Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/2, 2014 kl. 16:20, av Mellors

Karin, jag och John Blund

Åter en historia som jag med tvekan publicerar. Kom ihåg att jag var ung och het när detta inträffade.

Hösten 1984 var jag sjutton år och bodde i ett hus med tre lägenheter. Till grannar hade jag en familj som var vänner till mina fosterföräldrar, och som förväntades hålla ett öga på mig, samt en kvinna i femtioårsåldern vid namn Karin. Hon var ensamstående med en son som var ett par år yngre än jag. Karin var för det mesta glad och vi kom bra överens. Vi drack ofta te hos varandra och emellanåt bjöd hon på middag.

Det var en onsdagseftermiddag som jag var sysselsatt med att kratta löv då jag hörde mitt namn ropas. I fönstret på övervåningen stod Karin och vinkade åt mig att komma in. Jag ställde från mig krattan och gick upp till henne. I hallen mötte hon mig iförd en rosa badrock, nyduschad eftersom hon just kommit från jobbet. Hon svor och höll upp ett duschmunstycke.

-Det här lossnade och jag får inte dit det igen, du som är karl får fixa det!

Resolut tog hon min hand och placerade munstycket där. Jag gick in i badrummet och konstaterade att det bara var att skruva fast det vilket var gjort på ett par minuter. Under tiden tänkte jag på Karin i badrocken. Hon var attraktiv även helt påklädd, men att se henne med bara rocken gjorde mig riktig tänd. Då slogs jag av tanken på att hon kanske lockat upp mig av helt andra orsaker än att fixa duschen.

Det faktum att munstycket bara hade varit att skruva dit gjorde mig misstänksam. Hade hon skruvat bort det för att få en anledning att be mig komma upp? Dessutom fick hon tillfälle att visa upp sig lättklädd. Och lättavklädd! Att sonen denna vecka bodde hos sin far var ju dessutom ett passande sammanträffande.

När jag återvände ut i köket var jag i det närmaste övertygad om att Karin ville locka mig i säng. I köket stod hon ännu iförd morgonrocken. Att hon inte klätt på sig ännu tolkade jag ännu ett tecken på hennes oanständiga avsikter. Jag berättade att felet var åtgärdat och ställde mig framför henne. Lite taffligt sträckte jag ut handen mot skärpet som höll ihop badrocken.

-Får man öppna? frågade jag

 Karin såg överraskad ut. Det slog mig att hon nog inte tänkt sig att jag skulle ta initiativet. Hon såg på mig en liten stund innan hon kom sig för att svara. Under den tiden sneglade jag mot sovrummet, där jag och Karins väninna Helena bara ett par månader tidigare haft sex. Inte mindre än två gånger hade vi älskat i Karins säng. Karin skrattade till.

-Visst får du det, men du blir nog besviken!

-Den risken är liten, svarade jag och knöt upp skärpet.

 Badrocken gled isär med lite hjälp av mina fingrar och blottade en ännu fuktig kvinnokropp. Jag höll undan tyget och studerade kroppen ingående. Brösten var fylliga med stora inbjudande vårtgårdar, och i könsbehåringen glänste några vattendroppar. Karin såg mig allvarligt i ögonen, hon stod alldeles stilla med armarna hängande efter sidorna. Med fingertopparna började jag försiktigt smeka hennes bröst och jag såg redan framför mig hur jag slickade de styva bröstvårtorna. I byxorna hade min penis växt till stånd och jag kände att jag snart måste knäppa upp gylfen. 

Just som jag skulle till att kupa händerna över de svällande brösten drog Karin igen rocken och knöt skärpet. Förvånad såg jag på henne. Nu skrattade hon igen.

-Det är ingen bra idé, sa hon, det är bäst jag klär på mig ordentligt.

Utan att vänta på att Karin skulle klä sig gick jag ned till mig. Aldrig hade jag känt mig så generad tidigare. Erektionen hade försvunnit och trots att jag sett Karins nakna kropp, till och med rört vid hennes bröst, kände jag inget behov av att onanera. Jag undrade hur jag någonsin skulle kunna se henne i ögonen igen. Under de kommande veckorna gjorde jag allt för att undvika min granne.

När vi väl träffades gjorde hon ingen min av påminna mig om mitt misslyckade förförelseförsök. Hon bjöd mig på middag tillsammans med sin son och var samma gamla glada Karin som innan jag blottat hennes nakna kropp. Vid ett par tillfällen övervägde jag prata med henne och be om ursäkt, men kom mig aldrig för. Innerst inne hoppades jag att hon blivit lite upphetsad av det inträffade och förr eller senare skulle ge efter för sina begär och köttsliga lustar.

Vid den här tiden hade jag en slags relation till en kvinna i andra änden av staden. Vi hade träffats på tåget och hon hade bjudit hem mig och förfört mig. Varannan helg ungefär, när hennes barn inte var där, brukade vi träffas hos henne och ha sex. Mycket mer än det hade vi inte gemensamt, men det räckte. En lördagskväll när jag kom hem från henne träffade jag Karin som var på hemväg med en väninna i sällskap. Det syntes och hördes på ganska långt håll att de var rätt onyktra.

-Kom och hjälp till, ropade väninnan till mig när jag var på väg att låsa upp min dörr.

Artigt närmade jag mig de båda kvinnorna och frågade vad som stod på. Väninnan förklarade att hon behövde hjälp med att leda upp Karin för trappen. Med min berusade grannkvinnas arm om mina axlar och min om hennes midja stödde jag henne upp till lägenheten. Karin sjönk skrattande ned på en köksstol och bad mig ordna te. När vattnet kokat upp hade väninnan somnat i vardagsrummet, varför jag och Karin satte oss med varsin kopp.

Hon såg leende på mig över köksbordet och log. Över teet berättade Karin att hon och väninnan Marie varit på stadshotellet. Att det druckits en hel del behövde hon inte berätta, jag hade sett henne berusad förr men aldrig så här våldsamt. När våra koppar var tömda reste hon sig och meddelade att det var sovdags. Jag följde henne till sovrummet. Karin satte sig på sängen och jag gjorde mig redo att gå. Då tog hon min hand och drog mig till sig. Sedan reste hon sig och sköt igen dörren. Hon slog armarna om mig och viskade i mitt öra.

-Jag vill hångla!

Om jag inte för bara ett par timmar sedan blivit tämligen våldsamt riden av min väninna på andra sidan stan, skulle jag förmodligen ha kastat mig över Karin direkt. Nu var jag däremot trött efter ett dygn av älskogslekar och öm i snoppen. Karin lät mig inte förklara detta utan började kyssa mig. Av bara farten besvarade jag hennes närmande och fann mig snart slickande hennes tunga. Det kändes bra och jag bestämde mig för att göra henne till viljes och hångla en stund. Då dök minnet av henne i den öppna morgonrocken upp, och blodet började rinna till i mina genitalier.

Karin knuffade mig baklänges så att jag kom att sätta mig på sängen. Därpå grenslade hon mig och vi fortsatte kyssas. Mina händer letade sig nästan automatisk till de fylliga brösten. Med darrande fingrar knäppte jag upp blusen. När den fallit till golvet tog jag lika ivrigt av henne behån. Ännu en gång hade jag Karins stora tuttar framför mig och den här gången protesterade hon inte när jag smekte och kysste dem. Tvärtom visade hon sin uppskattning genom att gnida sitt underliv mot mitt. Plötsligt reste hon sig, men inte för att avvisa mig utan för att knäppa upp byxorna. Jag satt stilla och tittade när hon klädde av sig naken framför mig. Trots att jag visste att jag borde ha gått hem för länge sedan, började även jag klä av mig.

Det stod inte på förrän vi låg tätt omslingrade i hennes säng. Jag låg mellan Karins sårade lår och gned min blodfyllda lem mot hennes sköte. Hon hade ett stadigt tag om mina skinkor och pressade mig hårt mot sig. Hennes bröst fascinerade mig och jag kunde inte få nog av att suga på de stora svullna bröstvårtorna. Så intensivt gav jag mig hän, att jag inte märkte att Karin somnade. En snarkning ryckte mig ur min bröstorgie.

Kvinnan mellan vars lår jag låg sov som en stock medan jag befann mig på toppen av min sexuella upphetsning. Alla försök att väcka henne var resultatlösa. Jag ruskade henne och sa hennes namn, men inget hjälpte. När jag gned ståndet lite hårdare mot hennes vulva gnydde hon lite och skruvade på sig. Min tanke var att hon säkert skulle vakna om jag trängde in i henne.

Först tvekade jag men fattade snart mod. Sakta lät jag ollonet bana sig väg in i den sovande Karins slida. Så började jag föra lemmen ut och in i henne i allt intensivare tempo. Samtidigt viskade jag hennes namn och ruskade henne men hon gnydde bara och sträckte vällustigt på sig. Tanken föll mig in att jag kanske borde dra mig ur henne men upphetsningen var allt för stor. I stället gav jag mig hän helt och fullt tills orgasmen infann sig. Inte heller när min säd pulserade ut ur mig vaknade Karin, utmattad sjönk jag ihop över henne.

Tillfredsställd men trött klädde jag på mig och skulle just gå. Då hördes en svordom från sängen och Karin reste sig yrvaket. Hon tittade slött på mig och reste sig.

-Ursäkta, sa hon sömndrucket, jag måste nog kräkas.

Under tiden hon befann sig i badrummet fyllde jag ett glas vatten och ställde på sängbordet. Sedan vek jag prydligt ihop hennes kläder och lade dem på en stol. När Karin återkom log hon förläget och tog på sig ett nattlinne.

-Vill du komma och ligga hos mig? frågade hon.

Jag skakade på huvudet och förklarade att det nog var bäst jag gick hem. Innan jag stängt sovrumsdörren bakom mig sov hon. Det dröjde till sent på eftermiddagen därpå innan min granne knackade på hos mig. Hon såg trött och sliten ut när hon efter att ha tackat ja till mitt erbjudande om te slog sig ned vid köksbordet.

-Borde jag be om ursäkt för nå´t i går kväll, frågade hon.

-Njae, svarade jag jag, vad skulle det vara.

-Tja, jag var rätt full...och behövde uppenbarligen både bäras upp och se´n bäddas ner. Det har Marie berättat.

Marie var väninnan som sovit över hos Karin, och som jag skulle komma att lära känna närmare senare. Tyst betraktade jag den bakfulla och ångesttyngda kvinnan mitt emot mig. Var det så att hon inte mindes vad som hänt i går?

-Minnesluckor? frågade jag litet trevande.

-Skojar du, allt är blankt från det att vi gick från Statt. Minns inte ens om vi åkte taxi eller gick!

Forskande såg jag på henne, det verkade faktiskt som om hon inte mindes något. Borde hon inte känna att hon haft en manslem inuti sig? Det var tydligen en del jag ännu hade att lära om kvinnor. Hur som helst beslöt jag mig för att inget säga. Jag gissade att hon mådde bättre av att inget veta, än att veta att vi idkat samlag utan minnas det.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Sjutton år, ung och het. Det är väl då en kille törs göra så som Du beskriver det. Om tjejer och kvinnor vet han intet. Blir bara så förvånad när de inte tänker som han själv och om det blir ett, Nej.
Kvinnan i historien får skylla sig själv. En berusning är ingen bra början. Det skulle vara intressant att få veta, hur kvinnan hade reagerat om killen berättat hela sanningen...

Novellens format, lättläst, språket inget att anmärka på. Jag saknar en extra radmatning när berättelsen går in i en ny fas, men det är ju endast en bagatell.

17/3, 2014 kl. 11:54