Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/11, 2013 kl. 09:07, av KåtErik

Storpitten Erik berättar för frun

Mona och Erik är på fest hos grannen Sven.
Erik ser en taxi hos en annan granne. Tror det är den grannfru som kommer hem.
Mona blir kvar hos Sven som tar hand om henne. Han får senare hjälp av sin son.

I den ljusa sommarnatten tog sig Mona på skakiga ben uppför trappan till sovrummet för att lägga sig. Hon kände sig dödstrött, kanske inte så konstigt efter lite för mycket vin och flera knull.

Först hade grannen Sven knullat henne. Just när hon funderade på att gå hem hade Svens 19-årige sonson bjudit upp till dans. Dansen hade resulterat i hångel ute i parken.

Medan hon lutade sig över ett trädgårdsbord hade grabben snabbt pumpat in en stor sats i fittan. Utan problem då kuken inte slaknat hade han dunkat på och bränt av en andra salva.

I sovrummet låg hennes make Erik och snarkade lätt. Han låg naken på rygg med täcket nere vid knäna. Hon tog av sig kjolen och toppen.

Behån hade Sven tagit av då han envisats med att suga på tuttarna när hon red hans stora gubbkuk. Trosan hade grabben använt för att torka av kuken. Med ett flin hade han stoppat den i fickan som souvenir.

Det började ljusna. Hon tittade på sin man och såg att kuken låg halvseg med blottat huvud på ena låret. Den håriga pungen hängde slapp och skrynklig mellan hans särade lår.                 Hon kände sin gubbe för att förstå att pungen var tömd.

När hon lutade sig närmare såg hon att kukhåret var hopklibbat och tovigt av intorkad knullsås. Lukten gick inte heller att ta miste på, det luktade knulla, det luktade kuk och fitta.

Hon förstod givetvis att han också knullat.

Vem hade han knullat?

Klockradion visade kvart över tre. Erik sov men när hon kröp intill honom vaknade han och drog henne intill sig. Hon kände hans varma kropp tätt intill sin.

- Vem var det ….. vem har du satt på, viskade hon med låg röst.

- Vadå

- Jag vet att du knullat……. vi ska ju berätta allt …… börja du…

- Har du också ….

- Jaa jag också,…… klart jag har…

- Men berätta då

- Du får börja, jag såg att det kom en taxi och att du gick bort mot den

 

- Såg du

- Javisst, var det Aina som kom hem

- Fan också…….. det var ……… Kerstin, svarade han tvekande

- Kerstin, vem menar du

- Ove och Ainas yngsta dotter

- Otroligt ….. hon är ju för fan bara 17 år……. hon är ju yngre än våra barn, flämtade Mona upprört

- Ska jag berätta eller ……

- Jaa, om du berättar så ska jag berätta sen

- Jag skulle aldrig satt på henne om jag varit nykter men jag var så satans fyllkåt

 

Så här berättade Erik;

Jag såg att en taxi stannade en bit bort och hoppades att det var Aina. När jag kom närmare såg jag att Kerstin klev ur.

Hon hade tydligen inga pengar och sa att hon skulle gå in för att hämta. Chaffisen hade klivit ur taxin och propsade på att följa med in. Han såg väl sin chans då hon var lite på lyset och var givetvis ute efter ett skjut som betalning.

Jag gick fram och lånade henne pengar, betalade alltså taxin. Du förstår väl att taxikillen blev minst sagt sur.

Jag följde med in då hon ville betala mig direkt. Kerstin sa att Aina var hos mormor och att Ove är kvar på jobb i Norge.

Vi var lite på lyset båda två varför hon hämtade en bringare med lingondricka. Hon berättade att hon varit hos sin pojkvän och lämnat honom otillfredsställd.

Efter ett tag satte hon på radion som spelade tryckare och drog upp mig. Direkt la hon armarna om min hals och tryckte hårt, dansade alltmer vågat.

 

Jag fick stånd och drog mig ifrån henne, ville först att hon inte skulle märka det. Men det gick inte, hon tryckte sig bara hårdare mot min ståkuk istället.

Snart stod vi stilla tryckta mot varandra. Kerstin berättade om sin misslyckade kväll. Samtidigt började hon smeka mig i nacken och gnugga magen mot min kuk.

 

Underbart att känna en söt 17-årig tjej mot min gubbkropp. Kuken stod som ett jävla spett. Jag kunde inte låta bli att smeka henne ner över ryggen, stannade lite i svanken innan jag hade ena handen på hennes fasta rumpa.

Hon kysste mig på halsen och smekte ner över min rygg. Jag inbillade mig först att det var helt oskyldigt, men innerst inne fattade jag ju vad hon ville. Hon sa att legat med flera killar och berättade helt öppet att de varit fumliga och alldeles för snabba.

Jag var helt förstummad, även om hon inte sa det rakt ut förstod jag att hon ville knulla med någon som visste vad han gjorde.

Sen tog hon mig i handen och drog med mig uppför trappan till hennes rum. Nu tänkte jag bara med kukhuvudet. Jag följde med, kunde inte, försökte inte ens protestera. Måste erkänna att jag inte hade något emot det.

I trappen stannade hon och drog handen längs mitt lår upp till skrevet och frågade varför jag blivit så hård när vi dansade. Jag svarade att ingen normal karl kan undgå att få stånd med henne i armarna. Då tog hon mig på kuken och kysste mig hett.

Hon sa att hon alltid tyckt att jag var en attraktiv gubbe och erkände att hon brukade fantisera om mig när hon fingerpullade.

Du har en så stor kuk sa hon och berättade att hon sett vår fyrkant, alltså när jag knullade hennes morsa och hennes farsa knullade dig.

Nu hade hon mig helt i sina händer.

Inne på rummet drog jag av henne linnet. Hon tog av mig skjortan och sa att hon längtat efter att bli tagen av en riktig man. Behån, kjolen och trosorna åkte all världens väg.

Hon var fantastiskt sexig när hon fläkte ut sig naken på sängen.

Brösten var lagom stora med rätt stora bröstvårtor. Hon hade en liten mörkbrun mustofs ovanför en fin bullfitta som glänste av kåtsaft.

Jag minns att jag stannade till någon sekund och tänkte på dig Mona, tänkte på att Kerstin var nästan en kopia av dig för 40 år sen.

 

Allt kändes som i en dröm, det var givetvis spriten som påverkade mitt omdöme. Du måste förstå att jag aldrig skulle satt på henne om jag varit nykter. Jag gick ju dit för att knulla hennes morsa.

- Snacka inte skit nu, du brukar ju säga fitta som fitta, avbröt Mona

- Va fan skulle jag göra, framför mig låg en kåt, ung tjej med som bara väntade på att jag skulle knulla henne, fortsatte Erik

Nu kunde jag inte hålla mig, jag var bara tvungen att smaka på henne. Hur fan kan en 58-årig gubbe som jag tacka nej när en 17-årig tjej ber en visa hur man knullar.

Jag var naken så när som på kalsongerna när jag kröp upp mellan hennes bresande ben.

Jag smekte först det ena bröstet sen det andra, kysste och smekte, sög på vårtorna som hårdnade. Hon flämtade och stönade att det var så satans skönt.

Jag kysste och smekte neråt, över magen, bet lite på skoj i den lilla fittbusken. När jag skulle fortsätta neråt klämde hon ihop låren och drog mig i håret. Jag är så kladdig, nej knulla mig nuuuu skrek hon

Jag tryckte isär benen, kysste i ljumskarna, sen insidan av låren innan jag särade fittskåran med tungan. Då förstod jag.

Det smakade kuk.

Inte konstigt att hon var besviken, hennes kille hade sprutat innan hon kommit. Hon hade dragit på trosorna utan att torka sig och tagit en taxi direkt hem.

Jag höll isär hennes ben och tungknullade hennes lilla fitta så det smaskade och sörplade. Nu släppte hon till, tog tag under knävecken och drog upp benen. Hon bresade så mycket hon kunde.

Jag fortsatte att slicka, körde tungan in och ut i hennes kladdiga fittskåra och sög i mig grabbens knullsås så det sörplade.

Sen fångade jag in klittan och sög in den mellan mina läppar.

När jag gjorde en paus och tittade upp tryckte hon ner mitt huvud mot fittan och väste att jag skulle fortsätta att slicka fittan.

Jag är så nära, flåsade hon.

Jag gjorde min plikt, tog åter kåtknoppen mellan läpparna, sög och runkade den med läpparna. Hon klarade inte så värst många runk innan hon började flåsa våldsamt. Med ett gällt ylande slog hon ihop låren om mitt huvud.

 

När hennes orgasm lugnat sig släppte hon tagit om mitt huvud. Jag ställde mig upp på knä. Hon skrattade och sa att jag var en jävla snuskgubbe, riktig gris, när hon såg att jag var alldeles kletig i hela ansiktet av fittsaft och knullsås .

Hon knuffade undan mig så jag kom på rygg och hjälpte mig av med kalsongerna. Jag såg hur hon glodde på min feta och ådriga kuk och slickade sig om munnen. Hon tog tag med sin lilla hand nere vid roten och böjde sig ner och slickade längs skaftet, sen runt flänsen.

Det var underbart att se. Kerstin satt på knä mellan mina ben, slickade och runkade kuk som om hon aldrig gjort annat. Hon tog kuken i munnen men spottade ut den och sa att hon inte klarade att gapa över mitt stora kukhuvud.

Kanske inte så konstigt, jag var så kåt att det kändes som att kukskallen skulle spricka.

Ganska snart var jag tvungen att be henne sluta för att jag inte skulle spruta.

Bra, då måste du spruta i min lilla kåtfitta, sa hon.

 

Hon satte sig gränsle över mig. Jag tog själv tag i kuken och riktade in den. Trots att fittan var såphal av grabbens sats trängde det så jäkla skönt när hon sakta sjönk ner över kuken.

Hon höjde och sänkte sig några gånger innan hon sjönk ner och tog hela min gubbkuk till roten.

Hon satt upprätt och började rida så att hennes toppiga bröst studsade. Du skulle ha sett, hon blundade, ansiktet strålande av njutning, av kåthet.

Jag smekte och skruvade på hennes hårda bröstvårtor så att hon gnydde upphetsat.

Kerstin satt rak i ryggen med slutna ögonen och vidöppen munnen. Hon såg ut att vara som i trans, någon helt annanstans, hon kastade med huvudet och andades våldsamt.

 

Ritten blev allt vildare, så vild att jag kukade ur ett par gånger. Jag tog tag om höfterna och försökte styra henne. Hon var alldeles rödflammig och blank av svett, håret hängde stripigt.

Jag var själv mer än redo, det kändes som om hjärtat pumpade i mer och mer blod till min svullna gubbkuk.

Så flåsade hon till så saliven sprutade och sjönk ner. Jag kände hur hennes trånga fitta mjölkade kuken. Nu hade jag inte en chans att hålla emot utan tog tag i hennes höfter och lyfte henne en sista gång, sen ner till roten.

Det var så satans skönt. När jag släppte satsen rakt upp i fittan svartnade det för ögonen.

Tänk dig, jag sprutade kåtsåsen rakt upp i fitthålet på en 17 årig tjej.

Vet inte vad som hände sen, antagligen låg jag som i halvdvala när jag plötsligt vaknade till av att Kerstin sög och runkade kuken som stod som ett spett igen. Nu har du vilat nog fnittrade hon.

Hon skrattade och påstod också att jag slagit henne i huvudet eftersom hon trodde att hon svimmat.

 

Hon runkade, sög, slickade och nafsade på pungkulorna precis som du brukar göra. Tänk vad en stunds vila kan göra, otroligt nog kände jag mig lika kåt igen.

Kuken var stenhård, lika hård som innan vi knullat. Jag fick jobba en del för att få fart på dig, sa hon och rullade över på rygg.

Jag la upp hennes ben på mina axlar och riktade in kuken, drog den några gånger fram och tillbaka i fittskåran. Trots att hon var såphal av min sats spände och stramade det när jag trängde in. Det var trångt som fan i fitthålet.

 

Jag märkte hur hon höll andan när jag långsamt gled jag längre in, ända in till roten. När jag bottnade flåsade hon rakt ut.

Jag vet att jag stannade upp och tittade ner. Du skulle ha sett. Hennes tunna fittläppar stramade som gummisnören runt mitt feta kukskaft.

Hon slängde med huvudet i takt med att jag stötte in till kukroten.

Gubbkuk i min lilla fitta ylade hon.

Några juck till och hon kom.

Som hon kom, hon skrek och ylade i falsett och flåsade så saliven sprutade i mitt ansikte.

Jag höll mig stilla med kuken i botten tills hon slappnade av. Nu brydde jag mig inte så mycket om henne längre utan koncentrerade mig på min egen njutning. Jag kände hur fittmusklerna spände runt kukskaftet och sög tag om kukskallen.

Hon var så otroligt skön. Hennes fitta var så tight, den kramade så hårt, det var nästan som om den pulserade när jag låg still inuti henne.

 

Jag var tvungen att stanna upp och bara njuta. Så drog jag mig långsamt ut igen, nästan hela vägen, endast kukskallen nosade i fittöppningen.

Och så körde jag in kuken igen, denna gång lite snabbare. Jag knullade henne i ett ganska måttligt tempo.

Det var ganska svårt att hålla sig, jag var hela tiden nära att spruta.

Efter ytterligare några juck var det dags.

 

Jag spände mig, kände hur blodet rusade från huvudet och hur kuken förberedde sig. Nu var jag som en brunstig avelstjur, var som besatt av tanken att tömma mig till sista droppen.

Jag brölade och sprutade i henne igen, det kändes som att jag brände av lika stor sats som första gången.

Fy fan vad skönt, nu vet jag vad knulla betyder skrattade Kerstin när vi föll ihop på sängen. Precis så här hade hon fantiserat om att det skulle vara.

Jag talade om att nöjet var lika mycket på min sida, berättade för henne hur fantastisk hon varit och att hon visste hur hon skulle använda sin sköna fitta.

Då såg hon så där såg barnligt förtjust ut.

När hon böjde sig över mig för att pussas tog jag tag och drog upp henne så att hon satt gränsle över mitt ansikte. Jag såg rakt in i hennes kladdiga och öppna fitta. Det droppade och rann knullsås i ansiktet och rakt in i min mun.

 

Med ett tag om höfterna och drog jag ner henne så att jag nådde att sticka in tungan i kladdet. Jag stack in tungan och så långt det gick och tungknullade samtidigt som jag masserade klittan mellan tummen och pekfingret.

Hennes reaktion var enorm, hon hade svårt att sitta stilla. Fittan som var slemmig och såphal åkte kana fram och tillbaka över mitt ansikte. När jag lyckades fånga in klittan mellan läpparna skakade hela hon och stönade.

 

Jag sög in min egen sås och runkade kåtknoppen med läpparna. Mera behövde hon inte. Hon kom och som hon kom. Hon ylade värre än en brunstig varghona.

Så blev hon alldeles mjuk i kroppen och föll ner på sängen bredvid mig. Hon var nästan otäckt vit i ansiktet, blundade och andades flåsande.

Jag lät henne ligga men efter någon minut öppnade hon ögonen och frågade om det sista hörde till någon överkurs.

 

Efter en stund klev jag upp och klädde på mig. Jag stannade upp och tittade. Hon låg på sidan, med huvudet stött i handen. Hennes hår var en enda röra, hon var blossande röd i ansiktet och hela hon glänste lite av svett. Jag åt hennes unga kropp med ögonen och kände hur kåtheten i mig återvände men jag vände mig om och gick.

Detta stannar mellan dig och mig men jag vill boka in flera lektioner ropade hon efter mig.

När jag gick antog jag att festen mer eller mindre dött ut. Jag tror inte ens att jag funderade på var du var när jag gick upp hit och däckade.

 

Hoppas på många kåta kommentarer!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mangan

Mmm härligt

21/8, 2018 kl. 23:04

#2

KåtErik

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

30/3, 2015 kl. 16:37

#1

Lappen

kanon bra

4/12, 2013 kl. 16:55