Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/11, 2008 kl. 15:04, av Kid

Vi är bara kompisar - Konkurrens om kärlek

Del 2 av 5 i serien Vi är bara kompisar

Håkan börjar få känslor för Linnea. Han träffar Emma, Linneas kompis, en tjej som kan ta för sig. Första natten kommer Emma smygandes in i hans rum. När Petra ber Håkan skydda Linnea från Emma, gör han det med glädje.


Ove och Håkan sitter på altanen. Petra kommer ut med smörgåsar och the. Linnea sover fortfarande.
- Fan, jag måste klippa gräsmattan innan jag åker hem, suckar Ove.
- Det kan jag göra, svarar Håkan. Jag har ändå ingenting att göra.
- Är du säker på det. Det är mycket att klippa. Jag har visserligen en motorgräsklippare men du måste skjuta den själv.
- Ja, det är lugnt. Det är bara skönt. Jag kan sola under tiden jag klipper.
- Ja, det vore underbart. Då kan jag slappna av innan jag åker in till stan. Det är jättesnällt av dig.
- Inga problem. Det är bara skönt att ha något att göra. Det kan bli för mycket av ledigheten ibland.

- God morgon, hörs Linneas röst från dörren.
- Nej men titta, säger Petra. Hon lever ju.
- Kul, mamma, säger Linnea och kramar om henne.
Pappa får också en kram innan hon kramar om Håkan.
- God morgon, säger hon och pussar honom på örat.
- God morgon på dig själv, svarar Håkan.
- Jag skäms för igår, säger Linnea. Jag borde ha ägnat mer tid till dig.
- Det är lugnt, svarar Håkan.
- Nej, det är inte lugnt, säger Ove. Om man har gäster så lämnar man dem inte som du gjorde igår, Linnea. Det är ohyfsat.
- Jag vet, svarar Linnea. Jag ska bättra mig, jag lovar.
Hon kramar om Håkan som kramar henne tillbaka. Han njuter av att känna hennes kropp mot sin. Det är inte lätt att bara vara kompis, speciellt inte med Linnea.

På eftermiddagen börjar Håkan att klippa gräsmattan. Linnea sitter på altanen och läser, när hon hör någon säga hennes namn. Hon tittar upp och ropar:
- Emma!! När kom du?
- Jag kom nu på morgonen, svarar Emma och kramar om henne.
Hon lyfter upp Linnea så hon svävar ovanför marken. Emma är raka motsatsen till Linnea. Hon har aldrig besökt ett gym. Hon är ganska lång för sin ålder. Hon har långt svart hår, stora bröst och en bred stjärt. Hennes vackra ansikte och glittrande ögon är utmärkande för henne. Innan hon ställer ner Linnea, kysser hon henne. Hennes tunga smeker in i munnen för att sedan genast dra sig tillbaka. Emma har känslor för Linnea men har aldrig vågat berätta det.
- Kom, säger Linnea och tar henne i handen. Vi går in på mitt rum. Jag måste få veta vad du har gjort sedan förra sommaren.

Emma sätter sig på sängen medan Linnea stänger dörren. Hon sätter sig bredvid Emma och kramar om henne.
- Vi lägger oss tillrätta, säger Linnea. Vi har mycket att prata om. Vi har ju inte setts på nästan ett år.
Linnea lägger sig på rygg medan Emma lägger sig på sidan, vänd mot henne. Hon böjer sig ner och kysser henne. Den här gången blir kyssen längre. Hon smeker in sin tunga i munnen och smeker ömt. Linnea svarar på kyssen med samma ömhet.
- Berätta vad du har gjort sen sist, säger Emma.
Medan Linnea börjar berätta, smeker Emma sin hand över hennes bröst. Hon kramar ömt med handen runt bröstet. Hon knäpper sakta upp knapparna i blusen och blottar brösten. Hon viker undan blusen och smeker med fingrarna över bröstvårtorna.
- Lyssnar du på vad jag säger, frågar Linnea och ler.
- Vartenda ord, svarar Emma och suger in en bröstvårta i munnen.

Hon suger lite hårdare medan tungan smeker bröstvårtan. Linnea känner hur det pirrar i hela kroppen när Emma smeker med tungan.
- Jag kan inte berätta om du kåtar upp mig, viskar Linnea.
- Sluta snacka då, säger Emma för jag tänker inte sluta. Jag vill älska med dig. Det här har jag längtat efter så länge.
Hon smeker handen över hennes mage, ner till hennes ben. Handen glider över hennes lår, under kjolen. Deras läppar möts i en hetsig kyss. Linnea suger på tungan som glider in i hennes mun. Hon särar på benen då hon känner hennes hand lägga sig över hennes sköte. Handen smeker innanför trosan. Hon smeker hennes blygdläppar med försiktiga rörelser. Linnea känner hur åtrån stiger i kroppen. Hon stönar lätt när två fingrar glider in i hennes våta grotta. Kyssen blir allt hetsigare i takt med att fingrarna smeker fram och tillbaka. Emma avbryter smekningarna och sätter sig upp.
- Nu måste jag få se din underbara kropp, säger Emma.

Hon tar han henne kläderna. Inom kort ligger Linnea naken på sängen.
- Ska inte du ta av dig kläderna, frågar Linnea.
- Nej, svarar Emma. Först ska jag smeka dig.
Hon smeker med händerna hennes bröst. Hon kysser henne över hela kroppen. Små nätta kyssar täcker hela Linneas kropp. Med tungan slickar hon hennes mage medan hon nyper försiktigt i bröstvårtorna. Tungan stannar upp i naveln och smeker. Magen drar ihop sig av vällust. Tungan fortsätter sin färd ner över hennes lår. Nu slickar hon med hela tungan. Hon avancerar uppåt till ljumsken. Linnea får svårt att ligga still. Hon vrider sin kropp i vällust.
- Såååå sköönt, stönar Linnea.

Hon smeker med tungan över venusberget men undviker blygdläpparna. Nu får det andra låret samma behandling. Fingrarna drar i bröstvårtorna. Det ilar av vällust ner genom hennes underliv. Linnea vrider sig i hopp om att tungan ska slicka hennes blygdläppar. Det rinner rikligt med safter från hennes våta källa. Då stannar Emma upp och ställer sig på knä.
- Nej, sluta inte, vädjar Linnea. Det är så skönt.
- Det här går inte längre, säger Emma. Jag måste ta av mig kläderna Jag vill känna din hud mot min.

När Emma är naken, lägger hon sig mellan Linneas ben och njuter. Hon pressar sitt underliv mot hennes. Linnea lägger upp sina ben på Emmas vader och pressar tillbaka. Kropparna ligger tätt mot varandra. Deras läppar kysser varandra hetsigt. På nytt börjar Emma kyssa sig ner över hennes kropp. Hon kysser henne över magen, ner till låren. Linnea särar ytterligare på benen för att ge henne plats. När tungan glider in i henne, stönar Linnea högt. Hon pressar sig mot munnen och njuter av tungans framfart. Emma slickar i sig av safterna som rinner rikligt ner i hennes mun. Hon slickar över klitoris medan fingrarna glider in i hennes heta inre. Linnea känner att hon är nära. Hon griper tag i hennes hår och pressar huvudet mot skötet. När orgasmen startar, lyfter hon på höften och skriker ut sin njutning. Safter sprutar in i Emmas mun som tar emot med begär. Hon slickar i sig av safterna medan hon smeker med tummen över hennes känsliga knapp. Orgasmen är uthållig och håller Linneas kropp i ett stadigt grepp.

När orgasmen tynar bort, slappnar Linnea av och njuter av tungan som girigt slickar henne. Hon smeker med handen över hennes hår och stönar när tungan tränger sig in på nytt. Emma slickar henne länge. Hon älskar smaken av hennes safter. Äntligen har hon träffat Linnea, som hon har längtat efter så länge. Hon känner en kärlek till Linnea som hon inte vågar avslöja. Inte än, åtminstone. Först vill hon vara säker på Linneas känslor. Emma har i hemlighet bestämt sig för att denna sommar ska Linnea bli hennes. Hon älskar henne och tänker inte släppa det grepp hon hade i slutet av förra sommaren. Då var Linnea i hennes händer och så ska det förbli, har hon tänkt.

Under tiden klipper Håkan gräsmattan. När han är klar med norra sidan av stugan, går han in för att dricka vatten. Han går in i köket och hittar sig ett glas. Han ser inte till någon i stugan Varken Petra eller Ove syns till. När han kommer ut i stora rummet, tycker han att han hör ljud från deras sovrum. Undrar var Linnea är någonstans, tänker Håkan och går mot hennes rum. Utan att tänka sig för, öppnar han dörren och går in. Han stannar upp i dörröppning och ser Linnea ligga mellan Emmas ben och slicka.
- Åh, förlåt, det var inte meningen, stammar Håkan. Jag visste inte….
Linnea lyfter på huvudet och tittar på Håkan utan att säga ett ord. Han backar tyst ut från rummet.
- Håkan, hör han Linnea ropa, men han fortsätter ut till gräsklipparen. Han känner hur det hettar i ansiktet av rodnad.
- Vad fan ska jag bara rusa in så där för, muttrar han och startar gräsklipparen.

Resten av dagen går åt för att klippa färdigt gräsmattan. När han kommer upp på altanen sitter Ove och njuter av solen .
- Tack för hjälpen, säger Ove. Jag skäms när jag sitter här och slöar medan du får slava med gräsklipparen.
- Det ska du inte göra, svarar Håkan. Du ska ju arbetat hela veckan så du ska njuta av den lilla ledighet du har.
Petra kommer ut och börjar duka för middag.
- Du blev klar i rätt tid, säger Petra. Vi ska precis äta middag.
- Hinner jag ta en dusch, frågar Håkan.
- Ja, det hinner du, svarar Petra. Ta en dusch du.
Han ställer sig i duschen och njuter av de kalla strålarna. När han är klar, byter han kläder och går ut på altanen. När han sätter sig vid bordet, ser han att det är dukat för en extra person. Han förstår att det är Linneas kompis som ska äta tillsammans med dem.

Petra ropar från dörren till Linnea att komma och äta. När de kommer ut, sätter sig Linnea bredvid Håkan. Hon lägger en hand på hans lår och kramar honom.
- Har du klippt klart, frågar hon.
- Det här är Emma, säger Linnea och presenterar henne för Håkan.
- Hej, säger Håkan och presenterar sig.
- Hej Håkan, säger Emma och ler lite mystiskt åt honom.
Håkan vet att hon tänker på fadäsen då han bara klampade in i Linneas sovrum.
- Förlåt Linnea, viskar Håkan. Det var inte meningen att störa er.
- Det gör ingenting, svarar Linnea viskande. Du kunde ju inte veta….

Medan Linnea hjälper sin mor att duka av, går Håkan och sätter på gräsmattan för att njuta av solen. Emma kommer efter och sätter sig bredvid honom.
- Det är orättvist, säger Emma och ler. Du har sett mig naken, men jag har inte sett dig.
- Du har inte missat någonting, skrattar Håkan.
- Det är det jag tror jag har, svarar hon .
Håkan sveper med blicken över henne. Han fångar in hennes stora bröst med ögonen innan hans blick försätter ner över hennes kropp till låren. Hon har kraftiga lår och stor, bred stjärt. Han tycker om det han ser. Hon är visserligen stor, men allt är i proportion till varandra.
- Har du inte sett mig tillräckligt, frågar hon och ler.
- Förlåt, svarar han och rodnar.
- Sluta be om ursäkt hela tiden, säger Emma. Det har du ingenting för. Om du backar hela tiden, så får du ingenting. Ta för dig i stället.
- Menar du så här? Han smeker sin hand över hennes lår, under kjolen.
- Ungefär så, svarar hon med glittrande ögon..

Han smeker med handen över hennes lår. Handen avancerar sakta upp mellan hennes ben. Fingertopparna smeker försiktigt i ljumsken innan de smeker hennes blygdläppar, utanpå trosorna.
- Du vet hur du ska smeka, viskar Emma. Är du och Linnea ihop?
- Nej, svarar han. Vi är bara kompisar.
- Det är bra det. I kväll ska jag ha henne för mig själv.
- Bestämmer hon inte det själv? Han drar försiktigt trosan åt sidan.
- Inte alltid, stönar hon då fingrarna glider in i hennes våta grotta. Hon tycker om att jag bestämmer över henne. Det tror jag åtminstone.

Fingrarna smeker fram och tillbaka i lugn takt. Emma blundar och njuter.
- Åh, så skönt. En dag ska jag och du ska älska med varandra.
- Jasså, det tror du? Han smeker med tummen över hennes klitoris.
- Oooo, jaaaaaa, stönar hon. Nu får du sluta innan det går för mig.
Han ser i ögonvrån att Linnea är på väg ut. Han tar bort handen och slickar i sig safterna från fingrarna.
- Smakar det gott, frågar hon och ler.
- Det här är mums för män, svarar han och suckar.
- Vi ses senare, säger Emma och stiger upp.
Hon möter Linnea på altanen. Håkan ser hur Emma tar Linnea i handen och går in i stugan. Linnea, som var på väg till Håkan, följer lydigt efter.

Emma och Linnea stannar på rummet hela eftermiddagen och kvällen. Ove har åkt in till stan. Petra och Håkan sitter och ser på Tv. Vid nio-tiden på kvällen, känner Håkan att han börjar bli trött.
- Jag ska ordna några smörgåsar och the, säger Petra. Vill du ha?
- Ja tack, svarar Håkan. Det ska bli gott.
De går till köket för att hjälpas åt.
- Ska vi göra till Linnea och Emma också, frågar han.
- Nej, svarar Petra. De får göra sina egna smörgåsar, om de vill ha något.

Han tittar frågande på Petra. Det verkar som om hon är lite irriterad på Linnea, men han frågar ingenting. Han beundrar hennes kropp, då han står bakom henne. Han smeker hennes ben och stjärt med ögonen. Då kommer han ihåg vad Emma sa till honom:
- Sluta be om ursäkt hela tiden. Ta för dig i stället.
Hans ögon vilar på hennes lår. Han är på väg att sträcka fram handen för att smeka henne, då modet sviker honom.
- Kom och hjälp mig, säger Petra.
Han går fram till henne och inser att chansen att ta för sig, har gått sin väg, för den här gången.

De sätter sig framför Tv´n och äter smörgåsarna och dricker the. I samma ögonblick kommer Linnea ut från sovrummet.
- Varför har ni inte sagt att ni har gjort smörgåsar?
- Om du vill ha smörgås, så får du allt vackert göra dem själv, svarar Petra. De har vi gjort. Jag är inte din slav.
- Nej, det var inte så jag menade, säger Linnea och rodnar
- Tack för smörgåsarna, säger Håkan. Jag tror att jag går och lägger mig.
- Ska du lägga dig nu, fråga Linnea chockad. Klockan är ju bara halv 10.
- Han har inte legat på sängen och roat sig hela dagen, säger Petra.
Linnea tittar på sin mor och inser att hon återigen inte har umgåtts med Håkan. Hon tittar efter Håkan som är på väg in på sitt rum.
. - Jag går också och lägger mig, säger Petra. God natt, gumman.
- God natt, mamma, svarar Linnea
- Fan, jag har redan lovat Emma att hon ska få sova över, viskar Linnea och tittar på den stängda dörren där Håkan ligger och sover.

Någon gång under natten öppnas dörren till Håkans rum. Han sover lätt och vaknar direkt. Han ser Emma komma fram till sängen och lyfta på täcket. Hon har inga kläder på sig.
- Flytta på dig, så jag får plats, viskar Emma och lägger sig bredvid honom.
Han flyttar sig en bit så hon får plats. Hon drar bort täcket och kysser honom. Hon smeker handen över hans mage, ner mellan benen.
- Har du kläder på dig, viskar Emma då hon känner att han har kalsonger på sig.
Hon sätter sig upp och drar av honom kalsongerna. Håkan säger ingenting. Han hinner inte med i hennes tempo. Hon smeker handen över hans kuk som reagerar direkt. Sakta runkar hon honom. Hon böjer sig ner och tar honom i munnen. Hon suger honom långsamt. Han ligger passiv och njuter av hennes fantastiska mun.

När hon avbryter smekningarna, öppnar han ögonen och tittar på henne.
- Du tyckte ju om min smak, säger hon och ler. Nu ska du få smaka igen.
Hon lägger sig över honom i en 69: a. Han smeker händerna över hennes skinkor medan tungan slickar sig in i hennes våta grotta. Han pressar henne mot munnen för att komma djupt inne i henne. Han stannar upp för ett ögonblick när han känner hennes mun glida ner över staken. Nu suger hon honom fortare. Hon slukar hela kuken och smeker tungan längs skaftet. Han svarar med att slicka henne intensivt. Hon kramar hans tunga med sina våta läppar. Safter rinner rikligt ner i hans mun. När Emma får sin orgasm, slutar hon upp med att suga honom. Hon lyfter på huvudet och pressar hårt mot hans mun, när underlivet drar ihop sig i kramper. Tungan smeker intensivt inne i hennes våta källa.

När orgasmen tynar av, tar hon honom i munnen igen. Hon suger honom hårt och snabbt. Hon runkar honom samtidigt som hon smeker hans pung. Den intensiva smekningen blir för mycket för honom. Han lyfter på höften och trycker sig djupare in i hennes mun. Hon stannar upp och tar emot honom. Om och om igen, sprutar han in sin säd i hennes mun. Hon tar emot och sväljer. Emma lyfter på huvudet och tittar på honom med ett leende. Hon gnider sitt våta sköte över hans mun
- Slicka mig, viskar hon och pressar sig hårt mot hans mun.
Hon lättar på trycket då hon känner hans tunga glida in. Under tiden smeker hon hans kuk.
Det tar inte lång stund innan den står igen. Hon lyfter på höften och vänder sig om. Hon grenslar honom och sjunker sakta ner över hans stolta riddare. När hela kuken är inne, lägger hon sig över honom och kysser honom.
- Vilken härlig kuk du har, viskar hon efter kyssen . Den passar mig precis.
- Roligt att den passar damen, svarar han och skrattar.
- Du och jag har inte gjort detta för sista gången..
- Jasså! Han tycker hon är lite väl självsäker.
- Om du sköter dig, så kanske du får vara tillsammans med Linnea och mig samtidigt.

Håkan tycker inte om hur diskussionen har utvecklat sig. Han vill inte prata om Linnea med henne. Han greppar tag i henne och vänder sig om. Emma hamnar under honom utan att kuken glider ur. Han börjar knulla henne i våldsamt tempo. Emma lägger upp sina kraftiga ben över hans höft och trycker till. Han sitter som i ett skruvstäd. Plötsligt kan han knappt röra sig.
- Ta det lugnt, säger Emma och ler lite överlägset. Var inte så ivrig. Det tycker jag inte om.
Han känner sig frustrerad över att hon dominerar honom så fullständigt. Hon håller honom i en stadig bensax och kysser honom hetsigt. Hennes tunga smeker sig in i hans mun. Han känner hur hon kramar hans kuk med sina blygdläppar. Trots hans utsatta läge, känner han hur kuken styvnar allt mer. Hennes kyss blir allt mer intensiv. Han inser att han är helt i hennes våld. Plötsligt släpper hon lite på greppet med sina ben.
- Nu vill jag att du knullar mig hårt, viskar Emma.

Han är inte nödbedd. Han sätter upp en väldig fart. Kuken pumpar fram och tillbaka med fart och kraft. Han ökar takten allt eftersom. Han känner hennes kramande våta läppar och inser att han är nära. På nytt kysser de varandra våldsamt. Deras tungor slåss om utrymmet i varandras munnar. Emma suger in hans tunga, så det gör nästan ont. Hon biter lätt i tungan och pressar sig hårt mot honom. Han känner hur pungen drar ihop sig och gör sig redo. Han fortsätter att stöta in sin kuk med kraft. Plötsligt kommer Emma i en våldsam orgasm. Hon kramar sina starka ben runt hans höfter när orgasmen stormar fram genom hennes underliv. På nytt sitter han fast mellan hennes ben. Den här gången orkar han inte röra på sig. Han känner hur hon kramar staken med sina blygdläppar. Trots att han inte rör på sig, så kommer han. Han sprutar ut sin säd, in i hennes väntande grotta. Hennes orgasm ökar i kraft när hon känner hur han sprutar i henne. Hennes ben kramar allt hårdare runt höften. Han tömmer sin säd i hennes heta grotta, helt oförmögen att röra på sig.

När orgasmen avtar, släpper hon på greppet runt hans höfter. Hennes ben glider ner på sängen. Han ligger kvar och kysser henne ömt. Trots att hon dominerade honom så totalt, så är det ett av det mest fantastiska knull han någonsin har upplevt. Han har aldrig upplevt någonting liknande. De ligger kvar länge och kysser varandra. Ingen av dem har någon brådska. Det verkar inte påverka Emma någonting att han ligger tungt över henne.
- Nu måste jag gå tillbaka till min älskling, innan hon saknar mig, säger Emma.
Det sticker till i hjärtat när han hör henne kalla Linnea sin älskling. Han drar sig ur och lägger sig bredvid henne. Hon sätter sig upp och kysser honom.
- Vi kommer att träffas snart igen, viskar hon och kliver ur sängen.
Håkan tittar på hennes breda stjärt när hon tyst smyger sig ur rummet. Han är osäker på om Linnea verkligen har samma känslor som Emma har för henne. Orkar hon stå emot henne, tänker han innan tröttheten tar ut sin rätt.

Håkan sitter på altan morgonen efter och funderar på Emmas ord. I fortsättningen ska jag göra som Emma sa, tänker Håkan. Jag ska ta för mig allt jag kan. Nu är det slut om att be om ursäkt hela tiden. Petra kommer ut och sätter sig bredvid honom.
- Emma sov över hos Linnea i natt, säger Petra.
- Jasså, säger Håkan som inte vill berätta om händelserna under natten.
- Jag är lite orolig för Linnea, fortsätter Petra.
- Varför det, frågar Håkan. Har det hänt någonting?
- Emma är en besynnerlig person, fortsätter hon. Hon utnyttjar Linnea. Jag hoppas att Linnea inte blir beroende av henne. Emma kan vara väldigt bestämd.
- Det har jag förstått, säger Håkan. Linnea kan ta vara på sig. Det är jag inte orolig för
- Jag hoppas verkligen det, säger Petra. Kan du hålla ögonen öppna, så ingenting händer henne? Jag vill inte bli ovän med Vivan och Göte om det här. Jag tror inte de vet så mycket om detta.
- Hon kan ta vara på sig, säger Håkan och lägger handen på hennes ben. I det fallet är hon lik dig. Men självfallet ska jag hålla ögonen öppna.

Han smeker handen sakta över låret.
- Nu känner jag mig genast lugnare, säger Petra och kysser honom.
Handen når upp till ljumsken innan kyssen är över.
- Du missar inte ett tillfälle du, säger Petra och ler.
- Du är så läcker, säger Håkan. Jag kan inte låta bli dig. Jag kommer att försöka så länge du inte säger till mig att sluta.
- Det gör du rätt i, skrattar Petra och kysser honom igen.
- Emma har rätt, viskar han glatt till sig själv när Petra har gått. Man ska ta för sig, annars blir man utan.

Han har beslutat sig för att klippa Götes och Vivans gräsmatta också, eftersom Göte arbetar. Linnea ligger som vanligt och sover. Han sätter sig i solstolen i väntan på att han kan klippa gräsmattan. Han vill inte starta gräsklipparen för tidigt så han väcker de som sover. Vid niotiden tycker han att han har väntat tillräckligt länge. Det är nog bara Linnea och Emma som ligger och sover nu, tänker han med ett leende. Han har inte pratat med Vivan eller Göte om klippningen men han antar att de inte tar illa upp om han hjälper dem.

Han tar av sig T-shirten och börjar klippa. Solen är varm och värmer upp hans kropp. En halvtimme senare kommer Emma gåendes, antagligen direkt från Linneas sovrum.
- Vad snäll du är som hjälper oss, säger hon.
- Det är bara skönt att ha någonting att göra, säger Håkan.
- Säg bara till, så ska jag betala dig för hjälpen.
- Har du råd med det då?
Emma går fram till honom. Hon smeker en hand över hans kuk och kysser honom.
- På det sätt jag har tänkt tacka dig, så har jag gott om varan, svarar hon.
Håkan står kvar och stirrar efter henne. Hans blick vilar på hennes stjärt. Han känner hur kuken styvnar i byxorna när han tänker på ersättningen han ska få.

Han återvänder till gräsklipparen. En timme senare har han klippt halva gräsmattan. Han gör en paus för att vila och drickat lite vatten. När han kommer till altanen, ligger Linnea och Petra på var sin solstol och solar.
- Nej, säger Håkan och tar sig för panna. Oj, jag visste det. Jag har varit för länge i solen. Jag har fått solsting.
Petra ligger lugnt kvar och solar medan Linnea sätter sig oroligt upp.
- Vad är det, undrar hon. Vad har hänt?
- Petra, säger Håkan och ojar sig. Hjälp mig, jag tyckte jag såg Linnea ligga i solstolen på altanen och klockan är inte 12 ännu.
- Ha, ha, säger Linnea och lägger sig ner. Väldigt roligt! Vem kan sova när du för ett sånt liv?
Håkan går skrattandes in och dricker rikligt med vatten. Han går ut på altanen och frågar:
- Petra, har du en flaska jag kan få låna att ta vatten i. Det är ganska varmt i solen.
- Ja, visst har jag det, säger Petra och kliver upp. Att jag inte tänkte på det innan du gick ut.
Håkan följer efter Petra in i köket. Hon tar fram en flaska och fyller den med vatten

Petra ler med hela ansiktet när hon är på väg ut. Jag tycker så mycket om honom, tänker hon. Tänk om Linnea och han kunde bli ihop. När Håkan passerar Linnea kan han inte låta bli att skoja med henne. Han öppnar flaskan och häller iskallt vatten över hennes mage. Linnea skriker ett isande skrik som ekar över hela stugområdet. Håkan springer skrattandes därifrån.
- Håkan, jag ska döda dig, skriker hon. Jag ska personligen mata dig till gamarna.
Linnea tittar på sin mamma som ligger och skrattar tyst i solstolen.
- Vad skrattar du åt, muttrar Linnea.
- Åt dig, min älskling, skrattar Petra. Du är obetalbar. Ditt humör kan slå om på en sekund. Du är en hetssporre, men jag älskar dig ändå.
Linnea kan inte låta bli att skratta. Hon går fram till mamma och ger henne en kram.
- Jag älskar dig också, säger Linnea. Vad tycker du om Håkan?
- Det är i särklass den trevligaste kille du har dragit hem, svarar Petra. Jag tycker om honom.
- Det gör jag också, säger Linnea. Det är en fin kompis.

När Håkan är klar med klippningen, tillbringas resten av måndagen i solstolen. Linnea och Håkan kivas med varandra. På eftermiddagen går de ner och badar. De brottas och leker som barn i vattnet. Då och då får han en kyss av henne. Han känner att hans känslor blir allt starkare för Linnea, men han döljer dem väl. Han vet att han bara är där som kompis. De har inte mer än kommit upp från badet, när Linneas telefon ringer.
- Håkan, kom hit, ropar Linnea från dörren.
Han går in till henne. Hon står fortfarande i telefon.
- Vi är bjudna till Emma på middag ikväll, säger hon. Vivan och Göte är borta till i morgon. Visst kan vi gå?
Han känner ingen lust att träffa Emma, men han ser ivern i Linneas ögon.
- Ja, om du vill, så, svarar han.
- Vi kommer, säger Linnea glatt i telefon.
Det är första gången som hon pratar om vi, tänker Håkan. Han ser framför sig att de är ihop, som ett par. Det är något han skulle kunna vänja sig vid. Hon tar honom under armen och går ut.
- Vad kul det ska bli, säger hon och ler med hela ansiktet.
- Det blir det säkert, svarar han.
Men han är inte alls lika övertygad.

Klockan 6, måndag kväll, kommer de till Emma, som möter dem i dörren. Hon kysser Linnea med stor kärlek. Det blir Linnea som får bryta kyssen. Sedan är det Håkan tur. Emma kysser honom lika entusiastiskt. Han svarar på kyssen och njuter av hennes mjuka läppar. Även Håkan är den som får bryta. De går in i köket där middagen står färdig.
- Sätt dig här, säger Emma till Linnea.
Emma sätter sig bredvid henne. Håkan sätter sig på den stol som blir över, mittemot Linnea. De äter med god aptit. Linnea och Emma dricker vin medan Håkan dricker öl.
- Åh, vad mätt jag är, säger Emma som blir först färdig med middagen.
- Vad duktig du är på att laga mat, säger Linnea. Det är så gott.
- Tack, säger Emma och smeker en hand över hennes lår.
Hon smeker handen allt högre upp mellan Linneas lår. När den når ljumsken, stannar handen upp. Fingrarna smeker hennes lår. Linnea känner sig besvärad. Hon tycker det är olämpligt att hålla på när Håkan sitter mitt emot men säger ingenting. Hon vill inte reta upp Emma.

Ett finger smeker längs skåran, utanpå trosorna. Linnea känner att hon blir våt. Hon försöker nonchalera smekningarna, men det lönar sig inte. När fingret hittar klitoris och smeker den, slutar Linnea att äta.
- Nej, nu orkar jag inte något mer, säger Linnea. Jag är proppmätt.
Hon tar diskret ner sin hand och knuffar undan Emmas hand. Emma ler, då hon känner hur våt Linnea blir av hennes smekningar. Du kan inte motstå mig, tänker hon. Du är min. Hon böjer sig fram och kysser henne.
- Nu dukar vi undan, säger Emma då Håkan är klar. Sedan går vi in i rummet.
- Det här är bland det bästa jag har ätit, säger Håkan. Är du kock?
- Nej, skrattar Emma. Jag är självlärd. Men tack för komplimangen.

När de har städat och diskat undan, går de till vardagsrummet. Emma ställer fram öl till Håkan och vin till Linnea och sig själv.
- Vad säger din pappa om att jag dricker hans öl, frågar han.
- Ingenting, svarar Emma. Det är inte första gången. Jag får ta vin och öl men inte sprit.
Håkan sätter sig i en fåtölj medan Linnea ställer sig på knä framför cd´n och letar efter lämplig musik. Emma ställer sig tätt bakom henne och smeker händerna över hennes mage. Den ena handen smeker över hennes ena bröst medan den andra smeker sig in mellan benen. Hon kysser Linnea på halsen medan handen glider innanför trosorna.
- Sluta, viskar Linnea som känner vällusten komma över henne.
- Jag vill bara kela med dig, svarar Emma och smeker in ett finger mellan blygdläpparna.

Håkan sitter lugnt och tittar på medan han dricker sin öl. Linnea skyndar sig att hitta en cd som passar och sätter på den. Hon lyfter upp Emmas hand från trosorna och ställer sig upp. Hon sätter sig på soffan och skålar med Håkan. Emma kommer efter och sätter sig bredvid Linnea. Musiken och vinet gör Linnea upprymd. De dricker och skrattar åt varandras berättelser. När man har roligt, går tiden fort. Linnea ställer sig upp och börjar dansa på golvet. Emma följer efter och dansar med henne. Håkan sitter lugnt kvar och tittar på. Emma missar inte en chans att kyssa eller smeka Linnea. Emma dansar fram till Håkan och sätter sig grensle över hans knä. Hon kysser honom och smeker en hand ner till hans kuk. Han kysser henne tillbaka och känner hur kuken styvnar. Kyssen varar länge innan hon kliver upp från hans knä och dansar vidare med Linnea. Håkan tar diskret ner handen och lägger kuken till rätta.

Festen fortsätter och det gör också drickandet. Håkan tar det lugnt med ölen. Han vill inte bli full. Han litar inte riktigt på Emma. När Linnea har bytt cd och kommer tillbaka för att sätta sig på soffan igen, ska hon gå förbi Emma. När hon passerar henne, stoppar Emma henne genom att smeka händerna under kjolen. Handen lägger sig direkt mellan Linneas ben. Hon smeker henne intensivt och fångar upp hennes blick.
- Kyss mig, viskar Emma.
Linnea böjer sig fram och kysser henne. Emma passar på att smeka handen innanför trosorna. Ett finger glider in och smeker.
- Nu räcker det, viskar Linnea.
Hon försöker ta bort hennes hand men orkar inte. Emma fortsätter att smeka henne. Linnea står kvar och känner åtrån stiga i kroppen. När hon är nära en orgasm, tar Emma bort sin hand. Hon lägger händerna på Linneas axlar och trycker ner henne på knä. Hon drar upp kjolen och särar på benen. Hon visar därmed att hon inte har några trosor på sig. Hon greppar tag i Linneas hår och drar in hennes huvud mellan sina ben.
- Slicka mig, stönar hon och pressar hennes mun mot sin våta kärleksgrotta.

Emma stönar av åtrå när hon känner hennes tunga smeka sig in mellan blygdläpparna. Hon vänder huvudet mot Håkan och ler. Hon håller ett stadigt grepp i Linneas hår och njuter av hennes smekningar. Håkan ser förvånad på hur bestämd Emma är mot Linnea som inte orkar stå emot. Trots att han inte tycker om det, kan han hindra att kuken reser sig. Emma tittar på honom med en tillfredställande blick. Hon njuter enormt. Hon drar undan Linneas huvud och kysser henne. Tungan smeker sig in i Linneas mun och tar den i besiktning. När kyssen är över, drar hon in hennes huvud mellan benen igen.
- Åh, du är min, viskar hon tyst när tungan smeker hennes blygdläppar.

Hon slickar djupt in i hennes våta grotta. Safter rinner rikligt in i munnen. Hon känner hur blygläpparna kramar hennes tunga och förstår att Emma är nära. När Linnea smeker med tungan över hennes klitoris, känner Emma att orgasmen är nära. Hennes fingrar greppar hårdare i hennes hår när hon pressar sig hårdare mot munnen. Emma lutar huvudet bakåt och stönar högt när orgasmen kommer. Hon lyfter på höften och trycker med handen hennes mun mot sin fitta. Linnea slickar i sig av hennes safter genom hela orgasmen.

När orgasmen är över, kysser Emma henne. Hon smeker med handen över hennes kind.
- Det var underbart, viskar Emma.
Linnea sätter sig på soffan. Emma kysser henne igen. Hon kysser henne allt mer intensivt. Linnea bryter kyssen och säger:
- Nu får du lugna ner dig.
Emma tittar på henne med ett leende. Hon servera mera vin och skålar. När Linnea reser sig och ska passera Emma igen, smeker hon handen upp mellan hennes ben.
- Nu får du ge dig, säger Linnea. Jag måste på toaletten.
Emma tar bort handen och låter henne gå. Hon ställer sig upp och går fram till Håkan. Emma ställer sig på knä framför honom och smeker handen över kuken. Håkan känner rysningarna i kroppen. Han vill helst älska med Linnea men kan inte nonchalera smekningarna. När Emma spänner upp bältet, lägger han en hand över bältet.
- Slappna av, säger Emma, så ska jag göra det skönt för dig.

Hon drar av honom byxorna och kalsongerna. Han protesterar inte. Han är kåt och vill gärna knulla. Han har älskat med henne en gång och tyckte om det. När hon tar honom i munnen och suger honom, stönar han av välbehag. Hon suger honom snabbt och runkar honom samtidigt. Hennes mun smeker längs skaftet och sänder ljuvliga vågor av vällust genom hans kropp. Plötsligt ställer hon sig upp. Hon tar av sig klänningen och står naken framför honom. Han ser hennes kraftiga lår, breda stjärt och stora bröst. Även om hon är stor, så är hon vacker, konstaterar han. Hennes lår och armar visar mycket muskler för att vara på en kvinna.
- Ta av dig skjortan och kom hit, säger Emma med bestämd röst.

Han gör som hon säger. Emma lägger sig på golvet och särar på benen. Han lägger sig tillrätta och glider sakta in. Han börjar knulla henne i snabbare takt. Emma lägger upp benen på ryggen och klämmer till.
- Ta det lugnt, säger Emma. Det är ingen brådska. Jag och du ska njuta länge.
Han lugnar ner sig och knullar lugnt och sakta. Han glider sakta fram och tillbaka i hennes våta innandöme. Emma håller honom i ett stadigt grepp med benen. Så fort han närmar sig, ökar han takten. Då klämmer hon till med benen och lugnar ner honom. Hon griper tag i hans hår och kysser honom. Hon biter honom lätt i läppen medan han ligger still med kuken djupt inne i henne. Hon släpper på greppet och ger honom frihet igen. Han knullar henne sakta och försiktigt. Med ett stadigt grepp i hans hår, vrider hon upp hans huvud så deras ögon möts.
- Du kommer inte förrän jag säger till, säger hon.

Under tiden har Linnea kommit från toaletten. Hon står i hallen och ser hur de älskar med varandra. Hon ser hur hon dominerar honom. För första gången känner hon något som liknar svartsjuka. När Håkan börjar knulla igen, tittar Emma mot hallen och ser Linnea. Hon ler med hela ansiktet när hon ser henne stå där.
- Åh, stönar Emma högt och stirrar på Linnea. Vilken härlig kuk du har.
Hon håller igång Håkan länge. När hon själv känner att hon är nära, släpper hon helt på greppet.
- Knulla mig hårt, stönar hon.
Han sätter upp en väldig fart. Han stöter in sin kuk med kraft. Han känner hur det drar ihop sig. Med våldsamma stötar forcerar han fram sin utlösning. Emma kommer samtidigt. Han trycker in sin kuk samtidigt som hon klämmer till med benen över hans rygg. Han sitter bergfast fast i hennes bensax. Han sprutar in sin säd, om och om igen. Kuken pulserar ut sin säd med starka strålar. Det är länge sedan han fått en sådan kraftig utlösning.

Emma håller honom kvar i sig länge. De kysser och smeker varandra medan hon tar ner sina ben.
- Nej, ligg kvar tills jag säger till, säger Emma när han börjar dra sig ur.
Han glider in igen i hennes våta grotta. Länge ligger de och kysser varandra innan hon är nöjd. Då han lägger sig bredvid henne, kliver hon upp och går mot hallen. Hon går in i köket där hon hittar Linnea.
- Vad sitter du här för, säger Emma och kysser henne.
- Jag ville inte störa, svarar Linnea.
- Dumma dig inte, säger Emma och tar hennes hand. Kom, så går vi och duschar.
- Jag behöver inte duscha, svarar Linnea med följer henne ändå.

När Emma och Linnea är klar, går Håkan in i badrummet. Han tar med sig kläderna och tar på sig dem efter han har tvättat sig. När han kommer ut därifrån, ligger Emma och Linnea i sovrummet. Emma ligger över Linnea i en 69:a. Han ställer sig i dörröppningen och tittar på dem. Emma lyfter på huvudet och säger.
- Det är sent. Festen är slut. Jag behåller Linnea hos mig. Vi ses i morgon.
Hon sänker huvudet mellan Linneas ben och slickar. Håkan tittar på Linnea, men hon säger ingenting. Hon är fullt upptagen med att slicka Emma. Håkan tänker på löftet till Petra att skydda henne från Emmas dominans.
- Linnea kommer med mig, säger han.
- Sa jag inte att festen är över, fräser Emma.
- Jo, du sa det, svarar han lugnt. Det är därför som Linnea kommer med mig.
- Hon ska stanna här i natt, fräser Emma.
Linnea ligger tyst och stilla. Hon säger ingenting.

- Antingen tar du på dig kläderna, säger han till Linnea eller så bär jag dig hem …naken.
Linnea stirrar på honom, sedan ler hon med hela ansiktet. Hon knuffar undan Emma och ställer sig upp. Hon tar på sig kläderna och går fram till honom. Han lyfter upp henne i sina armar. Hon grenslar hans midja och håller armarna runt hans hals. Han lägger händerna under hennes stjärt och går hem. Emma ligger kvar och tittar efter Linnea. Hon inser att hon just nu förlorade Linnea. Hon kommer aldrig att bli hennes.

Håkan bär henne hem på sina armar.
- Ditt rum, viskar Linnea när de kommer in i stugan.
Han tar av henne kläderna och lägger henne. Han drar täcket över henne och smeker undan hennes hår från ansiktet. Han tar av sig kläderna och lägger sig bredvid henne. Hon kryper ihop mot hans kropp. Han lägger ena armen runt henne och håller om henne. När han pussar henne på kinden och önskar god natt, sover hon redan.

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Underbar.

6/6, 2013 kl. 22:48