Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/2, 2014 kl. 19:33, av Blyerts

Mia

Skall jag berätta för dig om min skam!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Mats R


Hej Blyerts! Som vanligt när man väntat på ett nytt alster från dig blir man jättenöjd när det kommer!

I övrigt har Oddball skrivit vad jag också tycker.

I väntan på nästa,
Hälsningar / Mats

13/2, 2014 kl. 10:39

#5

Nils

Otroligt fint & sexigt som alltid.Vad jag nu undrar blir det en uppföljning på denna sköna novell som ju varit lite trevande?Men börjar att visa sej kunna ge mer kanske rent av bära frukt?

12/2, 2014 kl. 17:00

#4

Deep

Blir ledsen. Arg. Rörd och till sist varm och lite förhoppningsfull... Önskar alla som haft eller har det svårt finner förmågan och chansen att ta sig ur det. Vad jag önska att de tre "männen" finner..., det vill jag inte ens tänka på...

Start. Briljant. Ett vågat ämne, men du tar det hem, hela vägen. Phu!

9/2, 2014 kl. 12:38

#3

tru57

Kanon som vanligt

7/2, 2014 kl. 14:32

#2

Huldran

En söt och försiktig berättelse om en tragisk händelse. Det traumat som Mia har varit med om kan sitta i under flera år. Har några kommentarer, men de skriver jag direkt till dig.

7/2, 2014 kl. 02:24

#1

Venture

Tack, jag saknade lite bakgrund men jag kanske är bortskämd med dina berättelser...
Hursomhelst så var det ännu en suverän historia. Kanonbra.

6/2, 2014 kl. 22:48