fuktiga blygden. Utan att tänka mig för förde jag trostyget åt sidan och placerade ollonet mot hennes kön. Det här är inte rätt, insåg jag.   

Ögonblicket därpå stönade Susanne högt när hela min lem trängde in i henne. Gränsen var nu passerad för länge sedan, jag hade definitivt gått för långt. Jag beslöt att göra det bästa som gick av situationen och åtminstone inte komma i henne. Men njutningen var mig övermäktig, och efter att ha fört lemmen in och ut i henne en stund kände jag utlösningen nalkas. Med slutna ögon och kroppen hårt pressad mot Susannes bak tömde jag mig.   

Strax efter att orgasmen släppt greppet om min kropp, såg jag i ögonvrån hur dörren öppnades på glänt. Någon kikade in ett par sekunder innan den tyst stängdes igen. Trots att det var mörkt i rummet insåg jag att min och Susannes gemensamma profil syntes tydligt mot det upplysta fönstret. Jag drog mig ut ur min gamla klasskamrat och lät mitt organ försvinna in i byxorna. Sedan hjälpte jag Susanne att resa sig. Hon rättade till kläderna och diskret smög vi oss ut från rummet.   

Vi gick tysta bredvid varandra i den dunkla korridoren. När Susanne smög sin hand i min kände jag tydligt de bägge ringarna på hennes finger. Jag suckade och började intala mig att jag i alla fall gjort allt för att lägga band på min brånad.

 

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Ytterligare en av Mellors underbara historier. En historia att bli glad av -- även om den är kort.

Tack, Janne // Huldran.

21/9, 2021 kl. 19:11

#2

Nils

Ja så mycket som kan hända vid ett återseende.Men ett skönt knull blev det fast du inte tänkt ha det.Men varför så kort där var väl mer än den du knulla som var fin?Och du hade väl inte tömt allt du hade i pungen?

13/3, 2013 kl. 10:35

#1

Baluns

Du har en garanterad prenumerant. Jag väntar redan på nästa utgåva ;-)

12/3, 2013 kl. 16:29