Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/8, 2013 kl. 11:19, av Johan A

När ska pappa få nog?

Del 6 av 6 i serien En tonårsslynas bekännelser

Hon kunde inte tro sina ögon. Men samtidigt var hon kusligt medveten om att det som hennes ögon tog in var verklighet. Den feta, blålila orm som pressade sig fram mellan hennes ben var ingenting annat än en kuk. En kuk tillhörde hennes kära pap

Några ord från Fröken H
Denna novell innehåller fantasier av FLAGGAD natur. Ni som inte vill läsa om sådan action bör bläddra vidare på Bubblan efter andra alster som faller er mer i smaken.

 

En tonårsslynas bekännelser

DEL 6 - NÄR SKA PAPPA FÅ NOG?

 

Nyskriven novell. Kommentera gärna!

Copyright Johan A, 2013.


 

Lina hade varit sekunder från att komma. Med bröstvårtorna utspända till max och båda händerna i febrilt arbete kändes det som att hon tappat allt vad sant och vett hette. Hon var bara sekunder från att komma när hon kastade en blick ner mot sitt underliv och såg vad som var på väg att ske.

Mellan hennes ben stack något stort och glänsande fram. Hon kunde inte tro sina ögon. Kunde inte ta in vad det var hon såg. Men samtidigt var hon kusligt medveten om att det som hennes ögon tog in var verklighet. Den feta, blålila orm som pressade sig fram mellan hennes ben var ingenting annat än en kuk. En kuk tillhörde hennes kära pappa.

Tiden stod plötsligt still. Fingrarnas aktivitet avstannade. Hon stirrade ner mot fittan med uppspärrade ögon och det svettiga håret fastklistrat mot pannan. Kinderna blossade, munnen var halvöppen.

Hon stod lika fastfrusen som hon först gjort när hon för en stund sedan kommit hem från praktikplatsen och funnit samma kuk försatt i stenhårt arbete mot utlösning framför ett filmklipp som en av hennes kompisar hade spelat in av henne, när hon blev brutalt munknullad av sina vänner.

Som om det inte hade varit nog hade hennes mamma bestämt sig för att prova ut något mer passande åt henne ur garderoben. Och pappa Lasse skulle förstås vara med som smakdomare. Problemet var bara att ingenting passade Linas stora bröst. Och medan mamma gick för att leta efter en säkerhetsnål i köket stod pappa bakom henne och höll om brösten, “för säkerhets skull”.

Det var då problemen började på allvar. Lina hade ofrivilligt blivit så upphetsad av föräldrarnas beröring att hon inte kunnat låta bli att försiktigt smeka sig mellan benen. När Lasse märkte detta tog helvetet lös. Han höll inte bara händerna om brösten, han började smeka bröstvårtorna och spänna ut dem så mycket det bara gick. Resultatet var att Lina började smeka sig allt mer ohämmat. Och för Lasse var det tydligen signalen han väntat på.

Lina bönade och bad om att mamma skulle komma tillbaka. Det här fick bara inte hända. Hur lång tid kunde det egentligen ta att hitta en jävla säkerhetsnål?

Men inget verkade kunna stoppa Lasse. Eller rättare sagt Lasses kuk, som gnuggade sig fram och tillbaka mellan hennes ben i långsamma men resoluta rörelser. Kuken pressade sig in mellan blygdläpparna och ut på framsidan, bara enstaka millimetrar från Linas fingrar, som fortfarande var placerade kring fittan.

Om jag flyttade fingrarna det allra minsta skulle de röra vid kuken, tänkte Lina. Helvete också…

Hon bet sig i läppen. Vad kunde hon göra? Det enklaste i världen vore förstås att bara slita sig ur pappas grepp och promenera ut ur sovrummet. Hon visste att han inte skulle göra någonting för att stoppa henne. I själva verket visste han nog lika lite som hon vad som hände just nu.

Precis som hon alldeles nyss hade börjat smeka sig, så hade han inte kunnat stå emot känslan av att stå tätt intill henne, med stenhårt stånd, bara någon timme efter att ha bevittnat hur hans lilla tonårsprinsessa hade blivit totalt nedsprutad av killsperma och dessutom flinat mot kameran.

Allt detta förstod hon på ett intuitivt plan. Och om inte annat så kunde Linas mamma dyka upp vilken sekund som helst. I den här situationen fanns ingen plan b. Det kunde gå precis hur som helst.

Det värsta var att Lina var extremt påverkad av situationen. Kuken som långsamt gnuggade sig mellan hennes ben sände chockvågor av upphetsning genom kroppen. Den redan blöta fittan pumpade ur sig mer kletig fittsaft för varje sekund som gick. Fittsaft som smetade av sig på kuken tills den var helt blank och nedkletad från rot till topp.

Allt som hördes i rummet var tunga andetag.

Plötsligt drog sig kuken tillbaka något, och Lina hann tänka att Lasse kanske äntligen hade kommit till besinning. Samtidigt förflyttade sig hans händer upp till hennes bröst, fick fatt i hennes bröstvårtor och började pressa dem utåt och uppåt.

Precis som tidigare resulterade denna manöver i att en chockvåg av upphetsning spred sig genom Linas kropp och ner i hennes fitta, som började krampa maniskt. Helvete vad känslig hon var!

Sedan hände det som inte fick hända.

I en enda rörelse böjde Lasse lätt på benen, vilket fick till effekt att kuken förflyttade sig bakåt längs med Linas springa i en på samma gång allt mer vertikal vinkel. Och precis när stod längst bak mot hennes sköte, i mitten, med den rosa stringtrosan fortfarande på ena sidan blygdläpparna, så sköt han kroppen uppåt igen.

Resten var en ren fråga om fysikens lagar. Kuken gled, ordentligt inoljad av Linas fittsafter, smidigt uppåt och inåt mellan Linas yttre och inre blygdläppar. I det här ögonblicket existerade kroppens naturliga skydd inte.

I själva verket var effekten den motsatta. Utan att Lina kunde göra det minsta åt saken så formligen sög hennes fitta in hennes pappas svullna kuk. Hjälpt av de kraftiga sammandragningar som hennes kropp bidrog med.

Så stod de. Pappa tätt bakom Lina, med de stora händerna omfamnande hennes stora, fasta bröst på nästan samma sätt som när mamma hade lämnat dem för en stund sedan. Men med skillnaden att nävarna höll ett fast tag om bröstvårtorna och pressade ut dem. Och Lina framför honom, med svettiga tester av blont hår i pannan, rosiga kinder, de blå ögonen uppspärrade och munnen på vid gavel i ett ljudlöst rop.

Lasse kunde inte hjälpa vad han just nu gjorde. Lina var inte bara hans lilla ögonsten. Hon var det sexigaste han någonsin upplevt. Den lilla kroppen med de stora brösten och putande baken och den kletiga, pulserade fittan… I detta ögonblick insåg han varför alla hennes jämnåriga och till och med hans gubbpolare alltid gjorde allt de kunde för att vara i närheten av henne, att krama henne och lägga armen om henne. Hon var gjord för att knullas.

Kuken var stor. Alltför stor för henne, egentligen. Men den pressade sig obönhörligt inåt. Ivrigt påhejad av hennes förrädiska fitta, som med sina pulserande kramper slöt tätt, tätt om kuken. Så tätt att det smärtade.

Halva kuken inne… Det var tajt, så tajt. Det kändes som att Lina skulle sprängas. Ändå pressade den sig på. Gav sig inte förrän två tredjedelar av hela dess längd var inne i henne.

Lina flämtade högljutt. Jävlar, det här var någonting annat än killarna på gymnasiet som brukade dra med henne in på skoltoaletten och sätta på henne mot handfatet. Det här var någonting helt annorlunda.

Precis när hon trodde att den värsta pärsen var över så satte pappa igång igen. Kuken drog sig ut några centimeter för att sedan trycka sig in i henne med förnyad kraft. Och i en enda rörelse var han inne i henne. Ända in till roten.

Lina gav ifrån sig ett gällt pip och flämtade häftigt. Hon var uppspetsad på den här gigantiska kuken, och i det här läget fanns det inte längre någonstans att ta vägen. Kuken satt som fastljuten inuti hennes spensliga lilla kropp.

Sedan började den arbeta. Som en väloljad kolv började kuken pressa sig ut och in i hela dess längd. Och till sin fasa märkte Lina att det här var den typ av arbete som denna kuk älskade och uppenbarligen var skapt för. Arbetet ledde nämligen till att den växte ytterligare i storlek. In ut, in ut. För varje stenhårt drag växte kuken ytterligare inuti henne och pressade hennes stackars fitta ännu närmare bristningsgränsen.

Sovrummet var uppfyllt av ljudet från det köttiga ljudet som uppkom när kuken pressade sig in i Linas såphala, uppspända lilla fitta. Ljudet ackompanjerades av de hastiga flämtningar som undslapp Lina och av Lasses djupa suckar. Det var uppenbart att han njöt av det som just nu hände, men själv visste Lina inte hur hon skulle reagera. Om hon skulle skratta eller gråta. Det här var det skönaste knull hon någonsin upplevt men det var också någonting som skulle förändra villkoren för hennes värld för alltid.

Den fasta punkten i hennes värld, hennes pappa Lasse, som i hela hennes liv varit den enda man som aldrig någonsin kastade hungriga, sexuella blickar på henne eller försökte tafsa på henne eller komma åt att knulla skiten ur henne när ingen såg… Han hade sällat sig till resten av skaran av det manliga släktet. Från och med nu skulle hon vara helt ensam.

Lasse började andas mer oregelbundet och Lina kände själv hur fittan började dra ihop sig på ett oroväckande sätt. Signalerna gick inte att misstolka. Båda skulle strax komma, var och en på sitt sätt. Lasse i form av en flod av geggig, kletig sperma som bidade sin tid i hans svullna pungkulor och bara väntade på att få spruta hela hennes fitta full. Lina, försvunnen i en svart, stroboskopiskt flimrande värld under minst fem, tio sekunder med en hysteriskt krampande fitta.

Det var vad som hade hänt. Men det var inte vad som hände. För precis när de båda stod och balanserade på gränsen till orgasm, när kuken för näst sista gången pressade sig så djupt den kunde upp i Linas fitta, så slamrade det till i en garderobsdörr. Och de steg som snabbt närmade sig i korridoren fick verkligheten att närma sig med stormsteg.

Det var bara en sekund kvar till mamma skulle komma in i rummet, men på mindre än en sekund hade Lasse släppt greppet om Linas bröstvårtor och istället svept BH:n över dem. Och på samma tid Linas händer skjutit ner kjolen på framsidan, för att hjälpligt dölja den rosa stringtrosan som låg spänd på sidan om den blanka, kladdiga tonårsfittan.

- Titta här vad jag… Mamma höll upp en stor säkerhetsnål men avbröt sig när hon kom in i rummet. Hon tittade på Linas ansikte.

- Men herregud, Lina, har du feber?

- Nej… började Lina, medan mamma klev fram och kände på hennes fuktiga panna.

- Försök inte, mitt barn. Jag vet vad feber är när jag känner den. Du börjar visst bli sjuk. Vi får vänta med att fixa det här tills du känner dig bättre, okej?

- Jaja, om du säger det så, mumlade Lina.

Hon hade svårt att uttala orden, vilket förmodligen bara spädde på tillförsikten hos mamma om att hennes diagnos stämde. Men den egentliga orsaken till att hon hade svårt att prata var både hon och hennes pappa alltför medvetna om.

Orsaken var enkel. Pappa hade lyckats rätta till BH:n och Lina hade lyckats dra ner kjolen. Men ingen av dem hade hunnit göra det minsta åt faktumet att hennes pappas kuk var inskjuten så djupt det bara gick i Linas fitta. Den feta kuken svällde och pressade, fittan pulserade och krampade tillbaka. Trots att ingen av dem rörde sig en millimeter så arbetade båda kropparna unisont mot ett och samma mål. De förbannade sina kroppar. Båda var så nära utlösning att det skulle ha räckt med ett litet juck för att Lasse skulle spruta och Lina skulle försvinna djupt in i en orgasm.

Så de stod blickstilla.

Linas mamma kastade ett förbryllat ögonkast mot Lasse, som fortfarande stod bakom Lina. Antagligen märkte hon att någonting var på gång, men kunde inte sätta fingret på det.

- Bra, svarade mamma. Jag går och stoppar tillbaka säkerhetsnålen i köket, så kan väl du stoppa om henne, Lasse?

- Mm, okej, mumlade Lasse där han tittade fram bakom Lina.

Mamma kastade ytterligare ett förbryllat ögonkast mot dem och gick sedan tillbaka mot köket.

Vare sig Lina eller Lasse kunde inte förstå att hon inte hade märkt någonting. Men sanningen var nog alldeles för absurd för att hon ens skulle komma i närheten av den. Att de korta stunder som mamma hade varit för att leta efter säkerhetsnålar skulle ha lett fram till detta. Till att Lina började smeka fittan, till att Lasse började tafsa på hennes bröst. Till att Lina nu, medan mamma befunnit sig i rummet och pratat med dem, stått med Lasses kuk djupt inkörd i sin tonårsfitta. Det var inte ens realistiskt.

I samma stund som mamma avlägsnade sig kände Lina hur Lasse släppte BH:n och tog ett fast tag om Linas höfter. Sedan förspillde han inte en sekund.

Med händerna om höfterna knullade hennes pappa henne stenhårt. Fem sekunder, sju sekunder. Det här var inte sex. Det här var en ursinnig urladdning. Under hela den tid som Lasse knullade henne sprutade han. Stora, pulserande laddningar rakt upp i Linas trånga fitta. Gång på gång.

Lina kände sig om ett tygstycke i hans händer. BH:n hängde slappt nedanför hennes jättelika svällande bröst, med sina utstående bröstvårtor, som skumpade med i det ursinniga tempot. Hon kände kuken som frustande sprutade in sin sperma i hennes fitta medan den bearbetade hennes fitta med hårda stötar.

Det här var ingen behandling som hon kunde rymma från. Det spelade ingen roll att det var hennes egen pappa som ursinnigt matade sin feta kuk in i henne. Den här sortens knull kunde ingen normalt funtad tjej värja sig ifrån.

Så hon kom. Och precis som hon hade förutsett kom hon så intensivt att hon nästan svimmade. Under tio sekunder som kändes som en evighet flöt hon ner i sitt sexuella medvetande, ett pulserande svart hav där hon bara svagt kunde urskilja de högljudda frustande läten som hennes pappa åstadkomma när han sköt sin sjunde laddning i hennes spermafyllda kropp.

Det var den mest intensiva orgasm som Lina hade upplevt i sitt sjuttonåriga liv.

När hon kom till sans hade det antagligen bara gått tjugo, tjugofem sekunder sedan hennes mamma lämnade rummet. Fortfarande stod hon med bara bröst, mitt på sovrumsgolvet, med pappa Lasse bakom sig. Pappa som flämtade högljutt i hennes öra.

Hon kände att kuken som fortfarande var begravd i hennes fitta började rycka. Hur det var som om den inte fått nog. Hon kände på sig att om kuken hade fått bestämma hade den bara fortsatt som om ingenting hade hänt. Fortsatt pressa ur sperman ur hennes fitta med hjälp av nya juck.

Men vad den stenhårda kuken än ville så verkade Lasse ha kommit till sans på ett mentalt plan. Utan att säga någonting drog han sig långsamt ur henne. Och med kuken följde en tjock, seg sträng av sperma som rann ur henne och ned längs hennes ben.

Lina hörde byxorna knäppas och tröjan rättas till. Så, utan ett ord, gick han hastigt ut ur rummet. Fortfarande utan att säga någonting åt henne eller kasta en blick åt hennes håll.

Kvar stod Lina med de svällande, rödflammiga brösten blottade och laddningarna med sperma som fyllde upp bokstavligt talat hela fittan. Spermaladdningar som sakta letade sig ut och längs med lårens innersidor. Äntligen hade pappa fått nog.

Trodde hon.

 

46 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

pelleponken

Jag har läst alla delar och jag tycker det är en otroligt upphetsande läsning. Jag kan hålla med Huldran om att det är konstigt att mamman inte reagerar, det måste ju stiga en doft runt dem om inte annat, men skildringen är så djävulskt eggande att det blir upphetsande och bra! Fortsätt och lägg delarna här. Låt pappan få ordning på dottern på sitt speciella sätt! :)

Jag tycker också att du ska ta itu med den där sidan som stjäl dina alster. Du har ju själv angett att du har copyrighten till dem.

3/9, 2013 kl. 22:29

#8

Nils

O sköna kvinnokroppar förstår att din pappa är sjuk & vill visa vad han känner alla kategorier. Förstår att ni vill vara ensamma i skön säng utan att bli störda.

2/9, 2013 kl. 11:01

#7

Huldran

Hej igen Johan A. Ja, jag har läst samtliga jag hittat på Bubblan och de säger jag inget om. Nej, det är endast på slutet när hennes mamma springer fram och tillbaka och letar kläder och säkerhetsnål, samtidigt som pappan skall delta på det sätt han gör (med kläderna) och vad det resulterar i. En kaxig dotter skulle säkert protestera på mer än ett sätt är jag övertygad om. Speciellt om hon tidigare inte är så tilltalad av faderns agerande.

Hade jag fått några 'små söta och ledande ord i örat' samtidigt av fadern, kanske jag hade hållit tyst, inte annars.
Betr 'Bad Monkey'. Visste inte ens vad det var tidigare. Jäkla typer men Du kan ju se det på två sätt: De gillar det Du skrivit men samtidigt tycker jag att Du skall ta kontakt med dem och berätta vem som är ägare till det skrivna. Gör det och berätta sedan för oss om resultatet.
Kram @Huldran.

1/9, 2013 kl. 23:48

#6

Johan A

Ja, jo. Kanske det. Jag har full förståelse om andra blir upprörda över att få sina alster snodda, men för min del gör det inte så mycket. Lite töntigt att inte kunna stå för att man kopierar, mest.

1/9, 2013 kl. 21:01

#5

WAMPyrellagirls

Intressant att badmonkey har din novell Johan A.
Ännu intressantare att de även tar hand om rättigheterna till novellen! Jag hoppas att du kontaktar dem och ber dem att radera dina alster, för det är ett oskick att få sina noveller stulna och publicerade utan vetskap.

Tina W

1/9, 2013 kl. 18:12

#4

Johan A

Just ja! Ett roligt PS kring den här delen. Sajten Badmonkey som lagt upp alla mina noveller i serien utan lov (och bytt ut "Lina" mot "Katarina") kunde tydligen inte vänta in min sega utgivningstakt och lade upp en alternativ fortsättning. Vad tycker ni, överträffar det här bidraget min egen del 6? http://badmonkey.se/sa-forbjudet-sa-skont-del-3/

1/9, 2013 kl. 14:53

#3

Johan A

Hej Huldran och tack för din feedback. Trist om du tycker att storyn börjar tappa fotfästet. Har historien hållit måttet i de tidigare avsnitten? Även om premisserna för historien är rätt skruvade hoppas jag förstås som författare att handlingen porträtteras på ett så realistiskt sätt som möjligt - det är då det blir engagerande att läsa. Men känns det bara som lösa fantasier har jag inte gjort ett särskilt bra jobb. (Med detta sagt, och det här är inte riktat just till dig: Jag är medveten om att novellen inte tilltalar alla rent tematiskt.)

1/9, 2013 kl. 14:49

#2

Huldran

Hej där! Jag tycker storyn nu tappar fotfästet i verkligheten och övergår till just fantasier. Dessutom skulle en mor aldrig låta sin man agera på det viset (hjälpa dottern med bh:n såsom det beskrivs), även om han inte har bula i byxorna. Men det är klart, i en berättelse är ju allting möjligt...
En annan sak, tjejen är ju tydligen liten till växten. Är pappan det också? Hur kommer han annars in i henne så som han står? Några små detaljer. Jag läser nästa del ändå.

1/9, 2013 kl. 03:49

#1

Ronneby

WOW
Den som har väntat får läsa en helsikes bra fortsättning.
Hoppas att del 7 inte tar riktigt så lång tid att få klar, men ändå blir lika bra.

31/8, 2013 kl. 19:43