Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/11, 2013 kl. 19:40, av Bess

Kära dagbok

Kära dagbok. Man gör inte så. Men vi gjorde det. Och vi gjorde det igen. Vi gör det än.
Vårt hem är vår borg av dolda kameror, dit vi bjuder in vänner på middagar med övernattning. Sen filmar vi deras älskog - och knullar hämningslöst


Kära dagbok!
Det är bara dig jag kan berätta det här för. Jag och min man skulle antagligen bli utskämda för all framtid om vårt lilla nöje avslöjades. Man gör inte så. Vem man än frågade skulle ge det svaret. Man gör inte så. Jag säger det själv om ämnet kommer på tal. Man gör inte så. Man gör det bara inte. Men vi gjorde det. En gång. Och vi gjorde det igen. Och vi gör det än. Vi njuter av det, kära dagbok. Det är fel och det är svekfullt mot våra vänner.
Vi gör det likafullt. Vi bär på hemligheten, vi utnyttjar den liksom vi utnyttjar våra vänner. Och vi finner njutning i det. Men egentligen skadar vi ingen. Våra vänner får aldrig – hoppas jag – veta något. Vi möter dem över middagsbordet och låtsas som det regnar. De klär sig anständigt, talar och uppför sig anständigt. Vi är lika skötsamma.
Så är det utåt. I sängkammaren är våra vänner lika nakna som vi. De talar aldrig om det öppet, inte vi heller. De har sina fantasier liksom vi har våra. Vilka deras fantasier och drömmar är, vet vi inte så mycket om. Men de är våra. Vi känner deras kroppar, deras sexliv i detalj. Vi vet deras hemligheter, vi fotograferar dem.
Det är hemligheten, kära dagbok, vårt hem är vår borg av dolda kameror och våra vänner är våra sexobjekt. De är vår tändvätska, som ger extra glöd åt vårt sexliv. De är spänningen i vår tillvaro.

Kära dagbok, vi blir upphetsade av att se våra vänner i deras mest intima och privata lekar. Att se dem och veta att de inte ser oss; spänningen, faran, leken…
Det började så oskyldigt med vår nya videokamera. Jag vet inte hur det startade eller varför. Vi lekte med kameran, filmade varandra, en resa, vänner, egna och vänners barn. Sånt som de flesta gör.

Så en dag filmade jag på skämt våra grannar genom fönstret. Grannfrun kom på bild spritt språngande naken. Det var inte planerat eller ens medvetet. Jag såg det inte ens förrän vi spelade upp filmen en kväll. Den lilla bildskärm man har på kameran visar ju inte mindre detaljer. Det var väl tur, kära dagbok, att vi var ensamma hemma den kvällen. Hon var naken. Jag skämdes över mitt tilltag, men min man spolade tillbaka och spelade upp den korta sekvensen gång på gång. Vi började diskutera grannarnas intima liv. Det var naturligtvis rena spekulationer. Vi visste ju ingenting om vad de gjorde i sängen. Det vet vi fortfarande inte.

Den kvällen var en av våra bästa nätter. Vi älskade och vilade, älskade igen, gick upp och kokade tea, som vi drack i sängen. Och vi älskade igen. Vi låg i sängen och pratade om filmen. Min man avslöjade att den eggat honom. Inte för att han ville älska med grannfrun, utan åsynen av den nakna kvinnokroppen. Jag medgav att det fanns en spänning i vår hemliga film. Jag skämdes men lockades samtidigt av att vi beskådade något som egentligen inte var för oss. Men att jag upplevde det som erotiskt, nej det kunde jag inte erkänna öppet. Ändå förstod han förstås hur det låg till. Han var ju inte den ende som visade sin upphetsning i sängen.
Min man hade fått blodad tand. Han riggade upp kameran och väntade in fler tillfällen att föreviga grannfrun. Kameran stod på stativ bakom en fönsterblomma. Men det lyckades aldrig. Hon klarade sig. Vi fnittrade åt tilltaget som aldrig gav något mer på film. Vi hade roligt som barn varje kväll kameran åkte upp mot fönstret och vi satt gömda och spanade för att se om det skulle bli någon sekvens. Det var förbjudet och det var spännande.

Någon vecka efter ”nätterna med grannfrun” avslöjade min man en idé han bar på. Han ville sätta upp en dold spionkamera i vårt badrum. Jag sa ifrån: ”Aldrig, över min döda kropp! Du gör det bara inte!”
Han lovade. Bara några dagar senare hade han ändå en film att visa mig. Jag blev ursinnig och hotade att slita sönder och bränna den. Se den? Nej, det tänkte jag inte göra.
Jag visste vad den innehöll. Det var vår dotters kamrat Anki som duschade hos oss innan hon och vår dotter skulle ut på kvällen. Anki bor på landet. Därför brukar hon fräscha till sig i vårt badrum när de ska på fest. Hon har gjort det tiotals gånger. Och tiotals gånger utan att någon så mycket som ägnat hennes kropp en blick. Den här gången var hon på fel plats vid fel tid. Min man hade riggat upp kameran i ett tomt tvättmedelspaket på en hylla i badrummet och knäppt igång den strax innan hon skulle duscha.
Några dagar efter vårt gräl om filmen, bestämde jag mig för att se den i alla fall. Jag ville veta vad min man egentligen ställt till med. Vad hon, den stackaren, inte längre hade personligt. Vilka bilder hade han fått? Jag tittade i smyg när ingen annan än jag var hemma. Jag rös, men tittade igen. Jag upptäckte att jag njöt. Jag njöt av det förbjudna! Jag försade mig och min man förstod att jag tittat.
Den kvällen hände det igen. Vi älskade hett och passionerat, tända av något som vi borde skämmas för. Det var väl först den kvällen som jag på allvar förstod och erkände för mig själv att jag kände upphetsning av smygfilmandet.

Nu kunde inget stoppa oss. Vi fortsatte filma toaletten. Vi tittade på filmerna i sovrummets mörker och fnittrade som barn, och jag kände rysningar av välbehag stiga genom kroppen varje gång.
När Lillian och Berndt, goda vänner till oss, skulle komma på besök och övernatta, satte min man åter upp kameran. Den här gången i gästrummet. Han räknade med att få mer dramatiska bilder, bilder av våra vänner i intima lekar. Men han spolierade själv det eventuella. Han och Berndt satt uppe så länge att Lillian gick och lade sig ensam. Och kameran hade hoppat igång av sig själv på den förinställda tiden, innan ens Lillian lagt sig. Allt som kom med var när hon klädde av sig och kröp ner under det rutiga täcket och släckte ljuset. Sju sekunder BH och trosor. Såå besvikna vi kände oss.

Nästa tillfälle skulle låta vänta på sig. Det tog flera månader, men så en dag hade vi Åke och Anna på besök över veckoslutet. Kameran riggades upp, och den här gången blev nappet stort. Första kvällen var de trötta efter resan och somnade nästan direkt. Andra natten slog kameran på och fångade hur Anna efter ett kort kelande klättrade upp på Åke och red honom liggandes på hans mage. Hon satte sig rak i ryggen och smekte sig själv till orgasm medan hennes underliv sköt framåt och bakåt över honom.
Kameraögat registrerade hela älskogen. Vi noterade allt när vi tittade på filmen efteråt, till och med att kondomen var svart! Det såg vi när han vält ner Anna och sittandes på knä med hennes särade ben i händerna knullade henne i långa drag, så långa att hans mandom nästan hoppade ur varje gång han drog sitt underliv bakåt. Och vi såg honom också komma. Han ökade takten, ansiktet förvreds av vällusten, och så - efter några ryckiga rörelser - pressade han sitt underliv hårt mot hennes. Annas ben slingrade sig runt hans rygg och hennes bäcken rullade när hon tog emot hans sats.
Vi tittade, spolade tillbaka och tittade igen. Vi såg filmen flera kvällar i rad, och kvällarna slutade alltid på samma sätt, med att vi utom oss av iver släppte alla hämningar.

Nu tog karusellen fart. Vi slutade vänta in tillfällen. Vi skapade dem. Vi bjöd in vänner till veckosluten. Och vi filmade. Flera helger kunde förlöpa utan något sensationellt. Vi lärde oss vilka vänner som var pryda och aldrig visade sig nakna. Vi lärde oss vilka som gärna gick till sängs utan kläder och vi lärde oss att både kvinnor och män ibland försynt avböjer den andra partens närmanden. Att Lotta är rädd för att det ska höras av andra i huset, att Lars-Erik bryr sig mer om sin egen njutning än om Nillas. Och framför allt lärde vi oss att de sista gemensamma samtalsämnena mellan oss och våra vänner på kvällen skulle röra sig kring sensualism, romantik och sex. Chansen för oss att få något förbjudet på film ökade då betydligt.

Det var så vi fick en halvtimmes ihållande sex med våra vänner Laila och Ronny i huvudrollerna. Vi hade pratat sex det sista vi gjorde, och alla hade varit litet fnittriga när vi skildes i hallen. Jag och min man gick in till vårt, Laila och Ronny till gästrummet.
Den här gången satt kameran kopplad till vår TV. Vi kunde se allt som hände live. Och vi kunde slå på inspelningen från sovrummet när det var dags. Det tog inte många sekunder. Ronny klädde av Laila så snart dörren stängts. Hon gjorde likadant med honom. Det var uppenbart att båda var upphetsade. Jag och min man roade oss med att göra samma saker som huvudpersonerna på TV-bilden. Vi älskade sida vid sida med våra vänner, men det var bara vi två som visste om det.
Känslan var obeskrivlig. Vi gjorde saker med varandra som vi aldrig gjort tidigare. Vi använde våra munnar och tungor. Vi lärde oss att hetsa upp varandra i långa förspel som gjorde oss blixtrande kåta. Och som ledde till snabba avslutningar - men vilka avslutningar! Min man byggde upp satser som välde ur honom i floder när det gick. Och mitt sköte exploderade. Ja, det exploderade verkligen!

Vi älskade många gånger tillsammans med Laila och Ronny på TVn. Orgasmerna blev så våldsamma att jag tappade all kontroll. Huvudet bubblade och brusade. Underlivet från naveln till knäna pulserade i lyckokramper som böljade fram och tillbaka. Och när jag nådde toppen av de fantastiska vågorna så sköljde de över mig samtidigt som mina vätskor forsade ur mig. Jag gnydde, krampade med underlivet, kissade, skrattade och grät om vartannat. När inte han lekte med mig så gjorde jag det själv, oblygt, vulgärt och hämningslöst. Inget annat spelade någon roll. Det var bara instinkter, kåthet över alla gränser och totalt utlämnande till de enorma krafterna i hejdlösa stormar av känslor.
Vi stönade runda ord till varandra. Jag kunde halvt skrikande be honom knulla mig, ta mig hårt, krama mina skinkor och pressa in kuken. Jag kunde lägga mig på mage med stussen litet ovanför sängen och smeka mig medan hans underliv dundrade mot min rumpa. Blev det litet för våldsamt så förde bara smärtan in en ny dimension i virrvarret av fitta, kuk och dimkåta ögon som ibland möttes.
Och ville jag öka smärtan så styrde jag om honom till stjärten och gungade med i början så att han inte trängde in för fort. Sen tog jag hela kuken analt. Jag gnällde, dreglade och juckade emot så att hela staken borrade sig in. Jag pressade in tre, ibland fyra fingrar och knullade mig själv samtidigt som han tog mig där bak. Och jag höjde mina egna orgasmer genom att alldeles i slutet av dem slappna av och låta kisset flöda medan han fortsatte i samma takt. Det hände ofta att orgasmen började om, stegrades och vällde över mig nästan lika våldsamt som den första. Det stänkte och sängen såg för hemsk ut och vi brydde oss inte förrän vi senare tvingades ta reda på och slänga allt i maskinen.

Jag lärde mig att hantera kamerautrustningen, och det är egentligen därför jag lättar mitt hjärta för dig, kära dagbok. Jag vet inte om leken har gått för långt. Jag vet inte om vi fortfarande spelar ett spel, och att vi nu har börjat sätta in oss själva som huvudpersoner. DVDn bredvid dig på bordet är den senaste filmen. Min man vet inte om den. Däremot känner han till handlingen exakt, in i minsta detalj. Han har inte bara synbilden och ljuden, han har känslan och lukterna. Det finns bara en förklaring. Titta så förstår du, kära dagbok.

Det var jag som slog på kameran. Det var fullt medvetet. Jag lät den stå på när jag lämnade vårt hem den morgonen. Kameran stod riktad mot vår egen säng. Och den registrerade vad som hände där. Du ser bilderna, kära dagbok. Du ser dem, du kan tyda dem, du kan förstå dem. De är som alla andra bilder vi tagit av andra. Jag vet inte ens om det finns någon skillnad. Det är vänner på alla filmer. Det är vänner till mig och min man. Så också nu. Det är en mycket nära vän och livskamrat och det är den som, åtminstone geografiskt, är mig närmast. Javisst, kära du, visst är det cirkeln som sluts. Henne allting började med. Det är hon som till slut hamnade på film i en älskogssituation - hon som gäckade kameraögat så länge när det stod dolt bakom blomkrukan i köksfönstret och blickade ut mot huset mittemot. Det är hon och det är han - min man. Och det är jag som ligger här ensam, naken, utpumpad och svettig efter att ha upplevt en så känslostormande orgasm att jag ännu inte hämtat andan.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Bess

Tack!
Efter de värmande orden har jag bestämt mig för att berätta mer om vårt hemliga liv. Håll utkik, det kommer!

26/12, 2013 kl. 23:38

#6

KåtErik

Så bra då du beskriver nästan vad jag och frun gjort, Berätta mera, mera detaljer!
Vi började med tre kameror i sovrummet för att filma oss själva.

En dag upptäckte vi att dottern lånat vår säng tillsammans med två grabbar.
Då förstod jag att jag inte längre var 20 år Grabbarna tömde sig tre gånger var i dotterns villiga fitta.

Det gav idén om att sätta upp kameror i gästrummet, kopplade till två gamla datorer i källaren.
Nu har vi redigerat sju porrfilmer med vänner och arbetskamrater.

1/12, 2013 kl. 23:33

#5

Bess

Tack Anne-Lisen och EvaA för er uppskattning. Visst har du rätt, EvaA, det är en bekännelse, men jag ska väl inte avslöja vad som ligger bakom... ;-)

21/11, 2013 kl. 12:17

#4

Bess

Oops! Ja, det blev visst ett ord för mycket där, Huldran. Ibland blir man blind för sina egna missar. Fixat nu. Kul att du gillade novellen!

19/11, 2013 kl. 18:55

#3

Bess

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

19/11, 2013 kl. 10:33

#2

AnneLisen

Förbjudet och härligt. Väldigt upphetsande tema och verklighetstroget skrivet.

19/11, 2013 kl. 07:15

#1

Huldran

Se där, förbjudet så det förslår, men lockande härligt. Trevlig text, flyter på bra. Gillar den. Kanske lite lång inledning? Ett ord för mycket; ...möter våra dem över... Våra eller dem?
Kram, @/Huldran.

18/11, 2013 kl. 22:08