Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/3, 2014 kl. 16:38, av Mellors

Nunnan och prinsessan

Som ung och lysten efter erotiska äventyr är man inte alltid så noga med vem eller var man hittar tillfällig tillfredsställelse. Jag noterar besviket att det inte finns någon kategoribeskrivning som heter "Inte det minsta sensuellt".

Jag avskyr verkligen maskerader. Dessutom tycker jag det är direkt patetiskt när vuxna människor klär ut sig i stålmannentrikåer, clowndräkter och löjliga hattar för att sedan gå på fest. Likväl kom jag att hamna på en dylik tillställning när jag gjorde lumpen. Det var en kompis som fick mig att följa med på en maskerad under en helgpermission. Självfallet vägrade jag klä ut mig, och gick dit civilklädd. Kompisen nöjde sig med att gå iförd uniform. När någon frågade vem jag föreställde svarade jag "min bror". Några tyckte det var kul, andra fnös.

Vem som arrangerade kalaset vet jag inte, men åldrarna var blandade. Dessvärre var det rätt ont om representanter för det täcka könet. Av den handfull kvinnor och flickor som var med, var det bara några få som tilltalade mig. Den ena var utklädd till prinsessa (eller möjligen fe), en skulle föreställa häxa och en tredje punkare. Eftersom de föll mig i smaken var de förstås alla medelålders. Men då könsfördelningen alltså var obalanserad, var det svårt att få kontakt med någon av dessa kvinnor. De var ständigt uppbjudna eller omgivna av ett helt gäng suktande pojkar och män i olika åldrar.

Allt eftersom festen fortskred och stämningen med alkoholens hjälp stegrade, blev det allt mindre viktigt med dräkterna. Jag vill minnas att till och med Fantomen tog av sig sin mask framemot småtimmarna. Mina förhoppningar att bli närmare bekant med någon av kvinnorna avtog också i takt med att tiden gick. Jag hade lyckats få ett par danser med häxan, men punkaren hade rätt tidigt låtit sig snärjas av en man i pajaskostym. Det sista jag såg av dem var när de hånglade i kapprummet.

När prinsessan vid ett tillfälle försvann in på damrummet såg jag min chans. Likt ett rovdjur placerade jag mig på lur utanför dörren för att invänta att mitt byte skulle återvända. När så skedde tog jag henne resolut under armen och ledde henne till dansgolvet. Hon var rejält ostadig på fötterna, trots att hon tagit av sig de allt för högklackade silverfärgade skorna. Om det var på grund av berusningen vet jag inte, men hon var i alla fall usel på att dansa och tappade balansen flera gånger.

Eftersom det inte fanns tid till några subtila förförelseförsök med smicker och antydningar, gjorde jag handgripligen ganska omgående klart för prinsessan vad jag var ute efter. Nöjd kunde jag konstatera att hon inte bara accepterade mina ganska grova närmanden, utan rent av besvarade dem. Redan när de sista takterna av vår första dans tonade ut hade jag hennes stjärt i ett stadig grepp och hennes läppar mot min hals. I mitten av andra låten kysstes vi och en liten prinsesshand hade letat sig ned i min byxficka. Jag skulle precis fråga om jag fick följa henne hem då hon tog min hand och drog mig från dansgolvet.

Prinsessan banade sig vinglande fram mellan de utspökade gästerna mot toaletterna. Utan att tveka öppnade hon upp dörren till damrummet och drog mig efter sig. En rätt påstruken Pippi Långstrump såg likgiltigt på när min prinsessa ryckte i dörrarna till båsen. De två första var låsta men den sista var ledig. Hon öppnade dörren, föste in mig och låste om oss. Ögonblicket därpå slog hon armarna om min hals och pressade sina läppar mot mina.

Upptänd lät jag mig ryckas med i prinsessans iver och utforskade lidelsefullt hennes kropp. Jag lät mina händer treva sig fram över den rosa klänningen och fastnade vid bysten. Intensivt och föga romantiskt masserade jag brösten samtidigt som jag pressade min allt mer styvnande lem mot hennes underliv. Prinsessklänningen var kort, den slutade strax ovanför knäna, och det var inte svårt att ta sig in under den. Nästan instinktivt drog jag ned trosorna, inte smekande utan häftigt och beslutsamt. Samtidigt kände jag hur ivriga fingrar jobbade med att öppna mina byxor.

Med blottade underliv smekte och masserade vi rutinmässigt varandras könsorgan en stund, samtidigt som vi kysstes utan någon passionerad hetta. När prinsessan satte sig tillrätta på handfatet blev jag lite tveksam. Jag undrade om det skulle hålla för henne. Fast, slog det mig, hon var inte särskilt stor och vi var sannolikt inte de första som hade sex på detta vis. Hon särade på låren och blottade sin blygd. Utan att studera den närmare placerade jag ollonet framför öppningen och sköt fram höfterna.

Med prinsessans armar om min hals och hennes midja i ett stadigt grepp stötte jag hårt och intensivt. Hon stönade högt och lystet varje gång lemmen trängde in till roten i henne. Den gyllene kronan som var fastsatt med hårspännen gungade i takt med våra rytmiska rörelser. Först när vi älskat en stund insåg jag att jag inte haft en tanke på att använda kondom. Men jag kände utlösningen närma sig så det var redan för sent. Prinsessan verkade inte heller ha något att invända mot att jag tömde mig i den låtsat kungliga slidan.

Efter orgasmen drog jag mig ur henne och hjälpte henne ned från handfatet. Hon rev av en bit papper som hon vant stoppade in i sin slidöppning. Jag gav henne trosorna som jag hänsynsfullt hängt på dörrhandtaget och drog upp byxorna. När vi öppnade dörren till vårt tillfälliga älskogsnäste möttes vi av tre par ögon. Pippi Långstrump hade fått sällskap av ytterligare två kvinnor i för mig odefinierbara dräkter. Pippi såg lika ointresserad ut som när vi kom, men de andra båda hälsade oss med breda leenden. Då först önskade jag att jag varit utklädd till oigenkännlighet.

Jag smet in på herrtoaletten där jag tvättade av mig och rättade till kläderna. Efter att ha sköljt ansiktet i kallt vatten betraktade länge min spegelbild. Jag var tillfredsställd men ändå inte till freds med mitt beteende. Jag ruskade av mig obehagskänslan och gick ut för att leta rätt på min prinsessa. Efter vårt äventyr på damtoaletten tvekade jag inte ett ögonblick om att jag skulle få följa henne hem.

Lokalen hade börjat tömmas på folk när jag återvände ut. Det tog en stund för ögonen att vänja sig vid det skumma ljuset. När jag till sist fick syn på prinsessan igen kunde jag inte annat än sucka uppgivet. Hon satt uppflugen i Fantomens knä med ett leende på läpparna och armarna om hans hals. Fantomens hand befann sig under den rosa klänningen. Jag tittade på dem båda en stund, men ingen av dem noterade mig. Jag beslöt mig för att bli full.

Eftersom jag sällan drack alkohol skulle det inte behövas några större mängder för att bli rejält berusad. Jag letade mig fram till bardisken som nu var i stort sett tom. Det var mitt första besök där under hela kvällen. Bakom disken stod en nunna, alltså en bartender i nunneutstyrsel. När jag påkallat hennes uppmärksamhet ställde hon från sig ett glas och kom mot mig, hela tiden stödd mot disken. Även hon var ordentligt full. Innan jag hunnit framföra mitt önskemål om att få bli serverad något starkt förekom hon mig.

"Baren är stängd!"

"Man kan inte få ett glas ändå?" försökte jag.

Nunnan skakade på huvudet och förklarade att hon redan lämnat från sig kassan och skulle gå hem. Jag vände mig om för att göra detsamma då jag kände hennes hand på min axel. När jag vände mig om möttes jag av ett par stora bruna ögon som hade uppenbara problem att fokusera.

"Dricker du vin?" frågade hon leende.

Jag nickade samtidigt som jag studerade kvinnan i nunnedräkten. Hon var i fyrtioårsåldern och hade ett tilldragande ansikte, som kanske var lite väl sminkat. Några mörkblonda hårtestar stack fram under det vita doket. Den svarta fotsida nunnedräkten dolde inte att hon var aningen överviktig men utrustad med en omfångsrik byst. Hon log förföriskt och gjorde vad hon kunde för att se mig i ögonen.

"Jag har vin hemma" sa hon leende.

Nunnan, som passande nog hette Maria, stödde sig mot mig när vi arm i arm promenerade genom stan. Hon fnittrade förtjust åt allt jag sa, en egenhet som jag tyckte var rätt irriterande. Jag fick hjälpa henne att få in nyckeln i låset på hennes lägenhetsdörr. Hade jag inte varit med är det tveksamt om hon alls tagit sig in. I farstun ställde hon sig framför mig och vaggade på ostadiga ben.

"Har du legat med en nunna nå´n gång?"   

Det var förstås en rätt korkad fråga till någon som var född och uppvuxen i det här landet. Nu tänkte jag dock inte anmärka på detta, utan svarade leende samtidigt som jag smusslade ned kondompaketet jag haft i jackan i bakfickan.

"Nej, men jag har alltid drömt om det"

Nunnan fnittrade åter glatt och lade armarna om min hals. Jag tog tag i hennes runda midja och kysste henne. Hon luktade tungt och lockande av parfym. Fnittrande viskade hon med de knallröda läpparna tätt mot mitt öra.

"Jag vill ha dräkten på mig när vi gör det"

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Mellors

Tack, kanske man skulle framföra önskemål om att få en kategori kallad "Vulgärt".

13/3, 2014 kl. 14:20

#1

Deep

Ja, det var ju minst sagt rakt på sak och som utlovat, inte det minsta sensuellt. Naken rå "på fyllan"-realism liksom. Gav knappast någon upphetsning men ett litet leende. På något vis gillade jag det. :-)

11/3, 2014 kl. 23:12