Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/10, 2013 kl. 16:28, av Lorden

Hypnotisören Festen

Del 10 av 16 i serien Hypnotisören

Professorn lånar ut Maria till mc-klubbens fest och får en fylld tank med bensin för besväret. Maria blir fylld av något annat än bensin.

Hypnotisören del 10 Festen.


 

När Professorn kom hem satt Kalle på hans trapp och väntade. Han steg ur bilen och sa, ”Hej.” Kalle flinade åt honom, ”Tjena pucko. Läget bra?” Professorn gick runt bilen och fram till Kalle. ”Ja, allt är bra, själv då? Kalle kliade sig i nacken. ”Jo, det är bra. Du, vi ska ha fest på klubben och Micke skickade hit mig för att kolla om vi kunde hyra bruden?” Professorn var lite tveksam. Nu när han hade fått Maria så långt som han hade så var han inte så pigg på att riskera några allvarliga skador på henne. Det kunde omkullkasta hans plan. ”Den där Micke, är han någon boss, eller?” ”Ja, han är chef över klubben.” svarade Kalle. ”Vad är det för fest? Sprit och droger och slagsmål? Professorn skrattade lite lätt för att visa att han skämtade lite, fast det gjorde han inte egentligen. ”Sommarfest, dom flesta klubbmedlemmarna brukar samlas och grilla lite. Ja, sprit finns men inga droger och inget slagsmål. En vanlig jävla fest bara.” Professorn funderade, ”Öh, hur många är ni i klubben? Och vad skulle bruden göra?” ”Vi är 15 medlemmar, men alla brukar inte komma. Bruden! Hon ska vara vår knulldocka såklart!” sa han och flinade. Professorn kunde inte förneka att han skulle gilla att se på när Maria var tvungen att ta hand om 15 killar! Han skulle gilla det väldigt mycket. Hon som bara tittade efter snygga, vältränade och propert klädda män och såg ner på alla dom andra. ”Jag kanske kan hyra ut henne, men 15 killar är ganska många, hon får INTE bli skadad på nått sätt!” Kalle sken upp, ”Nä för fan, lovar att hon inte ska bli skadad, lite små saker kanske, men inte skadad! Hur mycket vill du ha?” Professorn brydde sig inte om pengarna, hans liv styrdes av andra värderingar, i detta fall styrdes han av att få Maria förnedrad och utnyttjad av kanske 15 killar, för pengar. Hon skulle bli såld som en billig hora. ”Jag ska va schyst mot dig Kalle, för du var schyst mot mig när jag körde över din cykel. En full tank soppa på bilen. Ni får henne för bara en full tank soppa.” Kalle sken upp och tog Professorns hand. ”Du e bra kille cykelnisse! Och du är givetvis bjuden på festen. Den är på Lördag, kl 14:00 i våran klubblokal ute på heden. Ta med bruden och kom ut då.” Kalle reste sig och gick mot sin Harley, startade den och körde iväg. Professorn gick in. Han hade just sålt henne till kanske 15 män som skulle knulla henne, för lite bensin. Det blev inte många liter per gubbe tänkte han, hon skulle bli en väldigt billig hora.

På morgonen dagen efter när Professorn kom till jobbet gick han raka vägen in till Maria Zorns kontor och stängde hennes dörr. Han hade inte brytt sig om att knacka. Maria tittade på honom och kände en klump i magen, nu kommer han med någonting nytt tänkte hon. Professorn satte sig mitt emot henne och frågade, ”Nå, hur gick det igår kväll? Hade du hårt sex med din man?” Maria samlade sig och berättade om bastun, riset och hur Tommy hade reagerat på hela situationen, hur hans kuk hade reagerat, och vad Tommy hade sagt efteråt. Professorn log, reste sig upp och gick utan att säga något. Han gick in på sitt rum och tänkte, det hade gått bättre än han hade trott. Den där Tommy skulle hjälpa honom utan att han visste om det. Nu var det snart dags för nästa fas i hans plan.

Lördag middag, Maria låg och solade ute på terrassen då mobilen ifrån Professorn ringde. Hon hade den alltid med sig, som han hade sagt. Tommy trodde den var en jobbtelefon. ”Ja.” svarade hon. ”Kom hit kl 13:30, nyduschad.” samtalet bröts. Hon såg på klockan, 12:20. Hon ville absolut inte idag. Men hon visste att hon måste, hon vågade inte, ville inte känna den där otäcka känslan igen. Kylan, färglösheten och ingen luft, fruktansvärd ångest och panik. Hon reste sig och gick in och duschade. När hon kom ut ifrån badrummet var Tommy i köket. ”Tommy, dom ringde ifrån jobbet, jag är tvungen att sticka dit.” ”Inte idag! Vi skulle ju grilla och umgås idag!” Hon kände hur hennes tårar nästan började rinna, gick fram till honom och stoppade ner sin hand i hans shorts och smekte hans kuk. ”Jag gott gör dig när jag kommer hem, jag lovar.” sa hon och pussade honom. ”Ok, men du får gott göra mig mycket då!” sa han och flinade. Hon tog på sig och åkte iväg mot Professorns hus, hon skämdes och hade väldiga skuldkänslor mot Tommy. Satans Peter!

När hon svängde upp på Professorns uppfart stod han vid sin bil. Hon gick ur bilen och han sa direkt, ”Hoppa in i min bil.” Maria gjorde som han sa och dom körde iväg. ”Vart ska vi?” frågade Maria oroligt. ”Vi ska på fest.” Maria tittade förvånat på honom, ”Fest?” Professorn log, ”ja, fest. Kalles och Mickes fest vid deras klubblokal. Dom har köpt dig ikväll för en full tank med bensin till min bil.” Maria kände paniken komma, inte dom igen. Och fler av deras sort! ”Fest för hur många?” hon ville inte höra svaret, slöt sina ögon. ”Kanske 15, kanske mindre.” Maria var i chock. Han hade sålt henne till 15 killar för en tank bensin! 15 killar som skulle kör in sina kukar i henne, kanske flera gånger om. ”Peter, snälla, du kan inte låta mig göra detta. Jag kan aldrig klara 15 killar! Herregud, du är ju inte klok! Stoppa detta, jag ber dig, snälla! Du såg vad dom gjorde med mig förra gången, och då var dom två!” Professorn tittade på henne och sa, ”Du är en hora ikväll. Du ska göra gästerna nöjda med din kropp. Du svarar bara på tilltal. Dom har betalt för dig, dom förväntar sig valuta för sina pengar. Ta av dig kläderna, du ska anlända naken.”

Dom kom fram till klubblokalen. Maria såg 3 killar utanför som höll på med en grill, ingen av dom var Kalle eller Micke. Alltså är dom minst 5 tänkte hon skräckslaget. Professorn öppnade dörren och sa ”Kom nu.” Maria satt som fastvuxen i sätet. Hon vågade inte, ville inte, kunde inte detta. Jag måste stål sätta mig mot kylan, mot färglösheten, mot andnöden, mot ångesten, mot, hon kände kylan komma krypande upp längs ryggraden och hon skrek. Hon försökte kämpa emot, men tog tag i dörren och öppnade den och steg ut ur bilen. Kylan försvann, varmt, skönt. Hon hörde killarna vid grinden vissla efter henne och en av dom ylade skämtsamt som en varg, för henne var det inget skämt. Hon följde Professorn in i lokalen och han viskade till henne, ”du är en proffshora, proffshoror döljer vad dom känner. En proffshora agerar professionellt. Och vad dom än gör kommer din kropp älska det,” Hon kände hur hennes kropp, nästan automatiskt, ändrade sin hållning. Hon sträckte på ryggen, tryckte ut brösten och svankade och putade med ändan.

Maria såg sig om i lokalen som inte var något annat än ett stort gammalt plåtskjul. På väggarna hängde dekaler, flaggor och bilder på nakna tjejer. Mot den ena kortväggen fanns en bar med spritflaskor uppställda på rad. Rock musik på hög volym strömmade ut ur ett par stora högtalare. Det var 4 killar i lokalen, varav en var Kalle som tillsammans med en annan kille höll på att ställa en stupstock mitt på golvet.

”Tjena cykelnisse! Välkommen!” sa Kalle när han upptäckte att dom hade kommit. Kalle gick fram till Maria och kände på en av hennes ringar i bröstvårtorna, ”snyggt. Kom här.” Kalle drog med Maria fram mot stupstocken. Den var ungefär en meter hög och hade tre hål, två små och ett större i mitten. Kalle delade på stupstocken och sa, ”händer och huvud här.” Maria placerad sin handleder i dom små hålhalvorna, böjde sig fram, och hade sitt huvud igenom det stora. Kalle stängde stupstocken och låste den. Maria stod nu böjd framåt med händerna och huvudet igenom stupstocken. Kalle gick bakom henne, ”sära på benen.” Maria särade på sina ben och Kalle satte fast en benspridare mellan hennes vrister. ”Så, nu är dom bakre hålen knullbara.” sa han och slog till henne på rumpan. Han gick fram till hennes huvud och tog tag i hennes långa hår, drog det genom en liten ögla uppe på stupstocken och drog hennes huvud uppåt och bakåt genom att dra henne i håret. Han slog sen en knut på hennes hår runt öglan. ”Bra med långt hår på brudar. Såja, nu är munnen också knullbar. För du ska stå här mitt i rummet och var knullbar, för vem som helt som vill köra in sin kuk i dig.” Marias inre var i uppror. Alla celler i henne ville fly, hon var säker på att hon inte skulle överleva detta, men hennes kropp tände på behandlingen och hon kände hur hennes fitta blev fuktig och bröstvårtorna styva. Paniken inombords steg när hon hörde Mickes röst vid dörren. ”Se på fan, knullet är redan på plats!” Micke gick fram till henne, böjde ner sitt huvud mot hennes och frågade, ”Står du här och längtar efter kuk, slyna?” Marias röst, som lät sexig, sa ”Ja, jag längtar efter din kuk!” Rösten i Marias huvud lät inte alls sexig, den lät rädd, och sa - NEJ -. ”Oroa dig inte slyna, du kommer att få kuk så du blir nöjd, tro mig.” sa Micke och slog hårt till hennes rumpa med sin hand. ”Först lite grogg!” Micke gick till baren.

Det ramlade in fler folk i lokalen. Maria kunde bara se dom som stod vid baren, och där var 8 stycken och Professorn. Men hon hörde att det fanns fler bakom henne, och rop hördes utifrån. Men ingen hade ännu visat något intresse för henne, det var hon tacksam för. Ljudnivån var hög och alla började bli onyktra, det skrämde henne ännu mer. Plötsligt vände sig Micke om vid baren och gick mot henne. Maria fick panik inombords. Hon visste att det nu skulle börja, att dom nu skulle börja använda henne som knulldocka. Dessa vidriga, smutsiga och oljiga män skulle kör in sina kukar i alla hennes hål. Hon, VD Maria Zorn skulle ge dom valuta för bensinen dom betalat för henne. Micke kom fram till henne med en grogg i handen. Han ställde groggen uppe på stupstocken, drog ner sin gylf och plockade fram sin kuk. ”Du vill allt gärna att jag ska trycka in den i munnen på dig va?” Maria skrek inne i sitt huvud – Nej det vill jag INTE! – ”Snälla, låt mig få smaka på din stora lem!” var orden som kom ut ur hennes mun. Micke tryckte in sin kuk i munnen på henne och började munknulla henne. Han luktade som förra gången, ingrodd svett och smuts, smaken på hans kuk var vidrig. Hon undrade om han någonsin tvättade sig. Maria stönade för honom när han förde sin smutsiga och flottiga kuk in och ut i hennes mun, han tog inte lång tid på sig. Plötsligt sprutade han henne rakt i munnen, drog ut den och slog henne på kinderna med den. ”Duktig slyna, jag kommer tillbaka sen. Grabbar, nu är hon invigd, nu är det fritt fram.” Micke var chefen, han var alltid först, sen fick dom andra sitt.

Killarna började samlas runt henne. Hon var riktigt rädd nu, skräckslagen inombords men vulgär och tillgänglig utvändigt. En av killarna ställde sig framför henne och tryckte in sin kuk i hennes redan sperma fyllda mun, händer på hennes bröst drog och nöp i hennes vårtor och ett par händer var mellan hennes ben. Det var händer överallt på hennes kropp, ett par fingrar kördes in i fittan på henne och ett par andra trycktes in i hennes arsle. Rösten i hennes huvud skrek – LÅT MIG VARA! – men hon stönade högt så dom skulle få valuta för sina pengar. ”Hon är plaskvåt i fittan!” Fingrarna i fittan byttes mot en kuk, som våldsamt stöttes in i henne och det gjorde ont i magen. Killen i hennes mun drog sig ur och spröt sin sats över hennes ansikte, han byttes snabbt ut av en ny kuk. Kuken i fittan ryckte till och pumpade sin sperma djupt in i henne. Även den blev utbytt av en ny hård kuk som började stöta i hennes fitta. Marias ben skakade där hon stod lätt knäböjd. Hon visste inte hur hon skulle orka detta.

Professorn såg på när dom knullade Maria. Han såg att dom som inte höll på med henne antingen drack i baren eller gick ut och hämtade mat vid grillen. Han räknade till 11 killar.

Kuken i hennes fitta drogs ur henne och sattes mot hennes arsle istället. Killen började pressa in sin kuk i henne, men det gick trögt för honom, för Maria gjorde det bara ont. Någon gav han en tub, ”här, smörjfett” han tryckte in tubens munstycke i hennes arsle och kramade tuben. Maria kände hur hon blev kall i ändan. Smörjfett, tänkt hon. Dom har tryckt in smörjfett i arslet på mig! Killen började pressa in sin kuk i hennes arsle och nu med smörjfettet gick det lättare. Marias arsle kramade om hans hårda kuk och han stönade, på Maria gjorde det bara ont. Killen i munnen spröt sin sperma i hennes mun och sa, ”svälj hora!” Maria svalde sperman och slickade sig om munnen. ”Din sperma smakar så gott.” inne i sitt huvud såg hon bilden av hur hon spydde rakt på kuken framför sig. Någon stack in en hand mellan hennes ben och och nöp hårt i hennes klitoris. ”Gillar din klitoris detta? ” frågade killen som nöp. ”Min klitoris älskar det! Nyp hårdare, snälla.” Killen nöp så Maria trodde att hennes klitoris skulle gå sönder. Plötsligt var det en svart kuk framför henne. ”Tjena, nu ska du få svälja svart kuk. Det vill du va?” sa Kalle, han sluddrade lite. ”Ja, jag vill svälja din svarta kuk, kör ner din svart stora kuk i halsen på mig.” Maria kunde inte förstå att hon precis sa så. Kalle tryckte ner 2/3 av sin stora kuk långt ner i halsen på henne, ”ahhh, hennes strupe är så sköööön.” Maria fick ingen luft, Kalle tryckte in ner resten av sin kuk också. Marias näsa låg tryckt mot hans könshår. Samtidigt kom killen som knullade henne i arslet. En ny kuk sattes mot hennes fitta och pressades in till roten. Kalle drog ut sin kuk, lät henne få luft, och tryckte in den igen. Så höll han på tills han tillslut pressade in kuken så långt han kunde och tömde sin sperma långt ner i hennes hals. Kuken i fittan drogs ur och sköt en lång stråle av sperma upp på hennes rygg.

Professorn gick fram till Micke och pekade på Maria, ”du får nog släppa loss henne lite, hennes ben orkar inte stå längre. Micke tittade på Maria och såg hur hon darrade och kämpade med att orka hålla sina ben stående. ”Släpp loss henne, knulla henne utan stupstock.” ropade han och gick ut till grillen.

Maria släpptes loss ifrån stupstocken. En smutsig madrass slängdes ut på golvet och Maria blev ner knuffad på rygg och en kille la sig på henne och tryckte in sin kuk i hennes fitta och juckade frenetiskt. Marias inre var i uppror. Hon blev knullad gång på gång och samtidigt var hon tvungen att tala om för dom hur mycket hon tyckte om det, hon kunde inte låta bli, Professorns makt var för stark. Killen i fittan vrålade som ett djur, drog sig ur och la sin sats över hennes bröst. En ny kille tog hans plats. Maria kände sig som en uppblåsbar docka, ett stycke kött bara. Hon var ingen person i deras ögon, bara ett opersonligt knull som inte var värd mer än en full tank bensin. Två killar till tog henne där på madrassen. Sen gick dom ut eller till baren och lät henne bara ligga där. Hon hade torkad sperma runt munnen, ansiktet, håret, brösten och ryggen. Sperma rann ur hennes vidöppna och nu slappa fitta och arsle. Professorn kom fram till henne med sin mobil och sa, ”omelett” och tog flera bilder på henne.

Micke ropade, ”ta med bruden och ge henne lite käk.” Professorn hjälpte Maria upp, hon stod på väldigt ostadiga ben. Dom gick ut till grillen, eller Maria stapplade ut till grillen. Killarna där ute skrattade när dom såg henne. ”Ser ut som om hon fått kuk killar!” Dom asgarvade allihop. Killen som gav henne en grillkorv sa, ”stoppa den var du vill, men hade jag varit du hade jag tagit den i munnen. Han log åt henne. ”Jag tycker om korv i munnen.” svarade hon honom och han skrattade. Innombords var Maria bruten. Hon hade fått ta emot mer kuk än hon någonsin hade tagit emot på samma gång innan. Hon hade aldrig haft mer än två kukar samtidigt, och det var Professorn som hade tvingat henne till det. Hon hade ingen viljekraft kvar, han hade vunnit. Jag är bara ett stycke kött, ekade det i hennes hjärna.

”Jag tror inte hon orkar mer kuk!” sa Micke. Dom som vill kan ju spruta på henne istället. ”Lägg dig på gräset bruden, du vill väl ha en snygg glasyr va?” ”Ja, gärna. Spruta era satser på mig.” Maria la sig på gräset och några av killarna ställde sig runt henne och började runka sina kukar. En efter en sprutade dom sin sats på henne, i hennes ansikte och på hennes bröst. När dom var klara var hon full av sperma. Kalle kom fram till henne. ”sätt dig upp.” Maria satte sig upp, hon såg nästan inget för hon hade sperma i ögonen. Hon blinkade och såg hur Kalle drog fram sin kuk och riktade den mot henne, ”nu ska jag spola av dig lite.” sa han och började pissa på henne. Den allra sista lilla självkänsla som Maria hade kvar, spolades bort. Han stod och pissade på henne, som om hon var en toalett. Kalle pissade henne på brösten, förde strålen uppåt mot hennes hals och sen upp över hennes ansikte. När han kände att han snart hade pissat klar tog han ett steg fram och sa ”gapa” Maria gapade och Kalle förde in sin kuk i hennes mun. ”svälj!” Maria svalde hans sista piss som flödade ur hans kuk. Kalle vände sig om och gick. Maria grät inombords.

Professorn gick fram till Maria, ”nu åker vi.” Dom gick till bilen och körde hem mot professorns hus. När Maria satt sig i bilen kom tårarna. Hon grät tyst hela vägen hem till Professorns hus. Professorn njöt.

Hemma hos Professorn frågade Maria, ”kan jag få tvätta av mig innan jag åker hem? Jag kan inte komma hem så här.” Professorn såg på henne, ”ja, du ser för jävlig ut.” Maria gick in i hans badrum och lånade hans dusch. Hon spolade av sig så snabbt hon kunde. Jag ska ta en lång dusch hemma, tänkte hon. Hon torkade sig och tog på sig kläderna, gick ut och öppnade ytterdörren. ”Vänta,” sa Professorn ifrån köket. Han kom ut till henne. ”Ikväll ska du övertala din man om att du vill tatuera dig för hans skull.” Maria gick ut och stängde dörren.

Fortsättning följer.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.