Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/1, 2014 kl. 22:55, av Mellors

Moster Elise

Jag undrade om min moster insåg vilka lidelser vår närhet väckte i mig. Nog måste hon inse, tänkte jag, att könsdriften hos en sextonårig grabb är omättlig?

Jag hade burit ned Elises väskor till gästrummet i källaren och skulle säga god natt och gå upp till mig.

– Du är kär i Johanna va?

Min mosters fråga kom minst sagt som en överraskning. Jag visste inte vad jag skulle svara, hon fortsatte.

­-Det syns på dig när du tittar på henne.

Moster Elise, som var gift med min styvmors bror, stod lutad mot dörrposten med armarna i kors och såg på mig med huvudet på sned.

– Tja, var det enda jag fick fram.

– Vill du prata om det? undrade Elise.

Till svar ryckte jag på axlarna, hon fick sedan tolka det som hon ville. Tydligen uppfattade hon min gest som ett jakande, för hon tog min hand och stängde dörren till rummet. Hon ledde mig till soffan och tecknade åt mig att sitta ned. Jag tog plats i mitten och Elise satte sig bredvid mig, tätt intill.

Åter tog hon min hand i sin lade huvudet på sned. Moster Elise och jag hade aldrig varit ensamma på tu man hand så vitt jag kunde minnas. Därför var jag lite osäker på hur jag skulle bemöta henne. Valet av samtalsämne gjorde mig dessutom generad. Dels för att jag aldrig talat känslor med henne, men även för att min och Johannas historia inte kunde berättas hur som helst.

Det är sant att jag alltid varit förtjust i Johanna, som var tre år äldre och min styvsysters bästis sedan barnsben. Vi hade kommit bra överens fram till för ett par år tidigare. Jag var nyss fyllda tretton och hade börjat titta på såväl Johanna som andra flickor med nya ögon. Katastrofen inträffade en kväll när hon skulle sova över hos Syrran.

De båda hade smugit in i mitt rum just som jag skulle gå och lägga mig. Smyga var förresten att ta i, de dundrade in och överrumplade mig endast iförd kalsonger och t-shirt stående vid sängen. Innan jag visste ordet av hade Syrran dragit ned mig på överkastet och höll mig fast. Ögonblicket därpå kastade sig hennes kompis över mig. Vilt fnittrande (det kanske ska nämnas att det bara var vi fyra i huset den kvällen) förklarade de att jag skulle få ett sugmärke. Johanna låg grensle över mig och försökte fnissande ge mig märket på halsen.

Men jag var den starkaste av oss, och utan större svårighet lyckades jag slita mig ur Syrrans grepp och vältra mig över Johanna. Vår brottningsmatch resulterade i att jag hamnade mellan hennes lår och höll hennes handleder i ett stadigt grepp. Min styvsyster började nu i stället heja på mig, och uppmanade mig att ge Johanna sugmärket. Jag hade ingen aning om sånt gick till, men böjde mig i alla fall likt en vampyr över hennes hals och började nafsa.

Johanna luktade gott och hennes kropp var mjuk. I stället för att försöka suga på hennes hals nafsade jag lätt med läpparna. När och hur det skedde vet jag inte, men efter en stund insåg jag att flickan under mig inte gjorde motstånd. I stället verkade hon avslappnad och lugn, fast hennes andhämtning var häftig. Jag släppte greppet om hennes armar, men hon försökte inte längre göra sig fri.

Ganska tvärt insåg jag vad som hade skett. Jag låg och gned mitt underliv mot Johannas sköte. Naturligtvis hade situationen gett mig stånd och det var en svullen lem jag rytmiskt pressade mot flickkroppen under mig. Det märkliga var att Johanna också gned sin blygd mot mig.

Det hela kunde förstås bara sluta på ett sätt. Utan att jag hann reagera vällde säden ut ur mitt ollon som letat sig upp ur kalsonglinningen. Ett ögonblick var allt tyst och stilla i mitt rum. Johanna och jag såg på varandra med ömsesidig förvåning, medan min styvsyster med gapande mun och rodnande kinder betraktade oss båda.  

Förtrollningen bröts när Johanna stillsamt sköt mig från sig och reste sig. Med en min avsmak tittade hon på fläcken som bredde ut sig på hennes pyjamasjacka. Utan ett ord försvann hon sedan ut ur rummet. Syrran satt kvar på sängen en stund och stirrade uttryckslöst på min penis som uppkäftigt tittade upp ur kalsongerna. När hon tittade upp och mötte min blick rodnade hon och skyndade sedan efter sin kompis.

Efter denna händelse var Johannas och min relation minst sagt förvirrad. Vi talade knappt med varandra och definitivt inte om det som hänt den kvällen på min säng.

– Vill du berätta?

Elises ord väckte mig ur mina funderingar och minnesbilderna från kvällen med Johanna. Samtidigt insåg jag att det stramade i byxorna. Som vanligt när jag tänkte på de korta minuterna på Johannas kropp hade min lem börjat blodfyllas. Troligen bidrog det också till min begynnande erektion att Elise höll min hand tryckt mot sitt ben. Jag kollade snabbt att inte mina byxor avslöjade hur det var ställt, och kunde konstatera att ingen märkbar bula syntes.

Under tiden förklarade min moster att det synts på mig under middagen, att jag hyste känslor för Johanna som ätit med oss. Jag visste inte vad jag skulle säga. Egentligen borde jag ha rest mig och gott, men jag insåg att jag tyckte om att sitta och hålla Elises hand. Tanken på Johanna hade väckt min lusta och närheten till mostern förstärkte känslan av kättja. Berätta om vad som hänt mellan mig och Johanna kunde jag inte. Till slut beslöt jag mig för att ljuga och berättade med inlevelse om min olyckliga kärlek till flickan i fråga.

Min taktik fick önskat resultat, moster Elise tryckte sig närmare mig och talade tröstande. Snart satt jag med huvudet mot hennes axel som ett barn medan hon stilla smekte mig över håret. Hon luktade gott av en diskret parfym och jag drog mig till minnes förra gången jag träffade henne.

Det var ett par år tidigare, våra familjer hade tillbringat några semesterdagar tillsammans vid havet. Då hade jag sett Elise i baddräkt och blivit helt betagen. I ett par veckors tid efter detta hade jag bara tänkt på henne när jag onanerade. Självklart hade jag känt en enorm skam. Det var nog illa att jag masturberade, men än värre att det var min moster jag såg framför mig när jag flämtande ejakulerade.

När jag nu halvlåg lutad mot henne kände jag begäret växa. Försiktigt smög jag min arm om hennes liv. Nästan omärkligt smekte jag hennes midja. Jag undrade om min moster insåg vilka lidelser vår närhet väckte i mig. Nog måste hon inse, tänkte jag, att könsdriften hos en sextonårig grabb är omättlig? Vi satt, eller halvlåg tysta och smekte varandra. Hennes fingrar vidrörde min nacke och jag lät min hand stryka utmed hennes midja och höft. Min lem var sedan länge fullt erigerad och jag försökte inte ens få ståndet att avta. Elise bröt tystnaden utan att sluta smeka mig.

– Har du kysst nån flicka?

Någon flicka hade jag aldrig kysst, däremot en kvinna. Ett halvår tidigare hade grannfrun Ann-Britt förfört mig och invigt mig i sexualitetens mysterier. Under några korta minuter på hennes badrumsgolv hade jag både kyssts och haft samlag för första gången. Inte heller detta tänkte jag berätta för Elise, utan nekade generat. Jag kände hur hon drog ett djupt andetag innan hon fortsatte.

– Skulle du vilja kyssa mig?

Jag reste mig och var tvungen att fråga henne vad hon just sagt och hon upprepade sin fråga.

– Får jag det? frågade jag och insåg direkt hur korkat det lät.

Elise nickade bara och jag sträckte på mig för att komma i nivå med hennes ansikte. Det hettade till inom mig när våra munnar möttes. Till att börja med kysstes vi försiktigt. Elises läppar var sammanpressade och jag gjorde som hon. Efter ett tag började hon ge efter för lustan och särade på läpparna. Jag tog tillfället i akt och lät min tunga leta sig fram där jag mötte hennes. Snart kysstes vi intensivt och även smekningarna tilltog i hetsighet.

Samtidigt som vi hånglade som mest passionerat makade vi oss tillrätta i skinnsoffan. Till slut låg vi tätt omslingrade sida vid sida. Jag försökte få ned ett ben mellan Elises, men hon pressade samman låren och hindrade mig. Till en början försökte jag manövrera mitt underliv så att hon inte skulle känna hur svullen min lem var. Snart gav jag upp detta och pressade i stället penisen mot hennes höft. Hon reagerade inte märkbart så jag vågade trycka den hårdare mot henne.

När jag kysste mig nedför Elises ansikte och hals kände jag hur hennes rörelser blev häftigare. Hon vred sig i min famn och hennes smekningar blev intensivare. Också jag började smeka henne ivrigare och lät mina händer röra sig över en större yta på hennes kropp. Helst ville jag känna på brösten, men vågade inte närma mig dem av rädsla för gå för långt. När våra kroppar pressades mot varandra kunde jag tydligt känna den mjuka bysten mot mitt bröst. Slutligen beslöt jag mig för ett drastiskt drag.

– Får jag känna på dina bröst Elise?

Min klumpiga fråga fick henne att sluta smeka mig och till mitt förtret började hon i stället skjuta mig från sig. Jag svor tyst över att ha gått för långt och satte mig upp för att inte hindra min moster från att resa sig. Skamset tittade jag ned i golvet och kände hur erektionen började falna. När jag höjde blicken fick jag se något som raskt fick blodet att strömma tillbaka. Elise var i färd med att knäppa upp blusen!

Knapp för knapp följde jag med lysten blick hur huden blottades. När bh:n anades tog jag ofrivilligt ett djupt andetag och höll sedan andan. Anblicken av hennes navel strax därpå satte fart på andningen och jag flämtade. När sista knappen var öppnad var jag som paralyserad. I ett försök att koncentrera mig och tänka klart blundade jag och försökte andas lugnt. När jag åter öppnade ögonen var Elise i färd med att knäppa upp bh:n.

En lång stund satt jag och bara stirrade på de blottade behagen som stilla rörde sig i takt med Elises andetag. De var inte lika stora och runda som Ann-Britts, men välformade och inbjudande. Elise sa inget och jag visste inte vad jag skulle göra. För att hjälpa mig på traven tog hon min hand och placerade den på det ena bröstet. Den hårda bröstvårtan kittlade handflatan och jag slöt fingrarna om den mjuka rundningen.

Elise lutade sig nu åter tillbaka i soffan och jag följde henne ned. Med ivriga fingrar började jag smeka hennes barm. Det kändes som om jag inte kunde få nog av bröst och önskade att jag haft flera händer. Särskilt bröstvårtorna var förföriskt lockande, det slog mig att jag vile smaka på dem. Elise stönade av vällust när mina läppar slöts om den hårda vårtan. Hon vred sig under mig och pressade sina fingrar i min nacke när jag slickade, sög och försiktigt bet i spenen. Fortfarande höll hon dock benen sammanpressade och hindrade mig från att ta mig ned mellan låren.

Efter en lång stunds ätande, sugande och slickande av bröstvårta måste jag vila. Elise pressade mitt ansikte mot mitt bröst så hårt att jag måste anstränga mig för att räta på nacken. När jag gjort mig fri satt jag bara och flämtade medan jag tittade på kvinnan intill mig. Det slog mig att hon fortfarande hade glasögonen på sig, genom dem betraktade hon mig tillbaka.

Hon sträckte armarna mot för att dra ned mig till sig igen och jag gjorde mig redo för att fortsätta smaka på den härliga kvinnokroppen. Innan jag lade mig fick jag för mig att ta av tröjan. När jag kastade den på golvet såg Elise lite förskräckt ut. Som för att lugna henne förklarade jag att jag ville känna hennes hud mot min. När jag åter omfamnade henne var det två varma och svettiga kroppar som möttes.

Efter att åter ha smakat på brösten fortsatte jag att kyssa mig ned längs den smäckra kroppen. Vid naveln stannade jag till och lät min tunga leta sig in, något Elise visade tydliga tecken på att uppskatta. När jag låg där kunde jag känna byxlinningen mot hakan och jag tvekade. Skulle jag våga fortsätta nedåt? Nu när jag blivit mätt på kvinnobröst var skötet det som hägrade och eggade min fantasi.

Försiktigt, trots den upphetsning jag kände, kysste och slickade jag mig i riktning mot Elises sköte. När mitt ansikte passerade linningen och jag kunde pressa munnen mot den eggande triangeln slutade Elise smeka mig och stelnade till. För ett ögonblick kunde jag känna värmen från hennes mjuka venusberg mot ansiktet, innan hon bestämt men ömsint lyfte bort mitt huvud. Det var ett tydligt tecken på att gränsen var nådd, så jag lade mig tillrätta på henne igen och vi kysstes.

– Jag vill ha dig Elise, hörde jag mig själv säga.

– Det går inte för sig, svarade hon och smekte min nakna rygg.

– Varför inte?

Elise tittade på mig och log

– För att jag är gammal nog att vara din mamma.

Smekande hennes bröst försökte jag komma på nå´t vettigt att svara. Runda ord hade aldrig förekommit i vårt hem, inte heller verbala uttryck för sexuell upphetsning. I Elises famn bröt jag den traditionen.

– Jag är kåt i dig, viskade jag med läpparna mot hennes öra.

Moster Elise skrattade till, kanske för att det var ett faktum som inte behövde förtydligas, eller för att hon blev förvånad över mitt språkbruk. Hon kommenterade inte mitt ordval. I stället förde hon fram ett argument jag hade svårt att bemöta.

– Jag är ju faktiskt gift.

Vi fortsatte hångla men i min hjärna kretsade förvirrade, liderliga tankar. Det kändes som om jag haft jättestånd i en evighet och det värkte i pungen. Jag vågade inte längre trycka penis mot Elise eftersom jag var rädd att plötsligt tömma mig. I stället fokuserade jag på att kyssa och smeka henne och försöka avgöra vad hon tyckte mest om. De kraftigaste tecknen på upphetsning gav hon från sig när jag nafsade i örsnibbarna och sög bröstvårtorna.

– Tycker du jag är fin, frågade hon rätt som det var.

– Ja, svarade jag, du är vacker.

– Du är så ung, fortsatte hon, annars…

– Annars vadå, frågade jag ivrigt.

Hon svarade inte utan tryckte mig intill sig igen. Det började gå upp för mig att Elise inte skulle släppa in mig i sig. Samtidigt kände jag att inte mycket skulle behövas innan utlösningen var ett faktum. Jag ville inte att den här kvällen skulle sluta som med Johanna. Med omdömet grumlat av sexuell upphetsning och frustration fattade jag ett beslut.

Hastigt reste jag mig från soffan och började knäppa upp byxorna. Elise tittade storögt men tyst på när jag släppte ut staken. Det var en njutning i sig bara att få befria den värkande lemmen från de trånga byxorna. Först när jag stod där med ståndet i vädret undrade jag hur Elise skulle reagera. Hon var fortfarande tyst och såg mig ömsom i ögonen och ömsom i grenen.

-Det kommer att gå för mig, förklarade jag, och jag vill inte kladda ned byxorna.

Elise satte sig i soffan och log emot mig. Så sträckte hon ut handen mot mig och jag rös till av välbehag när hennes fingertoppar rörde vid ollonet. Hon skulle just låta fingrarna gripa om lemmen när jag fick ett infall. Bryskt tog jag tag i hennes handled och hindrade henne från att fullborda manövern. Förvånad tittade hon upp mot mig.

-Jag får ju inte känna på dig, sade jag

Skrattande reste hon sig och kramade om mig. Min puls ökade kraftigt när jag kände hennes nakna mage mot mitt stånd. Hon såg på mig och log.

– Är du så tänd på mig, sade hon

– Ja…lyckades jag bara svar, du är så fin.

– Men du är för ung min vän, vi kan inte…

– Jag är kåt i dig Elise, avbröt jag henne.

Med en suck släppte hon taget om mig och tog ett steg tillbaka. En stund stod hon bara och såg på mig med huvudet på sned. Lite dum kände jag mig med byxorna i knävecken.

– Okej, sa hon, vi gör det!

Trots att jag tydligt hörde det, tänkte jag fråga vad hon sagt. Dock kom jag av mig när hon började knäppa upp byxorna. Jag tittade som förhäxad på när hon klädde av sig dem och lade dem på soffan. Min blick kunde inte slita sig från de vita trosorna som inte kunde dölja en mörk triangel. Hon kom emot mig och tog min hand varefter hon ledde mig mot sängen. Vid sängkanten vände hon sig om och lät trosorna glida till golvet. Med hela kroppen skakande av begäret gick jag mot henne och pressade mig mot den fantastiska kroppen.

Mitt stånd lade sig till rätta mellan Elises skinkor och jag tog ett stadigt tag om hennes bröst. Jag knådade dem hårt samtidigt som jag bet och nafsade henne i örsnibbarna. Min vackra moster vred sig lystet i mitt grepp, gnydde lite och pressade stjärten mot den styva lemmen. Så lösgjorde hon sig och gick till sängen. Hänförd såg jag hur hon vek täcket åt sidan och lade sig ned. Hon lade sig på rygg, drog upp knäna och särade välkomnande på låren.

Jag tog av mig byxorna och klev ned i sängen. Jag ställde mig på knä mellan Elises särade ben för att bra kunna se hennes sköte. Fascinerad stirrade jag på den lockande öppningen. Blygdläpparna glänste fuktiga i den dämpade belysningen. Begreppet ”slicka fitta” hade jag hört, men inte riktigt förstått innebörden i. I alla fall tänkte jag göra ett försök och lutade mig fram. Det luktade fränt, mina läppar hann precis nudda vid Elises vulva när hon pressade samman låren om mitt huvud. Jag förstod att hon inte ville ha mig där, så i stället lät jag ansiktet plöja genom den sträva hårbusken upp mot magen. Strax låg jag ovanpå henne, redo att tränga in.

Elise makade lite på sig för att komma i läge, så tog hon ett stadigt tag om min penis och förde den mot målet. Just när ollonet vidrörde blygdläpparna hejdade hon sig.

– Vi måste vara försiktiga, viskade hon.

Utan att ha en aning om vad hon menade, nickade jag. Därefter förde hon i en bestämd rörelse in mig i sig, samtidigt som hon sköt upp underlivet mot mig. Jag stönade högt när min penis omslöts av Elises varma slida. Vi började båda röra oss i takt och jag lät min lem glida in och ut i henne ett par gånger. Då gick det för mig.

– Skit också, var det enda jag fick fram när orgasmen hade släppt sitt grepp om mig.

Elise lade sina händer på min stjärt för att hålla kvar mig i sig och jag stannade där medan erektionen sakta försvann. Ömsint torkade hon av min skrumpnade penis med en flik av täcket. Hon försökte trösta mig.

– Det går ofta så där första gången, det är inget att skämmas för.

Nu var det inte första gången för mig, utan den andra. Tillsammans med Ann-Britt hade jag hållit på åtminstone ett par minuter. Fast då hade jag förstås inte legat och gnidit ståndet mot hennes kropp först i en timme. Elise lade mitt huvud mot sin axel och uppmanade mig att vila. Med hennes ena bröst i ett stadigt grepp somnade jag in.

Hur länge vi sovit vet jag inte, jag vaknade i alla fall och insåg att jag åter hade stånd. Sedan kände jag hur mjuka fingrar smekte mitt ollon och förde förhuden fram och åter. Elise förstod att jag var vaken när jag grymtade av välbehag av hennes beröring. Jag lät min hand röra sig mot hennes underliv, och till min förvåning lät hon sig tas på könet. Precis som jag gjort på Ann-Britt lät jag långfingret glida in i öppningen. Därefter förde jag in ytterligare två fingrar. Vad jag skulle göra visste jag förstås inte, utan smekte bara försiktigt samtidigt som jag försökte avläsa min mosters reaktioner.

– Är du fortfarande kåt i mig?

Det var upphetsande att höra Elise använda det ordet, och jag var definitivt kåt. Sömnen hade fått mig att ladda om och jag var beredd att bestiga henne igen. Mitt svar blev därför jakande. Åter lade vi oss tillrätta, men denna gång bredde Elise täcket över oss innan hon tog tag i min lem för att lotsa in den. Fast besluten att hålla ut började jag försiktigt röra underlivet fram och tillbaka. Snart tog dock min partner över och bestämde takten, snart älskade vi intensivt och hetsigt.

Ingen av oss tog hänsyn till att sängen knakade rätt märkbart i takt med våra rörelser. Jag räknade med att det inte skulle höras till övervåningen. Vi flämtade och stönade också bägge två ganska indiskret och Elise upprepade mitt namn flera gånger. Själv var jag allt för upphetsad för att kunna formulera ett vettigt ord. Fast när jag kände att kulmen började närma sig förvarnade jag om detta.

– Ja, kom i mig bara, kom…flämtade Elise.

För andra gången lät jag min säd fylla moster Elise. Den första gången hade det känts som om allt kom i en enda våldsam kaskad. Denna gång tömde jag mig i flera pulserande omgångar, när mitt organ krampaktigt drog sig samman i en nästan smärtsam njutning. Långt efter att den sista skvätten sperma lämnat mig låg jag kvar och pressade min lem så hårt jag kunde in i Elises kön. Jag ville aldrig lämna henne. Efter att ha kelat en stund gick jag upp till mitt rum. Det började ljusna ute och allt var tyst.

Frukosten åts under tystnad, som var brukligt i familjen. Min moster och jag såg på varandra ibland, och det kändes som om vi utbytte blickar av samförstånd. Litet senare var hon redo att resa hem och hela familjen stod samlad runt hennes bil för det traditionella kramkalaset. När turen kom till mig viskade Elise i mitt öra.

– Du är den bäste älskare jag haft.

Detta har jag hört flera gånger senare, och själv kastat ur mig det till kvinnor. Dock tror jag moster Elise menade det. I alla fall vill jag tro det.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

go4it666

Fin berättelse

2/7, 2023 kl. 03:29

#1

Marcus85

Bra skrivet med en lagom takt i berättelsen.

31/1, 2014 kl. 08:24