Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/2, 2014 kl. 21:21, av Mellors

Kama Sutra för nybörjare

Lisa var en av de vackraste flickor jag känt. Hennes naiva intresse för det andliga i tillvaron och mitt köttsliga intresse för hennes kropp förde oss samman.

Lisa var en av de vackraste flickor jag känt. Hon var lång och finlemmad med en kropp som en grekisk gudinnas. Möjligen var brösten större, men det gjorde inte upplevelsen av henne mindre sensuell. Hon var yngre syster till en av mina kurskamrater, samt servitris på mitt favoritkonditori i staden. Första gången vi träffades var på kamratens inflyttningsfest.

Hur det började vet jag inte, men mitt under festen fann vi oss djupt inbegripna i ett samtal om andlighet och spiritism. Ämnet intresserade mig måttligt men jag hyste så pass med kunskaper och referenser att jag kunde hålla liv i en konversation. Detta var dock inte nödvändig, eftersom Lisa stod för det mesta av talandet. Mitt bristande intresse för samtalsämnet kompenserades av det betydligt större för henne. Tålmodigt lyssnade jag till hennes, i mitt tycke trams, om andar, spöken och mystiska energier som var helt verkliga för henne. Det som fick mig att härda ut var anblicken av hennes glittrande ögon, långa smäckra hals och välformade bröst som fick polotröjan att strama förföriskt. Mer såg jag inte där vi satt vid varsin sida av bordet.

Dessvärre hade hon en pojkvän, en förvisso trevlig men inte särskilt smart kille. han slog sig ned vid mig och Lisa under samtalet och roade sig med att skjuta in ogenomtänkta kommentarer i konversationen emellanåt. Förmodligen och som tur var såg han inte mig som en rival om flickvännens gunst. Snarare betraktade han mig som en intellektuell tönt som delade Lisas tro på övernaturliga väsen och deras krafter. När vi blev på tu man hand kommenterade han sin flickvän på ett vulgärt, men sannolikt för honom talande vis.

-Hon har en massa sjuka idéer, men är jävligt skön att knulla.

Andra gången jag träffade Lisa var på konditoriet där hon arbetade ibland. Hon läste ännu det sista året på gymnasiet. När jag kom in satt hon på en hög pall bakom disken och läste en bok. Med ett igenkännande leende hoppade hon ned från stolen, lade boken åt sidan och kom till kassan för att betjäna mig. Vi växlade några ord av artighet och Lisa uttalade sin förnöjsamhet med att jag delade hennes intressen. Lite skamsen satte jag mig vid ett bord för att invänta smörgåsen jag beställt. Skammen kom sig förstås av att jag låtsats intresserad av hennes tal om andliga ting för att få vara nära henne.
Mina skamkänslor sopades undan när hon kom ut med min beställning. Den fantastiska kroppen rörde sig sensuellt och änglalikt över golvet. Den traditionella servitrismunderingen med vit blus och svart kjol förstärkte upplevelsen. För att hålla henne kvar vid mitt bord en stund, frågade jag vad det var för bok hon läste.

-Kama Sutra, svarade hon glatt.

Min uppfattning av den skriften var inte helt tydlig, men jag var i grova drag bekant med innehållet. Utan att med en min avslöja vad jag tänkte, lyfte jag intresserat på ögonbrynen och nickade igenkännande när hon nämnde titeln. Bluffen gick hem och Lisa sken upp ytterligare.

-Du känner alltså till den? frågade hon förhoppningsfullt.

Åter gav jag sken av att låtsas känna till boken, som om det vore en självklarhet för någon med min bildning och finess. Samtidigt njöt jag intensivt av anblicken av hennes nakna ben under kjolen och den svällande bysten som upproriskt avtecknade sig under den tunna blusen. Jag nickade intresserat när hon berättade om sina intryck av boken, men mina tankar fokuserade på hennes svarta bh som framträdde lockande under blustyget.

Eftersom jag hade bra koll på när Lisa jobbade var det ingen slump att vi träffades för tredje gången på konditoriet. Denna gång hälsade hon mig med ännu större entusiasm, som om vi kände varandra väl. Jag frågade henne förstås om hur det gick med Kama Sutra och fick ett ohörbart muttrande till svar. Avbrutna av andra kunder hann jag inte be henne förtydliga sig innan jag gick till mitt bord. Den här gången hann hon inte heller stanna och tala efter att ha serverat mig, utan måste skynda sig tillbaka till kassan. När kundanströmningen avtagit kom hon till min glädje tillbaka. Utan vidare satte hon sig vid mitt bord och började berätta.

-Du vet ju vad boken handlar om, konstaterade hon.

Jag bekräftade hennes påstående, utan att ha riktig täckning före det, och hon fortsatte.

-Jag ville testa en grej med Tobbe, men han tyckte det var löjligt, förklarade hon dystert.

 

Det tilltalade mig inte att bli påmind om pojkvännen men jag utnyttjade förstås situationen. Med spelad indignation sa jag något om vissa människor brist på respekt för andlighet och förmåga att se de djupare aspekterna på tillvaron. Jag tyckte själv mitt improviserade svammel lät bra och Lisa sken upp. Så lutade hon sig fram över bordet, jag fick uppbåda all min självbehärskning för att inte fastna med blicken i hennes urringning.

-Det känns som om du och jag har en universell kontakt, sa hon.

Vad detta betydde förstod jag inte riktigt men höll ändå med henne. Fortfarande pressande de underbara brösten mot bordsskivan och med sina blå ögon riktade mot mig fortsatte hon tala.

-Vi skulle kunna göra det.

-Göra vad? undrade jag

-Ha tantriskt sex!

Hennes ord träffade som ett slag i magen och jag tappade fattningen totalt. För att inte visa hur förvirrad hon fått mig och för att samla mig satt jag tyst en lång stund. Hela tiden såg hon stint på mig med sina stora vackra blå naiva ögon. Troligen uppfattade hon min tystnad som att jag tvekade, för hon fortsatte argumentera.

-Du kan ju också det här med meditation, sa hon, och det här är ju sån´t fast man är två.

Vid något tillfälle hade jag sagt till Lisa att jag faktiskt provat att meditera, så detta stämde. Tantrisk eller inte, jag var beredd att ha vilken sorts sex som helst med Lisa och till slut hade jag lyckats koncentrera mig tillräckligt för att svara. Med en tillkämpad nonchalant attityd svarade jag henne.

-Visst.

Hela Lisa sken upp och hon sträckte på sig så att blusens knappar såg ut att lossna. Så böjde hon sig fram igen och började planera. Hon räknade upp en mängd tillbehör som vi skulle behöva, frågade var jag bodde och när det skulle passa. För henne var detta inte märkvärdigare än att anordna en utflykt till stadsparken. När vi hade bestämt en tidpunkt återvände hon till sin plats bakom disken. Med bultande hjärta följde jag hennes vaggande stjärt över cafégolvet.

Både upprymd, upphetsad och förvirrad lämnade jag konditoriet. På hemväg svängde jag in på biblioteket för att låna Kama Sutra, men den fanns inte inne. Om de ens hade den. I stället fick jag studera vad uppslagsverken hade att berätta om tantrisk sex. Tanken på att få utforska Lisas nakna kropp hade fått mig allt för upptänd och jag kunde inte riktigt tillgodogöra mig all information böckerna gav. I en bok fanns bilder på diverse samlagsställningar, och jag försökte memorera de mest intressanta.

Så kom torsdagseftermiddagen vi hade bestämt för vår träff. På utsatt klockslag stod Lisa i min farstu med en stor väska över axeln. Till min besvikelse hade inte den sexiga konditorimunderingen på sig, men jeans och tröja missprydde henne heller inte. När hon kommit in gav hon mig en kamratlig kram som inte lät ana vad vi hade träffats för att ägna oss åt. Efter att hon sett sig omkring i min lilla tvåa, förklarade hon att sovrummet var den bästa platsen.

Tigande såg jag på hur Lisa plockade fram ljus och skålar av olika slag ur sin väska. Ljusen placerade hon eftertänksamt och noga ut i rummet, jag räknade till tjugofem stycken. Jag hoppades att inte brandvarnaren skulle reagera. Lutad mot dörrposten studerade jag hur den välskapta flickkroppen for fram i mitt sovrum och för mitt inre såg jag redan hur vi passionerat vältrade oss nakna i min säng. Avslutningsvis bredde Lisa ut en tjock filt med ett orientaliskt mönster vid sänggaveln. Detta fick mig att revidera bilden av oss två, i stället för sängen avnjöt vi varandra på filten. Detta spelade ingen roll för mig, jag var beredd att älska med henne var som helst.

-Det blir väl bra? frågade hon när allt var på plats.

Jag såg bara filten på vilken vi skulle älska och nickade till svar. Därpå tog hon fram tändstickor och påbörjade det tidsödande jobbet med att tända alla ljus. På de små faten, fyra eller fem stycken, hade hon placerat rökelse som hon tände allra sist. Snart var rummet fyllt av en dov, sötaktig lukt. Lisa drog för persiennerna och ställde sig sedan framför mig. I en rörelse drog hon av sig tröjan, mitt blodryck sköt i höjden inför anblicken av den välfyllda bh:n. När sedan även denna försvann kände jag mig knäsvag och jag var glad att jag stod lutad mot dörrposten. Oblygt knäppte hon sedan upp jeansen och klev vigt ur dem. Det kändes som om hela min kropp skakade av upphetsning när trosorna slutligen lades till högen av kläder. En meter framför mig, inom armlängds avstånd, stod Lisa naken och såg förväntansfullt på mig. I flera veckor hade jag fantiserat om henne och försökt föreställa mig henne avklädd och nu fick jag uppleva det. Det kändes overkligt. Hjärtat bultade och mitt kön krampade, hon var verkligen det vackraste jag sett. hon såg på mig med sina barnsliga blå ögon.

-Ska du inte klä av dig?

Hon behövde inte upprepa den uppmaningen. Lisa följde mig med blicken när jag sakta, för att inte avslöja min upphetsning, tog av mig kläderna. Till slut stod vi nakna mitt emot varandra omgivna av stearinljus och den tunga doften av rökelser. Lisa sänkte blicken mot min halverigerade penis som jag lyckats hindra från att resa sig.

-Behöver du hjälp att få stånd? frågade hon som om hon det var den naturligaste sak i världen.

Det behövde jag inte, tvärtom hade jag fått kämpa för att den inte skulle styvna för tidigt, rädd för att det kunde verka opassande. Men jag svarade att hon gärna fick hjälpa till. Det tog inte många sekunder efter att Lisas fingrar nuddat vid min lem förrän den pekade rakt upp. Hon nickade gillande och började sedan förklara hur vi skulle gå till väga. Som avslutning på sin föreläsning, som jag inte lyssnade särskilt noga till, bad hon mig sitta ned på filten.

-Det är bra att den inte är så stor, sade hon som i förbigående med en gest mot min penis.

-Inte stor, utbrast jag förnärmat.

-Ja, jag är inte så djup och om den är större kan det göra ont, förklarade hon.

Jag bestämde mig för att svälja stoltheten, men hennes okänsliga kommentar tärde på min manlighet. Förnärmat ville jag berätta att ingen kvinna tidigare haft annat än lovord att säga om min snopp, även om det varit av ren artighet, men beslöt mig för att låta saken bero. Med benen i kors enligt Lisas instruktioner satte jag mig med ryggen mot sängaveln. Sedan ställde hon sig grensle över mig och gjorde sig redo att sätta sig. I det fladdrande skenet från ljusen såg jag rakt upp i hennes vagina som glittrade i kapp med hennes förväntansfulla ögon. Så böjde hon på knäna för att sänka sig över mig, jag sträckte ut armarna för att ta tag i hennes höfter. Då fick jag en tillrättavisning.

-Nej, inte så, vi ska ju inte röra varandra med händerna.

Jag lät armarna sjunka tillbaka och Lisa gjorde en ny ansats att sänka sig. Sakta närmade hon sig och snart kände jag toppen på ollonet vidröra hennes underliv. Med ett djupt andetag gjorde jag mig reda att tränga in i henne. Lisa missade målet ett par gånger och fick ta om men på det tredje försöket kände jag hur spetsen befann sig rätt. Långsamt sänkte hon sin kropp över mig och lät den styva lemmen slukas av den varma, fuktiga slidan. Med slutna ögon tvingade jag mig att inte släppa från mig det ljud av vällust som i vanliga fall skulle ha kommit över mina läppar. Lisa satte sig till rätta och när hon skruvade lätt på sig för att komma i ställning kramade hennes kön min lem djupt därinne. En sagolik känsla av välbehag spred sig från mitt kön och ut i kroppen. Fortfarande vågade jag inte röra Lisa, utan inväntade tålmodigt hennes nästa instruktioner.

-Nu lägger vi händerna på varandras bröst, kommenderade hon.

Min blick sökte sig till de stora välformade brösten med sina styva vårtor och gjorde mig redo att gripa om dem. Knappt hade jag dock nuddat vid dem innan jag kände Lisas fingrar om mina handleder. Bestämt placerade hon sedan mina händer mot sin bröstkorg, och gjorde detsamma på min. Besvikelsen var enorm. Viskande och med slutna ögon fortsatte hon instruera.

-Nu går vi in i oss själva.

Även jag blundade och försökte slappna av. Min pung värkte och jag hade aldrig känt en större frustration. Där satt jag alldeles stilla med lemmen i den vackraste flicka jag sett och förväntades vara helt stilla och avslappnad. Med handen mot Lisas bringa kunde jag känna hennes hjärta. Det var en liten tröst att känna att även hennes hjärtrytm var rätt hög. Emellanåt rörde hon lätt på underlivet och då gick det stötar genom hela min kropp. Till slut lyckades jag slappna av och genom att tänka på annat stillades den värsta frustrationen.

Hur länge vi satt vet jag inte, troligen slumrade jag till. När jag återkom till sans var benen bortdomnade men lemmen värkte värre än tidigare. Lisa satt som förut med slutna ögon med händerna mot mitt bröst. Jag kunde inte låta bli att le vid tanken på min situation. Det slog mig att jag fått mitt straff för att jag varit inställsam och låtsats intresserad av Lisa andlighet. Men jag intalade mig ändå att detta trots allt var ett samlag och att jag fått se och i viss begränsad utsträckning känna på Lisas nakna kropp. Redan tidigt hade hon förklarat att vi inte skulle eftersträva orgasm, och att en utlösning var ett misslyckande. Med en suck tänkte jag att det fick bli att onanera sedan hon gått hem.

-Är du redo? hörde jag henne plötsligt fråga.

Utan att ha en minsta aning om vad hon menade nickade jag stilla, som jag tyckte stunden krävde, till svar. Då reste hon sig sakta och på ostadiga ben. Tydligen var vi klara. Eftersom mina ben var avdomnade fick Lisa hjälpa mig att sätta mig på sängen. Framför mig på golvet utförde hon diverse övningar för att sträcka på kroppen. Hänförd stirrade jag på henne och hur den graciösa kroppen förde sig som i en dans. Jag konstaterade att jag ännu hade stånd och svepte filten om mig i fall det kunde anses opassande med erektion i detta läge. Lisa kom och satte sig bredvid mig och bad att få komma in under filten. Min upphetsning minskade förstås inte av sitta naken tätt intill den vackraste flicka jag sett. Så lade hon armen om mig och lutade sitt huvud mot min axel.

-Jag är så glad att vi gjort det, sade hon, vi måste göra det igen snart.

Kanske stönade jag, i alla fall tänkte jag att detta hade varit en prövning jag inte ville genomgå igen. För att bryta tystnaden frågade jag förhoppningsfullt om det var helt fel att få utlösning i en akt som den vi nyss avslutat. Hon förklarade att det var det, eftersom målet var att uppnå en större njutning. Leende fortsatte hon att berömma mig för att jag lyckats hålla igen. Jag kunde inte låta bli att fråga om även hon fått anstränga sig. Det var inga problem berättade hon.

-Jag kan inte få orgasm.

-Varför inte?

Lisa bara ryckte på axlarna innan hon svarade att det bara var så.

-Många tjejer får aldrig orgasm, konstaterade hon kort.

I och med att vårt samtal fått denna vändning såg jag en chans. Harklande mig frågade jag om hon inte kunde få utlösning ens genom att smeka sig själv. Lisa skruvade lite på sig innan hon svarade, det märktes att hon var generad.

-Joo...men det är ju en annan sak...

-Inte då, förklarade jag beskäftigt, du måste bara hitta en man som kan få dig att njuta.

Därpå sa jag något som jag skulle ångra i samma ögonblick orden lämnade mina läppar.

-Jag kan ge dig orgasm Lisa!

Vid alla de gånger jag haft sex med kvinnor var det bara ett fåtal som resulterat i att min älskarinna nått kulmen under själva akten. Några hade smekt sig själva till orgasm och några hade jag lyckats ge utlösning genom att fingra på. Att jag skulle kunna ge Lisa den njutningen var därför osannolikt. Därför hopades jag att hon skulle tacka nej till min invit och bege sig så att jag finge onanera i fred. Men hon vände sig mot mot mig i stället och såg mig djupt i ögonen.

-Vet du, det tror jag verkligen.

Hennes svar kom minst sagt överraskande. Jag insåg att jag nu tagit mig vatten över huvudet och borde dra mig ur på något sätt. Men upphetsningen av att sitta intill Lisa naken på sängen tog överhanden. Min hjärna försökte frenetiskt utarbeta en plan samtidigt som jag gjorde allt för att verka ha läget under kontroll. Till slut presenterade mina pålitliga små grå en strategi. Jag skulle lura henne att tillfredsställa sig själv! Jag placerade min hand på hennes lår och inväntade en reaktion. Hon besvarade närmandet med att genast sära på benen. Därefter tog jag hennes hand och placerade i hennes sköte.

-Visa mig hur du vill bli smekt, sade jag

Efter en viss tvekan lutade hon sig bakåt på sängen och lät fingrarna leta sig ned över vulvan. Jag placerade min hand på hennes och uppmanade henne att fortsätta. Trevande sökte hon sig nedåt och lät långfingret leta sig in i könsöppningen. Min hand följde med in hennes slida som ännu var lätt fuktig. Med försiktiga smekningar började hon bearbeta sin klitoris och jag förstärkte hennes fingerrörelser. Samtidigt lutade jag mig ned över hennes fylliga bröst och slöt läpparna om den hårda vårtan. Reaktionen lät inte vänta på sig, Lisa började skruva på sig som en mask på kroken.

När Lisa var tillräckligt upphetsad lät jag mina fingrar ta över i smekandet av hennes kön, men hon fortsatte pressa sin hand mot min för att visa var och hur hårt jag skulle massera. Samtidigt sög och slickade jag girigt hennes bröstvårtor. Mitt i akten kände jag hur hennes fingrar trevande började söka sig mot mitt stånd och jag placerade mig så att hon inte skulle nå. Jag insåg att hennes beröring skulle resultera i en allt för tidig utlösning.

Det var uppenbart att Lisa var på gränsen till att nå sin orgasm och jag var besluten att få det att verka som om förtjänsten var min. Därför förflyttade jag mig ned på golvet och placerade mitt ansikte mellan flickans särade ben. Eftersom hon hade fortsatt att smeka sig själv och grottan öppnats sig maximalt, var det inte svårt att finna klitoris med tungan.Jag behövde bara slicka där hennes fingertoppar befann sig. Lisa var våldsamt upphetsad och jag tvingades hålla hårt i hennes höfter för att kunna slicka på rätt ställe. Eftersom hela hennes kropp vred sig var det svårt att fokusera.

Så plötsligt, när jag hade lyfte huvudet för att andas, skrek hon. Det var ett gällt skrik som i kombination med att hela hennes kropp stelnade som i kramp annonserade att kulmen var nådd. Utan att tänka och utan att fråga henne om lov reste jag mig på knä och lät mitt ollon leta sig in mellan hennes blygdläppar. Slidan var nu mycket våtare än tidigare och lemmen gled in utan problem. Intensivt stötte jag mot hennes underliv och kunde till min lättnad konstatera att hon besvarade min rörelser. 

Nätt och jämt hade Lisas orgasm klingat av innan jag kände hur utlösningen närmade sig. Lisa märkte det också och höjde huvudet.

-Inte...hörde jag henne flämtande säga innan det gick för mig. 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Loiz

Bra skriven. Läser gärna fortsättningen

14/4, 2022 kl. 08:47

#9

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

20/10, 2019 kl. 16:09

#8

Huldran

Tredje gången jag läser denna novell av Mellors. Jag känner mig lika nöjd varje gång. Verkligen synd att han inte skriver något mera. Verkligen!
//Huldran.

20/10, 2019 kl. 16:09

#7

Mellors

Tack igen. Tja, "Lisa" fanns kvar i mitt liv ett tag, men det är nog inte så spännande att berätta om, vi var ett ganska slätstruket par. Men hon kanske kommer att skymta förbi framöver....

1/3, 2014 kl. 20:22

#6

Melini

Jag gillar denna! Finns mycket personlighet i ditt berättande. :) Bra karaktärer... Kan man kanske tänka sig att det kommer någon slags fortsättning? :)

1/3, 2014 kl. 15:55

#5

Mellors

Tack för de glada tillropen. Fast det där med att "Lura en ung och oskyldig flicka", "lurifax" och "rävspel"...är det inte så det går till? Förförelseteknik tror jag det kallas. Virtuella örfilar emotses.

12/2, 2014 kl. 14:50

#4

Deep

Lurig typ, det där.
Hon kan ju lura vem som helst till vad som helst. Stackars försvarslösa kille, eller nått. ;-)

12/2, 2014 kl. 12:31

#3

Mrs_Robinson

Den lurifaxen. Vad hade stackars Lisa haft för klumpedunsar till pojkvänner som inte gett henne något tidigare, tsot, tsot. Så härligt att huvudpersonen gav henne orgasm.
Du avslutar i en cliffhanger så jag antar att mera är på gång.

11/2, 2014 kl. 16:45

#2

Huldran

Jag glömde att säga en sak. Den här berättelsen går det att bygga vidare på. Flera komponenter finns redan. Lisa och hennes spiritism, hennes tråkiga pojkvän och naturligtvis Du själv. Fundera?

11/2, 2014 kl. 14:40

#1

Huldran

Lura en ung och oskyldig flicka med påstått intresse för orientalisk andlighet. Får man göra så? Ja, kanske om man är en finkänslig person och tar hänsyn. Självironi, lagom sexig och vänlig, säger jag om denna berättelse. Den här gillar jag, den passar min romantiska ådra.

Det finns några få ordvändningar jag reagerar på och något ord, som kändes lite kantigt men detta är marginellt. 5*, Bra!

11/2, 2014 kl. 14:33