Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/11, 2013 kl. 11:13, av Huldran

Grannen Nilsson får revansch.

Del 4 av 7 i serien Snart medelålders?

Grannen Nilsson, han som tror att en dubbelmacka eller gangbang ingår i det vardagliga sexets meny. Sexet, vilket då? Kvinnan är ju skild, åtminstone separerad! Nille, orolig för min hälsa i brist på en man.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Huldran

Tack, hanshoyer. Kul att Du gillade berättelsen. Riktigt, håll ögonen på dina grannar. Du kanske får en överraskning?
// Huldran.

22/11, 2020 kl. 23:57

#9

hanshoyer

Kommentaren raderad av användaren.

20/11, 2020 kl. 19:05

#8

hanshoyer

Nu har jag kommit fram till del fyra. Kan inte sluta läsa. Så jag fortsätter. Beundrar din skrivkonst. Underbar serie. Måste nog kolla upp grannarna i mitt paradis. Hinner inte skriva mer. Måste fortsätta läsa! +++++

20/11, 2020 kl. 19:05

#7

Huldran

Tack, thunder69 för Du läst den här också. Så kan det gå om man tror att man är ensam i det gröna.

9/2, 2017 kl. 09:21

#6

thunder69

härligt att nilsson fick spruta efter allt ovett

8/2, 2017 kl. 00:34

#5

Huldran

OJ då, Jaca. Du gör mig nästan generad. Tack för dina vänliga ord och att Du läste den ganska långa texten. De behövs. Speciellt just nu men det är en annan historia.

10/5, 2016 kl. 11:47

#4

Jaca

Helt underbar läsning i mina ögon och dessutom mycket fängslande och Du har fått ihop den på ett underbart sätt!
Med en person i centrum som man har svårt att INTE fatta tycke för!

9/5, 2016 kl. 11:35

#3

Huldran

Tack, Saltie för dina vänliga ord. Du är ett sant stöd. Jag skriver några fler rader till dig.

19/11, 2013 kl. 09:50

#2

Huldran

Lukas! Tack för dina vackra ord. Tack för våra diskussioner fram och tillbaka. Dina ögon har tydligen även upptäckt något jag själv har förbisett. Jag vill gärna att Du förmedlar den informationen till mig under min profil. Rättas det som rättas bör! Hej!

16/11, 2013 kl. 21:21

#1

Lukas123

Huldran.
I min värld är det svårt att låta breda sammanhang få verkligt liv i en kort text.
Jag menar din lättsamt roande humor, dina bitska utfall och högtidliga små monologer(både här och i tidigare noveller), de korta hetsande ögonblicken, allt vilande på en djupare historik. Ändå är det just den komplexiteten – i mina ögon – som gör din huvudperson, intressant att följa.
Särskilt bra blir du – åtminstone för mig – när Eva Lena låter sin fantasivärld kopplas till den egna, kroppsliga upptäcksfärden. Du har ett litet kort avsnitt – Eva-Lena ligger ensam i bersån med Norrlänningen i sina tankar - som för mig är outstanding. Just här är du också språkligt sett, i mina öron,välklingande. Eftersom jag just nu brottas med skrivkonsten alla vedermödor, ser jag hur vissa överflödiga ord, här och var, kantar din väg. Men jag sitter i glashus och vill egentligen ingenting säga; om små, små bagateller.
Betyg 5



16/11, 2013 kl. 20:48