Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/7, 2014 kl. 16:26, av njnj

Konfrontationen

Del 3 av 3 i serien Moster Therese

Eva lämnade rummet för att gå och leta efter sin syster, bilen var tillbaka på uppfarten. Hon gick ut på gräsmattan för att se om hon var ute.

- Therese! Vart är du! Ropade hon.
- Här! Hördes svagt inifrån huset.

Evas tankar for omkring, hur länge hade hon varit hemma, hade hon hört något, sett något?! När Eva kom tillbaka in i huset satt Therese på soffan I vardagsrummet, hon undvek att ta ögonkontakt och höll sina knäppta händer i knät. Eva slog sig ned intill henne.

- Du vet om att du är hans moster? Eller hur? Frågade Eva och försökte få kontakt med hennes ögon.

Therese nickade och gnuggade sina händer.

- Skäms du inte? Frågade Eva med låg röst.

Therese tittade upp och såg sin syster i ögonen.

- Du då, skäms inte du? Frågade Therese barskt.
- Jag? Varför ska jag skämmas? Svarade Eva och försökte verka frågande. Det var du som höll i hans kuk, det var i dina trosor han hade sin hand.
- Så kanske det var, men det var inte jag som knullade honom. Svarade Therese, blygheten var som bortblåst.
- Vad menar du? Frågan Eva.
- Du låter rätt mycket när du har sex Eva.. Och Morgan är ju borta hela veckan så..

Eva såg på sin syster med ett skräckslaget leende, Therese stirrade på henne utan att röra en min.

- Jag kom tillbaka innan ni var klara.

Eva suckade.

- Så, vad händer nu? Sa Eva med mjuk röst.
- Jag vill också ha lite roligt. Sa Therese och drog upp benen på soffan.
- Varför tror du jag var så mån om att Anders inte skulle följa med Morgan den här veckan? Fan, vi knullade som kaniner förra året, Johan och jag. Erkände Therese.

Båda brast ut i ett skratt.

- Du knullade verkligen Anders, eller hur? Du knullade med din egen son. Frågade Therese.

Eva såg in i sin systers ögon en lång stund innan hon nickade.

- Men det var första gången idag. Tillade hon snabbt.
- Jag har fantiserat om det förut, men idag var första gången.
- På grund av att du kom på oss? Frågade Therese.
- Förmodligen. Erkände Eva.
- Då kan du ju se det som att jag hjälpe dig. Du kanske aldrig hade fått knulla honom om du inte hade sett oss. Sa Therese mjukt och lät tungspetsen glida mellan läpparna.
- Det är i och för sig sant. Svarade Eva.

Therese började att sakta dra i sin kjol medan hon såg på sin äldre syster.

- En gång blev jag påkommen med en kvinna.
- En kvinna?! Utbrast Eva.
- Mm, hon var några år äldre än mig, vacker.

Evas ögon följde hennes systers fingrar. Therese hade dragit kjolen halvvägs upp för låren. Hennes ben var långa och slanka, huden brunbränd och fräsch.

- En kvinna.. Eva var nyfiken.
- Det finns inte så mycket att säga, vi bara körde på i baksätet på hennes bil, mitt på en parkering.
- Det var första gången jag blev slickad av en kvinna och jag gillade det verkligen.
- Fick hon dig att komma?
- Den bästa orgasmen någonsin!

Therese drog upp kjolen så att hennes spetstrosor syntes. Eva var helt förtrollad av den lilla bulan som hennes fittläppar skapade.

- Och du.. Slickade du henne? Sa Eva med darrande röst, hon kände hur det pirrade mellan hennes lår, hur våt hon blev av det hon hörde och såg.
- Självklart. Viskade Therese medan hon smekte insidan av sitt lår, kupade handen över sitt underliv. Hon fortsatte stirra på Eva medan hon gnuggade trostyget.
- Gillade du det? Fortsatte Eva.
- Det var underbart. Spann Therese och lät handen glida ned innanför trosorna till hennes kåta fitta.
- Hennes fitta var så mjuk och glödhet, att känna hennes mjuka fitta mot mina läppar var spännande, något nytt. Hon var drypande våt och smakade helt underbart! Hennes klitta var hård och jag slickade och sög. När hon kom kändes det som en jordbävning.

Eva andades tungt, hennes bröst höjdes och sänktes. Det brann mellan hennes ben, trostyget var alldeles genomvått. Hon kände hur det pirrade i hela hennes kropp. Hon spände sin rumpa när hon såg hur hennes systers hand rörde sig innanför spetstrosornas tyg. Ett svagt vått ljud hördes mellan Therese lår. Hon fingerknullade sig själv helt öppet med ena benet uppe på soffan och det andra på golvet. Hon lutade sig mot armstödet och såg på Eva, passionerat.

- Gör du så där ofta? Frågade Eva.
- Bara om det inte finns någon i närheten som kan hjälpa mig, Eva. Svarade Therese med djupt passionerad röst.

Eva såg på medan Therese hand sträckte och drog i trostyget, hennes fitta blev bara varmare ovh våtare. Det var spännande att se hennes syster fingerknulla sig själv så öppet. Hon hade aldrig sett en annan kvinna göra det förut. Åtminstone inte i verkligheten.

- Kan inte du be Anders komma hit? Frågade Therese.
- Jag borde inte behöva göra det här själv. Han fingerknullade mig så skönt när du kom på oss. Jag höll precis på att komma då.

Eva dagdrömde om hur hennes sons kuk sakta gled in i Therese fitta. Fantasierna skickade vågor genom hennes eget underliv och hon kände hur hennes fittläppar började svälla.

- Mmm. Therese stönade och slickade sig om läpparna samtidigt som hon drog undan tyget för att blotta sin fitta.

Eva såg sin systers välansade fitta, de våta läpparna, hennes klitta som hon nöp med lätta fingrar och vred medan hon skruvade sig mellan kuddarna i soffan.

- Eller du kanske vill fingerknulla mig Eva? Du kanske skulle tycka om att smaka på min fitta du med.

Eva satte andan i halsen. Hon slickade sig om läpparna, stirrande på sin systers drypande fitta. Therese lade spetsen av sitt långfinger mot hålet och pressade sakta tills hela fingret var inne, sen pumpade hon det in och ut och lät tummen samtidigt smeka hennes glödheta klitoris.

- Mmmmmm, jag tror jag kommer. Spann Therese hett.
- Jag tror jag får mig själv att komma. Hon ökade takten, de våta ljuden blev tydligare. När hon drog ut fingret ut sitt savande hål började hon gnugga sin klitoris, pressade hårt med fingrarna i cirkulära rörelser. Eva kunde inte vända sig bort, hon kunde inte slita sina ögon ifrån sin systers härligt välansade fitta och hennes gnuggande hand.

- Du gillar att se på, eller hur Eva? Sa Therese med lågmäld röst.
- Du blir kåt av att titta på mig, eller hur? Jag kan slå vad om att din fitta är alldeles varm och sprudlar av kåthet. Du älskar att se mig fingerknulla min fitta, eller hur? Jag kan slå vad om att du skulle kunna komma av att se mig knulla din Anders. Vill du se din son knulla mig, Eva? Det skulle vara underbart. Jag skulle älska att knulla med Anders medan du såg på.

Eva ryckte bort blicken.

- Therese... Sa hon och avbröt sig själv. Hon ställde sig upp, alldeles knäsvag.

Hon tumlade iväg från sin syster, upp på övervåningen till sitt rum. Anders var inte där. Lakanen låg i en hög, kuddarna på golvet. Doften av sex hängde kvar i rummet, Eva stod i mitten, gnuggade sina händer och undrade hur allt hade kunnat hända så snabbt. Hon hade ju fantiserat om att knulla med Anders, men hon hade aldrig kunnat tänka sig att det någonsin skulle ske. Hon hade definitivt inte tänkt sig att hennes yngre syster skulle vara den som triggade henne.
Anders kom ut ifrån badrummet som hade dörr direkt in i sovrummet, fortfarande naken. Han log brett mot sin mamma och såg sedan hur konfunderad hon såg ut.

- Vad är det mamma? Frågade han och kupade sin ena hand över sin halvstyva kuk.

Eva förstod vad han tänkte på och log mot honom.

- Det är ok Anders. Sa hon. Det är inte som du tror, jag pratade just med din moster, det är allt.

Anders stod i dörröppningen till badrummet. Eva log brett och tog ett steg emot honom. Hon knuffade undan hans hand, greppande kring hans kuk och pung och klämde lätt.

- Ge mig! Viskade hon.
- Göm den inte, ge mig den. Fortsatte hon.q
- Du såg nästan lite arg ut mamma, jag var inte säker på att du skulle låta mig göra det igen.
- Göra det igen? Frågade hon och klämde på hans kuk, kände hur den styvnade allt mer i hennes hand.
- Knulla mig menar du? Varför skulle jag stoppa dig från att knulla mig? Sa jag inte att du fick knulla mig när so helst och var som helst.
- Jo, men..

Eva satte upp ett finger mot hans läppar, lutade sig framåt för att kyssa honom. Hon pumpade handen fram och tillbaka, kände hur hans unga kuk svällde och styvnade.

- Jag har en känsla av att din moster vill knulla dig sen också.

Anders tungkysste sin mamma och lät sina händer glida ned över hennes höfter. Eva pressade sig mot honom och öppnade sin blus med sin lediga hand. Så fort en bröstvårta var exponerad slöt Anders sin läppar om den, sög hungrigt, som han gjort för bara tjugo minuter sedan. Eva spann och fortsatte runka hans kuk, kände hur den pulserade i hennes hand.

- Mmm, älskling. Viskade hon. Din kuk är stenhård igen. Jag vet ett varmt, vått ställe där den skulle passa perfekt.

Medan hennes son sög på hennes bröst vrängde sig Eva ur sin blus och kjol. Hennes trosor föll snabbt till golvet och Anders skyndade direkt handen till sin mammas fitta. Eva kved av vällust när hon kände hur han pressade in två fingrar i hennes fitta. Hon juckade lätt mot hans fingrar och pressade hans ansikte mot sina tuttar.

- Mmmnmmm, sug på mitt bröst Anders! Stönade hon. Sug på mammas bröst! Oooooh, sug mina bröstvårtor och fingerknulla mig! Min fitta är så varm och våt.

Anders stönade, vispade med tungan runt hennes styva bröstvårta och sög i sig hennes mjuka bröst med läpparna.
Eva tänkte på hur Therese skulle knulla honom, hur hans unga kuk skulle pressas in i hennes systers underbara drypande fitta. Tanken fick henne att rysa av vällust. Hon stönade och drog honom mot sin säng.

- Lägg dig ner på rygg älskling. Viskade hon. Den här gången vill jag vara överst.

Anders lade sig ivrigt ner på rygg, hans svajande hårda kuk stod rakt upp. Eva greppade om den, runkade sakta upp och ner, tittade hur ollonet blottades och försats spreds ut. Hon såg på sin sons kuk med febrig blick, tog tag om hans pung med sin andra hand och klämde på dem. Runkade honom medan hon utstötte långa stönande ljud.

- Gör något mamma! Manade han på.
- Det gör jag ju älskling. Spann hon. Jag runkar dig eller hur?
- Jag vill inte bli avrunkad. Jag vill knulla dig mamma!
- Självklart. Med en sån här hård kuk är jag säker på att du vill det. Retades hon.

Hon lutade sig ner och lät sin tunga leka.

- Ohhhh, mamma! Stönade Anders när han kände hur den våta hettan från hennes tunga vispa omkring på hans ollon.
- Mmmmm. Stönade Eva och lät sin tunga glida längs ollonkanten.

Eva såg upp på honom med lågor i ögonen för att se hans ansiktsuttryck, slöt sina läppar om sin sons kuk. Hon sög hårt på hans ollon, hennes tunga virvlade omkring. Anders grymtade och skruvade sig, lyfte upp sina höfter.

- Du gillar det ser jag. Sa Eva och slutade. Jag skulle kunna få dig att älska det, men inte just nu.

Hon svingade upp sitt ben över hans höft, höll kukroten i ett stadigt grepp. Anders såg hur hans mammas fittläppar särades för honom. De rosa svullna läpparna glittrade av väta. Eva lät hans ollon glida fram och tillbaka i hennes glödheta fitt-skåra innan hon äntligen pressade sig ner över hans kuk, lät den sakta glida in. Anders andades skarpt medan han kände hur hennes mjuka, men ändå stramande fitta slöt sig om hans skaft. Han kände hur hennes välansade buske kittlade mot kukroten och han greppade efter hennes knän.

Eva satte sig till rätta på hans kuk, sakta började hon röra höfterna fram och tillbaka. Hon satte sig rakryggat upp, lekte med sina bröst medan hon gungade fram och tillbaka. Tysta, lustfyllda stön hördes och passionen växte i hennes ögon som såg på hans upprymda unga ansikte.

Snart var Eva framåtlutad, med händerna på var sida om Anders. Hennes bröst gungade när hon lyfte rumpan tills kuken nästan var hela vägen ut för att sedan snabbt låta den åter fylla henne.

- Ohhhh, va skön du är! Stönade hon.

Hennes nakna rumpa började röra sig snabbare, kuken plöjde djupt i hennes fitta. Hon drog efter andan varje gång hennes hungriga fittas läppar smackade mot kukroten. Våta ljud hördes när Eva gjorde snäva cirklar med rumpan och knullade upp och ner för sin sons hårda kukskaft.

- Ohhhhh, jag älskar den här känslan Anders! Gnydde hon. Jag älskar att känna din kuk i min fitta! Den är så jävla hård och het och lång! Mmmmm, knulla med mig älskling! Knulla med mamma!

Anders greppade om sin mammas knän och rammade sin kuk upp och ner. Eva som höll upp sin rumpa kände hur hennes son knullade så djupt och hårt i hennes fitta att våta klatschande ljud hördes. För varje juck i hennes fitta gungade hennes bröst till, bara centimeter ovanför hans ansikte var hennes styva bröstvårtor.

- Ramma mig hårt Anders! Gnydde hon. Ohhhh, var hård! Var hård med mig! Gör blåmärken i mig med din hårda kuk! Knulla mig stenhårt älskling! Ooooaoh, ja, jag älskar det!

Anders borrade sin kuk upp och ner, han bet ihop tänderna hårt och stirrade ner mellan deras svettiga kroppar. Hans pung kändes svullen och sammandragen. Någon centimeter ovanför hennes knän höll han så hårt kunde medan han knullade hennes trånga, glödheta fitta i ett furiöst tempo.

- Var stilla! Sa Eva plötsligt.

Anders slappnade av och hans mamma började att föra sig upp och ned för kuken i snäva, skruvande rörelser. Hon andades och pustade hett, håret föll ned över hennes ansikte. Hennes rumpa for åt alla håll där hon jobbade. Hennes svullna fitta kändes som att den skulle spricka som en övermogen frukt vilken sekund som helst. Hon höll hårt om honom medan hon sakta tog hans kuk djupt in i sitt glödheta hål och kände varenda puls i hans hårda påle. Hon började stöna frekvent samtidigt som hon knullade furiöst upp och ner för sin sons kuk så att hans rumpa dunkades ner i madrassen.

- Oooh, jag kommer snart Anders! Gnydde hon. Min fitta är redo att komma!

Hon dunkade frenetiskt, skakade vilt på rumpan, vek huvudet bakåt. Hon kände att hon inte kunde få in hans kuk djupt nog. Hennes svullna fittläppar stramade tight omkring hans kuk när hon drog uppåt och expanderade, som det verkade, varje gång hon dunkade ner. Hennes lågmälda stön skruvades upp, hon kunde inte sluta.

- Jag kommer att komma Anders! Skrek hon för full hals. Jag kommer! Min fitta… ohhhmm, min fitta!

Spasmerna hade tagit över Evas kropp, varenda del av hennes kropp vibrerade av extas. Hon dunkade ner sin fitta hårt över hans kukskaft, hennes fittläppar gnagde sig in runt roten.

- Nu Anders! Spruta! Kom med mamma!

Anders grymtade till och spände kuken så hårt han kunde i sin mammas trånga, pulserande fitta. Pungen blev tight, han exploderade, skickade kaskader av sperma djupt in i hennes kokande fitthål. Känslan av att bli översvämmad av sin son fick Eva att återigen skickas till orgasmens förlovade, pulserande land. Hennes fitta mjölkade hans kuk med häftiga sammandragningar.

- Mmm, mamma! Stönade Anders och slappnade av på sängen.
- Jag vet älskling! Herregud, jag vet! Mumlade Eva där hon satt, alldeles svag, uppe på honom.

- Mmm, jag sa ju att du låter rätt mycket Eva! Hördes plötsligt från dörröppningen.

Evas huvud rycktes upp och hon såg hur hennes syster stod i dörröppningen med bara trosor och sin topp på sig, hon fingerknullade febrilt sin fitta medan hon såg på det incestuösa skådespelet, lät sin hand glida in och krama sitt bröst under toppen. Hon skruvade sig och såg på dem med dimmiga ögon.

Plötsligt slutade hon och vände sig om för att gå.

- Nästa gång vill jag också vara med! Ropade hon, på väg ned för trappan.

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Totomomasos

Snälla...kan inte någon skriva en fortsättning...
Underbar novell.....allt stämmer så fint...

28/2 kl. 11:14

#2

Elgen

När kommer en fortsättning så jäkla bra
Vill läsa om när Eva slickar Therese och blir knullad av sonen samtidigt
Gärna lite fist också

18/10, 2017 kl. 10:55

#1

erosvän

Fortsätt! Önskar mig tillbaka till tonåren.

30/7, 2014 kl. 07:15