Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/7, 2013 kl. 14:24, av zinkadus

Pryda Sofies förvandling del 2

Del 2 av 6 i serien Pryda Sofies förvandling

Sofie besöker sin syster och får en chockartad upplevelse

Veckan i Rom hade gått alldeles för fort. Dagarna hade Sofie och Tobbe ägnat åt att återvända till Sofies alla favoritplatser, och på nätterna hade de knullat.

Sofie tyckte att det var jobbigt att Tobbe inte hade klarat av att ge henne en orgasm, och en natt efter han somnat hade hon smugit in på toaletten och onanerat tills hon kom.

Nu förstod hon inte varför hon hade velat vänta, för det var ju så fruktansvärt skönt att knulla. Till slut hade hon också erkänt för sig själv att hon faktiskt blev kåtare när Tobbe pratade snuskigt medan de knullade, och när hon i slutet av veckan hade samlat mod nog att berätta det för honom så hade han skämts.

- Jag vet inte varför jag säger såna saker, du är ju min prinsessa. Det känns så fel efteråt.
- Det är okej, jag sa ju att jag gillar det.
- Men ändå. Jag skäms ändå efteråt. Du är så vacker och söt, min lilla prinsessa.

Med ens hade hennes knut i magen kommit tillbaka, men större den här gången. Måste han tycka att hon var så perfekt och oskyldig hela tiden? Hon var inte som sin syster, men på slutet hade hon ofta tänkt tillbaka på vad Peter hade sagt på midsommarafton. Kanske fanns det en vild sida inom henne som hon omedvetet hållit tillbaka under alla dessa år. Som han hade sagt, allting i utseendet var ju så likt, så varför inte resten också?

Hon som alltid hade varit den duktiga tjejen som alltid hade satt skolan på första plats på sin prioriteringslista. Nu hade hon börjat fantisera om sex allt oftare. Hon slog bort tankarna. Det var säkert bara för att hon och Tobbe till slut hade haft sex och för att det hade varit så skönt som fantasierna hade börjat dyka upp, det skulle säkert gå över snart när det blev lite mer rutin.

Väl hemma igen så bestämde sig hon och Amanda för att åka upp till Isa för att hälsa på. Sofie kände att hon ville vara ifrån Tobbe ett tag, fick hon bara lite distans till honom så skulle hon säkert börja sakna honom och klumpen i magen skulle försvinna. Då skulle allt vara som det varit förut, med skillnaden att de nu kunde njuta fullt ut av varandras kroppar också.

De hade precis satt sig på bussen till Örnsköldsvik där de skulle byta till tåg. Direkt började Amanda ansätta Sofie med frågor. Först hade hon bara frågat allmänt om hur det varit i Rom, men Sofie visste att hennes bästa vän aldrig skulle kunna hålla sig från att fråga om hennes sexdebut. Mycket riktigt dröjde det inte länge innan samtalet gled åt det hållet.

- Så, hur var det att bli av med oskulden?
- Äh, ge dig, du vet väl själv hur det är.
- Jag vet hur det var för mig och Jocke ja, men inte hur det var för dig.
- Det var väl som för alla andra, gjorde ont i början men det blev skönt efter en stund.

Sofie hoppades att det skulle räcka för att stilla Amandas nyfikenhet. Hon rodnade och tyckte fortfarande att det var pinsamt att prata om sex, även med sin bästa vän.

- Hade han stor? frågade Amanda
- Stor vad? Sofie förstod mycket väl vad hon menade, men hon ville inte prata om det så hon spelade dum.
- Stor kuk såklart. Amanda viskade och fnittrade samtidigt.
- Jag har bara sett hans så jag har ingenting att jämföra med. Men den var väl stor antar jag.
- Gick han ner på dig?
- Gick ner?
- Ja du vet, slickade han dig?
- Första kvällen gjorde han det, jag tror han ville att det skulle vara speciellt första gången.
- Inte nån fler gång?
- Näe, jag tror inte han tyckte så mycket om det.
- Du då? Sög du av honom?

Sofie rodnade och låtsades att hon inte hörde. Istället vände hon sig och tittade ut genom fönstret. Hon visste mycket väl att Amanda inte tyckte det var någon höjdare att ge oralsex, så det var nog därför hon tyckte det var extra pinsamt att berätta det för henne. Hon hade sugit av Tobbe varje gång innan de hade knullat, och hon hade börjat gilla det mer och mer. Dels gjorde det henne glad att kunna se hur skönt hon gjorde det för sin pojkvän, men det var något mer också, något hon inte kunde sätta fingret på vad det var.

- Hallå? Amanda petade till henne på axeln. Sög du av honom?
- Bara första kvällen, ljög Sofie. Det var ganska äckligt som du sa så jag gjorde det inte nån fler gång.

Resten av resan pratade de mest om sina framtidsplaner. Amanda och Jocke hade planer på att flytta till Umeå där Jockes farbror hade lovat att han skulle kunna fixa jobb åt Jocke medan Amanda funderade på vad hon ville plugga. För Sofie var allting redan klart. Hon skulle plugga stenhårt det sista året i gymnasiet och sedan flytta till Uppsala och plugga juridik.

Väl framme i Umeå kom Isas sambo Jimmy och hämtade upp tjejerna på tågstationen.

- Hej tjejer, kul att se er igen!
- Hej Jimmy. Amanda log så där dumt som hon ofta gjorde i närheten av Jimmy. Hon hade flera gånger sagt till Sofie att hon tyckte att Jimmy var så snygg. Han var lång och vältränad med snaggat hår. Att han hade ett gäng tatueringar hade bara gjort honom ännu snyggare hade Amanda sagt. Själv hade Sofie svårt att se honom på det sättet. Han var tillsammans med hennes älskade syster och hon såg honom mer som en storebror.

Isa låg och sov när de kom till lägenheten då hon skulle jobba natt på äldreboendet, och Jimmy skulle iväg och hjälpa sina föräldrar med någonting i deras sommarstuga. Amanda bestämde sig för att följa Isas exempel och la sig för att sova en liten stund. Sofie var alldeles för pigg för att sova så hon tänkte att hon skulle fördriva tiden med att kolla på en film. Hon satte sig i soffan i vardagsrummet med Isas laptop i knät.

Förstrött började hon söka igenom datorn på jakt efter någon film att titta på. Till slut hittade hon en mapp som var döpt till ”Isas filmer”. Videofilerna hade inga namn, bara nummer från 1 till 17. Sofie undrade irriterat varför hennes syster hade döpt filerna till nummer istället för filmens titel, hur skulle man nu kunna veta vad det var för filmer? Nåja, hon fick väl prova sig fram. Hon kände sig sugen på en komedi så hon inte behövde tänka så mycket. Sofie tänkte att det var väl lika bra att börja med att se vad nummer 1 var för film. Hon tryckte igång den.

Första scenen var på en strand där solen höll på att gå ner. Kanske en romantisk komedi tänkte Sofie, det blir bra. Hon lutade sig bakåt och ställde datorn på bordet. Bilden panorerade över stranden och upp mot en stuga. Det verkade som det filmades med en handkamera. Kameramannen började vandra upp mot stugan. Sofie tyckte att det var en märklig inledning på en film men hon satt så bekvämt så hon bestämde sig för att titta vidare.

Kameramannen hade nu nått fram till stugan. En hand sträckte sig fram och öppnade dörren. Sofie blev iskall när hon såg vad som fanns på andra sidan dörren. På golvet stod hennes syster på knä, naken med händerna bakom ryggen och vad som såg ut som ett par trosor instoppade i munnen.

Hon flög upp och slog igen laptopen lite för hårt. Hon kände hur kinderna blossade medan hon hörde hur Isa var på väg ut ur sovrummet. Blixtsnabbt satte Sofie sig och började pilla med mobilen. Isa kom sömndrucken in i vardagsrummet.

- Hej Sofie, Gud va kul att se dig igen! Hon kom fram och gav Sofie en kram.
- Var är Amanda? Skulle inte hon också komma?
- Hon ligger och sover, skulle ta en liten tupplur sa hon.
- Jaha. Är du hungrig? Det finns lasagne kvar från middagen igår, du kan värma i micron om du vill.
- Näe, det är bra, men tack ändå. Vi köpte en macka på Subway medan vi väntade på Jimmy.
- Okej. Jag är ledsen men jag har försovit mig lite, jag måste hoppa in i duschen och sedan åka direkt på jobbet. Vi får prata mer imorgon, men jag är jätteglad att du är här. Imorgon vill jag höra allt om hur det var i Rom!
- Jag lovar.

Isa gick in i badrummet och Sofie hörde hur hon satte på vattnet i duschen. Isa hade alltid duschat länge, hon kunde utan problem duscha i 45 minuter.

Sofie kände sig nästan yr. Var det verkligen Isa hon hade sett i filmen? Och om det inte var det, varför skulle hon ha en sån film på sin dator? Hade Peter faktiskt talat sanning? Sofie visste inte vad hon skulle tro. Hon gick in i sovrummet där Amanda låg för att se om väninnan hade vaknat, men hon sov fortfarande tungt.

Hon tog upp mobilen och började skriva ett sms till Tobbe för att få något annat att tänka på. Hon skrev att hon saknade honom och längtade tills de skulle ses igen. Fast gjorde hon verkligen det? Hon bestämde sig för att inte skicka det utan raderade istället texten och stoppade ner mobilen i fickan på mjukisbyxorna igen. Isa duschade fortfarande och skulle göra det åtminstone i 20 minuter till. Till slut tog nyfikenheten överhanden. Hon hade intalat sig att det inte var systern i filmen, det hade säkert bara varit början på någon b-skräckfilm hon sett.

Hon satte sig i soffan igen och tog laptopen i knät. Den här gången pluggade hon in sina hörlurar i datorn innan hon fällde upp skärmen igen. Så tog hon mod till sig och öppnade videofilen igen. Filmen startade där den hade slutat och när kameran kom närmare var det ingen tvekan längre, det var Isa som satt på golvet. Kameramannen vände på kameran och filmade sig själv. Hon kände inte igen mannen som höll i kameran. Mannen log ett elakt leende i kameran och började så filma Isa igen. Han gick fram till henne och filmade hennes ansikte i närbild. Så riggade han upp kameran på ett stativ som stod i hörnet av rummet där kameran fick med hela rummet i bilden. Han gick fram till Isa.

- Stoppordet är röd, nicka om du förstått. Isa nickade.
- Så din lilla slyna. Vi vet båda två varför du är här. Jimmy är bortrest, men eftersom du är en sån kåt liten fitta har han bett mig ta hand om dig medan han är borta så att du inte hittar på någonting dumt.

Sofie satt som fastnaglad. Hon ville stänga av filmen och önskade att hon aldrig hade sett den, men nu kunde hon inte förmå sig att röra sig ur fläcken.

- Jimmy har bett mig dokumentera ditt beteende den här helgen så han själv kan se att du har skött dig. Om han inte är nöjd med hur du har uppfört dig kommer han att skicka filmen till Thomas och Cathrine. Är det förstått? Isa nickade.

Det var ett dåligt hot, tänkte Sofie. Kände hon sin syster rätt skulle hon ha kunnat skicka filmen själv bara för att jävlas med föräldrarna.

Mannen började klä av sig.

- Under tiden du är här är du min att utnyttja som jag vill, inom rimliga gränser såklart. Du kan själv avbryta allt när du vill, men räkna med att det kommer få konsekvenser när Jimmy får reda på det. Isa nickade.

- Till att börja med ser du alldeles för proper ut. Det passar sig inte för en sån slampa som du. Ditt första uppdrag är att gå in i badrummet och sminka dig som en riktig hora. Se så, sätt igång.

Mannen tog ut trosorna ur Isas mun och satte sig på en stol, tryckte trosorna mot sitt ansikte och drog ett djupt andetag. Isa försvann in på toaletten och kom tillbaka några minuter senare. Hon hade gjort ett hafsigt jobb med sminket, tänkte Sofie. Ögonen var hårt målade med mascara och hon hade målat läpparna illröda. Hon återgick till sin ursprungliga plats och ställde sig på knä i mitten av rummet igen.

- Är du nöjd? Isa tittade upp på mannen som ställt sig framför henne igen. Han gav henne en lätt örfil.
- Är du nöjd herre, heter det slyna. Det är precis sånt där uppförande som kan få Jimmy att bli missnöjd.
- Förlåt herre. Isa slog skamset ner blicken i golvet.
- Så, det var väl inte så svårt? Jimmy har sagt att du brukar skryta om vilken kuksugardrottning du är. Du anar inte hur mycket jag har längtat efter att få se om det verkligen stämmer. Stämmer det att du är en kuksugardrottning?
- Ja herre.
- Säg det!
- Jag är en kuksugardrottning herre.
- Så trevligt! Då är det väl inte mer än rätt att du får bevisa det också. Sätt igång!

Isa tog hans slaka kuk i handen och började runka den samtidigt som hon slickade på ollonet. Som från ingenstans fick hon en örfil.

- Sa jag att du skulle runka? Du ska suga kuken hora, ingenting annat.

Isa släppte kuken och förde händerna bakom ryggen igen. Hon tog ollonet i munnen och började suga. Snart var mannen stenhård.

- En riktig kuksugardrottning nöjer sig inte med ollonet, hon tar hela kuken i munnen, eller hur?

Isa förstod vad han ville och började pressa in kuken i munnen. När hon tvingat in hela kuken i munnen tog mannen ett fast grepp om hennes hår och höll kvar henne. Isa började hosta och det lät som hon klöktes. Mannen skrattade åt henne och istället för att släppa taget om håret så täppte han till hennes näsa med sin fria hand. Sofie kunde se paniken i sin systers ögon när hon inte fick luft. Utan förvarning släppte han taget om näsan och drog ut kuken ur munnen. Han vred om i håret så att Isa tittade rakt upp på honom. Tårar hade börjat rinna nerför kinderna och mascaran börjat smetas ut, men systern log när deras blickar möttes.

- Tack herre, kan jag få mer?

Mannen skrattade till och spottade henne i ansiktet.

- Jag har alltid trott att Jimmy har överdrivit när han har pratat om dig din lilla knulldocka, men det verkar fan som att varenda ord stämmer.
- Ja, jag är en knulldocka herre, snälla knulla mitt ansikte.
- Som du vill.

Han tryckte upp käken på henne och drev hårt sin kuk in i hennes mun. Han höll hennes huvud i ett stenhårt grepp och började knulla henne i munnen som om det inte fanns någon morgondag. Sofie kunde inte tro på det hon såg. Hon satt nästan och höll andan. Efter ett par minuters stenhårt munknullande drog mannen ut kuken ur munnen och spottade henne i ansiktet igen. Mascaran hade nu runnit över kinderna och systern såg helt förstörd ut, men hon såg samtidigt lycklig ut.

- Jag tror att du vet vad som ska hända nu. Jag vill att du håller munnen stängd och ögonen öppna, annars måste jag straffa dig.
- Ja herre. Ge mig din varma sperma, snälla!

Mannen runkade sin kuk framför Isas ansikte. Sofie hade inte tänkt på det förut, men den såg ut att vara betydligt större än Tobbes kuk. Efter en liten stund skrek mannen rakt ut medan han pumpade sperma över Isa. Stråle efter stråle landade på hennes ansikte. Leende satt Isa och tog emot allt han hade att ge henne. Mascaran blandades med tårar, saliv och sperma. Mannen tittade nästan beundrande på sitt verk.

- Tack herre. Isa började föra händerna mot sitt ansikte, men innan hon hunnit så långt greppade han tag om hennes handleder.

- Låt det vara. Du har aldrig varit snyggare än du är nu. Han spottade en sista gång i hennes ansikte och hämtade kameran.

- Säg hej till mamma och pappa ditt luder.
- Hej pappa och mamma! Såg ni hur duktig jag var? Visst är ni stolta över er duktiga spermahink till dotter? Hon fnissade och gav kameran en slängkyss samtidigt som hon blinkade med ena ögat där spermasträngen låg över ögonlocket.

- Det här kommer bli en fantastisk helg min hora. Mannen stoppade in trosorna i hennes mun och stängde av kameran.

Sofie var mållös. Hon hade aldrig kunnat tro det här om sin syster. Vild, javisst, men det här? Hennes syster måste ju vara sjuk i huvudet. Hon hade ju till och med sett ut att njuta av den vidriga behandlingen. Hon hörde att systern hade duschat klart och var på väg ut ur badrummet. Hon skulle aldrig någonsin kunna se på Isa på samma sätt igen. Det kändes helt plötsligt som om hon inte alls kände henne. Isa kom ut ur badrummet.

- Jag sticker till jobbet nu. Men vad är det? Du är alldeles röd i ansiktet och andfådd?
- Jag gjorde några sit-ups bara, ljög Sofie.
- Blir du så andfådd av några sit-ups? Du brukar väl springa varje morgon? Isa skrattade.
- Jaja, jag ska inte störa dig i träningen. Ha det så kul ikväll, Jimmy är tillbaka om ett par timmar, vi ses imorgon.
- Okej, hej då.
- Hej då!

Sofie kände sig äcklad. Vilken slampa till syster hon hade. Hur fan kunde hon gilla att bli behandlad så där? Så skulle Tobbe aldrig göra mot Sofie. Men varför var hon så besviken över det? Och varför kände hon sig kåtare än hon någonsin gjort förut?

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.