Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/12, 2008 kl. 17:16, av Kid

Vi är bara kompisar - Uppvaknande

Del 4 av 5 i serien Vi är bara kompisar

Håkan kan inte längre förneka att han älskar Linnea. Allt spricker då Linnea under en fest hånglar med Micke. Håkan inser att känslorna inte är besvarade och åker hem. Då först inser Linnea vad som håller på att hända.

Håkan vaknar av att någon smeker hans kuk. Det är Linnea som vaknat före honom och runkar honom försiktigt. Han fortsätter att blunda och njuter av hennes försiktiga smekningar. När hon böjer sig ner och slickar med tungan över ollonet, kan han inte hålla borta ett stön.
- God morgon, sömntuta, säger hon och runkar honom.
- Mm, så här vill jag vakna varje morgon, svarar han.
- Var tog du vägen i natt, frågar hon.
- Saknade du mig, frågar han och ler.
- Naturligtvis, svarar hon. Nå, vart tog du vägen?
- Vart tog du vägen i går kväll, kontrar han.
Linnea rodnar men svarar inte. I stället böjer hon sig ner och tar honom i munnen. Hon suger honom hetsigt medan handen runkar honom snabbt. Han orkar inte hålla emot. Han lyfter på höften och pressar sig mot munnen då utlösningen kommer med kraft. I stråle efter stråle pumpar han in sin säd, in i hennes väntande mun. Linnea suger honom till dess han har tömt sig. Då reser hon sig upp och går mot dörren.
- Skynda dig upp nu, slöfock, säger hon.
Håkan ligger kvar en stund och njuter av efterdyningarna. Han tänker på hennes fråga om var han var i natt. För ett litet tag lät det som om hon var svartsjuk, som om de var ett par, där han varit ute och strulat. Men innerst inne så vet han förutsättningarna. De är bara kompisar. Han får inte tillåta sig att tro någonting annat.

Det är lördag kväll och det är dags att träffa de andra ungdomarna i lokalen. Linnea och Håkan har fördrivit dagen med sol och bad. De går ut på en promenad. Hon passar på att visa upp hela stugområdet som visar sig vara riktigt stort, när man kommer utanför udden. På kvällen är det dags för middag tillsammans med grannarna innan de ska gå till samlingslokalen och kompisarna.
- Ska ni inte vara med oss, frågar Göte när de sitter och äter.
- Nej, inte i dag, svarar Linnea. Vi ungdomar skar träffas på lokalen.
- Den som vore ung ändå, suckar Göte.
- Åja, så gammal är du inte, svarar Linnea.
- Ska ni dricka någonting, viskar Petra till Håkan.
- Vi har köpt öl, svarar han som inte vill ljuga för henne.
- Ni tar det väl försiktigt, viskar Petra. Du ser väl till Linnea?
- Jag släpper henne inte med blicken, viskar Håkan. Hon är alldeles för lik dig.
Petra ler åt komplimangen och smeker en hand över hans lår.

Klockan 7 kommer Linnea och Håkan till lokalen. De flesta har redan kommit. Håkan kan konstatera att ryktet har spridit sig. Det är betydligt mer ungdomar än det var vid elden. Cd-spelaren spelar redan för fullt. När de kommer in i lokalen, möter Micke dem. Han kramar om Linnea och hälsar på Håkan.
- Kom så ska jag visa dig någonting, säger Micke till Håkan.
De följs åt till ett bord.
- Jag har hållit två platser till er vid mitt bord, säger Micke. Under bordet står en väska. Där kan du hämta öl under kvällen. Vi tar bara fram en åt gången på bordet. Är det ok?
- Det är perfekt, svarar Håkan. Hur mycket är jag skyldig dig? Jag vill betala Linneas del också.
De kommer överens om priset och gör upp på en gång. När Linnea kommer till bordet vill hon betala på en gång.
- Det behövs inte, svarar Micke. Håkan har betalat din del.
Hon vänder sig mot Håkan och kramar honom.
- Är det du som bjuder ikväll, frågar hon.
- Självklart, svarar Håkan. Notan står på mig.

Festen kommer igång direkt. Linnea sitter mittemot Håkan. Bredvid henne sitter Micke. Stämningen är god. Håkans syn på Micke har förändrats från tidigare. Han tycker om honom. Han är omtänksam och snäll. Att han är förtjust i Linnea är det inget tvivel om. Det kan han inte lasta honom för. Vem är inte det, tänker han. Stämningen blir allt högre. Volymen på cd-spelaren ökar och många börjar dansa. Håkan känner att han behöver besöka toaletten. Han frågar Linnea, som pekar ut riktningen. Han går ut mot hallen och hittar dörren. När han kommer ut därifrån tittar han sig omkring. Han går in i ett stort kök. Nyfiket öppnar han på dörrarna och ser att det finns porslin för många personer där. Bredvid köket finns det ett rum med en säng och ett litet bord. Resten av lokalen består av ett enda stort rum. Efter rundturen går han tillbaka till bordet. Då är Linnea och Micke uppe och dansar. De står i en stor ring, mitt på golvet och dansar tillsammans med de övriga. Håkan tycker inte om den sortens dans och sitter gärna vid bordet.

Timmarna går och Linnea ägnar allt mer tid tillsammans med Micke. Nu är det lugna låtar som gäller. Linnea håller armarna runt Mickes hals och kysser honom. Han ser hur Micke smeker händerna över hennes stjärt. Nu börjas det igen, tänker Håkan. Han reser sig upp och går ut för att få lite andrum och frisk luft. Han överväger att lämna stället men kommer ihåg löftet till Petra att hålla ett öga på henne. Han står ute en lång stund och funderar över sin situation. Ju mer han funderar, desto säkrare blir han på att hans situation är ohållbar. Han kan inte vara tillsammans med Linnea som en kompis. Han älskar henne och det kan han inte förtränga. Han går in och sätter sig vid bordet. Micke och Linnea dansar inte längre. De sitter vid ett annat bord och pratar med kompisar. Linnea sitter i hans knä och håller en arm runt hans axlar. Micke smeker en hand över hennes lår, under kjolen. Linnea tittar leende på honom. Hon kysser honom medan handen glider allt längre upp under kjolen.

Vad fan sitter jag här för, tänker Håkan och gör sig klar för att gå tillbaka till stugan. Han inser att han aldrig kommer att bli ihop med Linnea. Han orkar inte sitta och se hur hon hånglar med Micke. Han beslutar sig för att lämna lokalen. Innan han hinner resa sig, sätter sig någon bredvid honom.
- Hej Håkan, säger Emma.
- Hej, svarar han kort.
Han känner inte för att prata nu, så han är väldigt kortfattad. Emma har redan sett Linnea.
- Jasså, säger Emma och ler. Du har förlorat din flickvän.
- Håll käften, fräser Håkan. Hur många gånger ska jag behöva säga att jag inte är hennes pojkvän.

Han ställer sig upp och går därifrån. Han knuffar upp dörren med kraft och går ut.
- Håkan vänta, ropar Emma och kommer efter honom.
Han stannar upp och väntar in henne.
- Förlåt mig, säger Emma. Det var elakt sagt.
- Det är lugnt, svarar han.
- Vad jag menar är, att jag tror att du tycker om henne väldigt mycket men att du inte har sagt det till henne.
- Kanske det. Han känner inte för att diskutera sina känslor och är därför mycket kortfattad.
- Det är jag som är svartsjuk, säger Emma. Jag älskar henne och borde vara rädd om henne. I stället klantade jag mig när ni var hos mig och förlorade henne istället. Jag är en loser.
- Det är du inte, säger Håkan. Det är bara det att Linnea inte älskar dig som du älskar henne. Hon tycker om dig som vän. Om jag får komma med ett råd, så bli vän med henne. Det är bättre att träffa henne då och då, än att förlora henne helt.

- Du har rätt, säger Emma. Jag måste be henne om ursäkt.
- Nu måste jag gå, säger Håkan. Jag åker hem imorgon, så ha det så bra, Emma.
- Åker du hem? Emma blir mycket förvånad.
- Ja, det är dags att åka hem.
Han vänder sig om och tittar en sista gång mot lokalen.
- Prata med henne, vädjar hon då hon ser hur mycket han lider.
- Nej, det är ingen ide. Lova att du ingenting säger till henne.
- Jag säger ingenting. Men borde du inte följa de råd du gav till mig.
- Det är en viss skillnad. Jag har redan hennes vänskap. Det är det andra som jag aldrig kan få.
Emma hinner se hans blanka ögon innan han vänder sig om och går mot stugan.
- Stackars jävel, viskar hon och tittar efter honom.. Han älskar henne och det vet inte Linnea om.

Emma går sakta in igen och sätter sig. Hon tittar upp mot bordet där Linnea sitter. Hon ser hur Linnea sitter grensle över Micke knä. De kysser varandra medan Micke smeker sin hand mellan hennes ben. Med försiktiga fingrar smeker han undan hennes trosor. Han smeker hennes blygdläppar med fingertopparna. Linnea är ordentligt kåt och har totalt glömt av att Håkan finns. Hon pressar sig mot fingrarna som sakta glider in i hennes våta sköte. Hon stönar ut sin njutning när fingrarna sakta glider fram och tillbaka. Kyssen blir allt hetsigare. Micke nöjer sig inte med att smeka henne till orgasm. Han vill ha mycket mera, så han avbryter smekningarna.
- Kom, viskar han till henne. Vi går för oss själva.

När Håkan kommer till stugan, stannar han upp och tittar mot bordet där de andra sitter och festar. Han ser Petras vinkande hand att komma dit, men han orkar inte. Han går in i stugan och börjar packa väskan. När han går in i stugan följer Petra honom med blicken.
- Jag ska gå in och prata med Håkan, säger hon.
- Varför det, frågar Ove.
- Det är någonting med honom, svarar Petra. Han ser ledsen ut. Jag tror att Linnea har gjort bort sig igen, och det ordentligt.
- Det tror jag också, säger Vivan.
Ove tittar på Petra och sedan på Vivan.
- Såg du någonting särskilt, frågar Ove och vänder sig till Göte.
- Nej, jag fattar inte vad de pratar om, svarar han.

Petra knackar försiktigt på dörren och går in. Håkan håller på att packa väskan. Hon sätter sig på sängen.
- Vad är det som har hänt, frågar hon. Är det Linnea?
- Nej, verkligen inte, svarar han. Det är jag som har brutit mot instruktionerna.
- Vad menar du?
Han svarar inte. Han tittar ner mot väskan och skakar på huvudet. När hon ser tårarna i hans ögon, förstår hon vad som har hänt.
- Du älskar henne, konstaterar hon lågt.
Han nickar sakta på huvudet.
- Har du sagt det till henne?.
- Nej, det kan jag inte, viskar han tyst. Det ingick inte i förutsättningarna.
- Håkan, säger Petra och tar hans hand. Man kan inte förhandla om kärlek. Den kommer över en och då måste man ta itu med det. Jag tror att Linnea blir glad om du talar om det.

På nytt svarar han inte. Han skakar på huvudet och torkar bort en tår.
- Jag åker hem i morgon bitti. Går det någon buss?
- Varför ska du åka hem?.
- Jag har redan varit här mer än en vecka.
- Det blir inte tal om någon buss.. Jag skjutsar hem dig. Petra ser hur mycket han lider, men känner sig maktlös till att hjälpa honom.
- Tack, viskar Håkan.
Han ser henne inte i ögonen. Petra lämnar rummet i vetskap om att hon inte har fått veta hela sanningen. När hon kommer tillbaka till bordet, berättar hon vad han har sagt.
- Jag vet inte vad det är, säger hon, men han berättar inte allt.
- Men det tror jag att jag vet, svarar Vivan.
- Gör du, säger Petra. Vad är det som har hänt?
- Tänk efter, säger Vivan. Håkan älskar Linnea. Det går till lokalen. Han kommer hem ensam, alldeles nedbruten. Vad tror du har hänt? Vad kan hända Håkan, så att han blir så ledsen?

Petra sitter tyst och tänker. Plötsligt lyfter hon ansiktet och stirrar på Vivan.
- Nej, det kan inte vara möjligt, säger Petra. Jag har sett dem tillsammans hela veckan.
- Tyvärr, så tror jag att det är så, svarar Vivan. Men jag kan ha fel.
Petra lyfter blicken i riktning mot lokalen och låter tankarna flöda.
- Du har inte fel, Vivan, konstaterar Petra med bitterhet i rösten.
- Kan någon tala om för mig vad som händer, säger Ove irriterad
- Vår dotter har mest troligt kysst, hånglat och kanske till och med gått iväg med en kille, mitt framför ögonen på Håkan. Petras röst är bitter.

Ove stirrar på Petra med oförstående ögon.
- I helvete heller, säger Ove och ställer sig upp.
- Vart ska du, frågar Petra.
- Jag ska hämta hem henne och prata förstånd med henne.
- Det ska du inte. Hur mycket vi än ogillar det här, så kan vi inte tala om för henne vem hon ska vara ihop med. Det är hennes liv. Petra är mycket bestämd i rösten.
- Det tänker jag inte göra heller, svarar Ove. Men jag ska tala om för henne att man behandlar inte människor som hon har gjort mot Håkan.
- Det har du rätt i, säger Petra. Men det tar vi i morgon. Nu är det ändå för sent.

Under tiden fortsätter Linnea, helt ovetande om händelserna, att roa sig tillsammans med Micke. Emma sitter vid ett bord och tittar på dem.
- Fan Håkan, varför bad du mig vara tyst, viskar hon till sig själv.
Helst vill hon gå fram och prata med Linnea men då bryter hon löftet till Håkan och det vill hon inte göra. När hon ser Linnea och Micke gå in i vilorummet, har Emma fått nog och reser sig för att gå hem. På väg ut stannar hon upp och tittar på den stängda dörren.
- I morgon kommer du att ångra dig, Linnea, viskar hon tyst, men då är det för sent.

Micke och Linnea tar snabbt av sig kläderna. De lägger sig tillsammans på sängen och kysser varandra. Micke är kåt av att ha smekt henne vid bordet så han är otålig. Han lägger sig mellan hennes ben och glider in.
- Jaaaa, stönar Linnea och lägger upp sina ben på hans höfter.
Hon pressar sig mot honom och stönar högt av njutning varje gång han tränger in. Micke knullar henne med kraft. Han känner hennes kramande fitta runt sin kuk. Han känner att utlösningen är nära. När det drar ihop sig i pungen, trycker han in sin påle och pumpar in sin säd. Linnea kommer samtidigt. Hon pressar sig med benen hårt mot hans kropp och stönar ut sin åtrå. De kysser varandra intensivt och dämpar därmed sina skrik.

Micke ligger kvar över henne, med kuken djupt inne i henne. Han glider sakta fram och tillbaka medan kyssen är betydligt mjukare. Linnea ler då hon känner hur han växer inuti henne. Hon känner honom väl och vet att han inte är nöjd på länge ännu. När han är hård, drar han sig ur. Hon vet vad han vill och snurrar runt. Hon ställer sig på knä och tar emot honom bakifrån. Nu, då han har släckt sin värsta törst, kan han ta det lugnare. Han håller händerna runt hennes midja och knullar henne i lugnt tempo. Sakta glider staken fram och tillbaka i hennes heta källa. Hon kramar hans stolthet med sina våta blygdläppar och känner hur underlivet drar ihop sig. Micke glider in med fingrarna i hennes hår och drar upp henne försiktigt, stående på knä. De står båda på knä medan han knullar henne allt snabbare. Nu känner hennes kramande fitta tydligare.

Han kysser henne på halsen och lägger händerna över hennes bröst. Fingrarna nyper försiktigt i bröstvårtorna och sänder ljuvliga signaler ner till hennes underliv. Linnea närmar sig en orgasm. Hon ställer sig på nytt på alla fyra för att njuta ordentligt när orgasmen startar upp. Micke stöter in sin kuk med kraft. Han känner att han närmar sig och tar ett stadigare tag om hennes midja. Han knullar henne hårt och snabbt. Linnea stöter bakåt med stjärten varje gång han glider in. När utlösningen kommer, trycker han in sin stake och sprutar hennes inre väggar med sin säd. Linnea kommer samtidigt. Hon borrar in sitt ansikte i kudden och skriker ut sin njutning när orgasmen stormar fram. Den sveper genom hennes kropp i våg efter våg. När den har tynat av, lägger hon sig ner på rygg och njuter.

Micke lägger sig bredvid och smeker en hand över hennes stjärt. Han kysser henne försiktigt medan handen kramar hennes ena skinka. Deras läppar är förenade i en kyss som blir allt mer het. Han smeker handen ner mellan hennes ben och glider in med ett finger i hennes våta gömma. Det tar inte långt stund innan lågan är tänd igen. De älskar länge med varandra. Tillsammans tar de varandra till åtråns högsta punkt, om och om igen. När de äntligen är nöjda, ligger de tätt ihop och njuter av varandra. Inom kort sover de båda två. Just i detta ögonblick har inte Linnea en tanke på Håkan. Det är ett misstag hon djupt kommer att ångra senare.

När Emma kommer till stugan, sätter hon sig ner bredvid Petra.
- Vad har Linnea nu ställt till med, frågar Petra.
- Det måste du fråga henne om, svarar Emma.
- Nu har hon drivit Håkan till att åka hem, säger Petra bittert.
- Det kommer att ordna sig, säger Emma självsäkert.
- Hur vet du det, frågar Petra förvånad.
- Jag tillåter inget annat, svarar Emma och tittar henne i ögonen.

När hon säger detta, lägger hon en hand på Petras knä och smeker handen upp mellan hennes ben. Det har blivit lite mörkare, så ingen märker handen som kramar ömt hennes sköte. Petra blir överraskad och hinner inte stoppa henne. Nu vill hon inte ställa till med en scen, så hon säger ingenting.
- Hoppas du har rätt, suckar Petra då hon känner hur Emma smeker henne så skönt.
Emma tar inte bort handen. Hon smeker försiktigt över hennes sköte medan Göte ser till att stämningen stiger vid bordet igen. Petra biter sig i läppen för att inte stöna högt av njutning. Det är inte första gången hon blir smekt av Emma. Ifjol älskade de med varandra några gånger innan Petra satte stopp. Hon lovade sig själv att inte älska med Emma igen. Dels för att hon är Linneas kompis men framför allt för att hon är så dominant. Nu känner hon att åtrån stiger i kroppen då handen kramar över hennes sköte. Emma drar hennes trosa åt sidan och smeker fingret längs blygdläpparna. Petra biter sig i läppen för att inte stöna högt och avslöja vad som händer under bordet.

Två fingrar glider in i hennes fitta och smeker fram och tillbaka. Fingrarna smeker upp till klitoris och smeker den lilla knappen ömt för att sedan glida in i den våta värmen igen. Petra tittar bedjande på Emma som inte tycks se hennes blick. Underlivet drar ihop sig runt fingrarna. Orgasmen är nära. Då stannar Emma upp med fingrarna, djupt inne i henne.
- Jag vill ha dig, viskar hon i Petras öra.
- Inte nu. Petra kämpar emot den åtrå som sveper genom hennes underliv.
- Senare, viskar Emma förhoppningsfullt.
Petra orkar inte svara men nickar diskret på huvudet. Emma tar bort handen från hennes fitta och smeker handen längs hennes lår. Äntligen ska jag få älska med Petra, tänker hon och ler. Petra drar åt sig andan och andas sakta ut. Så nära en orgasm har hon aldrig varit utan att ha fått någon. Hon inser att hon har brutit sitt eget löfte då hon lovade att träffa Emma, men hon ville inte få en orgasm vid bordet. Vem vet, tänker Petra och ler. Emma kanske har ändrat sig.

Emma blir kåt av att smeka henne. Hon vet att hon inte kommer att få henne inatt, så hon vänder blickarna mot Ove. När han äntligen tittar på henne, fastnar han med blicken. Hon håller den kvar en stund innan hon ställer sig upp och säger god natt. Hon går in på sitt rum och sätter sig på sängen, lutad mot sänggaveln. Det tar inte lång stund innan Ove öppnar dörren och kommer in. Hon särar lite på benen och låter honom få en blick av härligheten.
- Jag tänkte bara höra mig för om Linnea, stammar Ove.
- Ta av dig kläderna, säger Emma och särar på benen. Hon smeker in en hand innanför trosorna och smeker sig själv.
- Va? Ove rodnar men kan inte slita blicken från hennes hand som smeker över fittan.
- Du kom inte för att fråga om Linnea, säger Emma och ler självsäkert. Du kom för att du vill knulla med mig, så ta av dig kläderna då.
Hon ler lite hånfullt då Ove sliter av sig kläderna.
- Ta av mig trosorna och slicka mig, beordrar Emma.
Han drar av henne trosorna och dyker in mellan hennes ben och slickar ivrigt. Hon griper tag i hans hår och pressar munnen mot fittan.
- Dig ska jag ha roligt med i sommar, viskar Emma. Inte i kväll då ni har fest, men senare.
Hon blundar och njuter av den ivriga tungan som slickar henne.

Klockan närmar sig 4 på natten. Petra kan inte sova. Hon sitter uppe och är orolig över Linnea som inte har kommit hem ännu. Hon överväger att väcka Håkan för att gå och söka efter henne, då hon hör röster utanför stugan. Hon tittar ut och ser Linnea komma gåendes, hand i hand med Micke. Petra känner en ilska då hon ser henne. Hon smyger tillbaka till sitt rum och lägger sig. Hon vill inte konfrontera henne nu på natten.
- Jag och du ska ha ett allvarligt samtal, muttrar Petra och sluter sina ögon.
Nu kan hon somna, då hon vet att Linnea är hemma.

Klockan är över 12 på dagen då Linnea kommer ut på altanen.
- God morgon, säger hon till mamma och pappa.
Hon tittar sig omkring och börjar plötslig hoppa och jubla.
- Vad är det med dig, frågar pappa lite irriterad.
- Äntligen är jag uppe före Håkan, jublar hon. Nu ska jag väcka honom.
Ove ska precis stoppa henne, då Petra lägger en hand på hans arm.
- Låt henne upptäcka det själv, säger hon.
Linnea kommer ut på altan med undran i blicken.
- Vet ni var Håkan är, frågar hon.
- Jag skjutsade hem honom i morse, svarar Petra lugnt.
- Hem? Varför det?.
- Han sa att han var bjuden att vara här en vecka, så det var dags att åka hem.
- Varför har han ingenting sagt? Linnea är helt oförstående.
- Men herregud, börjar Ove men blir på nytt hejdad av Petra.
- Han sa att han skulle skicka en sms till dig.

Linnea springer in och hämta sin mobil. Mycket riktigt så har hon ett sms från Håkan.
Tack för en underbar vecka tillsammans, läser hon. Förlåt att jag "smet iväg" utan att säga hej då, men jag ville inte väcka dig. Jag är riktigt avundsjuk på Micke som har fångat ditt hjärta. Vi ses väl när du kommer hem efter sommaren?
Puss o kram

Linnea läser sms:et om och om igen. Hon går ut på altan och sätter sig bredvid sin mor.
- Han tror att jag och Micke är tillsammans, säger Linnea. Var har han fått det ifrån?
- Vem tillbringade du kvällen med igår, frågar Petra.
Linnea tittar på sin mamma och inser att hon på nytt har gjort bort sig.
- Med Micke, viskar hon.
- När kom du hem, frågar Petra som inte har sagt att hon satt uppe och väntade på henne.
- Tidigt i morse, svarar hon lika tyst.
- Herregud, säger Ove upprört. Du har tillbringat natten med en annan kille och du undrar varför Håkan åkte hem? Har du hört talas om ordet moral?

Linnea tittar med tårdränkta ögon på sin far. Hon säger ingenting.
- Vi har en stor frihet här ute på udden, säger Petra. Vi kan gå iväg med någon utan att såra sin partner, med det gäller bara vi som bo här på udden.
- Jag vet det, säger Linnea.
- Det verkar inte så, svarar Petra irriterad. Då skulle du inte behandla Håkan som du har gjort. Han har accepterat vårt sätt att leva, men det innebär inte att du kan uppträda hur som helst mot honom.
Linnea rusar upp och springer iväg. Varken Petra eller Ove försöker stoppa henne.
- Låt henne vara ifred, säger Petra. Det här måste hon bearbeta själv.

Linnea sitter längst ut på bryggan och tänker. Hennes tankar är hos Håkan. Hon känner en tomhet inom sig. Nu när Håkan inte är i stugan så är det inte lika roligt längre.
- Förlåt Håkan, viskar hon ut mot vattnet. Varför är jag så dum?
Hon sitter kvar på bryggan under lång tid. För första gången genomgår hon en slags kris. Det är inte nog med att Håkan har åkt hem, tänker hon. Det är jag som har drivit honom att åka hem. Hela söndagen går hon i tankar. Hon vandrar runt i tankar i hopp om att få en förklaring på varför hon uppträder som hon gör. Hon förnekar inte det faktum att hon älskar sex, men varför är hon så självisk? När kvällen kommer och hon ligger i sängen ställer hon fortfarande sig de frågorna. Det är långt in på natten innan hon somnar, utan att ha svar på sina frågor.

Måndagen är söndagen lik. Linnea vandrar omkring i tankar utan att få några svar. Om jag bara vill vara kompis med honom, varför saknar jag då honom så mycket? När hon tänker på händelserna i lokalen i lördags så inser hon hur mycket hon sårade honom. Han kommer aldrig att förlåta mig, tänker hon. Petra står i fönstret och tittar ut mot bryggan där Linnea sitter på kvällen och tittar ut mot sjön.
- Jag är så ledsen, älskling, viskar hon till sig själv, men jag kan inte hjälpa dig. Det här måste du klara av själv.
På kvällen kommer Linnea in och sätter sig framför tv´n. Hon försöker titta på en film, men får inget sammanhang. Med en suck stiger hon upp, kramar om sin mor och går till sängs. Petra ser hennes bedrövade min och lider med henne.

På förmiddagen dagen efter sitter Linnea på nytt på bryggan. Hon har tänkt bada men ångrar sig när hon kommer till bryggan. Det är inte roligt att bada längre. Hon sätter sig ner med en suck. Hon stirrar ut mot vattnet då hon plötsligt hör Emmas röst.
- Törs jag komma fram och prata med dig eller slänger du mig i sjön?.
- Kom du, svarar Linnea och pressar fram ett leende.
- Jag vet vad som har hänt. Jag pratade med Håkan i lördags då vi var i lokalen.
- Gjorde du? Varför sa du ingenting till mig?
- Jag lovade honom att ingenting säga. Hur kan du sitta och hångla med Micke framför ögonen på Håkan?
- Så…farligt var det väl inte?.
- Linnea, ni praktiskt taget knullade framför ögonen, inte bara på Håkan, utan hela jävla området. Du äventyrar ditt rykte. Förstår du inte det?
- Nej, jag tänkte nog inte på det, svarar Linnea. Det var dumt gjort. Jag vet det nu. Men nu är det för sent.

Emma berättar för Linnea om hennes samtal med Håkan.
- Jag lovade att inte säga någonting, säger Emma, men eftersom han har åkt hem kan jag tala om för dig att Håkan älskar dig.
- Älskar han mig, frågar Linnea förvånad.
- Ja, lilla gumman. Som han sa, han älskar dig men kan aldrig få detsamma tillbaka.
- Varför har han inte sagt någonting?
- Är du blind, kontrar Emma. Jag såg redan första dagen vi träffades att han dyrkar den mark du går på. Hur kan du ha missat det?
Linnea tittar på Emma med tårfyllda ögon.

Hon lutar huvudet mot Emmas axel och suckar.
- Fan, fan, fan, viskar Linnea desperat.
Hon tittar upp på Emma och säger:
- Vad ska jag göra?
- Vad känner du för Håkan?.
- Jag vet inte. Han är mer än en kompis för mig, jag inser det nu, men jag vet inte om jag älskar honom. Jag vill att han ska komma tillbaka.
- Säg det till honom då. Bjud honom att stanna hela sommaren. Då har du tid att komma underfund med dina känslor för honom.
- Kan jag begära det av honom?.
- Du har bara två val, säger Emma. Aningen stannar du här med Micke. Då kan du glömma Håkan. Eller, så skiter du i Micke och ringer Håkan. Förklara precis som du nyss gjorde för mig. Jag är säker på att han förstår dig. Han älskar ju dig, för tusan.

Linnea tittar på Emma med en undrande blick. Plötsligt lyser hennes ansikte upp. Hon kramar om Emma och säger:
- Tack Emma, du är verkligen en god vän. Jag tycker så mycket om dig.
- Jag tycker om dig också, svarar Emma och kramar henne tillbaka.
- Nu vet jag vad jag ska göra! Jag ska inte ringa honom. Jag ska åka hem till honom.
Linnea lägger sina händer på hennes kinder och kysser henne. Emma blundar och njuter av den kyss hon har lärt sig att älska.
- Vi ska träffas snart igen, viskar Linnea.
- Det ser jag fram emot, svarar Emma och känner hur det stockar sig i halsen.

I tankarna tackar hon Håkan för det goda råd hon fick. Linnea rusar upp och springer upp till stugan.
- Jag älskar dig också, viskar Emma när hon tittar efter Linnea som springer hem.
- Mamma, när ska du till stan, frågar Linnea.
- Ja, jag vet inte, svarar Petra. Hur så?
- Jag måste till Håkan och be honom komma tillbaka. Om han inte vill det, så måste jag be honom om ursäkt.
- Vi kan åka i morgon, om du vill, säger Petra.
- Jag älskar dig, mamma, svarar Linnea. Jag har betett mig illa. Jag måste reda ut det här.
På kvällen när Linnea lagt sig har hon svårt att sova. Hon är sprudlande glad över att få träffa Håkan igen. Klockan är nära midnatt innan hon somnar med ett leende.

På onsdag förmiddag skjutsar Petra sin dotter till Håkan. Han ligger på sängen och sover. Han hör inte då dörren öppnas och Linnea kommer in. Hon sätter sig försiktigt ner på sängen och tittar på honom. Hon känner en värme i bröstet då hon ser på honom. Sakta lyfter hon handen och smeker hans kind. Han öppnar ögonen och stirrar på henne. Ingen av dem säger någonting. Han sätter sig upp och drar in henne i sin famn. Han smeker en hand över hennes hår.
- Snälla Håkan, kom tillbaka, viskar hon fram. Jag vill att du stannar hela sommaren med mig.
- Eh…Va?….jag trodde att du och Micke….börjar Håkan.
Hon lägger sina fingrar över hans mun. Han svarar genom att tystna och kysser hennes fingrar.
- Förlåt, viskar hon.
- För vad då, frågar han.
- För att jag var så elak. Jag tänkte mig inte för.
- Du har inget att be om förlåtelse för. Du gjorde klart från början att vi bara är kompisar. Det är jag som …………
Där tystnar Håkan. Han kan inte säga orden som inte har någon betydelse.
- Är det så svårt att säga att du älskar mig, viskar Linnea

Han tittar på henne med stora ögon.
- Emma, konstatera han kort.
- Bli inte arg på henne, vädjar Linnea. Hon gjorde det för oss bådas skull. Varför har du inte sagt någonting?
- Vad skulle jag säga. Jag visste att du inte var intresserad av mig.
- Hur vet du det? Du frågade aldrig.
- Om du var det minsta intresserad av mig, så skulle du inte ha varit tillsammans med Micke.
- Det är det som är så dumt. Jag tycker så mycket om dig. Ändå så sårar jag dig. Vår frihet ute på udden gör att jag inte tänker mig för ibland.
- Som jag sa tidigare, du har inget att be om ursäkt för. Jag visste förutsättningarna.

- Jag ska vara ärlig mot dig, säger Linnea. Jag vet inte om jag älskar dig. Men du betyder mycket mer för mig än bara en kompis. Kan du tänka dig att komma tillbaka? Vi kan väl använda sommaren till att känna efter vad vi känner för varandra.
- Jag behöver inte en sommar för det, svarar han. Men okey, låt oss vara uppriktiga med varandra.
Håkan tystnar och tänker sig för innan han säger någonting.
- Jag vet att er familj har en speciell sammanhållning med de andra på udden, börjar han. Det är helt okey. Jag har inget problem med det. Jag vet också att du älskar med Göte. Det stör mig inte heller. Inte heller att du träffar Emma, så länge hon är snäll mot dig. Men jag klarar inte av att du är tillsammans med Micke. Det gör jag inte. Så, om du fortfarande vill vara ihop med Micke, så kan jag inte komma tillbaka.
- Micke har jag känt i några år, svarar Linnea. Vi har träffats på sommaren. Några gånger har vi älskat med varandra, men han betyder ingenting i övrigt. Jag lovar dig att aldrig vara tillsammans med honom igen, annat än bara som kompis.

- Hur länge har du tänkt att jag ska stanna den här gången, frågar Håkan.
- Hela sommaren, svarar Linnea. När mamma åker in till stan kan vi följa med och hälsa på hos dina föräldrar, om du vill.
- Hur blir det mellan oss? Han känner sig nervös i väntan på svaret.
- Det är du och jag som gäller, svarar hon. Vi ställer våra egen villkor, som vi båda accepterar.
- Jag accepterar din familjs och deras vänners levnadssätt. Men ingen utanför den kretsen.
- Okey, säger hon och ler. Då säger vi så.
Han kysser henne försiktigt. När han lägger sig ner, drar han henne med sig. Kyssen är öm och full av känslor.
- Jag vill älska med dig, säger Linnea och smeker hans kind.

Under kyssar och smek, tar de av varandra kläderna. Han smeker hennes kropp med beundran i blicken. Han kan inte få nog av hennes skönhet. Han böjer sig ner och kysser hennes bröst. Han smeker med tunga över hennes bröstvårta medan handen smeker hennes lår. Hon njuter av hans smekningar. Hennes hand smeker sig ner till hans kuk. Hon smeker den med fingrarna så den styvnar. Då greppar hon den och runkar honom. Hon tappar greppet när han kysser sig ner över magen. Tungan slickar hennes navel innan han försätter ner till hennes lår. Hon ligger passiv och njuter av tungans färd över hennes kropp. När hon känner kyssarna på låret, särar hon på benen. Med små kyssar avancerar han upp mellan hennes ben.

Linnea blundar och njuter. Nu känner hon igen smekningarna hon är van att få från honom. När han smeker hennes blygdläppar med tungan, sveper vällusten över henne som en varm sommarvind. Hon smeker sin hand över hans hår och lyfter på höften mot honom. Tungan glider in i den våta värmen och slickar i sig av hennes safter. Han slickar henne ömt och försiktigt. När han smeker hennes klitoris, kommer de första stönen. Han smeker lite hårdare samtidigt som han låter två fingrar glida in i henne. Hon känner hur orgasmen startar upp. Hon griper tag i täcket och pressar sig mot hans mun. Han slickar henne genom hela orgasmen. Han slickar i sig av safterna som rinner rikligt ur hennes våta innandöme. Innan den helt har stannat av, avbryter han smekningarna med tungan och lägger sig tillrätta. Han trycker in sin kuk till botten.
- Jaaaa, viskar Linnea och trycker sig mot honom.

Han glider sakta fram och tillbaka medan han kysser henne med all den kärlek han känner för henne. Linnea svarar på kyssen med samma lidelse. Hon lyfter på höften och möter hans stolta krigare. Hon känner hur orgasmen startar sin färd genom kroppens nedre delar. Han ökar takten och stöter hårdare. Han känner att han är på väg och ökar takten ytterligare. Med några sista hårda stötar trycker han in sin påle för gott. Med kuken djupt inborrad i hennes heta grotta, sprutar han in sin säd. Linnea pressar sig mot hans kropp och skriker ut sin njutning när orgasmen håller hennes kropp i ett stadigt grepp. Deras läppar möts i en hetsig kyss medan de njuter av orgasmens verkningar. Han ligger kvar en stund över henne och kysser henne ömt. När han drar sig ur, lägger de sig tätt tillsamman och njuter av efterdyningarna.

- Om du visste så glad jag är, säger Håkan. Du kanske inte vill höra det, men jag älskar dig.
- Låt oss använda sommaren till att utforska vad vi känner för varandra, säger Linnea. Om vi ger varandra lite frihet, under ansvar naturligtvis, så tror jag att vårt förhållande kommer att stärkas.
- Har vi ett förhållande, frågar han spänd.
- Ja, svarar hon. Vi har ett förhållande. Om du vill förståss.
Han svarar henne inte. Han drar in henne i sin famn och kramar henne ömt. Han borrar in sin näsa mot hennes hals medan han smeker hennes hår. Linnea kramar honom tillbaka. Hon kan inte komma på att hon någonsin har känt en sådan glädje som hon känner just vid detta tillfälle

Några timmar senare är Håkan på väg tillbaka i stugan.
- Jag är glad att du är tillbaka, viskar Petra när de lämnar bilen och går mot stugan.
- Jag hade inget annat val, svarar Håkan.
- Vad menar du, frågar Petra.
- Det är enda sättet för mig att få träffa dig, svarar han och smeker handen över hennes stjärt.
- Charmtroll, viskar hon tillbaka och känner en rodnad över kinderna.

Linnea känner en enorm glädje över att han är tillbaka hos henne. Nu inser hon att känslorna för honom är starkare än hon tidigare trott. Resten av dagen är lugn. Håkan och Linnea tillbringar sin tid framför Tv´n till det är läggdags. Som vanligt älskar de innan de somnar. De driver varandra till höjder som ingen av dem har nått tidigare. Både Håkan och Linnea är lyckligare än någonsin. På morgonen, när de vaknar, älskar de igen.
- Mamma, kan vi inte bjuda Emma på middag ikväll, frågar Linnea när det äter frukost. Hon har varit så snäll mot mig och jag skulle vilja tacka henne.
- Visst kan vi det, svarar Petra.
- Håkan, vad tycker du, frågar Linnea.
- Det är en bra idé, svarar han. Det är tack vare hon som vi är ihop.
- Det är det jag menar, säger Linnea och ler.

På kvällen kommer Emma. De äter ute på altanen. Maten smakar utmärkt och samtalen flyter fritt. Tjejerna dricker vin medan Håkan får en öl. Efter middagen hjälper alla till med att duka undan, innan de sätter sig ute på altan igen.
- Jag ska hämta lite mera vin, säger Petra och stiger upp.
Petra kommer ut med flaskor och glas. Håkan får hämta sig en öl från kylen. Snart är festen i full gång. Det blir en trevlig och gemytlig kväll tillsammans.
- Nej, nu går jag och lägger mig, säger Petra. Nu får ni ungdomar fortsätta. God natt med er.
När Petra har gått, fortsätter de att festa. Samtalet glider över till när Emma hjälpte Linnea att få Håkan att stanna kvar.
- Jag ska aldrig glömma att du fick mig att tänka om, säger Linnea. Du är en fin vän.
- Det är roligt om man kan vara till glädje för någon, säger Emma med rosslig röst.

När Linnea ska krama om henne, vrider Emma på huvudet så deras läppar möts. Emma kysser henne ömt och försiktigt. Linnea, som till början tvekar, svarar slutligen på kyssen som blir betydligt längre än vad som var tänkt. Emma lägger sin hand på hennes ben och smeker den in under kjolen. Hon pressar Linnea bakåt så hon ligger mot ryggstödet på fåtöljen. Handen smeker sig innanför trosan och kramar över fittan. Linnea blir helt överrumplad och gör inte motstånd. Det tar inte lång stund innan Linneas låga är tänd. Hon särar på benen och njuter av Emmas smekningar.

Håkan sitter lugnt kvar och tittar på. Han känner hur kuken styvnar av det han får se. När Linnea lutar sig bakåt, glider kjolen upp. Emmas hand hjälper till så kjolen lägger sig runt midjan. Han ser hur Emmas hand smeker henne intensivt. Linnea stönar högt av vällust. Emma avbryter kyssen och fångar in hennes ögon medan två fingrar smeker djupt inne i hennes våta grotta. Deras ögon har fastnat vid varandra. Emma smeker hårt över klitoris med tummen. Linnea stönar allt högre och pressar sig mot hennes fingrar. Emma kysser henne igen. Kyssen är het och krävande. Linnea känner hur det drar ihop sig i underlivet när orgasmen startar upp. Hennes skrik av vällust dämpas av Emmas kyss. Linnea lyfter sig mot fingrarna och känner vällusten som sveper genom sin kropp. När orgasmen sakta tynar av, drar Emma ut sina fingrar, men inte helt. Med fingertopparna smeker hon hennes blygdläppar. Smekningen är mycket försiktig och sänder ljuvliga signaler genom hennes kropp.

Håkan ser att Emma viskar något i Linneas öra medan hon smeker henne. Linnea ler och nickar på huvudet. Hon trycker in fingrarna en sista gång innan hon drar ut dem. De ställer sig upp och går fram till Håkan.
- Har du varit med om en trekant förut, frågar Linnea.
- Eh….neej, svarar han tvekandes.
- Då ska du få uppleva det nu, säger Linnea och tar hans hand.
Han följer henne in i sovrummet. Emma och Linnea hjälps åt att ta av honom kläderna. Sedan tar de av varandra sina kläder.
- Lägg dig på rygg, viskar Linnea.
Håkan lägger sig tillrätta i sängen. Linnea smeker med handen över hans redan hårda kuk. När hon tar den i munnen, grenslar Emma hans ansikte och sänker sig mot hans mun. När Linnea suger honom, har han svårt att koncentrera sig på att slicka Emma. Hon påminner honom genom att pressa sig hårt mot munnen. Han får svårt att andas. När han slickar henne, lättar hon på trycket och ger honom utrymme.

Han slickar henne ivrigt. Tungan glider djupt in i hennes innersta, medan Linnea suger honom. Hon slickar med tungan längs skaftet och runkar honom sakta med handen. När hon ser att han lyfter på höften, stannar hon upp och smeker med fingrarna över ollonet. Hon ser hur det rycker i kuken av hennes smekningar. När hon tar honom i munnen igen, lyfter han på höften och pressar in hela kuken i hennes mun. Emma, som varit kåt ända sedan hon smekte Linnea ute på altan, känner att hon närmar sig. Hon gnider fittan över hans mun i sin iver att få sin orgasm. När han slickar hårt över klitoris, kommer hon i en kraftig orgasm. Hon stönar högt av vällust och pressar sig hårt mot munnen. Safter sprutar in i munnen på honom. Han sväljer hennes safter och fortsätter att slicka över den känsliga knappen.

Samtidigt har Håkan nått toppen. Han stöter in sin kuk i Linneas mun och sprutar in sin säd. Stråle efter stråle, pumpas in i hennes mun. Linnea runkar honom sakta medan hon tar emot hans säd. När han stämmer upp i ett skrik, trycker Emma ner sin fitta över hans mun. Skriket dämpas effektiv. Hon ler då hon känner vibrationerna från skriket, kittla hennes känsliga blygdläppar. Emma lägger sig bredvid Håkan medan Linnea fortsätter att suga honom. Det tar inte lång stund innan den står igen. Hon ställer sig på knä över honom och sänker sig ner över halva kuken.
- Knulla mig, viskar hon och kysser honom.

Håkan börjar genast stöta in sin kuk i henne våta källa. Emma ställer sig på knä bakom Linnea och smeker med händerna över hennes skinkor. Hon böjer sig ner och slickar längs hennes stjärtskåra. Linnea svarar genast med ett stön. Emma smeker ett finger längs Håkans kuk och följer den in i Linneas våta grotta. Fingret glider fram och tillbaka i samma takt som han knullar henne. Hon drar ut fingret och sätter fingertoppen mot stjärthålet. Med en bestämd kraft, trycker hon in hela fingret i stjärten.
- Ååååaaaaa, stönar Linnea när fingret tränger sig in.
Fingret glider fram och tillbaka i hennes stjärt, i samma takt som Håkan knullar henne. Linneas åtrå sätter fart. Hon står passiv och njuter enormt av smekningarna. Hon känner hur orgasmen är på väg. Emma drar ut sitt finger och sätter två fingrar mot stjärthålet. Med kraft trycker hon in båda fingrarna.

Linnea skriker ut sin åtrå när orgasmen kommer stormandes genom hennes underliv. Håkan knullar henne hårt. Han känner hur hon kramar hans stake när orgasmen kommer. Han stöter in med kraft några gånger innan han pressar sig in och fyller henne med sperma. Kuken pulserar ut sin säd, om och om igen, samtidigt som Emma fortsätter att smeka hennes stjärt med sina fingrar. Med den andra handens fingrar smeker hon hennes klitoris. Orgasmen tar ny fart. Hon vrålar ut sin njutning när orgasmen kommer med våldsam kraft. Håkan har dragit sig ur henne. Han kysser henne då han hör hennes skrik. Hela kroppen skakar på Linnea då Emma håller igång den kraftiga orgasmen. När Emma slutar upp med att smeka henne, faller hon ihop över honom. Hon ligger helt slut och vilar på hans kropp. Han kan känna hennes hjärtslag mot sitt bröst. När Linnea glider ner från kroppen och lägger sig bredvid honom, lägger sig Emma på den andra sidan.

Håkan lägger sig på sidan, vänd mot Linnea. Han smeker en hand över hennes kind och viskar:
- Jag älskar dig.
Han får ett leende till svar från Linnea. Det är allt hon orkar med. Han känner hur Emmas hand smeker över höften, ner till kuken. Hon greppar lätt runt staken och runkar honom sakta. Han låter henne hållas medan han studerar Linneas vackra ansikte. Han kan inte se sig mätt på henne. Kuken styvnar allt mer. Nu runkar hon honom hårdare. När kuken står som ett hammarskaft, griper hon tag i hans höft och vänder honom mot sig.
- Kom, viskar hon och särar på benen.
Han lägger sig mellan hennes ben och glider sakta in. Som vanligt, lägger hon benen över hans höfter och kramar till lite grann. Hon vill markera att det är hon som bestämmer takten. Vis av tidigare upplevelser, tar han det lugnt.

Emma kysser honom intensivt. Kyssen är mycket krävande. Hennes tunga smeker inne i hans mun medan han knullar henne i lugnt tempo. Han njuter enormt av att älska med henne. Han kan inte sätta fingret på vad det är, men det är bara med Linnea som han njuter så mycket som han gör nu. Han anar att det är hennes dominerande sätt som tänder honom. Kyssen tar nästan andan ur honom. Han får nästan använda våld för att ta sig loss, så han kan få luft. Emma ler det där överlägsna leendet och smeker handen över kinden, bak till nacken. Fingrarna glider in i hans hår och griper tag. Hon pressar ner hans mun mot sin och kysser honom igen.

Den här gången kommer han inte loss. Han ökar takten och knullar henne hårdare. Han trycker in sin kuk med kraft. Emma kramar med benen men låter honom få utrymme till att knulla henne hårt. Han känner att han närmar sig och ökar takten allt eftersom. Han känner hennes våta läppar kramar runt hans påle. Med hennes krävande kyss och kramande blygdläppar, känner han sig som en urvriden skurtrasa. Han har ingen ork att hålla emot den utlösning som spränger sig fram genom skaftet. När Emma känner hans starka strålar, kommer hon i en kraftig orgasm. Hon kramar med benen runt hans höft och naglar fast honom. Håkan sitter som i ett skruvstäd, medan han pumpar in sin säd, om och om igen.

Han ligger still och känner hur hon kramar ut de sista dropparna. Han är helt slut. När han försöker dra sig ur, håller hon kvar honom med sina ben.
- Inte än, viskar hon och kysser honom igen.
Den här gången är kyssen öm och försiktigt. Benen håller hon kvar över hans höft.
- Jag tycker om när du ligger kvar och myser, viskar hon.
Som om jag hade något val, tänker Håkan när hennes tunga glider in i munnen. Länge ligger de tätt ihop och kysser varandra. Trots hennes dominans, (eller kanske tack vare), så njuter han av att älska med Emma. Hon har en förmåga att locka fram de mest ljuvliga känslor i honom. Då hon lägger ner benen på sängen, tar han det som ett tecken på att de är färdiga med varandra. Han drar sig ur och lägger sig mellan Emma och Linnea.

Emma böjer sig över honom och kysser honom igen.
- Det är underbart att älska med dig, säger Emma.
- Du är helt fantastisk, svarar Håkan.
De kysser varandra en sista gång, innan Emma plockar upp sina kläder i famnen och lämnar sovrummet. Emma går in i badrummet och tvättar sig. Hon tar på sig kläderna men går inte hem till sig. Istället går hon med bestämda steg in i Petras sovrum. Hon har längtat efter att få älska med Petra och den här chansen tänker hon inte missa, även om hon känner sig rätt nöjd efter att ha älskat med Håkan. Hon ställer sig på knä vid sängen och drar försiktigt undan täcket från Petras kropp. Hon lägger handen på henne höft och föser ner henne på rygg. Innan Petra har vaknat ordentligt, har hon smekt in sin hand innanför hennes trosor. Hon tittar Petra i ögonen utan att säga någonting medan hon smeker hennes sköte. Petra säger ingenting heller. Hon vet av erfarenhet att det är lönlöst. Emma böjer sig ner och kysser henne och Petra svarar på kyssen. När Emma trycker in två fingrar i hennes fitta, är hon ordentligt våt. Emma avbryter smekningarna och ställer sig upp. Hon tittar Petra i ögonen medan hon tar av sig kläderna. Petra ligger tyst kvar utan att röra sig eller säga någonting. När Emma är naken, tar hon av Petra hennes trosor. Emma lägger sig över henne i en 69:a. När Petra känner Emmas tunga smeka sig in i hennes våta fitta, ryser hon av välbehag. Hon vet det kommer att ta en bra stund innan Emma lämnar hennes säng.

Under tiden ligger Håkan och studerar Linnea. Han kysser Linnea försiktigt i håret. Hans kärlek till Linnea blir starkare för var dag som går. Men nu är det en viss skillnad. Nu vet de båda förutsättningarna. Nu vet han att Linnea har känslor för honom. Han kryper ihop mot hennes kropp i trygg förvissning om att nu är han inte längre bara en kompis.

Forts. följer

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.