Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/9, 2013 kl. 11:22, av Lorden

Hypnotisören Paranormal empati

Del 8 av 16 i serien Hypnotisören

Professorn låter Petra inviga gynekologstolen på ett något annorlunda sätt, och Maria får en upplevelse som hon inte trodde var möjlig.

Hypnotisören del 8 Paranormal empati.


 

Maria Zorn parkerade bilen vid sitt hus. Det var tänt i huset. Tommy var tydligen ännu vaken fast klockan var mycket. Fan, hon hade hoppats att han skulle sova när hon kom hem. Inte för att hon inte ville träffa hon, utan för att hon skämdes så över vad hon gjorde bakom hans rygg. Hon klev ur bilen, låste och gick in i huset. Tommy kom precis ut ifrån badrummet när hon steg in genom dörren. Han hade bara en handduk virad runt underkroppen och hans hår var blött. ”Hej älskling! Jobbat sent idag?” Han gick fram till henne och kramade om henne. Hon ville krypa in i hans trygga famn, där ingen kunde göra henne illa. Men hon kramade han snabbt och sa ”jag måste duscha, jag känner mig inte speciellt fräsch. Älskar dig.” Hon hängde upp sin jacka och gick in i badrummet och låste dörren. Hon blev stående innanför dörren och tårarna började rinna nerför hennes kinder. Hon sjönk ihop innanför dörren, drog upp knäna och slöt armarna om dom. Jag måste finna ett sätt att utstå detta tänkte hon. ”Hur går det? Vill du ha en smörgås?” Tommy ropade till henne genom dörren. ”Det går bra. Ja tack. Jag är snart klar.” Hon samlade kraft och reste sig, tog av sig alla kläder och slängde dom i tvätt tunnan, vred på vattnet i duschen och klev in. Hon tvålade in sig med mycket mer tvål än vad som var nödvändigt. Hon kände sig smutsig. Hon började tvätta sig mellan benen men pausade, hon var öm, riven och hennes klitoris var rå och svullen, det gjorde ont. Hon bet ihop och tvättade sig försiktigt så gott hon kunde. Hennes bröstvårtor var ömma dom med och hon fick tvätta dom varsamt. Hon klev ut ur duschen och borstade sin tänder, eller skrubbade sina tänder och sköljde länge med munskölj för att bli av med alla spår av Kalles, Mickes och Peters sperma. När hon var klar tog hon på sig sin badrock och gick ut i köket.

Tommy räckte henne en smörgås. Hon gick fram till diskbänken och tog ett glas som hon fyllde med vatten och drack. Tommy gick fram bakom henne och omfamnade henne, förde sina händer upp mot hennes bröst och lyfte dom. ”Det är sent Tommy.” Han tog hennes ena hand och förde den ner bakom hennes rygg och placerade den på sin styva kuk utanpå handduken, ”Det vet inte den här grejen nått om.” Han lyfte upp hennes badrock till midjan och släppte sin handduk på golvet, satte sin kuk mot hennes fitta och hon stelnade till. Hon kände att hon var tvungen att låta han få som han ville. ”jag är torr, ta lite olja.” Tommy gick snabbt iväg och hämtade oljan, kom tillbaka och hällde ut oljan i sin hand. Han förde ner sin hand mellan hennes ben och började olja in hennes fitta, hon sänkte sitt huvud, stirrade ner i bänken och bet ihop hårt. Han oljade in sin kuk och drog henne lite bakåt. Hon la sina armar på bänken och putade med rumpan, Tommy trängde in i henne. Hon la sitt huvud på sina armar på bänken, bet hårt i sin ena arm och försökte allt hon kunde att inte visa honom att det gjorde ont. Tommy knullade henne bakifrån där i köket snabbt och hårt, det tog inte lång stund innan han fyllde hennes fitta med sin sats och gled ur henne. Hon släppte taget om sin arm med sina tänder, hon hade nästan bitit hål i armen.

Professor Peter Arvidsson satt på kontoret. Han lyfte sin telefon och slog numret till Petra Bernström. Signalerna tutade, ”Hallå, det är Petra.” ”Hej Petra, Professor Arvidsson. Jag ville bara kolla hur det är med rökbegäret?” Han visste att hennes begär var precis lika stort som vanligt. ”Röker för fullt.” svarade Petra. ”Orkar du testa en session till med mig?” undrade hon. ”Javisst! Nu på Fredag om det går bra? Kl 18:00. Passar det?” ”Javisst, jag kommer. Hej då måste kila.” sa hon och bröt samtalet. Professorn satt kvar med luren i handen och började smida planer inför Fredagen.

Innan Professorn gick hem för dagen skickade han ett mejl till Maria Zorn. Mejlet innehöll en kort filmsekvens av henne när Kalle Och Micke båda knullade henne samtidigt, en i fittan och en i hennes arsle. Han la till texten ”Skönt knull.” Han tryckte på skicka, reste sig och gick. När han passerade Maria Zorns kontor hördes en signal ifrån hennes dator, en signal som meddelade att hon hade fått ett nytt mejl. Professorn gick ut till sin bil.

Maria Zorn skulle precis resa sig och gå hem när hennes dator meddelade att ett nytt mejl hade kommit. Hon öppnade mejlboxen och fick se att det var ett mejl ifrån Peter. Hon satte sig spikrak upp i stolen. Hon öppnade mejlet och läste – Skönt knull – hon rynkade panna och förstod inte. Sen såg hon att mejlet hade en bifogad fil. Hon klickade på filen, och hon tappade hakan. Hon såg själv när hon blev knullad av Kalle och Micke, hennes ansikte syntes tydligt, och hon såg hur ont det gjorde i sitt eget ansiktsuttryck på filmen. Hon stängde av filmen snabbt. Den jäveln! Han hade filmat allt! Han har en kamera i källaren! Din satans skit! Skrek hon och slog näven i bordet.

Det blev till slut Fredag kväll för Professorn. Han tyckte dom senaste dagarna hade gått väldigt långsamt. Men nu var arbetsveckan slut och Petra Bernström skulle komma kl 18:00 för att bli av med sitt rökbegär, trodde hon ja. Professorn hade burit ut lite grejer ifrån kistan till garaget och lagt dom i en låda under bänken. Han hade även tagit webbkameran ifrån taklampan i källaren och monterat den bland färgburkarna i garaget inför kvällens session med Petra. Den hade en perfekt vy över gynekologstolen. Om en kvart skulle Petra komma, dags att gå in och vänta på henne där, och det var precis vad han gjorde.

”Pling Plong”

Professorn öppnade dörren och sa, ”Hej Petra, oj vad brun du är!” ”Hej Professorn. Tack! Jo, det har varit strålande väder under hela semestern så det blev mest sol på stranden.” Hon steg in i hallen och Professorn stängde dörren. Hennes ljusgula shorts gjorde sig bra mot hennes solbrända lena ben och det blå linnet visade nästan mer än det dolde av hennes runda bröst. Hon såg så frisk och fräsch och ung ut, så Professorn nästan fick lite dåligt samvete inför vad han hade planerat. Men den tanken försvann fort när Petra böjde sig fram och knäppte upp sina sandaler, han såg rakt ner i linnets urringning och hennes bröst blev synliga för honom. Han kuk vaknade till liv direkt.

”Ska vi gå ner?” sa han och visade med handen. Petra gick ner och han följde efter. ”Sätt dig i soffan är du snäll.” sa Professorn och satte sig en stol framför henne tog fram silverkulan ur fickan och lutade sig framåt.

”Luta dig tillbaka och titta på denna silverkula hela tiden och lyssna på min röst” Han började svänga silverkula från sida till sida. Hon följde den med blicken.

”Slappna av i dina fötter, låt bli tunga och avslappnade, djupa långsamma andetag, slappna av. Dina vader känns tunga, slappna av, andas, tunga. Titta på kulan. Nu av dina lår, släpp alla spänningar, andas långsamt och djupt. Låt dina höfter sjunka ner i soffan, de känns tunga nu, dina armar, slappna av, släpp dom ner i soffan, andas djupt, djupt, sänk axlarna, slappna av, känn tyngden, tung. När jag knäpper tre gånger med fingrarna vaknar du.”

Professorn lutade sig tillbaka på stolen och stoppade ner silverkulan i fickan och såg på Petra uppifrån och ner. Fy fan vad läcker hon är! Så ung, så liten, så oförstörd. Han kände sig som en gubbe i hennes närhet, och det var nog vad han var i hennes ögon tänkte han. Hennes solbrända lena ben, hennes fylliga byst, hennes vackra blonda hår med knuten i nacken och hennes varma sköna fitta som dolde sig där under hennes gula shorts.

”Petra?”

”Ja.”

”Vet du var du är?”

”Hemma hos professorn Peter Arvidsson.”

”Varför är du där?”

”Han ska hjälpa mig med mitt rökbegär.”

”Hade du sex på din semester?”

”Ja.”

”Brukar du gå till gynekolog?”

”Ibland.”

”Tycker du om det?”

”Nej.”

”Varför inte?”

”Jag gillar inte att sitta utlämnad och blottat i en gynekologstol.”

”Kom Petra, följ efter mig.”

Petra reste sig och följde Professorn upp för källartrappan. ”Ta på dig dina sandaler.” Petra stack in sina fötter i sandalerna och böjde sig fram och knäppte dom. Professorn fick återigen se hennes bröst hänga fritt under hennes vida linne. ”Nu går vi ut.” Professorn öppnade dörren och ledde Petra till garageporten, öppnade den och visade henne in i garaget och stängde porten.

”Du ska få göra en gynekologundersökning Petra. Var snäll och ta dig kläder, linnet också, och sätt dig i stolen med benen på benstöden.” Professorn satte sig på pallen och tittade på Petra när hon klädde av sig. Hon började med att ta av sig sandalerna och drog sen linnet över huvudet. Hennes runda fasta bröst med ljusbruna vårtgårdar och något mörkare bröstvårtor var perfekta. Hon drog ner sina shorts, klev ur dom och gick naken till gynekologstolen. Där klättrade upp och satte sig, lyfte det ena benet och lade det på det ena benstödet och lyfte sen upp sitt andra ben och la det på det andra benstödet, hennes underbara underliv med stora blygdläppar var hans.

Professorn tog av sig sina kläder. Han smekte sin kuk och stirrade på Petras fitta.

”Är du nervös nu när du är vid gynekologen?”

”Ja, lite.”

”Du kommer tycka att detta är skönt.”

”Ok.”

Han gick bakom stolen och tog tag i hennes armar och drog upp dom på var sin sida om hennes huvud. Han sträckte sig ner och tog upp två mjuka handklovar som satt fast på baksidan av ryggstödets nedre del med två metallfjädrar. Han låste handklovarna runt hennes handleder och fjädrarna sträckte hennes armar uppåt och över ryggstödet.

”Allt som händer är helt normalt under en gynekologundersökning. Sitt bara still.”

”Ok.” Svarade hon.

Han drog ett brett band över hennes mage och hakade fast det på sidorna om stolen, och gjorde likadant med band strax över hennes knän. Nu kunde hon inte göra några större rörelser. Hon satt fast.

Han plockade fram lådan under bänken och tog två krokodilklämmor och två långa snören. Han band snörena i var sin klämma och kastade sen den ena klämman över den ena av metallskenorna i taket som garageporten rullade på. Han kastade sen den andra klämman över den andra skenan i taket och plockade upp klämmorna ifrån golvet. han ställde sig bakom Petra vid hennes huvud.

”Du blir alltid bli lite småkåt hos gynekologen, eller hur?”

”Ja.” svarade hon, och hennes bröstvårtor styvnade.

”Nu kan det göra lite ont, men det är helt normalt vid en gynekolog undersökning.”

”Ok.” svarade hon.

Han tog en klämma i var sin hand och öppnade käftarna, förde de gapande käftarna mot hennes styva bröstvårtor och nöp fast båda på en gång.

”Aj!” sa hon och rynkade pannan.

Han tog snöret som gick över den ena metallskenan i taket och drog snöret neråt. ”Aj aj.” Hennes ansikte gjorde en grimas. Petras ena bröst drogs uppåt och utåt av klämman runt hennes bröstvårta, han böjde sig ner och virade snöret ett varv runt ett av hyllans ben som stod mot väggen. Han tittade på bröstet och drog i snöret tills Petras bröst var smärtsamt utdraget, han knöt fast snöret. Han gick runt och tog det andra snöret, drog i det och Petras andra bröst drogs också uppåt och utåt ifrån hennes kropp. Han snurrade snöret runt snickarbänkens ben och tittade om brösten var ungefär lika sträckte, sen knöt han fast det snöret också. Petra jämrade sig och hennes bröstvårtor gjorde säkert ont nu. ”Lugn Petra, det är helt normalt vid en gynekologundersökning.” sa han.

Han tog fram sin mobil och ringde Marias nummer. Två signaler sen, ”Ja.” ”Kom till mitt garage nu, gå in genom lilla dörren.” Sen bröt han samtalet.

Han gick bort till lådan igen. Nu tog han återigen två snören och två lite större krokodilklämmor. Knöt fast snörena i klämmorna och kastade även dom över metallskenorna i taket. Han plockade upp dom och ställde sig mellan Petras särade ben. Med sin ena hand smekte han henne över hennes stora blygdläppar.

”Detta kan göra lite ont, men det är helt normalt vid en gynekolog undersökning.”

Ok.” svarade hon med ett plågat tonfall.

Han tog hennes ena yttre blygdläpp och klämde fast en av klämmorna på den. ”Ajii.” var allt hon sa. Han gjorde samma sak med hennes andra yttre blygdläpp och plockade upp ett av snörena, drog i det och hennes ena blygdläpp sträcktes uppåt och utåt. Hon tjöt till och stirrade upp i taket. Han provade att dra lite till och när han såg att Petra försökte lyfta sin rumpa för att följa med snurrade han snöret runt ett av hyllbenen och knöt fast det. Han gjorde precis samma sak med det andra snöret och gick och ställde sig mellan hennes ben för att beskåda sitt verk. Petra andades med snabba korta andetag nu. Hennes bröst var plågsamt utsträckta och hennes fitta var uppfläkt och alldeles rosa.

Professorn tog sin nu styva kuk och satte ollonet mot hennes fitta. Han gned sitt ollon mot hennes klitoris och Petra stönade och gnydde samtidigt. Han förde ner sin kuk mot hennes fittöppning och pressade in sitt ollon i henne och höll kuken stilla. Han tog sin tumme och förde den runt, runt på hennes klitoris. Petra började att stöna och andades med öppen mun, hon rullade med sina höfter så gott hon kunde och tog inte länge innan hon fick orgasm. Han höll ännu sin kuk stilla, kände hur hennes fittöppning kramade om hans ollonkant. När hennes orgasm hade ebbat ut drog han ut kuken och gick till lådan, tog upp oljeflaskan och oljade in sin kuk. Han gick sen och ställde sig mellan hennes ben och drog henne lite neråt i stolen.

”Detta kan göra lite ont, men det är helt normalt vid en gynekolog undersökning.”

”Ok.” sa hon.

Han satte sitt kukhuvud mot hennes arsle och tryckte in sitt stora ollon i henne. Hon spärrade förvånat upp ögonen. Han pressade in mer av sin kuk i hennes ända, hon skulle få ta emot hela kuken, det hade han bestämt. Han drog ut kuken en bit och tryckte sen in den igen och igen, ett par cm längre för varje gång. ”ajajaj.” Sa hon. ”Helt normalt vid en gynekolog undersökning.” stönade han samtidigt som han pressade in mer av sin stor kuk i hennes anal. 5 cm var allt som inte var begravt i hennes ända.

Maria kom in genom lilla dörren och synen som mötte henne fick henne att tappa hackan. Den nakna bundna Petra och Peter som nästan hade hela sin enorma kuk uppkörd i hennes arsle var inte vad hon hade väntat sig. Hon blev helt stum.

”Kom och ställ dig bredvid och se hur jag knullar henne i arslet.” Maria ville inte se, men gick fram och ställde sig bredvid Petras ena ben.

Han drog ut sin kuk så bara ollonet var i henne, och stötte in sin kuk tills hans kulor pressades mot hennes skinkor. Petra skrek och ögonen tårades. Han drog ut kuken igen, bara för att i nästa sekund hamra in den till roten igen, gång på gång på gång. Han var i extas, det flimrade för hans ögon, han grymtade som en gris varje gång hans påse pressades mot skinkorna, han kände att det var dags. Kuken svällde ännu mer, han drog ut kuken helt och vrålade samtidigt som han spröt sin sperma rakt på hennes fitta.

Maria tittade storögt på när han sprutade sin sperma på Petras fitta. Han tog snabbt bort klämmorna ifrån Petras blygdläppar och sa.

”Slicka hennes fitta, ge henne en skön orgasm. Det hon känner när du slickar henne, kommer du också att känna i din fitta!”

Han visste inte om detta skulle fungera. Han visste inte om han hade så pass mycket kontroll över Maria att han kunde beordra en sådan sak.

Maria började gå mot Petras särade ben. ”Peter, det är äckligt!” Hon stod mellan hennes ben och såg ner på den spermakladdiga fittan.

”Petra, Maria kommer nu att slicka din fitta. Och du kommer att få flera orgasmer av hennes sköna tunga.”

Maria böjde sig ner mot Petras fitta, kände lukten av Professorns sperma och hennes mage ville vända sig ut och in. Hon stack ut sin tunga och slickade skåran nerifrån och upp, smaken av Professorns kladdiga sperma var vidrig. Det var som om någon slickade hennes fitta med, varje rörelse hon gjorde med tungan kände hon i sin egna fitta. Hennes tankar flöt ihop, utan att hon kunde reda ut dom. Detta var ju inte möjligt! Hon förde sin tunga fram och tillbaka över Petras klitoris och Petra stönade högt. Marias kände hur hennes fitta blev våt, hon började stöna. Hon slickade allt snabbare, runt Petras klitoris. Petra andades häftigt och spände kroppen och fick orgasm, Maria fick orgasm samtidigt, hennes ben skakade och hon juckade med höfterna. Maria fortsatte att slicka och suga på Petras fitta mer och mer frenetiskt. Maria var helt vild. Båda kvinnorna kom igen, och skrek ikapp. Hela Marias kropp skakade och orgasmen ville inte sluta, hon hade Petras klitoris i sin mun och sög hårt på den. Marias ben vek sig och hon satte sig på golvet och flämtade.

Professorn bara stod och gapade. Han hade inte trott att detta skulle fungera, men det gjorde det. Han började undrade för sig själv hur mycket kontroll han hade över Maria egentligen. Mer än han hade trott från början, mycket mer.

Maria var matt där hon satt på garagegolvet. Upplevelsen hade varit overklig. Hon kunde inte förstå hur hon än försökte. Hennes mun var kladdig av Professorns sperma och hon försökte torka bort den med baksidan av sin hand. ”Du kan gå hem nu Maria.” sa Professorn till henne. Maria reste sig och gick ut. Professorn gick fram till Petra och började befria henne ifrån stolen. Han kunde inte sluta tänka på att han hade lyckats få Maria att känna precis samma sak som Petra kände, när hon slickade Petras fitta. ”Här, torka av dig.” han gav henne en smutsig trasa som låg på bänken. Petra tog den och började torka bort hans sperma ifrån sin fitta och sitt arsle. ”Klä på dig Petra.” Petra började klä på sig och Professorn gjorde detsamma. ”Kom, följ efter mig.” Dom gick ut ur garaget och in i huset, sen ner i källare.

”Sätt dig i soffan.” Professorn satte sig på stolen. ”När jag knäpper med fingrarna tre gånger så vaknar du, och du kommer inte minnas något av vad som har hänt här ikväll.” han knäppte tre gånger med fingrarna och Petra vaknade.

”Så, nu hoppas jag att ditt rökbegär är borta! Men du är en envis patient, så jag vågar inte lova nått.” sa han och skrattade. Petra log mot honom och reste sig. ”Kan jag höra av mig igen om rökbegäret inte har försvunnit?” ”Såklart du kan.” svarade han.

Dom gick upp för trappan och Petra öppnade dörren och sa ”Hej då, tack för idag.” och stängde dörren.

Fortsättning följer.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Lorden

Tack Nils. Jag är väl inte mycket för att skriva om graviditeter, fast Maria kommer att bli gravid så småningom. ;-) Men att bli gravid och inte veta med vem, eller rättare sagt, bli gravid och inte komma ihåg att man haft sex överhuvudtaget, är en vinkling som jag inte har tänkt på.

3/11, 2013 kl. 07:25

#1

Nils

Den här har jag läst på en annan sajt.Tycker den är onödigt våldsam men ändå skön på sitt sätt.Men det skulle vara kul om du gjorde Maria med barn att du stängde till hennes fitta efter att du fyllt den med sperma.Och varför inte göra samma sak med Petra.När du knäppt med fingrarna så kommer de ju inte ihåg vem som gjort dem gravida.

30/9, 2013 kl. 11:08