Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/8, 2013 kl. 12:26, av zinkadus

Pryda Sofies förvandling del 3

Del 3 av 6 i serien Pryda Sofies förvandling

Sofie upptäcker att det finns fler som har hemligheter

Besöket hos systern hade inte alls blivit som hon tänkt. Hon skämdes över vad hon hade sett och kunde knappt se sin syster i ögonen på hela veckan. När Isa till slut märkte att något var fel hade hon frågat vad det var. Sofie hade ljugit om att hon mådde lite dåligt och mest spenderat sista dagarna i sängen. Hon kunde inte släppa bilden i huvudet av sin syster ståendes på knä med ansiktet knappt igenkännligt med all sperma och saliv. Hon hade många gånger varit nära att smyga upp på natten för att titta på någon av dem andra filmerna i mappen, men varför visste hon inte. Till slut hade hon bestämt sig för att låta bli, Amanda var lättväckt och hon ville inte riskera att bli påkommen.

I början hade det stört henne mest att Isa verkade gilla att bli så förnedrad, men nu när hon var hemma hos pappa och mamma igen så var det något annat som störde henne mer. Varför blev hon våt varje gång hon såg filmen spelas upp i huvudet? Det var den tredje kvällen sen hon kommit hem och Tobbe skulle sova över hos henne. På kvällen hade de legat med varandra, men nu tyckte hon att det var något som saknades. Och han kom som vanligt för fort, alldeles som det började bli som skönast för henne. När Tobbe hade somnat hade hon smugit iväg till badrummet och onanerat sig till orgasm. Men den här gången var det inte Tobbe hon tänkte på. Istället föreställde hon sig själv i Isas ställe i den där stugan. Föreställde sig hur det var hon som satt med sperma i ansiktet och ett leende på läpparna. När hon kom fick hon bita sig själv hårt i underläppen för att inte skrika rakt ut.

På väg tillbaka till sovrummet skämdes hon. Hur kunde hon ha fantiserat om att bli så förnedrad? Hon var ju Sofie, den skötsamma av systrarna, inte slarviga, vilda, och tydligen också slampiga Isa. Hon kröp ner i sängen igen och Tobbe vaknade till av hennes rörelser.

- Hej, vart har du varit?
- På toa.
- Nu när vi ändå är vakna båda två, vill du?
- Vill jag vad?
- Ligga?

Sofie var visserligen fortfarande lite kåt, men efter den intensiva upplevelsen hon nyss haft för sig själv på toaletten så var inte ett snabbt knull i missionären där han skulle komma innan det blev riktigt skönt för henne vad hon var sugen på.

- Jag orkar inte, förlåt, men jag är trött.
- Okej då, god natt älskling.
- God natt.

Sofie kände hur hon nästan blev arg på honom. Varför var han alltid så mesig? Hon önskade nästan att han bara hade tagit henne istället för att fråga. Tagit henne hårt, snabbt och länge. Utan att hon visste hur det gått till hade hennes hand letat sig ner till fittan igen. Hon vände sig mot Tobbe, men han hade somnat igen. Gud så tråkig han var egentligen. Hon kände hur hennes svullna blygdläppar pulserade när hon drog fingrarna genom skåran. Försiktigt tryckte hon in två fingrar i sitt varma, våta sköte. När hennes tumme började massera klitoris kände hon en ilning genom kroppen. Hon tryckte på tills hennes små fingrar nådde så långt in som möjligt innan hon sakta började röra dem ut och in, hela tiden med tummen cirklandes på klitoris. Det kändes så härligt förbjudet att smeka sig själv när Tobbe låg och sov aningslöst bara ett par decimeter bort. Hon drog upp täcket till ansiktet och bet i det för att inte stöna för högt. Det dröjde inte länge förrän hon kände hur fittan började krampa runt hennes fingrar och så kände hon den underbara vågen av omätbar njutning skölja genom hennes kropp. Hon lät fingrarna smyga sig ut ur fittan och torkade av sig på en handduk som låg nedanför sängen innan hon somnade med ett leende på läpparna.

Sofie vaknade tidigt nästa morgon och gav sig som vanligt iväg på sin joggingtur. Hon älskade frihetskänslan hon fick på sina löpturer. Hon var oftast ute redan vid 5-6-tiden på morgonen, och denna morgon var inget undantag. Hon kände sig nästan ensam på jorden, som om alla vyer hon såg och alla dofter hon kände var skapade och fanns till bara för henne. Tobbe hade frågat några gånger om hon ville ha sällskap på sina tidiga löpturer, men hon hade alltid sagt nej. Den här stunden var hennes egen. Hennes sätt att ventilera och rensa tankarna. Hon hörde knastret under fötterna när hon sprang på grusvägarna och bortsett från några fåglar som sjöng i träden var det det enda ljud som existerade i hela världen. Det kändes som hon flög fram och hon älskade hur hon kände sig både stark som en oxe och lätt som en fjäder samtidigt.

När hon kom hem igen hade Tobbe redan åkt hem till sig. Hon kom på att han skulle iväg på bortamatch med fotbollslaget och kände sig dum som hade glömt bort det. Innan hon hoppade in i duschen skickade hon ett sms till honom där hon bad om ursäkt för att hon glömt bort och inte väntat med sin joggingtur för att kunna säga hej då till honom. Hon duschade snabbt och satte sig sedan och åt frukost. Hon plockade upp mobilen igen och skickade ett sms till Amanda: ”Hej snyggo! Tobbe är borta på match och kommer inte hem förrän inatt och pappa och mamma ska bort på middag ikväll, vill du hitta på nåt?” Hon kände sig skyldig för att hon varit ett sådant tråkigt sällskap när de varit hos Isa och Jimmy och tänkte att det skulle vara kul att umgås bara hon och Amanda.

Det dröjde inte mer än en kvart innan mobilen pep till, det var från Amanda: ”Hej! Hade så himla gärna hittat på nånting men Jocke är borta nästa vecka när han fyller år så jag har lovat att vi skulle fira ikväll istället. Vill du göra nåt imorron? Puss!”

Jaha, tänkte Sofie. Det får väl bli en hemmakväll ensam då. Hon skickade ett svar till Amanda om att hon gärna skulle hitta på någonting under morgondagen istället. Hon ägnade dagen åt att städa sitt rum och läste en bok. När klockan blev 16 åkte hennes föräldrar iväg och Sofie beställde en pizza. Som vanligt var hon mätt efter halva pizzan, så hon ställde in den andra halvan i kylskåpet och drack ett glas iskallt vatten innan hon satte sig vid datorn. Hon kände sig inte särskilt sugen på någon av filmerna som hon hade på sin dator och på TV var det inget som fångade hennes intresse. Hon började slösurfa medan hon funderade på vilken typ av film hon egentligen var sugen på. Hon lät tankarna vandra och som vanligt den senaste tiden så vandrade de raka vägen till sex. Hon tänkte på Tobbes kuk och fantiserade om hur de låg med varandra, men snart nog hade hennes tankar vandrat vidare till den mystiske mannen i stugan.

Hon hade just fört handen innanför linningen på mjukbyxorna och började smeka sig själv lätt mellan benen när dörrklockan väckte henne till liv igen. Vad fan är det med mig nuförtiden egentligen, tänkte hon, jag gör ju nästan inget annat än att fantisera om sex. Hon tvättade händerna lite snabbt och stänkte vatten i ansiktet. Hon noterade att hon var lite röd om kinderna. Hon öppnade dörren och blev förvånad när hon såg Amanda stå utanför.

- Skulle inte du vara med Jocke ikväll? Hon lät surare än hon var.
- Äh, han är en idiot. Han ville hellre festa med sina idiotkompisar än att mysa med mig.

Ibland undrade Sofie varför Amanda fortfarande var ihop med Jocke. Han verkade inte överdrivet intresserad av att umgås med Amanda och festade mycket hellre. Amanda skulle heller inte ha några problem att hitta någon ny kille om hon skulle dumpa Jocke. Hon hade aldrig berättat det för Amanda men hon hade alltid varit lite avundsjuk på henne. Hon hade varit bland dem första tjejerna i deras umgängeskrets som fått bröst och nu hade de vuxit ut till ett par välformade c-kupor. Kunde hon så skulle hon också ha bytt hår med Amanda. Sofies hår var mörkt och självlockigt vilket Tobbe alltid hade tyckt var så sött, men Amandas var raka motsatsen. Blont, rakt och fylligt hår som hon alltid lät bölja fritt över axlarna. Hon var dessutom längre än Sofie, 170 cm, och hade så otroligt vackra blågrönmelerade ögon.

- Usch va trist. Vill du komma in?
- Ja gärna. Hur länge är dina föräldrar borta?
- Vet inte, det kan nog bli så att de sover över där om de har druckit alkohol till maten, hur så?
- Tänkte att vi skulle ha en riktig tjejkväll för oss själva, det var så längesen. Hon log illmarigt mot Sofie medan hon plockade upp en tetrabox rött vin ur en plastpåse som Sofie först nu lade märke till.
- Vet inte om det är nån bra idé, mina föräldrar kan ju komma hem snart.
- Äh, du är ingen liten flicka längre, du kan ju dricka vin på krogen helt lagligt.
- Ja okej då. Du kan gå in på mitt rum så hämtar jag glas.

Sofie hade aldrig druckit sig full förut. Förutom den första kvällen i Rom hade hon aldrig druckit mer än ett glas vin till maten. Nu var hon dock inne på sitt femte glas och hon började känna att det snurrade ganska rejält, men inte så att hon mådde illa, det kändes bara roligt och skönt. Amanda var mer van vid alkohol, men även hon började bli rätt så fnittrig. Det dröjde inte länge innan deras samtal hade glidit in på sex, som det alltid tycktes ha en tendens att göra när Sofie och Amanda umgicks på tu man hand. Den här gången kände dock Sofie hur hon inte rodnade och skämdes och det var så befriande att känna hur tungans band lossnade.

- Hur är Tobbe i sängen? I vanliga fall hade Sofie rodnat och gett väninnan något intetsägande svar, men inte nu.
- Han är tråkig. Vi kör alltid missionären och han kommer alltid när det börjar bli som skönast för mig. Och så ska han alltid behandla mig som om jag vore gjord av glas. Ibland önskar jag att han tog för sig mer och bara knullade mig.
- Hoppsan. Är han verkligen så kass?
- Ja, eller… Det är ju jätteskönt, men det hade gärna fått vara lite längre. Hon fnissade men visste inte riktigt varför.
- Jocke då? Är han bra?
- Han är väl okej, men jag börjar bli rätt trött på honom. Och så tjatar han hela tiden om att jag ska suga av honom fast han vet att jag inte gillar det. En gång frågade han om han fick spruta mig i ansiktet men det kan han ju glömma. Fatta så förnedrande.
- Jag gillar det. Sofie kunde inte riktigt förstå att hon erkände för Amanda.
- Gillar vad? Brukar Tobbe spruta dig i ansiktet? Amandas ögon var stora som tefat.
- Nej pucko. Jag gillar att suga av honom, men han skulle aldrig komma på tanken att spruta ”sin lilla prinsessa” i ansiktet. Hon lät lite mer besviken än vad hon tänkt sig.

- Vadå? Tycker inte du att det smakar konstigt?
- Alltså, jag har bara sugit av honom med kondom på. Men jag gillar det. Det känns härligt på nåt sätt att veta att jag liksom bestämmer över hans njutning.
- Är det några fler hemlisar du sitter och trycker på, Porr-Sofie? Amanda log retsamt mot Sofie.
- Äh, skärp dig. Så porrigt är det väl inte att suga av honom?
- Kanske inte. Så inga fler hemlisar? Sofie funderade en stund om hon skulle berätta att hon blev kåt av att Tobbe sa snuskiga saker till henne, men bestämde sig för att behålla det för sig själv tills vidare.
- Näe, inget mer. Du då?
- Jag har en grej, men det vet jag inte om jag vill berätta. Du kommer tycka att jag är dum i huvudet.
- Nej jag lovar. Och jag berättade ju för dig. Är du fegare än mig?
- Okej då. Jag har en fantasi. Hon tog ett djupt andetag. Nån gång skulle jag vilja ha sex med en annan tjej. Den här gången var det Amandas tur att rodna. Sofie tyckte det såg så ovant ut att hon höll på att brista ut i skratt, men sen kom hon ihåg vad hon lovat Amanda.

- Hur länge har du tänkt på det? Vet Jocke?
- Ganska länge. Ja, jag berättade det för honom en gång men han trodde att jag skämtade.
- Vem hade du tänkt ragga upp då? Malin eller? Sofie fnittrade. Malin var en tjej som gått i samma klass som Sofie och Amanda på högstadiet och som alltid verkade kolla in andra tjejer i smyg i omklädningsrummet. Efter halva nian hade hon dock flyttat ner till Skåne när hennes pappa fått nytt jobb.
- Haha, jättekul. Det bästa vore nog någon som man inte känner och som bor långt bort så att folk här hemma inte får veta. Du vet ju hur fort rykten sprids i den här hålan.
- Oj, du har verkligen tänkt igenom det här hör jag. Sofie var fortfarande lite fnittrig.
- Mm, det har jag. Amanda verkade plötsligt allvarsam. Eller… började hon, men tystnade tvärt.
- Eller vad?
- Eller, så skulle det vara nån som man känner jättebra som man vet att man kan lita på.

Sofie kände hur stämningen i rummet helt plötsligt förändrades när Amanda tittade på henne. Var det längtan hon såg i hennes ögon? Hon förstod att Amanda hade syftat på henne, men hon hade ingen aning om hur hon skulle reagera. Skratta bort det? Hon hade själv aldrig fantiserat om någon annan tjej. Fan Amanda, varför sa du så? Är varenda människa jag känner och älskar någon helt annan på insidan? Sen kom hon på sig själv och sina fantasier den senaste tiden. Är jag någon helt annan på insidan? Innan hon tänkt färdigt var Amanda framme vid henne. Hon kände hennes mjuka hand på sitt högra bröst utanpå linnet och innan hon förstod vad som hände hade deras läppar redan mötts. Amanda kysste henne. Sofie blev så överrumplad att hon, utan att tänka på vad hon gjorde, mjukt besvarade kyssen.

Amanda avslutade kyssen och viskade i Sofies öra.

- Vill du? Sofie blev chockad när hon hörde väninnans fråga, men det var ingenting mot för vad hon blev av orden som lämnade hennes egna läppar. Hennes kropp förrådde hennes förnuft.

- Ja, viskade hon tillbaka. Jag vill.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

zinkadus

Tack Nils. Del 4 är inskickad är väntar på publicering.

6/8, 2013 kl. 12:49

#1

Nils

Det är ju så fint med mjuk tjej sex.När det inte funkar med en kuk i fittan så är det ju helt rätt att prova något annat.Med en kuk som kommer för tidigt så är ju tjej att före dra.Nu finns ju chansen att två lite berusade tjejer ger varandra orgasm de känner sina kroppar & vet vad de vill ha.Mer-mera.

3/8, 2013 kl. 18:19