Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2013 kl. 08:58, av Lorden

Hypnotisören Nätdejten

Del 12 av 16 i serien Hypnotisören

Maria och hennes man kontaktar en kvinna på en datingsida och bjuder hem henne, allt enligt Professorns order. Maria är inte lika förtjust i det hela som hennes man är.

Hypnotisören del 12 Nätdejten.


 

Mobilen ringde, mobilen Maria fått ifrån Professorn. Maria svarade, ”Ja.”

”Har du visat din man tatueringen?”

”Nej. Inte än.”

”Är han hemma?”

”Ja.”

”Gör det efter vi har lagt på, och tala om vad ordet betyder och att du är hans mancipium.”

”Ok.”

”Tala även om för honom att du vill krydda ert sexliv med en person till. En person ni tillsammans hittar på någon sexdatingsida. En kvinna, en dominant kvinna, en kvinna som kan dominera dig tillsammans med din man. Och en viktig sak, din man måste ju tycka hon är sexig, han ska ju i alla fall knulla med henne.”

Samtalet bröts.

Professorn satt i sitt vardags rum och såg på filmen när Maria knullade med Kalle och Micke i hans källare. Han hade mobilen i den ena handen och runkade med den andra. Han hade precis gett henne order om att hitta en sexpartner till henne och hennes man. Hennes man borde tacka mig en vacker dag, tänkte han.

Din satans jävel, tänkte hon om Professorn. Din jävla satan. Jag hatar dig, JAG HATAR DIG!

Maria gick ut i garaget där hennes man Tommy höll på med gräsklipparen. ”Älskling, vill du se en sak?” Tommy tittade upp, ”Ja, vadå?” Maria drog ner sina shorts och visade honom sin taturing på sitt venusberg. ”Wow, snygg stil, men vad står det? Mancipium? Vad betyder det?” Maria tog ett djupt andetag, ”det är latin, och betyder ägodel/slav. Jag vill vara det för dig, din ägodel och din slav.” Hon hoppades att han skulle köpa lögnen. Tommy tittade på henne med förvånad blick. ”Du menar verkligen allvar med hela den här grejen, med ringar och piskor och så. Du tänder verkligen på det!” Maria nickade, ”och du tänder också på det har jag märkt.” sa hon och skrattade. ”Jo, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gör det. Säg någon kille som inte skulle vilja ha en egen ägodel.” han reste sig och omfamnade henne. ”Jag har en önskan till.” Tommy pussade henne och frågade, ”vadå?” Maria stålsatte sig och sa, ”jag vill väldigt gärna att vi, tillsammans hittar en sexpartner till oss. En dominant kvinna som kan hjälpa dig att dominera mig. Det är viktigt att du får välja, för du måste ju tända på henne också. Vi kan leta på någon sexdatingsida.” Tommy tittade på henne. ”Allvarligt?” Maria svalde, ”Ja.” Tommy kliade sig i huvudet, ”Du vill alltså ha sex med en dominant kvinna och du vill att jag har sex med henne? Maria var nära att börja gråta men sa, ”Ja, det skulle göra mig vansinnigt kåt.” Tommy lade huvudet på sned, ”jag vet inte älskling, vi kan väl titta lite.” Maria pussade honom och sa ”Tack.” Maria gick in i badrummet, satte sig i ett hörn och grät.

Kvällen kom, Maria och Tommy satt framför datorn och letade bland sexdatingsidorna. Kvinna söker par, var annonser dom tittade på. Dom flesta var vanliga personer med vanliga krav. Inte många var dominanta. ”Den där är dominant, 47 år och mullig.” sa Maria och pekade på annonsen. ”Skojar du, henne skulle jag vara rädd för.” skrattade han. ”Men den där då.” sa han ock klickade på en. Bilden av en ung blondin i läderkorsett och höga stövlar och ridpiska i handen dök upp på skärmen. Hon såg otroligt bra ut. -22 årig bs dominant blondin söker par med ug bs kvinna. Tänder på hårt sex och att få fittan slickad. Maria tyckte inte om henne, hon var för ung och för snygg, och sen tyckte hon om att få fittan slickad, det tyckte inte Maria om att göra. ”Skulle du kunna sätta på henne?” frågade hon Tommy. ”Tror inte det skulle vara nått problem. Du då? Skulle du kunna ha sex med henne?” Maria svalde, ”ja, hon är jävligt sexig.” Då kontaktar vi henne och ser vad som händer, sa Tommy och började skriva ett svar till kvinnan på bilden.

På jobbet dagen efter fick Maria ett mejl av Professorn. Allt som stod var –Nå? – Maria svarade honom och berättade om tatueringen och om att hon och Tommy hade kontaktat en kvinna på nätet och väntade på svar ifrån henne. Maria kände att hennes liv höll på att rasa samman för henne. Han höll på att förändra henne totalt. Nu skulle han få henne att medverka när hennes man knullade en annan kvinna framför ögonen på henne. En ung och vacker kvinna, mycket yngre än vad hon var. Och dom två skulle tillsammans även förnedra och tortera henne. Hon var snart inget annat än någon som behagade andra.

Professorn läste Marias mejl och var mycket nöjd med Tommys val av sexpartner. Maria skulle känna svartsjuka mot denna kvinna, men ändå vara tvungen att agera sexslav till henne. Oh, om jag kunde få se på, tänkte han. Men vänta, det kanske jag kan!

Marias telefon ringde, ”Maria Zorn.” Det var Tommy, ”Hej älskling! Du, den där kvinnan har svarat och vill träffa oss nu på lunchen. Har du tid?” Maria första tanke var att säga nej, att hitta på någon ursäkt för att slippa. ”Ja, jag har tid. Var vill hon träffa oss?” ”Nere i parken, och sen om det känns ok, gå och äta nått lätt. Vi kan väl träffas där nere i parken?” Maria hade helst sett att han hämtade henne, men hon sa, ”Ok. Vi ses där, puss.” Tommy lade på. Maria suckade. Tommy hade låtit exalterad, ivrig. Hon hatade denna kvinna redan, och det innan hon hade träffat henne.

Maria kom ner till parken och fick se att Tommy redan hade kommit, kvinnan också. Tommy och hon stod en bit bort och pratade, skrattade ihop. Kvinnan var nästan lika lång som Tommy, långt blont hår och klädd i tunna långbyxor och blus. Hon var en sån kvinna killar vände sig om och tittade efter. Hennes ben var säkert perfekt formade under dom där byxorna, och hennes bröst, fyllde ut blusen rejält. Denna kvinna var som en svan, Maria kände sig som en liten sparv. Hon gick mot dom och Tommy fick syn på henne och vinkade glatt. Kvinnan såg på henne och Maria kände hur kvinnan studerade henne, klädde av henne med sin blick när hon gick mot dom.

”Hej, Maria Zorn. Bra att du kunde komma.” sa Maria när hon kom fram till dom och sträckte fram handen mot kvinnan. ”Lin Gustavsson.” sa kvinnan och log ett perfekt leende, tog Marias hand och hälsade. ”Lin är flygvärdinna, och har varit över hela världen.” sa Tommy och log. Maria tyckte han såg ovanligt glad ut. ”Spännande! Måste vara kul att ha sett så mycket redan i din ålder.” sa Maria i en vänlig ton. ”Ja, det är kul! Man får ha lite tur, och ta för sig här i livet.” sa Lin och blinkade åt Maria. ”Ska vi gå och äta nått?” frågade Tommy och pekade mot en restaurang på andra sidan parken.

Inne på restaurangen satt dom vid ett runt bord och åt. ”Vad jobbar du med Maria?” frågade Lin, och stoppade in lite av sin sallad i sin mun. ”Jag är VD på en hälsoklinik.” svarade Maria henne. ”Oj! Inte så vanligt med kvinnor som VD. Då måste du vara duktig.” Lin drack lite av sitt vatten och fortsatte, ”kan förstå att man vill ha lite kontrast till jobbet när man är hemma, att slippa bestämma även där.” Lin blinkade och log ett vänligt leende mot Maria. Maria ville sparka henne på benet, ”ja, det är skönt att slippa styra och ställa jämt.” Maria log tillbaka mot Lin och såg hur Tommy tittade på hennes byst. ”Och du jobbar med händerna, Tommy.” sa Lin och klappade honom på handen. Tommy sken upp och Maria kände ett sting av svartsjuka. Lin höll kvar handen på Tommys hand och Maria kände Lins fot mot sin vad. ”Så vad säger ni, skulle ni vilja bjuda hem mig?” frågade Lin och bet sig lite i underläppen. Tommy tittade på Maria och sa, ”Ja, vad tycker du Maria? För min del känns det bra!” Maria tyckte inte alls det kändes bra, ”Ja, du får gärna komma hem till oss. När ska vi ses?” Lin förde sin fot högre upp på Marias ben och svarade, ”gärna snart. Ikväll om det går bra?” Lins ögon såg rakt in i Marias, som rös. ”Det hade varit väldigt trevligt, eller hur Tommy?” Tommy som återigen tittade på Lins byst svarade, ”Javisst!”

Maria satt i en av sina fåtöljer på sitt kontor, och bara satt. Hon kände sig uppgiven. Tommys blickar på Lins byst hade sagt allt, han tyckte hon var snygg, sexig, och ung. Han ville ha henne, han ville knulla henne. Hennes Tommy ville knulla den där kvinnan. Maria suckade tungt. Professorn kom in på hennes rum, utan att knacka och stängde dörren. Maria bara glodde på honom. ”Jaha, trevlig lunch?” frågade han glatt och satte sig i fåtöljen bredvid. Maria reste sig snabbt och slog till honom i ansiktet med sin handflata, och satte sig ner igen med benen i kors. Professorn blev helt paff och strök sig över kinden. ”Oj, man skulle nästan kunna tro att du är sur.” Maria gav honom en kolsvart blick. ”Lunchen gick bra. Tommy tyckte hon var trevlig, så hon kommer hem till oss ikväll.” Professorn log. ”Och du? Tyckte du hon var trevlig?” Maria vände på huvudet och såg åt andra hållet, ”trevlig var hon väl.” Professorn skrattade, ”men ung snygg och sexig.” Maria svarade inte. Professorn fiskade upp en av sina webbkameror ur fickan och gav den till Maria. ”Koppla in denna till din dator när du kommer hem, och placera den så den har en bra vy över händelserna ikväll. Var uppkopplad till nätet, jag vill se på. Du kan behålla kameran där sen. ”Professorn gick ut, och stängde inte dörren. ”jo, förresten, för att få dig på lite bättre humör. Praktikanten Fredrik drömmer om dig varje kväll med sin kuk i handen. Du är hans drömkvinna.” sen var Professorn borta. Maria skakade på huvudet.

Maria var hemma med Tommy och väntade på att Lin skulle komma. Maria var spänd, nervös och lite rädd. Tommy gick omkring och visslade. Han verkade vara på toppen humör. Dom hade duschat och gick omkring i sina badrockar i väntan på Lin. Maria hade satt webbkameran i sovrummet, uppe på gardinstången. Tommy hade tyckt att det var en utmärkt ide. Det knackade på dörren.

Professorn satt i sitt vardagsrum, i sin favoritfåtölj med en flaska vin bredvid sig på bordet. Han satt och tittade på Marias sovrum på sin datorskärm, han var naken.

”Hej Lin! Välkommen!” Sa Tommy när han släppte in Lin. Hon klev in och Maria kom ut i hallen. ”Hej Maria.” sa Lin och log. ”Hej Lin.” sa Maria och log tillbaka. ”Ska vi börja direkt? Frågade Lin. ”öh, ja tror jag.” sa Tommy. Lin tog av sig sin kappa och Maria hajade till. Lin hade höga svarta stövlar, ett svart korsettliknande plagg som lyfte hennes bara bröst och som var öppen i skrevet, hon var helrakad. Hon hade en väska med sig som hon tog upp. ”Slavar går alltid ett steg bakom och svarar bara på tilltal.” sa hon och vände sig till Tommy, kysste honom samtidigt som hon smekte honom utanpå badrocken. ”Vi går in i sovrummet.” sa Tommy. Maria såg att hans kuk hade växt under hans badrock. Hon följde efter dom.

Professorn såg en vacker långbent blond kvinna i Marias sovrum. Han log och började smeka sin kuk.

Tommy och Maria tog av sig sina badrockar. Lin gick fram till Tommy och började kyssa honom, han besvarade kyssen. Hon gick ner på huk och tog hans redan stenhårda kuk i sin mun och smakade på honom. ”God.” sa hon och flinade. Maria ville klippa till henne. Lin öppnade sin väska och plockade upp ett hundhalsband med ett koppel i. Hon gick fram till Maria och satte på henne halsbandet och tog tag i kopplet, ”kom.” Lin drog Maria med sig fram mot Tommy och drog ner Marias huvud mot hans kuk, ”visa honom din uppskattning för att han låter dig smaka på hans kuk.” Maria tog Tommys kuk i munnen och sög honom. Maria kände hur Lin förde ner sin hand mellan hennes ben och smekte fittan. Maria sneglade uppåt och såg hur Tommy och Lin kysstes. Hon var nära att börja gråta. Maria sög på Tommys kuk som hon aldrig sugit den förut, hon ville att han skulle koncentrera sig på henne. Lin drog upp Marias huvud med kopplet och drog henne mot sängen. Lin klättrade upp och lade sig på rygg med särade ben och drog Marias huvud mot sin redan våta fitta. ”Slicka mig.” sa Lin.

Professorn runkade sin nu styva kuk med en hand och hade ett glas vin i den andra handen.

Maria började slicka Lins fitta. Och Lin stönade. Tommy steg upp i sängen och ställde sig bredvid Lins huvud och hon sög in hans kuk i sin mun. Maria slickade på Lins stora klitoris och hon hörde på Lin att hon tyckte det var skönt. Hennes fitta savade och Maria blev blöt om munnen, hon stack in sin tunga i Lins fitta, men Lin drog upp hennes mun mot sin klitoris med kopplet. Maria förde sin tunga över hennes klitoris och försökte göra det så skönt för Lin som möjligt. Tommy började stöna, Lins mun var tydligen skön tänkte Maria. Tommy drog sig ur och sa, ”jag måste få knulla nu. Maria lägg dig på rygg.” Maria lade sig på rygg och särade på sina ben. Han ville ha henne när han skulle knulla i alla fall, tänkte hon. Men Lin ställde sig gränsle över Marias huvud och böjde sig ner och började slicka Marias fitta. Maria såg nu rakt upp på Lins våta fitta och Tommy ställde sig bakom Lin, hans kuk trängde in i en annan kvinnas fitta mitt framför ögonen på Maria.

Professorn runkade snabbt nu, han ögon var fixerade på skärmen.

Maria såg hur Lins blygdläppar kramade Tommys kuk där han stötte den in och ut i hennes fitta. Hans kuk var alldeles våt och glansig av hennes fittsafter och han stönade högt. ”Ja, knulla mig, knulla mig Tommy. Tryck in din kuk i mig.” nästan skrek Lin och förde ner en hand mellan sina ben och Maria såg hur hon började smeka sin klitoris. Tommy tryckte in hela sin kuk i henne och spände sig, Lin smekte sin klitoris fortare och fortare och dom kom samtidigt. Maria såg hur Lins fitta drog ihop sig och hur den kramade om Tommys kuk.

Professorn spröt rakt upp luften och fortsatte att runka med blicken fäst på skärmen.

Tommy drog ur sin kuk och Lin vände sig om och sa ”slicka mig ren.” Hon stod gränsle över Marias huvud och Maria slickade hennes fitta ren ifrån Tommys sperma. Tommy stack in två fingrar i Maria och började fingerknulla henne samtidigt. Maria märkte att hon faktiskt hade blivit våt. Lin tog tag i kopplet och drog upp Maria ifrån sängen och lät henne stå på golvet. ”Händerna på huvudet och sära på benen.” sa hon bestämt. Maria gjorde som hon sa och såg hur tog upp två stycken svansade små piskor ur sin väska, hon gav en till Tommy. Dom ställde sig på var sin sida om henne och Lin sa, ”stå still nu och var tyst.”

Professorn runkade sin kuk som en besatt.

Lins första slag träffade Maria på rumpan, och Tommy höjde sin piska och slog henne på framsidan av låret. Det sved till. Maria bet ihop och tänkte inte visa dom att det gjorde ont. Lin slog omväxlande på Marias rumpa och på baksidan av hennes lår. Och Tommy piskade henne på framsidan av låren och på hennes mage. Maria bet ihop och hennes ögon började tåras, hon tänkte inte gråta. Tommy ställde sig framför henne och började piska hennes bröst, från sidan till sida. Det sved i brösten och bröstvårtorna där piskan träffade och tårarna var inte långt borta. Lin ställde sig bakom Maria och piskade sin piska rakt upp mellan Marias ben, och träffade hennes fitta. Nu kom tårarna. Dom slog och slog, hennes rumpa, lår, mage och bröst var rödaktiga i färgen och hon var säker på att hennes fitta hade samma färg. Lin satte sig på huk och förde in ett par fingrar i hennes fitta och knullade henne med dom, våldsamt. Maria kände hur hon faktiskt blev kåt av denna behandling, vad hade hänt med henne? Lin fingrar åkte ut och in i hennes fitta och Tommy började smeka Marias klitoris och det var mer än Maria klarade av, hon kom i en härlig orgasm och kramade Lins fingrar och pressade sin klitoris mot Tommys fingrar, tårarna rann ännu. Tommy kysste henne.

Professorn sprutade igen framför sin skärm.

Lin ställde sig på knä framför Tommy och tog hans slaka kuk i sin mun. ”Skönt Lin.” sa han och slöt sina ögon. Maria stod och tittade på hur hennes man fick sin kuk sugen av Lin. Hans kuk växte och var snart stor och hård. Lin förde sitt huvud fram och tillbaka på hans kuk och tog plötsligt hela hans kuk ner i sin hals, utan problem. Maria stirrade med stora ögon på akten. ”Du kan väl smeka Lin medan hon suger mig.” sa Tommy med riktigt hes röst. Maria satte sig bredvid Lin och började smeka hennes fitta. Lin stönade gillande. ”Vänta.” sa Tommy, jag vill ta Maria i arslet. Lin hämtade snabbt olja ur väskan och oljade in Tommys kuk. Hon tog tag i kopplet och satte Maria på sängkanten, la henne ner och sa, ”dra upp dina ben. Maria drog upp sina ben mot magen och tog tag med sina händer bakom knäna. Tommy ställde sig vid hennes ända och satte sin kuk mot hennes arsle och pressade in sin kuk i henne. Lin satte sig bredvid Maria och smekte Marias klitoris snabbt och hårt med sina fingrar. Tommy stötte hårt och snabbt in och ut i hennes arsle, så Marias bröst gungade i takt med hans stötar. Hans ögon var uppspärrad och han såg rakt på henne men han såg henne inte, han var så inne i sig själv och hur skönt han hade det inne i henne. Han vrålade och Maria kände hur hans varma sperma flödade in i henne. Han sjönk ner på golvet och pustade. ”Färdig?” Frågade Lin och smålog åt honom. ”Helt färdig.” svarade han. Lin klättrade ner ifrån sängen och började plocka ihop sakerna. Hon tog av Maria kopplet och sa, ”du är skön och vacker Maria.” så kysste hon henne. Maria ville bita henne i tungan. ”Nu måste jag sticka. Men vi måste ses igen!” Tommy sken upp och sa ”Ja! Det måste vi! Detta var helt underbart.” Lin pussade honom och gick mot hallen, tog på sig kappan och gick ut. Maria hade ont av piskningen, ont i rumpan av Tommys kuk och smaken av sperma och fittsafter i hennes mun gjorde att hon inte alls höll med sin man Tommy. Hon sneglade upp mot webbkameran och gjorde fulfingret mot den, och sen gick hon mot duschen.

Fortsättning följer.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.