Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/10, 2013 kl. 14:06, av Huldran

Midsommar och morgonen därefter.

Del 3 av 7 i serien Snart medelålders?

Midsommar, vad är inte en svensk midsommar, fylld med mystik, förbjudna blickar och dimhöljd älskog på okänd plats.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

SirVäs

Märkligt. Jag trodde att jag hade läst alla dina hågkomster - men, den här hade jag missat.
Tråkigt, eller kanske inte alls tråkigt - då fick jag ju ännu en läsupplevelse!
Som vanligt från dina fingrar en välskriven, engagerad och upphetsande historia.
Tack!

/t

3/4 kl. 13:45

#10

Huldran

Tack, Hans Hoyer för att Du gillade det jag skrivit. Dina ord känns välkomnande på flera sätt.

Tack, //Huldran.

15/10, 2022 kl. 16:13

#9

hanshoyer

Höstmörkret kändes plötsligt välkommet. Det är som ett långt förspel till midsommar. Det är befriande skönt att falla in i din berättelse och sudda ut gränserna mellan fantasi och verklighet.
//Hans

15/10, 2022 kl. 09:31

#8

Huldran

Tack, Tommy för att Du även gillar den här berättelsen. Och för din kännedom; den Du tänker på är ganska svårflirtat! Ha Ha!

//Huldran.

31/12, 2019 kl. 23:17

#7

TG64

Historien utvecklar sig bra men jag undrar hur lång tid det egentligen måste ta innan hon förstår att hon behöver den intima närheten för att kunna må bra och släppa till på alvar?

31/12, 2019 kl. 22:55

#6

Huldran

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

31/1, 2017 kl. 19:52

#5

Huldran

Tack Laka för kommentaren! Du kommer säkert att få vara 'Ivan' när tillfället kommer.

31/1, 2017 kl. 19:52

#4

laka

Midsommar är trolsk och medför stora förväntningar hos många, dagen o natten känns så lång och kan bjuda på mycket, som samvaro, besvikelse, spänningar, lycka och kåthet. Jag k'nner mig lite som Ivan, äldre gentleman som älskar att få föra det täckta könet till himmelska klimaxs ch därefter låta sitt eget kön beredas njutning. Jag vill vara Ivan för en gryende morgon med en liknande älva.

14/11, 2015 kl. 14:00

#3

Huldran

Tack, Deep och Oddball. Magiskt, upphetsande och romantiskt kan en midsommar vara. Under nattens timmar vet man aldrig vem som kommer nära...

27/7, 2014 kl. 22:59

#2

Deep

Mysmagi!
Språk, rytm och känsla som vanligt perfekt.

19/7, 2014 kl. 12:08

Läs in fler