Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/7, 2013 kl. 20:57, av Mrs_Robinson

TEC: Ponyplay I

Del 3 av 6 i serien The Entertainment Chief

Marcus skickar Lena, eller Lola som hon också kallades, som en present till sin goda vän Mr Dixon som driver en stor ranch i Kalifornien. Hon ska bli drillad till en duktig ponygirl.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Karl-Herman

Hela ponyplay-grejen tilltalar mej faktiskt. Lite förvånad. Fantastiskt skrivet och det låter ganska initierat. Så, Mrs_Robinson, du fick mej att uppskatta det jag tidigare rynkade på näsan åt! Tack! / K-H

16/6, 2015 kl. 12:51

#4

Jojo

Vill ha mera!!!
Fortsätt snälla, du skriver så be!!!

1/10, 2014 kl. 23:03

#3

ulfdylan

När kommer fortsättningen?

19/6, 2014 kl. 11:33

#2

Mrs_Robinson

Ja "herr charmant", ska försöka hålla ribban så högt det går :)

Jag var lite tvehågsen för att släppa in denna berättelse på grönbetet så att säga, det är ju inte frågan om vaniljsex. Men så är det, fantasin kan inte fållas in.
Likaledes är jag mycket intresserad av själva "spelet" på mental nivå, det är fascinerande.

Få se vart det tar vägen, jag kan inte alltid välja, en del berättelser har sitt eget envisa liv.

7/7, 2013 kl. 14:59

#1

mrcharmy

Okej, detta är inte min typ av läsning. Men den är bra, och hoppas på intressant fortsättning. Uppskattar att det inte ligger mycket fokus på våldet. Utan det blir en liten del av hela berättelsen. Också är det intressant att läsa från båda sidor. Så håll ribban uppe.

7/7, 2013 kl. 11:30