Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/5, 2013 kl. 08:08, av Blusarn

Dominanslekar

Mannen blir dominerad av sin Kvinna och en hemlig gäst.

Min sambo och jag tycker om att leka dominanslekar, där hon är min Madame. Jag hade länge funderat på att få vara undergiven och efter att ha skilt mig från min dåvarande fru, så träffade jag Lisette. Hon visade mig vägen jag länge sökt efter. Vi hade pratat lite grand om olika rollekar och hon berättade att hon älskade att vara riktigt dominant, att få dominera sin slav precis som hon själv behagade. Jag blev naturligtvis nyfiken och sa att jag gärna ville prova att vara hennes slav. Hon gav mig en lysten blick sa att det skulle jag nog få vara så småningom. Nu har hon lärt upp mig så att jag är en riktigt duktig slav.

Nåja, om det kan jag berätta en annan gång. Nu ska jag berätta vad som hände senast. Lisette ringer upp mig på jobbet och säger att jag ska skynda mig hem. På vägen ska jag köpa vissa saker, bomullsrep, glidmedel och en ny buttplugg. Jag förstår direkt vad som väntar mig och jag mysryser vid tanken.

När jag kommer hem möts jag av en lapp på hallspegeln. Där står att jag ska lägga sakerna jag köpt på köksbordet, sedan ska jag gå in och duscha och raka mig, därefter ska jag gå upp till sovrummet och ta på mig de saker som ligger framlagda. Jag tar av mig kläderna, kliver in i duschen, tvättar mig noga överallt och speciellt kuken och rövspringan. Sedan tar jag fram rakhyveln och rakar mig runt kuken och rövhålet. Jag är alltid rakad för min Madame vill ha det så, men nu är det ett par dagar sedan jag rakade mig senast och det har växt ut litet. När jag står där och rakar mig så växer kuken av förväntan. Jag vågar inte runka för jag vet att Madame inte tycker om det. Efter rakningen så masserar jag in en väldoftande olja, jag låter fingrarna smeka litet extra kring anus, ett finger glider in litet. Snart ska det fyllas av min Madames seldildo. Madame ska knulla sin slav i röven och jag njuter vid tanken på detta.

Nyduschad, nyrakad och väldoftande går jag upp till sängkammaren. Huset är tomt!? På sängen ligger en ny lapp ovanpå en klänning, svarta stay-ups och en svart trosa. På lappen läser jag: ”Ditt fnask! Du har varit ute och träffat andra, det vet jag. Klä nu på dig dessa kläder och sminka dig som den hora du är. När jag kommer hem vill jag att ligger i sängen och väntar på din Madame. Om du är riktigt ångerfull och snäll kanske Madame kommer att knulla sitt luder i röven, som jag vet att du tycker om.”

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara otrogen. Detta var bara en av de lekar/fantasier vi brukade leka, att jag låtit mig utnyttjas av någon annan, och då skulle få ett ”straff” för det. Njutningsfullt tog jag in varje ord min Madame skrivit på lappen, det kändes så skönt att bli kallad för hora, fnask, luder och liknande, att bli förnedrad, utlämnad åt min Madames nycker.

Trosor, strumpor och klänning åkte på. Det kändes härligt att trä de silkiga strumporna på benen och kuken började åter växa. Trosorna blev litet trånga. Dags för sminket. En kraftig make var vad Madame väntade sig, så jag tog rikligt med rouge, blå ögonskugga, lösfransar och riktigt röda läppar. Jag tittar på min bild i spegeln. Uppriktigt sagt så ser jag för djävlig ut, men så här vill min Härskarinna ha det, och så ska hon få det. Jag känner mig fruktansvärt förnedrad i kvinnokläderna och sminket och det gör mig sprängkåt. Kuken står stenhård i de trånga trosorna och jag har svårt att hålla händerna borta från att runka av mig. Jag lägger mig på sängen och inväntar min Madame.

Jag behöver inte vänta länge. Snart hör jag hur det går i trappan. In kliver Lisette, vacker och sexig. Hon är klädd i en mycket stram dress med en kjol som slutar strax ovanför knäna. Under kavajen har hon en vit glansig blus. Hon ser ut som en ”affärskvinna” som vet vad hon vill.
- Jaså, ditt luder, du ligger och väntar på din Härskarinna? nästan ryter hon till mig.
- Har du varit lydig och gjort dig i ordning? frågar hon sedan.
- Ja Madame, svarar jag, jag är färdig för Er bestraffning.
- Ha, skrattar hon till, du skulle allt må då. Tro inte att det går så lätt. Jag har en extra överraskning till dig i dag. Jag ska bara göra dig i ordning för den.

Hon stiger fram till sängen och tar tag i mina viljelösa armar och binder fast dem i sängstolparna. Därefter tar hon tag i mina ben och binder upp även dem i samma stolpar. Jag ligger nu alldeles hjälplös, fastbunden och med röven putande. En ögonbindel trollar hon fram och binder den för mina ögon. Nu ser jag ingenting heller. Så känner jag hennes smekande hand över skinkorna. Hon smeker utanpå trosan och ibland sticker hon in handen under den och smeker mig i rövspringan. Underbart! Jag är så kåt att jag nästan sprängs.
- Så, min hora är kåt?
- Ja Madame, er egen lilla hora är såååå kåt.
- Vi ska se vad vi ska göra åt det.

Hon tar trosan åt sidan och jag känner något kallt som rinner ner längs rövspringan. Det är glidsalvan. Hon smeker in salvan runt anushålet. Runt, runt smeker min Härskarinna sin horas röv. Så glider ett finger in och jag kan inte låta bli att dra efter andan, så skönt är det.
- Jaså minsann, tror jag inte att ludret ligger och njuter.
- Ja Madame, jag njuter. Ni är så snäll och gör det så skönt för mig. Vågar jag fråga om Ni vill knulla mig?

Smack! Hennes hand landade på skinkan och ett svidande sprider sig genom kroppen. Det svider, men det är samtidigt en härlig känsla.
- Hur vågar du fråga någonting sådant? nästan skriker hon fram. Jag gör som jag vill och om jag vill att min slampa ska få smaka på Madames kuk så gör bestämmer jag när och hur.

Med det så återgick hon till att smeka runt mitt anus, men nu kände jag att det var buttpluggen som gled upp och ner genom min rövspringa. Rätt var det var så tryckte hon in den i röven på mig.
- Ajjj, skrek jag till.
Med ens så daskade Madame till sin hora igen.
- Vad är du för ett fnask? Tål du inte att få din röv tänjd? Du måste tydligen övas upp. Ligg nu där och ha pluggen i baken till jag kommer tillbaka. Madame ska hämta sin lilla överraskning till sitt favorit luder.
Så gick hon och lämnade mig liggande i sängen med benen rakt upp i luften och baken putande med en plugg insatt. Pluggen hade tänjt ut mig rejält, men nu hade ringen slutet sig kring dess nederkant och en känsla av välbehag började infinna sig. Jag låg och njöt av att vara så lyckligt lottad. Att få ha en sådan underbar Härskarinna. Kuken stod som ett hammarskaft och det var svårt för den att få plats i trosorna, de är ju inte gjorda för en kuk.
Nu hörde jag att hon kom tillbaka.

- Nå, hur känns det nu då? frågade hon med en spydig röst, har du lärt dig att ta emot kuk i röven nu?
- Ja Madame, nu kan jag ta emot kuk i röven som ett riktigt bra fnask.
- Så bra, för om du är snäll så ska du få känna på Madames egna kuk i röven din. Vill du det kanske?
- Tack Madame, Ni är så vänlig. Att Ni låter ert fnask bli knullad av Er.
- Du ska nog få så att det räcker.
Hon klev upp i sängen och började kyssa mig. Hon kysste mig med kraft och pressade in sin tung i min mun. Så klev hon upp och satte sig över mitt ansikte.
- Slicka din Madames fitta nu, hora, visa att du kan.
- Ja, låt mig få känna på Madames härliga fitta.

Jag knullade hennes fitta med tungan och lekte med min tunga upp och ned längs fittskåran. Landade på hennes klitta och stannade kvar där, för att snart köra in tungan i fittan igen. Hon gnydde härligt, hon var kåt hon med. Jag kände en sådan härlig känsla av att jag lyckades att göra min Härskarinna kåt. Hennes fittsafter var över hela mitt ansikte när hon gned sig mot mig. Jag fick knappt någon luft. Så slutade hon. Klev av mig och smällde till mig över skinkorna igen. Den här gången med en paddel.
- Jag tror att min lilla hora gillar att slicka Madames fitta, va?
- Ja Madame, det gör jag. Jag älskar Madames härliga fitta.
- Så ska det låta. Men jag tror inte att du är färdig för mig ännu.

Med det så smällde hon till med paddeln igen. Det sved nå't infernaliskt och jag kände hur skinkorna blev alldeles röda och varma. Madame fortsatte att smälla några gånger, så slutade hon tvärt
- Nu tror jag att du börjar bli mör. Det kanske är dags att ta fram överraskningen.
- V-vad är det, Madame? frågade jag med spelad rädsla.
- Det ska du snart bli varse.

Plötsligt blev jag alldeles kall. Jag hörde att det var någon mer i rummet.
- Kom fram och känn på slampan, sa hon till den okände. Känn på baken, varm och mjuk. Färdig för Madames egna kuk.
Jag kände en sträv hand som smekte över mina skinkor. Var det en man?!?!? Jag blev ännu mer förbryllad. Vi hade talat för länge sedan om att ta med en tredje part i våra lekar och jag hade nämnt att jag hade vissa bisexuella fantasier. Men att förverkliga dem? Men nu fanns ingen återvändo. Jag låg fastbunden och kunde ingenting göra Bara låta mig lekas med som min Madame behagade. Handen blev mer krävande och för först gången kände jag en mans hand runt min kuk. Känslan var inte helt oäven. Jag gillade det. Jag gillade tanken på att ligga där och en man som sakta runkade min kuk samtidigt som min Madame såg på.
- Mmmm ja, runka horans kuk. Jag hörde på hennes röst att hon var kåt som aldrig förr.
- Runka kuken, runka kuken, vilken liten hora du är! Ligger där och får din kuk runkad av en totalt främmande man.
- Ja Madame, jag är inte värd detta men jag hoppas att Madame tycker om vad hon ser.

Jag njöt av handen som runkade mig. Fortfarande satt buttpluggen kvar i röven men nu ryckte Madame ut den.
- Se där ja, det var inget dåligt hål det, sa hon och jag hörde hur kåt hon var. Hon kröp upp och lade sig tillrätta mellan mina ben.
- Vill du ha Madames kuk?
- Ja Madame, jag vill gärna ha Madames kuk.
- Nå, då ska du be vackert om det.
- Snälla Madame, knulla ert luder i hor röven. Knulla er hora. Nu var jag sprängfärdig, jag skulle komma vilken sekund som helst. Jag kunde inte ligga still utan vred mig i mina bojor, men jag satt fast. Så kände jag hur seldildon närmade sig rövhålet. Först retsamt runt anus, runt, runt. Sedan tryckte hon sakta in dubbeldildon i mig. Jag trodde jag skulle dö, så härligt var det.
- Låt horan få smaka lite riktig kuk också, sa hon till mannen. Han kom närmare och tryckte in sin kuk i munnen på mig. Jag kunde inte annat än att ta emot den. Jag höll på att kvävas, fick ingen luft. Fylld i båda mina öppningar. Madames dubbeldildo i röven och en kuk(!) i munnen. Jag kände mig fruktansvärt kränkt, men samtidigt kåt. Detta var ändå en av mina fantasier. Jag började suga kuken så gott jag kunde. Den smakade gott, och jag kände en ny hissnande känsla. Jag njöt av att få känna kuken i munnen och av Madames knullande.
Plötsligt började mannen att stöna högre och det började rycka i hans kuk. ”Måtte han inte komma i munnen på mig”, tänkte jag, då kvävs jag. Men han drog ut den samtidigt som jag kände att han kom och sprutade ut sin sperma i ansiktet på mig.
- Ja spruta ludret full av kåtsås, det ska hon ha. Madame började också stöna högre, och samtidigt som hon knullade mig så runkade hon min kuk.
- Aahhh, vilket härligt fnask du är, du är hääääärlig att knu-u-lllaahh.
- Ohhhh, jag kooooommer!!! Häääärliga-a-aa fna-a-a-sk… Din Härskarinna kooommer, låt diiin kuuuk spru-u-uta uuut sin sääääd Ahhhhhh. Hääääärliiigt mmmm aaah
- Jaaaaa, nu kommmmer jag… Ahhhh Oooohhh Mmmmmm Jaaaaaaaaaa.

Äntligen kunde jag släppa ut det som så länge velat ut. Kuken sprutade som den aldrig gjort förr. Jag pumpade ut kaskad på kaskad och det ville inte sluta. Till sist så lugnade den ner sig och jag pustade ut.
- Tack min älskade Madame, detta var det skönaste jag varit med om. Men vem är den mystiske mannen?
- Det, min lilla älskling, är min hemlighet. Kanske att du får veta det nästa gång jag bjuder hem honom.

Denna hemliga gäst har varit och hälsat på några fler gånger, men jag vet fortfarande inte vem han är…
Kanske att jag återkommer någon annan gång och berättar vad vi gjorde då…

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

nij72

Så vill jag bli behandlad, som en värdelös knulldocka

12/12, 2023 kl. 22:29

#3

Krister

Mycket skön och upphetsande novell
Mera av detta tack!

5/6, 2018 kl. 04:47

#2

Blusarn

Tack för omdömet.

29/7, 2014 kl. 01:44

#1

Vouger

Bra berättelse

28/3, 2014 kl. 06:50