Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3, 2014 kl. 09:14, av sabadongelov

Hemma hos Anette och Marko

Caroline introduceras till vuxenlivet av hennes mammas bästa väninna och hennes man.

Caroline vrider och vänder sig i sängen. Det är varmt och kvavt, och hon har svårt att sova. Från rummet bredvid kan hon höra de kvävda lätena av Anette och Marko. Anette är Carolines mamma Evas bästa vän. Caroline bor hos Anette medan Eva är på bröllopsresa i Västindien med sin nya man. Marko är Anettes, i Carolines ögon otroligt läckra, man. Han är lång och grov, och hans muskler är seniga men tydligt markerade. Den ganska blygsamma kulmagen döljs av de slarvigt snygga skjortor han för det mesta bär och håret är glänsande svart, pepprat med stänk av grått. Det som verkligen utmärker Marko är dock hans ögon. Mörka och djupa brunnar som Caroline skulle kunna drunkna i om hon vore oförsiktig. Och hans blick, hans blick bränner som eld när den vandrar över hennes kropp. Någonstans där i djupet kan ett vilddjur anas.

Markos djuriska sida behöver Caroline dock inte stirra in i hans ögon för att upptäcka. Varje natt sedan hon anlände till Anettes och Markos villa har hon hört hur Marko knullat Anette i rummet bredvid. För det mesta har de satt igång så fort hon lagt sig, nästan som om de velat att hon skulle höra. Ibland börjar det lugnare, med Markos välustiga stön och vad som Caroline föreställer sig är de mjuka men våta lätena av kuksugning. För det mesta tycks dock Markos otålighet ta överhanden, och hans aggressiva stånkande blandas med ljudet av protesterande sängfjädrar och Anettes feminina gnyende. Det verkar inte heller som om Marko tar någon större hänsyn till Anettess lust. Ibland har knullandet inletts med hetlevrad argumentation och vid några tillfällen har Caroline hört Anette uttryckligen be om att få sova istället. En natt avbröt Anette sitt bönande med ett gällt skrik, varpå följde de för Caroline numera bekanta lätena av Markos brutala påsättande.

Detta borde skrämma och äckla Caroline. Men det gör det inte. Istället får det hennes puls att skena och hennes underliv att svullna. De senaste dagarna har hon till och med smekt sig själv i takt med de rytmiska ljuden och föreställt sig att det är hon, inte Anette, som är föremål för Markos primitiva lustar.

Så när mumlandet i rummet bredvid övergår i gutturala grymtningar och mjuka stön för hon nästan andäktigt ner handen mellan benen. Tio minuter senare somnar hon, ännu klibbigare än förut, och drömmer febrigt om Marko och hans genomträngande blick.

Morgonen därpå ger sig familjen ut till stranden för att ta vara på det strålande vädret. Anette och Marko har sju barn tillsammans. Av dessa befinner sig tre på annan ort nu under sommaren, så det är bara fyra som följer med till stranden. Caroline smörjer snabbt och vant in sig med solskydd och lägger sig sedan på rygg för att pressa i det gassande solskenet. Nere vid vattnet leker Anette med barnen. Caroline tittar åt hennes håll och förundras över hur en mor till sju barn och så, i Carolines värld, gammal kvinna kan vara så välbevarad.

Anette är kort, men väldigt kurvig, med runda lår, breda höfter, smal midja och en lätt rundad mage. Brösten är stora och tunga utan att vara hängiga. Det elastiska materialet i hennes långt ifrån heltäckande bikiniöverdel ser ut som om det nästan håller på att sprängas, och över det buktande venusberget stramar även underdelen. Hennes hy är len och slät och hårlös, men inte lika brun som Carolines. I duschen har Caroline sett att Anette inte ens har något hår mellan benen, och med den kala huden ovanför den nakna skåran ser det nästan obscent ut på något sätt. Inte för att Caroline inte sett helrakade kön förut. Hon rakar sig själv noggrant, och lämnar bara en liten vältrimmad triangel högt upp på venusberget. Men på Anette, som är äldre än Caroline, hennes kompisar och kvinnorna Caroline sett i porrfilmer, blir effekten en annan. Hon undrar om Marko vill ha sina kvinnor lena och släta, han som själv täcks av krusigt mörkt hår på ben, armar mage och bröst.

Marko ligger bredvid Caroline och solar. Hans deltagande i barnpassandet tycks inte utsträcka sig längre än att han emellanåt slänger en loj blick ner mot de stojande ungarna. Desto oftare låter han sina ögon vandra över Carolines kropp, och hon kan känna hur det hettar till i hennes underliv när hon förnimmer intensiteten i hans blick. Då och då tittar Marko upp för att markera revir och stirra aggressivt på de främmande män som låter blickarna dröja kvar lite väl länge vid Anette eller Caroline. Vid dessa tillfällen passar Caroline på att i skydd av solglasögonen snegla lite mot Markos badbyxbeklädda figur. I nästan alla andra lägen skulle ett par grälla speedos bara framkalla löje. Men just Marko klär i dem som ingen annan man Caroline sett. Kanske är det för att han är så mörkt solbränd i hyn, att han är så sydländskt hårig eller för att han är så stor och välväxt. I dubbel bemärkelse. Bulan i Markos badbyxor är så stor och buktande att det nästan ser ut som om han har stoppat ner en toalettrulle innanför byxorna. Inte undra på att Anette ibland tjuter till av vad som otvivelaktigt måste vara smärta när hennes och Markos nattliga aktiviteter går in i sin vildare fas.

Efter badet ska barnen sova över hos några vänner, och Marko stannar familjevanen på vägen för att släppa av dem. Sedan är det bara Marko, Anette och Caroline kvar i den stora bilen. De har bestämt att de ska ordna myskväll. Anette och Caroline lagar maten tillsammans i köket, medan Marko ordnar med dvd:n. Stämningen i köket är uppsluppen och Anette bjuder på vin, vilket Caroline fnittrande tar emot. När maten är klar och de sätter sig till bords är Caroline redan lite smålullig, men Marko och Anette låter henne dricka vin även till maten. De äter länge och väl, och under hela tiden kan Caroline känna hur Marko klär av henne med blicken. Anette tycks inte märka deras alltmer öppna flirtande. När trion lämnar bordet för att retirera till tv-soffan är Caroline berusad av både vin och kättja, och hon känner sig behagligt tung i underlivet. Hon tycker sig även se att bulan i Markos byxor putar mer än vanligt.

Lycklig slår hon sig ner i soffan mellan Marko och Anette, och låter Anette bjuda henne på ytterligare ett glas vin. Närheten till Markos grova och hårda kropp och maskulina doft gör att Caroline snabbt tappar fokus på filmen. Hon blir alltmer påverkad, både av alkoholen i hennes blod och värmen från Marko som sitter så nära henne att deras ben snuddar vid varandra. Plötsligt känner hon Markos fingrar fjäderlätt stryka över hennes lår. Hon sväljer och tittar rakt fram på tv:n utan att egentligen se vad som sker i rutan, förvirrad över vad hon känner. Anette sitter fortfarande på andra sidan, ena benet uppdraget under kroppen och ett tredjedelsfullt vinglas avslappnat i handen. Vad händer om hon ser? Den mjuka smekningen övergår till någonting mer närvarande, påtagligt och krävande. Markos stora hand sluter kring hennes lår, precis ovanför knäet, och rör sig sakta uppåt. En svettdroppe letar sig ned för Carolines sida. Hon blundar.

När hon öppnar ögonen igen snurrar rummet i några sekunder innan det stabiliserar sig. Anette tittar på henne och ler ett sockersött leende. Caroline förstår inte vad som händer. När hon vänder sig om mot Marko böjer han sig framåt och kysser henne hungrigt och otåligt. Hon försöker protestera och putta bort honom, rädd för hur Anette ska reagera. Men Anette lägger sina armar omkring henne bakifrån och drar henne intill sig. ”Det är okej. Jag vet att du vill det här, och jag tänker inte stå ivägen. Slappna av och njut.” viskar hon i Carolines öra. Caroline vet inte vad hon ska tro, men hon slutar att kämpa emot och låter Marko plundra hennes mun. Hela hennes kropp bultar i takt med hjärtat och underlivet känns tungt och svullet. Marko har uppenbart svårt att behärska sig och hans ögon lågar av illa tyglat begär. Hans händer känner och tar överallt på henne, hennes fasta tonårsbröst, hennes tajta lår, och hennes lena kind. Caroline blir alldeles överväldigad och svag i kroppen. Hon märker först inte att Anette har böjt sig fram förrän hon hör ljudet av en gylf som öppnas.

Det får Caroline att vakna till och spärra upp ögonen. Anette håller sin ena hand mjukt och ömt om hennes bröst och böjer sig med andra armen över Carolines axlar. Hennes hand sträcker sig innanför Markos byxor och böjer och bänder tills hans kuk fjädrar ut i all sin prakt så att droppar av försats slungas iväg och träffar Caroline i ansiktet. Hon drar efter andan. Markos kuk är till och med större än hon föreställt sig. Lång och grov med tjocka ådror som slingrar sig runt det stenhårda skaftet och ett ilsket lila ollon som pumpar en kontinuerlig ström av klar och klibbig försats. Annetes slanka fingrar rör sig smeksamt från de tunga, spermastinna pungkulorna, upp längs den kraftiga pålen till det stora och sprickfärdiga ollonet, där hon stannar för att smörja ut försatsen. Caroline, som har följt rörelserna nästan hypnotiskt vaknar till och trycker sig lite bakåt mot Anette. Markos kuk ser farligt stor ut och hans ansiktsuttryck och blick speglar ett rasande begär som både tänder och skrämmer Caroline. Anette pussar Caroline mjukt på kinden och låter handen som inte håller om Markos kuk sakta glida ner längs Carolines kropp, medan Marko våldsamt sliter av sin egen skjorta. ”Du vill ha honom, eller hur?” Andas Anette alldeles bredvid Carolines ansikte. ”Du vill känna honom ta din kropp i besittning.” Caroline rycker till när hon känner Anettes hand smidigt knäppa upp hennes shorts och glida in under hennes trosor för att kupa hennes venusberg och vulva. ”Jag kan känna det” Anette ler när hennes fingrar glider mellan Carolines våta blygdläppar och smeker försiktigt över hennes svullna clitoris.

Markos stora kroppshydda tornar upp över Caroline. Han har fått av sig skjortan och varje muskel i hans kropp är spänd av förväntan. Ögonen är svarta av lust och det formligen rinner försats från hans bultande kuk. Han sluter sina stora händer runt hennes smala handleder och böjer sig ner över henne, hans ögon fästa vid hennes. Hon tittar tillbaka, nästan hypnotiskt skräckslagen, och särar ofrivilligt på benen inför hans överväldigande manlighet. Han glider omedelbart in mellan hennes ben, och hon kan känna hans tunga kropp över sin, de sträva håren mot brösten och hans brännheta och stålhårda kuk mot underlivet. Han böjer sig fram mot henne och plötsligt är hans tunga djupt i hennes mun, utforskande och invaderande. Hon kan känna hur Anette smeker hans hårda kuk upp och ner längs hennes lena och släta blygdläppar samtidigt som hon smeker Caroline över kinden och ser på sin man med ömhet i blicken. ”Ta henne nu älskling, gör henne till kvinna.”  Uppmanar hon. Sedan placerar Anette det enorma ollonet mot Carolines tajta öppning. Innan hon hinner reagera har Marko tryckt till, och hans stenhårda kukhuvud börjar pressa mot hennes öppning. Men han kommer inte in, hans kuk är för stor för Carolines oskuldsfitta. Senorna i hans nacke är spända och han grymtar av frustration. Svettdroppar börjar sakteligen samlas i hans panna. Caroline känner hur Marko släpper hennes handleder för att ta ett rejält tag om hennes axlar. Han tittar henne djupt i ögonen och plötsligt stöter han in. Hårt. Trots brutaliteten i stöten går det trögt, och bara ollonet tvingar sig in i Carolines fitta. Båda flämtar till, Marko av ohöljd njutning och Caroline av smärta. Det känns som om hon ska spricka. Hon tittar snabbt ner mellan dem och ser hur hennes små blygdläppar är nästan groteskt uttöjda runt toppen av Markos grova och ådriga skaft. Anette smeker henne mjukt över kinden och tröstar ”såja gumman, det blir bättre snart”. Sedan vänder hon sig mot sin vildsinta man och flämtar hest ”Stöt in i henne! Erövra henne!”

Marko är inte sen att agera, och drar sig tillbaka några centimeter, för att stöta in hårt i Caroline igen. Kuken tvingar sig ungefär en decimeter in i Caroline och hon tjuter till när hon känner någonting spricka inom sig. Marko utstöter ett primitivt vrål av lust och triumf över att ha tagit Carolines oskuld. Hans kropp stelnar till över henne och hon kan se hur hans ögonlock flimrar till av ren och skär njutning. Markos hårda kuk bultar och pulserar i Carolines ömma fitta och hon kan känna värmen och den maskulina doften av hans kropp nära inpå. Känslan är berusande, trots den molande smärtan i underlivet och Anettes närvaro försvinner i töcknet. Caroline låter trevande sina fingrar vandra längs musklerna på Markos spända rygg, men avbryts av att han plötsligt och utan varning stöter in i henne på nytt. Hans svullna kuk skjuter in ytterligare några centimeter i hennes trånga inre och Caroline gnyr till av den förnyade smärtan. Den här gången stannar Marko inte upp för att njuta av erövringen, utan börjar grymtande att jucka in i Carolines protesterande kropp. Anette tittar ner på dem med hungrig blick och hjälper till att skjuta på genom att placera sina händer på Markos arbetande höfter och trycka neråt. Rummet fylls av lätena från deras djuriska knullande. Markos primitiva stånkande, Carolines mjuka stön, de kladdiga ljuden från en hård kuk som arbetar in och ut i en våt fitta, soffans gnisslande och Anettes trånande suckar.

Caroline känner sig helt förlorad i kraften av Markos råa manlighet och trots smärtan fuktas hennes underliv och gör det både lättare och skönare för honom att stöta sig in i henne. Hans kuk tränger allt djupare in och efter en riktigt hård stöt bottnar Marko i henne. Smärtan av Markos breda ollon som rammar sig in som en murbräcka i hennes livmodermun får det att svida i ögonen av tårar på Caroline. I nästa sekund blir det kallt som is i hennes mage, då hon inser att det inte finns någon som helst barriär mellan hennes fertila inre och Markos ståtligt virila kuk. Hon gör en ansatts till protest, men precis när hon öppnar munnen vräker sig Marko in i henne på nytt och hennes invändning förvandlas till ett plågat stön. Marko är som besatt och stöter hårdare och hårdare in i henne, som om han försökte begrava hela sig själv i hennes mjuka och lena kvinnlighet. Hela Markos kuk får inte plats i Caroline, så varje stöt slår nu emot hennes livmodertapp och tårarna rinner längs med hennes kinder. Trots det kan hon inte hindra sig själv från att möta hans stötar, som om hennes kropp på ett undermedvetet plan försöker underlätta för den betäckande alfahannen att befrukta henne.

Hon placerar händerna på Markos breda bröstkorg och ser upp på honom med bedjande ögon ”Snälla… ahh... du måste… ngh… dra dig ur… aaiij… du kan göra mig med… ungh… barn!!!” Men Marko fortsätter bara knulla in i henne, hans anlete rött av ansträngning, hans kropp nästan löddrig av svett. ”Ja, ja, ja” mässar Anette stönandes fram, hennes ögon vilda, ivrigt påhejandes sin man. En sista brutal stöt, hårdare än alla de innan, och Marko vrålar av triumf för andra gången. Caroline skriker av smärta och kan känna hur Markos sperma färdas upp genom urinröret på hans kraftigt bultande kuk, innan den sprutar ut, stråle efter stråle av säd som fyller hennes innersta.

Marko kollapsar över henne och Caroline domnar bort under tyngden från hans stora kropp. Trots smärtan finner hon en viss tillfredställelse i att ligga under honom och ha honom så nära inpå. Hon är kvinna nu, helt och fullt. På något sätt känns det rätt. Men lugnet varar inte länge. Efter bara en tio minuter börjar Markos vid det här laget halvslaka organ att hårdna igen. Caroline kan känna hur hans kuk börjar kräva plats och utvidga hennes underliv. Känslan av Markos kuk som sakta fylls med bultande blod och svullnar och styvnar djupt inuti i henne är inte helt oangenäm. Men när han drar sig tillbaka för att stöta in i henne påminns hon om hur öm hennes fitta är. Hon sätter händerna mot Markos höfter för att hålla emot, men hennes ansträngningar är förgäves. Än en gång fylls rummet av lätena från det knullande paret. Än en gång fylls hennes oskyddade livmoder med Markos potenta säd.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Det är ju nästan som en våldtäckt.Hon både vill & inte & hon vill ju inte bli med barn men han fyller henne flera gånger till brädden med sperma.Hans fru hjälper honom & är lika kåt som han.Hon kanske suger ut all sperman från hennes våld tagna fitta? Slicka bör hon ju göra & vill för allt smör i Småland bli slickad tillbaka av den före detta oskulden.Hade de dagen efter piller hemma?Berätta mer.

14/3, 2014 kl. 16:59