Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3, 2014 kl. 15:59, av Mellors

Minnet av en snabbis

Tja...som titeln antyder. varken mer eller mindre.

Det duggregnade, jag var dödstrött och frös. Med tummen i vädret och persedelväskan över axeln såg jag bil efter bil susa förbi. Det var första, och sista, gången jag liftade. Jag förbannade mig själv som lyckats missa sista tåget hem, detta till råga på allt efter en slitsam vecka i skogen. En tanke slog mig att det borde vara lag på att plocka upp värnpliktiga liftare. Det borde staten bjuda på som tack för allt elände man tvingades utstå i kronans kläder. Ännu en bil for förbi och jag muttrade över okänsliga civilister. Men i ögonvrån såg jag ett par bromsljus tändas, därefter backlamporna.

Efter att ha hivat in den gröna väskan i baksätet satte jag mig på passagerarplats. I skenet av kupébelysningen såg jag att föraren var en kvinna, kanske i trettioårsåldern med glasögon och kort mörkt hår. Hon såg bra ut men i mitt utmattade tillstånd var jag allt för trött för att intressera mig vidare. Efter att ha utbytt de sedvanliga hälsningsfraserna lade kvinnan i växeln och körde.

-Väntat länge? frågade hon när vi åkt en bit.

-Ja, svarade jag korthugget.

-Inga tjejer ute och kör i kväll alltså.

-Hurså, var jag tvungen att fråga.

Hon tittade rakt fram på vägen, men jag kunde se att hon log.

-Jo, ingen tjej skulle låta bli att plocka upp en snygg soldat.

Jag svarade inte, dels för att jag inte hade någon bra kommentar till det hon sagt, och dels för att jag var alldeles för trött för att hålla liv i en konversation. I normala fall, om jag bara varit lite mindre trött, skulle jag ha tilltalats av att en attraktiv kvinna gav mig komplimanger för mitt utseende. Nu ville jag bara sova och jag kände ögonlocken bli allt tyngre.

Det var omkring tio minuter kvar av resan och jag hyste inga förhoppningar att hålla mig vaken så länge. Troligen hade jag slumrat till, eftersom jag ryckte till av hennes röst när hon åter började prata. Hon frågade var jag bodde, en rimlig fråga om hon skulle köra mig hem. När jag svarat undrade hon om jag bodde ensam. Av artighet svarade jag även på denna fråga.

-Du är väl för ung för att vara gift förstås? fortsatte hon.

-Precis, blev mitt avmätta svar.

-Och inga barn?

-Nej, upplyste jag lika avmätt.

-Men du vet hur man gör dom?

Vid denna fråga vaknade jag till och vred på huvudet för att se hennes ansiktsuttryck. Det sa mig inget, hon höll blicken föredömligt på vägen. Det slog mig att hon antingen var dum, trodde att jag var dum eller...något annat. Jag beslöt mig för att svara utan att veta vilka hennes avsikter var.

-Tja, sa jag, jag har väl litet hum om hur det går till.

-Okej, annars kan jag lära dig hur man gör.

Nu var det ganska uppenbart att det var fråga om...något annat. Jag suckade. Just vid det tillfälle då jag var tröttare än jag någonsin varit, blev jag uppraggad av en snygg kvinna. Förvirrad lutade jag mig tillbaka i sätet för att fundera på hur jag skulle hantera situationen. Jag visste att jag inte hade karaktär att nobba henne, men insåg samtidigt att jag inte skulle hålla mig vaken genom ett aldrig så kort samlag. När jag grubblade som djupast kände jag en hand på mitt lår. Efter att åter ha suckat djupt blundade jag och tänkte att det får gå som det vill.

Kvinnans hand letade sig smekande upp längs mitt lår, ju högre den nådde desto styvare blev min penis. Till slut rörde hennes lillfinger vid min pung och där stannande handen. Där började hon massera mig med fingertopparna. För att visa mitt gillande lade jag min hand på hennes undrarm och smekte den lena huden. Sedan somnade jag. Först när bilen stannade vaknade jag och tittade på kvinnan i förarsätet, hon mötte min blick och vi såg varandra i ögonen. Hon hade tagit bort handen från mitt lår och smekte knoppen på växelspaken på ett mycket utmanade sätt.

I stället för att bara släppa ur mig hade hon parkerat på gatan nedanför min lägenhet. Min vägbeskrivning hade uppenbarligen varit begriplig och detaljerad. Vi klev ur bilen båda två, och när jag tagit min väska ur baksätet låste hon dörrarna. Hon följde mig upp för trappen till min dörr och klev in när jag öppnade. I den lilla hallen hjälpte jag henne av med jackan och visade in henne i det enda rummet. Jag kastade en blick på sängen. I normala fall, om jag hade kommit hem med en vacker brunett som smekt mitt lår, skulle anblicken av sängen ha väckt alldeles särskilda associationer. Men nu ville jag bara kasta mig ned och sova djupt i ett dygn.

-Kan jag bjuda på nå´t, frågade jag min gäst.

-Nej, log hon, nu gör vi en bebis!

Vi omfamnade varandra och började kyssas. Det dröjde inte många sekunder innan jag kände hennes hand i mitt skrev. Beslutsamt och kraftigt masserade hon min lem genom tyget. Själv letade jag upp hennes byst och gav de inte allt för stora brösten motsvarande behandling. Fortfarande kyssande och smekande varandra klädde vi av oss och stod inom kort nakna i tätt sammanslingrade på golvet. Så tog hon mina händer och ledde mig de få metrarna till sängen. Efter att ha kastat en sista lysten blick på mitt stånd tog hon av sig glasögonen.

-Över eller under? frågade hon.

Eftersom jag var övertygad om att jag skulle somna om hon red mig, bad jag henne lägga sig på rygg. Hon gjorde som jag bett och jag placerade mig försiktigt ovanpå henne. Med handen kände jag mig för mellan hennes lår och möttes av en varm, mycket våt grottöppning. Hon förde dock bort min hand och fingret som var på väg in.

-Det där får du göra efteråt, sa hon.

Det var tydligt att hon var ivrig, så jag placerade mig tillrätta och frågade om hon var redo. Hon nickade och log. Av anständighetsskäl, och då jag ju inte kände henne, tyckte jag mig behöva ta reda på förutsättningarna för vårt umgänge.

-Ingen kondom eller...?

-Nej, skrattade kvinnan och tillade, då blir det ju ingen bebis.

Lite irriterad över hennes tjat om bebisar men uppeggad av hennes kropp, lät jag lemmen glida in i hennes sköte. Kroppen värkte av trötthet när jag satte igång att arbeta. Min nyvunna väninna fann sig följsamt i min rytm och tog tigande och med slutna ögon emot mina stötar. Allt för sömnig orkade jag inte med några utsvävningar utan nöjde mig med att kyssa och smeka henne där jag enklast kom åt samtidigt som jag lät min lem röra sig in och ut i henne. När orgasmen kom kändes det som en befrielse, jag ville bara få pumpa ut min säd och sedan somna.

När utlösningen var över fick jag lite dåligt samvete för att jag inte ansträngt mig för kvinnans skull. Lite skamset såg jag på henne där hon låg.

-Förlåt, sa jag, men jag är så trött...

-Ingen fara, svarade hon och strök mig över håret, jag fick ju det jag ville ha. Det kändes som en rejäl laddning, det blir nog en pojke.

Utan att orka svara lade jag mig bredvid henne och somnade. När jag vaknade var det ljust och sängen tom. Endast en liten blodfläck mitt på lakanet vittnade om vad som skett. Jag tittade på fläcken och förstod varför hon inte ville att jag skulle smeka hennes slida. Med en gäspning reste jag mig och gick ut i köket, hon var inte kvar. Lite förhoppningsfullt letade jag runt för att se om hon lämnat ett meddelande, men utan resultat. Efter en blick på klockan konstaterade jag att jag gott kunde sova ett par timmar till, så jag kröp ned under täcket igen. Örngottet luktade fortfarande efter kvinnans hår, med näsan inborrad i kudden och begynnande erektion somnade jag om.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Alexa

Annorlunda story... :)

18/10, 2016 kl. 19:27

#7

Huldran

Mellors! Eftersom Du och Deep tigger om det. Jag skulle ha kunnat gjort likadant själv som tjejen. Men utan att skylla på att tillverka någon unge! Så det så! Men eftersom soldaten var sååå trött, hade jag nog hoppat... Nöjda?

25/3, 2014 kl. 03:52

#6

Deep

+1 på Mellors kommentar, Huldran
Kan vi få en brevkurs? ;-)

17/3, 2014 kl. 20:48

#5

Mellors

Tack alla. Men kära Huldra...dela med Dig av det kvinnliga perspektivet, det behöver jag verkligen.

17/3, 2014 kl. 19:10

#4

Huldran

Den motsträvige soldaten. Snygg dessutom... Även hos mig lämnas funderingar kvar. Då från ett kvinnligt perspektiv.

17/3, 2014 kl. 10:23

#3

Yrsa

Intressant novell...

15/3, 2014 kl. 20:55

#2

Deep

Så trött blev jag aldrig i lumpen! ;-)
Enkelt och bra.

13/3, 2014 kl. 20:15

#1

lp521813

Svårflörtad kille! :)
Andra toppnovellen i rad, övertygande berättelse och dialog igen.
Bra novellformat och skitbra helt enkelt!
5:a

13/3, 2014 kl. 17:21