Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/5, 2013 kl. 23:19, av Mellors

Helena

Ett somrigt ungdomsminne. Jag kan ännu se framför mig bilden, när solstrålarna föll på Helenas kön...

Under mitt andra gymnasieår infann sig friheten. Min styvfar fick ett nytt jobb och flyttade med hustru och dotter. Mig hyste de in i en omodern etta i ett hus tillhörande vänner till familjen. Tanken var väl att de skulle hålla ett öga på mig så att jag inte förföll till omoraliskt leverne. Det hade jag dock redan gjort, men på ett diskret sätt. Redan den våren hade jag inlett ett slags förhållande med en trettio år äldre kvinna. Hon bodde i andra änden av staden och ungefär varannan lördag, när hennes barn inte var där, cyklade jag dit och tillbringade natten med henne. Det enda vi hade gemensamt var av sexuell natur, men det räckte för oss båda.   

I huset jag bodde i var ytterligare två lägenheter. I den stora huserade familjen som var satt att vaka över mig, i den andra bodde Karin och hennes son. Karin var i fyrtiofemårsåldern, lite knubbig men välformat kurvig med en yppig barm som jag gärna drömde mig bort till. Sonen var några år yngre än jag och spelade fotboll i det lag jag tränade.   

Det var en dag i augusti som jag fann mig sittande på värdfamiljens altan med en kopp te framför mig. Samtliga husets inneboende var på plats, inklusive Anna, värdparets dotter. Hon och jag var barndomsvänner, för mig var hon mer en syster. Vi delade allt och var varandras förtrogna i det mesta. En av Karins väninnor satt även med vid bordet.   

Mitt under kafferepet kände jag något röra vid mitt ben, det var en fot. Jag stelnade till och försökte diskret lista ut vem av gästerna som antastade mig. Jag hoppades det var Karin som jag tyckte var en attraktiv kvinna som jag var lite tänd på. Tyvärr kunde jag utesluta henne rätt snart. De enda återstående misstänkta var Annas mor och Karins väninna. Ingen av dem gjorde dock en min av att vara i färd med att kurtisera mig. Oberörd läppjade jag på mitt te medan jag försiktigt studerade de misstänkta. Duken som nådde nästan till golvet gjorde det omöjligt att se vem av kvinnorna som smekte sig upp längs mitt ben med sin nakna fot. Då slog det mig att Annas mamma hade strumpor. Alltså var Karins väninna den skyldiga!   

Det enda jag visste om den kvinnan var att hon hette Helena och var en tämligen framgångsrik konstnär. Jag tog mig för att studera henne noggrannare. Hon var lång och reslig, nästan lika lång som jag. Hon hade en robust frodig kropp med en byst som överträffade Karins i fyllighet. Sitt långa mörka hår med inslag av grått hade hon flätat. Redan när jag känt den då okända kvinnofoten mot mitt smalben hade en lätt upphetsning infunnit sig. Efter att ha studerat Helena en stund började jag dessutom känna hur min penis sakta började fyllas med blod. Situationen riskerade därför bli generande.   

Helenas nakna fot hade nu nått mitt knä och letade sig in under kortbyxorna. Nu syntes det att det var hon som rörde vid mig, jag sneglade på de andra kring bordet för att se om någon upptäckt vad hon höll på med. Ingen tycktes ha märkt hennes förehavande och det lugnade mig lite. Problemet var mitt begynnande stånd, jag förbannade min oförmåga att kontrollera den kroppsfunktionen.  

Eftersom jag insåg att det skulle synas om min lem pekade rakt upp under byxorna, beslöt jag motvilligt att manövrera mig utom räckhåll för den eggande foten. Samtidigt som jag talade fotboll med Karins son, sköt jag tillbaka min stol. I ögonvrån såg jag hur Helena rätade på sig och satte sig tillrätta. En stund senare tilltalade hon mig och vi började kallprata som om inget hänt.   

Helena hade ett fint ansikte, det var avlångt och symmetriskt. Hennes mörka ögon glittrade under ständigt halvt slutna ögonlock som fick henne att se lite trött ut. Fast när jag mötte hennes blick var det lystnad jag såg. Jag grubblade på hur jag skulle få henne att förstå att jag inte alls tyckte illa om hennes närmande. Tillfället kom när sällskapet bröt upp.   

Vi hjälptes alla till att bära in disken. När jag sträckte en kopp till Helena lät hon sina fingrar glida över mina innan hon tog emot den. En stund senare stod hon lutad mot dörrposten, de andra befann sig i köket och jag var ensam bakom Helena. Jag ställde mig tätt bakom henne och lät ovansidan av min hand snudda vid hennes fylliga stjärt. Diskret började jag smeka hennes skinka genom klänningstyget. Hon verkade inte alls reagera på min uppvaktning utan stod oberörd kvar. Jag lät handen svepa i allt vidare rörelser över Helenas bak, samtidigt som jag höll ett öga på de andra så att ingen skulle upptäcka mitt tafsande. Efter att ha känt mig fram över den mjuka stjärten slogs jag av något; jag kunde inte känna några trosor. Upptäckten fick min trotsiga penis att börja resa sig igen och jag tvingades sluta.   

Karin, hennes son och Helena gick upp till sig. Det sista jag såg av kvinnan vars stjärt jag smekt var ett par mörka lockande ögon. När våra blickar möttes kändes det som om en eld hade flammat upp i mitt inre. Min enda tanke var att jag ville ha den kvinnan, nu! Hon försvann in till Karin och lämnade mig med frustrationen. Jag klädde av mig och ställde mig i duschen där jag lät mitt undertryckta stånd växa. Med ett stadigt grepp om skaftet slöt jag ögonen och såg Helenas utmanande blick. I en knapp minut eller så fantiserade jag sedan om hur hon och Karin tillsammans förförde mig. Jag såg mig vältra runt i en stor mjuk säng tillsammans med de bådas nakna kroppar tätt intill mig när utlösningen kom.   

Dagen därpå var plågsam. Jag satt i skolbänken och längtade hem samtidigt som jag försökte komma på ett sätt få bli intim med Helena. Jag visste inte hur länge hon skulle stanna hos Karin och hur snabbt jag måste agera. Egentligen hade jag ingen aning om hur jag skulle gå till väga, mer än att jag måste få tillfälle att bli ensam med henne. Idén kom på eftermiddagen. När jag genom fönstret såg hur Karin kom hemcyklande från jobbet insåg jag att Helena var ensam i lägenheten om dagarna.   

Följande morgon klev jag upp tidigt och spanade ut genom fönstret. När jag äntligen såg Karin försvinna började mitt hjärta bulta intensivt. Jag insåg att det var nu jag hade min chans. En stund senare såg jag sonen bege sig mot skolan, dit jag inte tänkte gå denna dag. Med intensiv hjärtklappning och en krampaktig känsla i maggropen gick jag ut och till Karins dörr. När jag knackade på var det alldeles tyst innanför. Ett tag var jag rädd att Helena redan hunnit åka hem. Men så öppnades dörren och jag mötte åter Helenas blick. Den här gången var den mer sömndrucken än sensuell. Hon var klädd i en tunn morgonrock över ett rosa nattlinne. Jag undrade om hon hade trosor under. Det långa mörka håret var utslaget och rufsigt.   

Om hon var förvånad att se mig visade hon det inte. – Karin är inte hemma, sade hon bara. – Mmm, jag vet, svarade jag tyst. Helena tittade på mig en stund utan att röja vad hon tänkte. – Har du ätit frukost, frågade hon sedan. Jag skakade på huvudet till svar, Helena vinkade åt mig att komma in och jag följde henne upp för trappan. Framför mitt ansikte gungade stjärten jag smekt ett par dagar tidigare, åsynen gjorde mig än mer upphetsad och det började strama i kalsongerna.   

En stund därpå satt vi vid köksbordet, åt frukost och småpratade. Vid den här tiden var jag ännu en smula tafatt i kvinnors sällskap, så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag hoppades att Helena skulle ta någon form av initiativ. I stället frågade hon ut mig om min ålder och om jag tränade mycket. En komplimang om min kropp fick mig att hoppas att något skulle hända. Så reste hon sig och bar bort sin disk till köksbänken. Jag satt kvar och grubblade på vad jag skulle ta mig för. När Helena återvände till bordet behövde jag inte fundera mer.    I stället för att slå sig ned på sin stol satte hon sig i mitt knä. När hon grenslade mig gled nattlinnet upp, men inte tillräckligt för att blotta det jag ville få en skymt av. Jag lade mina händer på hennes lår, men innan jag hunnit börja smeka henne tog hon tag i dem. I en rörelse placerade hon båda mina händer på sina bröst. Hela tiden såg hon mig djupt i ögonen med sin sugande sensuella blick. Jag andades allt häftigare och kände mig torr i munnen.  

 Helenas bröst var stora och mjuka, jag masserade dem ivrigt men försiktigt. Genom nattlinnets tyg kunde jag känna de hårda bröstvårtorna. Under tiden flyttade hon sig längre upp på mina lår och strax kände jag mitt stånd vidröra hennes kropp. Medan jag nyfiket kände hennes bröst smekte hon mina händer och armar. Jag ville kyssa henne men kom inte åt så jag nöjde mig med att njuta av hennes behag i mina händer. Vi satt så länge utan att säga något, innan Helena bröt tystnaden. – Är du oskuld? Det var jag inte, jag hade vid den här tiden legat med fyra kvinnor. Mitt förhållande med kvinnan på andra sidan staden hade pågått ett tag, så jag betraktade mig som tämligen sexuellt erfaren. Men eftersom jag tyckte mig ana ett spår av förväntan i Helenas röst när hon ställde frågan, beslöt jag att ljuga.  En antydan till ett leende skymtade i Helenas annars uttryckslösa ansikte vid mitt jakande svar. Hon böjde sig fram och kysste mig moderligt på pannan. Så flyttade hon sig åter litegrann, så att våra underliv inte längre vidrörde varandra. Förmodligen ville hon undvika att jag skulle komma för tidigt. Jag passade på tillfället att flytta mina händer till hennes lår. Helena såg bara på när jag trevande lät fingrarna leta sig upp under nattlinnet. Med blicken fäst vid hennes sköte lät jag det tunna tyget följa mina händer. Det visade sig att hon inte hade några trosor.   

Innan jag hunnit se särskilt mycket av det lockande könet reste hon sig upp. Hon tog mina händer och drog upp även mig. Äntligen kysste hon mig. Tätt omfamnade stod vi en lång stund och sög och slickade varandras läppar och tungor. Hela tiden lät jag mina händer undersöka Helenas kropp, själv höll hon mig i ett hårt grepp. Efter en stund började hon knuffa mig bakåt och jag lät mig villigt styras. Hon förde mig över tröskeln in i Karins sovrum och stannade först när jag stötte mot sängen. Där släppte hon sitt grepp om mig och började smeka av mig tröjan. Ivrigt hjälpte jag till och så snart den var avtagen kände jag Helenas fingrar vid byxlinningen. Med flinka fingrar knäppte hon upp mina byxor och drog ned gylfen och lika flyhänt drog hon ned både byxor och kalsonger.    Jag stod helt naken framför Helena och hon lät blicken glida över min kropp. Hon tog ett steg mot mig och kysste mig hastigt innan hon pressade ned mig på sängen. Så lät hon morgonrocken falla till golvet och med blicken fäst på min erigerade penis drog hon nattlinnet över huvudet. Utan att röra mig där jag satt stirrade jag hänförd på den nakna kvinnokroppen framför mig.   

Helena ställde sig framför mig så jag nådde att åter röra vid henne. Stilla smekte jag de delar av hennes kropp som eggade mig mest; brösten, stjärten och förstås det bulliga venusberget. Samtidigt kunde jag känna hennes händer rufsa om mitt hår och stryka mig varligt över ansiktet. Med blicken fäst vid Helenas förde jag in ett finger i hennes slidöppning. Hon signalerade sitt gillande genom att ställa sig än mer bredbent. Ytterligare två fingrar fick plats i henne, jag började massera det jag trodde var klitoris. Helena vaggade med underlivet när jag smekte henne. Med en gest visade hon att jag skulle lägga mig och jag kröp upp i sängen.   

Liggande på rygg med ståndet pekande rakt upp inväntade jag Helenas nästa drag. Hon ställde sig på knä grensle över mig och lade händerna på min bröstkorg. Jag tog ett grepp om hennes breda höfter och försökte dra ned henne över mig. Hon lät sig inte rubbas. Antingen var hon inte redo, eller så ville hon bestämma när allt skulle ske. I stället fortsatte hon att smeka mitt bröst och magen samtidigt som jag höll hennes länder i ett krampaktigt grepp. Hela tiden såg hon mig i ögonen, som för att se hur jag reagerade på hennes beröring.   

Till sist makade hon sig till rätta i position över min längtande styva lem. Hon tog tag i den, det var första gången hon rörde min penis, och riktade den mot sitt sköte. Så äntligen sjönk hon ned över mig, sakta och varsamt. Jag slöt ögonen och tog ett djupt andetag när lemmen bit för bit slukades av Helenas våtvarma kön. Blundande hörde jag hur hon gav från sig ett stönande läte när hela lemmen var på plats. Långsamt började hon rida mig och jag föll in i hennes tempo.   

Helena red mig mjukt och stilla. Ingen av oss sa något, det enda som hördes var våra lätta stönanden, sängens knarrande och det svagt plaskande ljudet från Helenas slida. Jag var fast besluten att hålla ut så länge som möjligt. Den träning jag fått tillsammans med tidigare älskarinnor hade gett resultat. Framför mig gungade Helenas stora bröst utmanande, jag smekte och knådade dem medan hon rörde sig taktfast upp ned över mig. Bröstvårtorna var de största jag både sett och känt.   

Trots min tillkämpade uthållighet kände jag efter en stund hur kulmen började närma sig. Jag talade om för Helena att jag snart skulle komma och hon nickade. Svetten hade börjat bryta fram på hennes hud och hon andades allt häftigare. När jag kände att utlösningen bara var sekunder bort, grep jag instinktivt hårdare om min väninnas fylliga bröst och musklerna i min kropp spändes. När Helena kände detta och förstod vad som var att vänta ökade hon takten och red mig allt häftigare samtidigt som hon tog ett hårt tag om mina axlar.   

När orgasmen slutligen exploderade i mig spändes varje muskel till max och jag sköt rygg. Ofrivilligt stönade jag högt och länge när utlösningen tog kommandot över min kropp. Jag släppte Helenas bröst och tog ett kraftigt grepp om hennes midja, med all kraft pressade jag ned henne över mig. Snart kände jag de sista dropparna säd pulsera ut ur min lem och en förlamande känsla spred sig. Darrande i hela kroppen sjönk jag tillbaka i sängen och flämtade.   

Helena satt kvar över mig en bra stund sedan jag tömt mig i henne. Hon rörde sig stilla och smekte mig mjukt. Först när erektionen avtagit fullständigt och inget fanns kvar att fylla hennes slida lade hon sig ned bredvid mig. Med en flik av täcket torkade Helena av min skrumpnade penis och sitt sköte. Först då insåg jag att det var Karins säng vi besudlat och lämnat omisskännliga spår i. Det kändes av någon anledning lite upphetsande. Tryckta mot varandra låg vi utan att säga något. Helena kupade sin hand över mitt kön och vi somnade.   

Jag vaknade av att Helena ruskade mig. – Karin kommer snart hem, det är bäst du går. Yrvaken tittade jag på klockradion och konstaterade att den snart var tolv. Detta innebar mycket riktigt att Karin när som helst kunde komma hem på lunch, som hon gjorde när Helena var på besök. Jag reste mig och såg på Helena som stod med armarna i kors, endast iklädd sin tunna morgonrock och tittade på mig. Anblicken av kvinnan som bestigit mig gjorde mig tänd igen. Fortfarande naken kände jag hur erektionen återvände, men jag gjorde inget för att hindra det. I stället såg jag hur Helena med huvudet på sned fascinerad stirrade på min penis när den sakta reste sig. Det dröjde inte länge innan jag åter hade fullt stånd.   

Helena kastade en blick på klockradion. Så tog hon av sig morgonrocken och kom emot mig. – Vi hinner kanske med en snabbis, sade hon och lade sig på sängen.  

Ordet ”kanske” lät upphetsande. Det innebar att Karin kanske skulle kunna ertappa mig och väninnan mitt i akten. Tanken gjorde mig tänd på ett konstigt sätt. Helena hade lagt sig på rygg med knäna uppdragna och särade ben. Soljuset föll på hennes inbjudande vulva. Utan att tveka lade jag mig mellan hennes lår och lät ollonet leta sig in i öppningen igen. Den här gången försökte jag inte hålla ut. Intensivt stötte jag mitt underliv mot Helenas och med slutna ögon tänkte jag på att Karin när som helst kunde stå i dörröppningen och se oss utföra vår könsakt. Mer hann jag inte fantisera innan dagens andra orgasm infann sig. Den var inte lika intensiv som den förra men lika välkommen. När det gått för mig knuffade Helena undan mig. Vi reste oss och jag började klä på mig. När jag knäppte byxorna fick jag syn på fläcken vi lämnat efter oss på Karins täcke.   

Jag skulle just öppna min dörr när Karin kom in cyklande å gården. Hon hälsade glatt.   Epilog Någon vecka efter mitt erotiska äventyr med Helena åt jag middag hos Karin. Både hon och värdfamiljen brukade bjuda på mat ibland, antagligen för att förvissa sig om att jag fick ordentligt att äta. Karins son hade ätit klart och skyndat sig ut när Karin lade ned besticken och såg på mig. Hon började tala om Helenas besök tidigare. – Lade hon an på dig? Jag tittade frågande på Karin som fortsatte: – Jag menar, stötte hon på dig? Jag svalde och svarade något undanglidande som lika väl kunde tolkas som att jag inte förstått frågan. Genom den halvöppna dörren till sovrumet kunde jag skymta Karins säng, som jag och Helena levt ut våra lustar i. Karin hade uppenbarligen tolkat mitt svar som om inget hänt. – Helena kan nämligen vara lite svår på unga pojkar, förklarade hon och fortsatte: – Hon frågade mycket om dig och jag fick henne att lova att hålla fingrarna i styr. Lite osäkert skrattade jag och svarade: – Det var väl onödigt. Karin rynkade ögonbrynen och såg förebrående på mig. – Det är inget att skämta om, hon är faktiskt mer än trettio år äldre!

Med spelad skamsenhet slog jag ned blicken och mumlade något. Det föll sig så att jag kom att titta på Karins lockande byst och jag kände hur det började pirra i snoppen.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

go4it666

Härlig berättelse.

17/9, 2021 kl. 15:29

#2

Huldran

En härlig och lättsam historia om en ung mans äventyr tillsamman med en betydligt äldre kvinna. Sexigt, trevligt och underhållande. Den tackar jag för!

//Huldran.

14/9, 2021 kl. 16:09

#1

Baluns

Sexig läsning som vanligt när du skriver Janne. Tackar för det ;-)

14/5, 2013 kl. 00:31