Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/12, 2013 kl. 22:36, av Bess

Om detta är himlen - så låt mig dö!

Del 3 av 3 i serien 50-plussaren öppnade en ny värld

Lisbets lår var så nära ansiktet att jag kunde förnimma värmen från dem. Samtidigt drog den bastanta Irma upp kjolen och sjönk ner över min mandom.
Jag tänkte: ”Om detta är himmelriket - så låt mig dö!”

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

Fantastiskt språk. Välskrivet och upphetsande.

21/12, 2016 kl. 15:21

#3

Nosey

Detta är erotiskt novellmästerskap, jag blev trollbunden av dn målande beskrivningen redan i första kapitlet, alldeles underbart skrivet! Hann inte ens skriva kommentarer till de andra kapitlen.
För jisse namn, fortsätt berättelsen!

10/2, 2015 kl. 04:17

#2

Bess

Tack, Mrs_Robinson, du får mig att rodna, men jag är så tacksam för den uppskattning du ger. Beröm är en de bästa inspirationskällorna!

4/1, 2014 kl. 13:29

#1

Mrs_Robinson

Bess...
Jag är närstan mållös av beundran över ditt skrivande, dina målande bilder, dina alptoppar, tryckknappar, mademoiseller och allitterationer som smäcker till som ett knäpp mellan ögonbrynen. Helt fantastiskt bra skrivet. Det att du beskriver detaljerna så originellt, det är ta mig tusan äkta författarskap, jag vet inte om du förstår hur bra du är? Det måste du.
Alltså, jag försvinner som läsare när jag är inne i din story, jag är med där och upplever. Så är det, nu är det sagt. Mer, mer, mer!

4/1, 2014 kl. 10:47