Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/7, 2014 kl. 23:35, av erosvän

Semestersex på campingen

Ett bidrag till sommarens novelltävling och hur det kan bli när kåta grabbar träffar pilska damer.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

roljoh

Nu har det gått 20 timmar sen senast så jag är mera vaken nu än vad jag var i natt.
Så nu upptäcker jag ett tankefel.
Formeln för hur skönt ett samlag kan bli, för er kvinnor, bör vara som följer.
Hettan * tiden.
Kramar till alla som försöker.








28/12, 2022 kl. 21:46

#7

roljoh

Nu har det gått ytterliga fyra år. Jag tycker faktiskt att tankeställningen är rätt intressant.
Det där med en formel på hur skönt ett samlag är. Mannens njutning har jag redan en formel för men nu är det kvinnans njutning.
Målet för kvinnan är givetvis en 100% orgasm. En känsla som sprider sig i hela kroppen.
Vi män måste ge kärlek, trygghet och en känsla av tillgivenhet.
Rent tekniskt ska vi vara försiktiga men våra kukar ska vara stora, långa, och grova. Vi ska tränga in försiktigt men djupt och bestämt. Kvinnan ska känna att vi vill knulla henne, ja betäcka henne. Göra henne med barn. Vi vill bli far och förälder.
Då är det på riktigt när sperman sprutar långt in i skötet.
När vi håller på för njutningens skull tror jag att det är förspelet och tillgivenheten som betyder mycket för kvinnan. Men den man jag är så hoppas jag att kukens storlek och trycket hon blir tagen med upplevs som positivt och tillfredställande.
Njutningsformeln kan bli, närhet, hetta och könens förening.
Formeln för kvinnorna blir, hettan/ tiden. Så gott.

28/12, 2022 kl. 02:01

#6

roljoh

Oj, här har jag skrivit förut.
När jag läser detta nu så är det något över ett år sedan jag skrev senast.
"Trollmor" ..... vad väl ditt påpekande är ...... 50%. Det tänkte jag inte på.
Här måste vi hjälpas åt. Jag är ju bara en snopp-fixerad man.
Vi måste finna en formel för de njutningsfulla kvinnorna också.

Jag börjar med lite negativt först.
"bara det är över så snart som möjligt" eller "vet han inte vad förspel är"
Nej, jag hoppas att många får uppleva de många sköna, underbara och de gemensamma goda samlagen.
Jag tycker att samlagsformeln får ha sin grund i det goda samlaget.
Såklart ska kulmen, klimax, orgasmen vara lika stor som för mannen.
Men jag hittar inte den variabel, som påverkar upplevelsen i "hela er kropp och ert psyke".
Trollmor, du måste hjälpa till. Här har vi chansen att matematiskt finna mänsklighetens lycka.
Tänk er 50% + 50%

3/7, 2018 kl. 00:57

#5

roljoh

Trollmor
Oj då, där trampade jag tydligen någon på tårna.
Så kan det bli om man tjänar två herrar, dels skriva under egen signatur och samtidigt ingå i "Trollmor´s referensgrupp.

1/4, 2017 kl. 22:26

#4

Trollmor

Roljoh / Roland.
Verkligen intressant att få ta del av dina synpunkter gällande ovanstående novell. Samt din matematiska formels parametrar. Dock kan detta endast gälla cirka 50% av landets befolkning, vilket du inte har tagit med i din hypotes.

Beträffande det du benämner som "trams" kanske avser andra detaljer än dina egna, mer personliga iakttagelser.

Men med tanke på dina kommentarer nedan; det är ju som upplagt för en novell, skriven av dig. Det är bara för professorn att bygga vidare på materialet. Eller...

1/4, 2017 kl. 21:12

#3

roljoh

Vilket trams,
"för mycket pang på", "skrivtekniska detaljer".
Min kuk indikerade att det bara var bra.
Den höll stånd hela berättelsen igenom och då är storyn jättebra.
Jag blev bara avundsjuk på längden,
"han hade en ordentlig kuk, bortåt 25 cm vid fullt stånd och rätt så grov".
Min är flera cm kortare.
Jag kom på en matematisk formel avseende njutning och längd.
Njutningen är ju "max" för alla när det går.
Då blir uträkningen, njutning/ längden = njutning per cm.
Va bra. Då är det skönare för oss som har en något kortare kuk ..... eller?
/Matematikprofessor.

1/4, 2017 kl. 12:02

#2

Deep

Att storyn var snabbt framme vid väsentligheterna, störde mig inte det minsta. Men kanske var det bara jag och min feber, men vid en del tillfällen hakade jag upp mig i historien, då jag blivit ledd fel. T ex var jag övertygad om att de gått in i berättarens stuga och blev ganska ställd när även Mia bodde där... Fanns även några skrivtekniska detaljer, egentligen småsaker, men de störde rytmen för mig, i en annars tämligen rak och behagligt enkel historia.

8/7, 2014 kl. 10:48

#1

Sweperv

Helt ok, men lite för mycket pang på

3/7, 2014 kl. 00:48