Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/2, 2014 kl. 20:59, av Mellors

Hur jag lärde mig dansa

Mitt första fasta förhållande var med en drygt trettio år äldre kvinna. Hon lärde mig dansa, och en del andra saker som kan vara bra att kunna i umgänget med kvinnor.

Mitt emot mig i tågkupén satt två medelålders kvinnor. Av deras samtal framgick att de arbetade tillsammans och att de var på väg hem från någon konferens eller kurs. Jag hade valt att sätta mig på denna plats just på grund av dessa damer. De var båda attraktiva och jag hade fördrivit stora delar av resan med att diskret studera och fantisera om dem.

De var båda angenäma att vila ögonen på. Den mörka till vänster var lite rundlagd, med glittrande ögon och en rejält tilltagen barm. Kvinnan bredvid var slank, mer lågmäld än sin väninna och inte fullt lika välutrustad på bystfronten. I stället hade hon ett par välformade långa ben som stack fram under kjolen.

Mitt allt för intensiva stirrande på dessa ben skulle dock utmynna i en lite genant situation.

Bäst som jag var sysselsatt med att stirra på de sedesamt korslagda kvinnobenen och fantisera mig vidare upp i det fördolda, uppenbarade sig en hand i synfältet. Handens fingrar greppade om klänningstyget, drog det uppåt ett par centimeter och blottade ett naket knä. Lite förvirrad lyfte jag blicken och fann mig iakttagen av benens ägarinnas gröna ögon. När våra blickar möttes log hon och tittade sedan ned på sina ben. Jag gjorde lika och blev alldeles varm i kroppen av det jag såg, med fingrarna smekte hon sig nästan obemärkt över det blottade knät.

Den andra kvinnan märkte inget av sin väninnas manöver utan fortsatte tala. Jag kunde inte låta bli att fortsätta se på det nakna knät mittemot, dessutom förstod jag att kvinnan tyckte om att bli betraktad. Med små rörelser fortsatte hon att hela tiden smeka sig själv med fingertopparna. Efter ett tag ertappade jag mig själv med att imitera hennes rörelser med mina fingrar mot sätet. Emellanåt möttes våra blickar och det kändes inte längre genant utan bara upphetsande.

Plötsligt rycktes jag ur mina fantasier av att den rundlagda kvinnan tilltalade mig. Hon hade uppenbarligen sagt något som jag inte hört, fullt upptagen som jag var av den andras sensuella uppvisning. Förvirrad tittade jag upp och ursäktade mig.

-Jag var nå´n annan stans, förklarade jag.

Kvinnan mitt emot hostade till, hon visste mer än väl var jag varit.

-Jag undrade om du brukar gå på stadshotellet och dansa, frågade den runda.

Det brukade jag inte, dels eftersom jag inte kunde dansa men även för att jag med mina sjutton år inte skulle komma in på den lokalen. Allt detta svarade jag nu inte, utan nöjde mig med ett enkelt nekande. Till min irritation fortsatte hon tala och hindrade mig därmed från att iaktta den andra kvinnans utmanande fingerrörelser.

-Är du bra på att dansa, frågade hon.

Åter igen svarade jag nekande och hoppades att hon skulle tröttna på mig. Det gjorde hon nu inte, utan fortsatte konversera mig. Hon spände sina ögon i mig och lutade sig fram.

-Om du letar upp mig i pianobaren i kväll, så ska jag lära dig dansa...och kanske nå´t annat också, skrattade hon.

Nu ingrep den andra kvinnan till min räddning.

-Skräm inte grabben, sa hon, han har nog fullt upp att hålla sina jämnåriga flickor på avstånd och intresserar sig knappast för oss gamla tanter.

Samtalet avbröt av ljudet från gnisslande bromsar som annonserade att tåget nått sin slutstation. Mitt resesällskap och jag gjorde oss reda att kliva av. När vi sakta rörde oss mot utgången i strömmen av avstigande resenärer funderade jag på vad den rundnätta kvinnan sagt. Hon hade uppenbart gett mig en invit som inte gick att ta miste på. Det kanske skulle vara värt att göra ett försök att ta sig in på stadshotellet till kvällen. Framför mig kunde jag beundra den andra kvinnans slanka midja och förföriskt vaggande stjärt. Synd att det inte var hon som bjöd in mig, tänkte jag.

På perrongen såg jag de båda väninnorna skiljas åt olika håll. Jag fortsatte gå i samma riktning som den slankare med blicken fäst på hennes ben. Ute på stationsplanen stannade hon plötsligt upp och stod helt stilla i några sekunder. Jag hann lagom fram till henne då hon vände sig om. Nickande en hälsning till henne fortsatte jag gå, men när jag passerade hörde jag hennes röst.

-Du!

Jag stannade och vände mig mot henne. En god stund stod hon bara och såg uttryckslöst på mig. Hon fuktade läpparna med tungspetsen innan hon fortsatte tala.

-Jag kan lära dig dansa.

Ingenting i hennes ansikte eller hållning avslöjade om hon drev med mig eller menade allvar. Kanske kunde jag ana att hon var lite andfådd. Dessutom mindes jag hur hon blottat hud för mig på tåget. Mitt hjärta bultade häftigt när jag bestämde mig för att hon nog var ute efter att förföra mig. I ett försök att inte låta allt för upphetsad svarade jag.

-Ja tack. I kväll,eller...?

Hon fortsatte se på mig utan att med en min röja vad hon tänkte. Med en snabb huvudvridning tittade hon upp mot stationsklockan i innan hon svarade.

-Du kan komma med mig hem på en gång om du vill.

Hennes ord träffade som ett behagligt slag av vällust i magen och jag grymtade något samtidigt som jag nickade. Hon bara knyckte å huvudet i promenadriktningen innan vi gick. Under de minuter det tog oss att gå till huset där hon bodde passade vi på att förhöra oss om varandra. Kicki, som hon hette var frånskild och jobbade som chef på en kommunal förvaltning fick jag veta. Det var förstås hennes civilstånd som intresserade mig mest, samt det faktum att de båda barnen vistades hos sin far i huvudstaden varannan helg. Den här fredagen var inledningen på en sådan.

Väl hemma i hennes lägenhet bjöd hon mig sitta vid köksbordet samtidigt som hon ursäktade sig för att gå och byta om. När hon försvann mot sovrummet såg jag för mig hur hon skulle komma tillbaka iklädd ett tunt svart nattlinne utan något under. Det var alltså med en viss besvikelse jag såg henne återvända i jeans och långärmad tröja. Fast jeansen satt tight på henne och framhävde hennes välformade höfter, stjärt och ben. Under tiden hon gjorde i ordning te och smörgåsar vid köksbänken hade jag gott om tid att studera hennes rumpa där den sensuellt avtecknades under byxtyget.

-Jag har bara jeans hemma, sade hon som om hon visste var mina tankar och blickar befann sig. Hon fortsatte:

-När man fyllt femtio ser det fånigt ut med jeans.

Hon började duka fram på bordet. Jag sneglade på byxorna i fråga och försökte komma på något att säga. Blicken fastnade dock vid hennes sköte som även det avtecknade sig lockande under tyget. jag bestämde mig för att våga en komplimang om hennes utseende.

-Varför det, frågade jag, du har ju en fin...kropp.

Jag svalde, med ett kort leende tackade hon för komplimangen och satte sig mittemot mig vid bordet. Vi åt tysta och såg generat på varandra några gånger. Jag grubblade över om hon tänkte ta initiativet, eller om jag förväntades göra näste drag. Några tvivel om att hon ville ha mig i säng hyste jag inte. När vi ätit såg hon på mig och sade:

-Får jag lov?

Jag nickade och följde henne ut i vardagsrummet. Hon bad mig flytta ett bord samtidigt som hon stoppade en kassett i den påkostade stereoanläggningens bandspelare (detta utspelade sig i mitten av åttiotalet). Därefter drog hon upp persiennerna, trots att det började skymma ute. Innan jag hann fråga henne varför hade hon tagit min hand och lagt sin på min höft. Snart rörde vi oss i takt med musiken på rumsgolvet och jag åtlydde hennes instruktioner noggrant.

I dansen höll vi varandra på ett högst anständigt sätt. Detta innebar trots allt inte att jag hela tiden måste anstränga mig för att hålla min upproriska snopp i styr. Den lätta beröringen av hennes nätta kropp gjorde att lemmen ville blodfyllas. Särskild tufft var det när jag kände hennes fasta bröst strykas mot mig och när hennes underliv rörde vid mitt lår. I en paus mellan två låtar släppte hon mig.

-Du dansar bra. Vin?

Mot bättre vetande tackade jag ja. Jag var väldigt ovan vid alkoholhaltiga drycker. När Kicki räckte mig glaset med rödvin mindes jag den sista gången jag druckit sådant. Det var drygt ett år tidigare, när min granne Ann-Britt fått mig rusig på rödvin under makens femtioårskalas och sedan förfört mig på badrumsgolvet. Smaken av vinet och minnet av hur jag miste oskulden gjorde mig upphetsad. Åsynen av Kicki som läppjande på sitt glas såg mig djupt i ögonen ökade den känslan och utan att jag kunde hjälpa det var erektionen ett faktum. När musiken tystnade och Kicki gick för att vända på bandet, kollade jag byxorna för att se så inget syntes.

-Nu får du föra, sa hon och tog min hand.

Åter stod vi tryckta mot varandra på golvet och jag lyckades placera underlivet så att Kicki inte skulle känna mitt stånd. Det gick fint att föra och vi dansade bra tillsammans. Efter några danser var vi våra kroppar tätt pressade mot varandra och jag kände Kickis lena kind mot min. Hennes gråblonda hår luktade gott och kittlade min näsa. Utan ett ord började hon smeka min nacke samtidigt som hon tryckte min vänsterhand mot sin kropp. Med tummen kunde jag förnimma värmen från hennes mjuka bröst.

-Ska du hålla så där försiktigt?

Jag förstod inte direkt vad hon menade med sin fråga, men det klarnade när hon tog handen jag hade om hennes midja och oblygt flyttade ned den. Först höll jag den stilla, men kunde inte motstå frestelsen att försiktigt känna mig fram över den välformade stjärten. I takt till den stillsamma musiken pressade vi våra kroppar tätt tillsammans. Kicki smekte min hals och nacke och jag utforskade hennes bak. Till slut gick det inte att undvika att min hårda lem hamnade mellan oss. Kicki såg på mig och log när hon kände ståndet mot sitt underliv. 

Hon andades tungt och hennes läppar vidrörde mitt öra när hon viskade.

-När jag visade knät på tåget...blev du kåt då?

-Lite grann, svarade jag sanningsenligt viskande.

-Jag känner att du är kåt nu också, fortsatte hon.

Jag log utan att svara och mindes moster Elise. När vi hånglade i soffan hade hon också upprepat det där ordet, precis som om hon njöt av att uttala det. Och ska jag erkänna, så blev jag lite upphetsad själv av att höra det. Jag bestämde mig för att det var dags att kyssa min danspartner, men innan jag hann avbröt hon mig.

-Du är fin, när vi såg på varann på tåget blev jag också kåt.      

Därefter tryckte hon sina läppar mot mina och vi kysstes. Hon öppnade genast munnen och lät min tunga slippa in, ivrigt besvarade hon mina slickningar med sin. Vi slutade dansa och kysste och smekte varandra i stället hetsigt, stående mitt på vardagsrumsgolvet. Då slog det mig att det blivit mörkt ute och persiennerna var uppe. Eftersom rummet var upplyst syntes det tydligt från huset mittemot vad vi ägnade oss åt. När jag mellan kyssarna påpekade detta för  Kicki log hon bara.

-Jag vill att alla ska se oss!

Detta var alltså förklaringen till varför hon öppnat persiennerna innan vi började dansa. Även jag tyckte det kändes lite spännande och ägnade inte mer tankar på saken. Jag stod lutad mot en soffgavel och Kicki tryckte sig hårt emot mig. Hon kysste min hals medan jag pustade ut.

-Svettigt? frågade hon.

Jag hummade till svar. Både dansen och det rätt intensiva hånglandet hade gjort mig varm. Hon tog min hand och ledde mig mot dörren.

-Vi duschar.

Strax befann vi oss i badrummet och min väninna var i full färd med att ta av sig tröjan. När hon lade den från sig kunde jag inte slita blicken från hennes byst. Jag hann precis lyfta händerna och nudda vid den vita bh:n när en gäll signal hördes utifrån. Innan Kicki gick för att svara i telefonen uppmanade hon mig klä av mig. Utan att tveka lydde jag och klev in i duschen. Min frisläppta lem pekade rakt upp och jag tyckte av någon anledning att detta borde åtgärdas. För att få ståndet att ge sig lite spolade jag iskallt vatten på ollonet och pungen ända tills jag hörde Kicki återkomma. Ståndet skrumpnade inte direkt, i stället hängde lemmen halvslak som en banan när draperiet drogs undan.

Det första Kicki tittade på var min snopp, sedan såg hon upp och log så där förföriskt som hon gjort på tåget. Själv tittade jag på hela henne och visste inte vad jag skulle fokusera på. Mina ögon irrade mellan de välformade fina brösten med sina styva vårtor, de sensuella höfterna och den lilla busken vid hennes sköte. Min lem reste sig omedelbart igen. Kicki tog duschmunstycket från mig och vred på vattnet igen, denna gång varmt. Sedan sköljde hon oss båda ordentligt innan hon stängde av och tog fram schampoflaskan. Hon hällde en generös skvätt över mig och sedan i sitt eget hår, därefter tvålade vi in varandra.

-Det var min före detta som ringde för att berätta att barnen kommit fram, förklarade hon telefonsamtalet, och fortsatte:

-Jag berättade om dig.

Misstroget tittade jag på henne samtidigt som jag med intvålade händer smekte mig mot de lockande brösten. Jag frågade exakt vad hon berättat.

-Att jag raggat upp en tonårsgrabb på tåget som nu står naken i duschen och gör sig redo för sitt livs knull.

Jag skrattade lite ansträngt undrande om hon talade sanning, men brydde mig inte om att fråga. Kickis små händer strök över min bringa och jag placerade mina på hennes bröst.

-För du vill väl knulla med mig? frågade hon

-Gissa, svarade jag ivrigt smekande brösten.

-Har du gjort det förr? fortsatte hon samtidigt som hennes händer närmade sig min ljumske.

Först tänkte jag svara ärligt att jag legat med tre kvinnor bara under det senaste året, men ändrade mig. Varför vet jag inte, men jag hade låtit både Elise och Bettan tro att jag var oskuld, så jag skakade på huvudet också åt Kickis fråga.

-Det kommer säkert att gå bra, sa hon belåtet.

Hon tystnade och fokuserade på mitt stånd som nu inte kunde bli större, trots att allt blod i hela kroppen tycktes vilja dit. Med löddrande fingrar smekte hon ollonet, det bultande skaftet och den värkande pungen.

-Den är fin, sa hon, jag vill ha den i musen!

Så vände hon ryggen åt och tryckte sig mot mig. Jag lade armarna om henne och fortsatte smeka brösten, men hon tog den ena handen och lade på sitt sköte. Mot handflatan kände jag det sträva könshåret och masserade in schampo i det. Kicki stönade och pressade båda händerna mot min, snart styrde hon den nedåt och hennes nakna kön uppenbarade sig för mina fingrar.

När jag smekte hennes vulva gned hon intensivt sin stjärt mot mig och mellan hennes skinkor befann sig mitt stånd. Det fanns ingen chans att jag skulle kunna motstå lusten att gnida lemmen mellan de tvållöddrande stjärthalvorna.

-Kicki, sade jag smått desperat, det kommer nog att gå för mig!

Leende och med glänsande ögon vände hon sig mot mig. Hon tog åter duschmunstycket och sköljde av oss löddret, sedan fortsatte hon att spola sig själv mellan låren. Hon vred upp vattentrycket till max och lät strålen leka kring skötet. Jag såg fascinerad på hur hon lät sitt långfinger glida in i öppningen. Hon gungade med hela kroppen i takt med att fingret rörde sig in och ut i henne med roterande rörelser.

Åter skrällde en ilsken telefonsignal och Kicki slutade tvärt att bearbeta sitt kön. Hon ryckte åt sig en morgonrock och gick ut för att svara. Själv torkade jag mig med en stor badhandduk som jag virade runt höfterna innan jag följde efter. I hallen satt Kicki på en pall bredvid telefonen och hon vinkade leende mig till sig. När hon lagt på brast hon i skratt.

-Det var Inger, sade hon skrattande, hon från tåget. Hon undrade om jag ville följa med till Statt i kväll, hon hoppades att du skulle vara där.

-Jag föredrar dig, sa jag insmickrande.

-Gulligt sagt, jag ska inte göra dig besviken.

Sittande på pallen hade Kicki min mage i ansiktshöjd. Under handduken jag lindat om midjan putade min ännu styva lem. Hon ryckte av mig frottétygstycket och tog tag i ståndet, med ett hårt grepp började hon sedan dra i förhuden. Hon tog i lite för hårt och det gjorde ont, så med förespeglingen att det skulle gå för mig bad jag henne sluta. Hon lydde och pressade i stället lemmen mot sitt ansikte. Samtidigt återupptog hon smekandet av sig själv.

Ivrigt hoppades jag att hon skulle ta mig i munnen, det var något jag fantiserat om sedan länge. Det gjorde hon inte, i stället strök hon ollonet längs kinden samtidigt som hon med slutna ögon masserade sitt kön. Utan att veta vad jag skulle göra föll jag på knä mellan Kickis brett särade lår. Länge stirrade jag fascinerad på hur hennes fingrar rörde sig i slidöppningen. Det var första gången jag hade chansen att titta närmare på en kvinnas kön och jag studerade noga varje detalj. Jag försökte lista ut var klitoris fanns men blev inte klokare. Jag tänkte att jag skulle fråga Kicki om det vid lämpligt tillfälle. Eftersom hon ju hade berömt min penis för en stund sedan, tyckte jag att det kunde vara på sin plats att återgälda artigheten.

-Den är väldigt fin, sade jag.

Kicki svarade inte utan fortsatte fingra på sig själv. För att i alla fall bidra med något började jag kyssa Kickis lår och hon tycktes uppskatta det. Ju närmare hennes vulva jag kom, desto intensivare blev hennes fingerrörelser. Med sina fria hand grep hon om min nacke och tvingade mitt ansikte den sista biten mot sitt sköte. I samma stund som mina läppar pressades mot hennes kön började hon ge från sig ett gnyende läte som ökade. Jag nafsade och slickade i blygdläpparna som hon med fingrarna pressade åt sidan och kände för första gången smaken av en kvinnas sav.

Så stegrades hennes gnyende till ett långdraget nästan klagande läte och hela hennes kropp stelnade. Hon vaggade en stund från sida till sida där hon satt och slappnade sedan sakta av. Andfådd och med tårar i ögonen såg hon ned på mig där jag satt mellan hennes lår.

-Kom in i mig, viskade hon.

Jag ställde mig på knä mellan hennes särade ben och konstaterade att hennes slidöppning befann sig i höjd med min lem. Kicki tog om mina axlar och drog sig intill sig. Jag försökte visa mig lugn, men inombords vibrerade jag av upphetsning och lycka över att få komma in i en kvinna igen. Försiktigt flyttade jag mig närmare så att mitt stånd till slut vilade mellan Kickis blygdläppar. Med handen tvingade jag ned den hårda lemmen och kunde placera ollonet vid slidmynningen. Vi såg varandra djupt i ögonen när jag långsamt lät spetsen glida in.

En stund senare låg vi nakna på hennes säng och höll om varandra. Kicki hade sitt huvud mot min axel och med fingrarna lekte hon på min slaknade snopp. Den sträva hallmattan hade gått hårt åt mina knän och det sved rejält i skinnet.

-Vad länge du knullade, sa hon, första gången brukar det gå direkt för dom flesta killar.

Smickrad tackade jag för komplimangen och lät henne inte heller nu veta att hon var min fjärde sexpartner. Det kom dock att bli första gången jag sov med en kvinna jag haft samlag med. Det var skönt att inte behöva klä på sig och skamset smyga iväg sedan orgasmen klingat av. I stället somnade vi tätt intill varandra.

Morgonen därpå vaknade jag av Kicki runkade mig. Knappt hade jag slagit upp ögonen och erinrat mig var jag befann mig innan hon grenslade mig. Hela den lördagen ägnades sedan åt olika sexuella aktiviteter. Vi hade könsumgänge i sängen, i duschen, i TV-soffan, på en stol i köket och slutligen i sängen igen innan vi åter somnade.

I ett drygt halvårs tid tillbringade jag en eller ett par dagar varannan helg hos Kicki. Förutom att skaffa mig massor av värdefulla insikter om sexualitetens mysterier, blev jag under denna period en skicklig dansare. Detta skulle jag komma att ha stor glädje av i mina framtida kontakter med det motsatta könet.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

y

Vore det en idé med några noveller om framtidia kontakter på dansgolvet?

19/8, 2016 kl. 16:28

#1

Deep

Ja, jag gillade den med. Rakt, enkelt och vänligt.

15/2, 2014 kl. 00:52