Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/9, 2014 kl. 06:51, av Deep

Camping: Krisen

Del 4 av 7 i serien Camping

Förvecklingar och missförstånd har lett John till Los famn, vilket Lisa blev vittne till. Det gjorde att både John och Lo upptäckte att de kanske kan känna för andra än bara Lisa. Frågan är vad Lisa känner, till exempel för John och Lo...

Detta är fjärde delen i serien Camping, som handlar om när unga John återfinner Lisa, sin sommarförälskelse från barnaårens campande. Men han har nu också funnit Lo, Lisas flickvän...

/Deep

* * * * *

Lisa hade hittat dem och det hade varit som Stig sagt; John och Lo var kära. När hon hade funnit dem hade de legat med varandra. Lo hade ridit Johns stora lem och båda hade de njutit hejdlöst. Lisa hade först blivit både chockad och ledsen men samtidigt enormt upphetsad. Att se hennes Lo gång på gång pressa sig ner över Johns stora kuk, hade gjort henne så kåt att hon hade onanerat sig till orgasm medan hon smygtittat på dem. Nu när hennes orgasm hade klingat av, såg Lisa att både Lo och John tittade på henne och hade sett vad hon gjort. Hon reste sig upp och sprang ut från stugan. Hon hörde att de båda ropade efter henne men förvirrad och förtvivlad sprang hon vidare.

Lisa sprang fort och utan plan tills hon kom fram till campingens reception och Stig, campingägaren, var naturligtvis fortfarande där. Hon visste egentligen inte vad hon skulle göra, utan tittade bara på Stig utan att säga något. Stig såg att något var ordentligt fel och han misstänkte att hans tidigare agerande kunde ha varit bidragande till det. Han var kanske inte den människokännare som han önskade, åtminstone inte alltid. Frågan var vad han nu kunde göra och helst utan att göra det värre.

- Nå Lisa, vad kan jag göra för dig?

Stig synade noga Lisa för att försöka tolka henne men han fick inget svar vare sig i ord eller i det han såg. Lisa stirrade bara tomt förbi honom, ut i fjärran och utan att säga något. Stig försökte igen få kontakt och någon information ur henne.

- Det finns inga gäster här för dig att hjälpa så jag antar att det är mig du vill något, Lisa lilla, eller är det Anders du söker?

Lisa tittade nu på Stig och något började ta form i hennes förvirrade tankar. Hon ville inte prata med Stig, inte nu i alla fall. Hon behövde tänka, själv och ville inte svara på alla hans ingående frågor. Hon behövde någon annan som hon kunde prata med, någon som skulle förstå henne. Förutom Lo var Stigs brorson den enda andra jämnåriga som jobbade på campingen och de hade väl varit kompisar hela livet. Honom brukade hon kunna tala med om sånt som hon inte kunde prata med Lo eller någon annan om.

- Ja just det, var är han?
- Om det verkligen är Anders du söker så bör han vara och tömma sopor på badet nu. Är allt som det ska?
- Visst, allt är bara... visst…

Hon visste inte själv hur det var och inte heller vad hon skulle svara. Lisa avslutade inte meningen utan sprang i stället iväg mot badplatsen för att hitta Anders. Väl där kunde hon inte se honom. Sopvagnen stod där men Anders hade som vanligt smitit iväg någonstans. "Den djävla kåtbocken har väl smugit iväg för att smygtitta på de som badar i skogen och hoppas väl som vanligt få syn på någon nakenbadare." Med en suck gick Lisa över badberget för att börja leta efter honom.

* * *

Lo låg fortfarande på John. De hade sett hur Lisa hade tittat på dem och det var inget tvivel om att hon hade sett att Lo hade legat med John. De hade tydligt sett hur Lisa, sittande på golvet bredvid dem, hade onanerat sig till orgasm. En kort stund hade det sett ut som om alla var nöjda men plötsligt hade Lisa sett ledsen ut, rest sig och försvunnit ut från stugan. Både hon och John hade ropat efter Lisa men hon hade vare sig stannat eller svarat. Den lycka Lo hade känt när hon älskade med John förbyttes nu till de vanliga tvivlen. Lo hade trott att Elisabeth och hon var tillsammans, i alla fall tills igår, för då hade John dykt upp och Elisabeth hade bums legat med honom. I morse hade allt varit som vanligt igen och hon och Elisabeth hade till och med haft lite morgonsex, underbar sex. Sen kom John till stugan och allt blev konstigt igen. Lo visste inte riktigt hur men plötsligt hade hon och John sex. Det hade också varit bra, nä underbart. Det hade faktiskt känts rätt, tills Elisabeth kom. Lo förstod att Elisabeth hade blivit sårad på något sätt men inte riktigt varför. Elisabeth hade varit otrogen först och när Lo kom på henne så hade Elisabeth faktiskt tvingat John att ligga med henne också... Lo fick ingen ordning på tankarna. Hon visste varken ut eller in och föll i tyst gråt.


John kände hur Lo blev tung på hans kropp och trotts att han ville följa efter Lisa, ville han inte putta bort Lo. Hennes kropp mot hans var inte bara skön, den var mer, närhet, och han var inte riktigt redo att bryta den närheten ännu. Han hade sökt efter Lisa men funnit och älskat med Lo. Han hade älskat med henne, inte knullat. De hade båda älskat, som om de var, nyförälskade... ?

John smekte stilla Los rygg och kände sig alldeles förvirrad. Kan man älska två personer? Han visste att han älskat Lisa i alla år, ända sedan den där sommaren, men nu kände han lika dant med Lo. Eller var det bara för att Lo ville ligga med honom? John tittade på Los ansikte och såg tårarna rulla över hennes kind. Hon hade haft tårar när de älskade också men nu såg det ut som om hon faktiskt var ledsen och grät. Det högg till i honom när han förstod det. Att se Lo ledsen sårade även honom. Han torkade bort fukten från hennes kind med sin ena hand och hon försökte då vrida sig bort från honom. John tog tag i henne mer ordentligt och pussade hennes tårfuktiga och slutna ögon.

- Snälla Lo,  vad är det?
- Jag vet inte...

John pussade henne på kinderna och ner till hennes mun.  Han kysste hennes läppar försiktigt och smekte henne över huvud och rygg. Lo fortsatte:

- Elisabeth, hon... jag vet inte vad som händer...
- Inte jag heller… Svarade John tyst.

Lo tittade på honom.

- Kom du till mig?  Jag menar, nu, var det mej du skulle till?

John tog ett djupt andetag. Vad han än svarade skulle det bli fel och hans tvekan var redan den ett mycket dåligt svar. Han kände hur Lo blev stel. Han tog snabbt ett andetag till och försökte svara.

- Jag är jätteglad att jag hittade dig här, det är jag. Jag visste inte det när jag kom, men nu är jag säker. Det kändes så rätt, tills Lisa kom... eller försvann, jag vet inte vilket...

Han pussade henne snabbt på munnen men han kunde inte tolka hennes min och kände hur hans hjärta nästan stannade. Han var rädd. Sakta förstod han nu att han var rädd, för att förlora Lo.

- Men du letade inte efter mig, va?
- Jag... nä,  men jag hittade dig, det...
- Du älskar Elisabeth?
- Älskar DU Lisa?

Lo såg på John och såg att han också såg gråtfärdig ut. Älskade hon Elisabeth? Ja, hon hade i alla fall gjort det, men vem älskade Elisabeth egentligen? Lo och hon hade varit tillsammans, ibland, men Elisabeth hade alltid verkat söka efter något och ofta varit väldigt retsam eller flirtig med andra. Lo misstänkte att Elisabeth faktiskt också ibland hade varit med andra men då hon alltid hade kommit tillbaka hade Lo inte frågat, hon hade inte velat veta. Lo svarade John:

- Jag har älskat Elisabeth men jag vet inte vem hon har älskat, om någon. Du då?
- Jag vet inte. Jag har alltid älskat den Lisa som jag träffade den där sommaren. Nu? Kanske. Kan man älska två?
- Två?

Första tåren började rinna på Johns kind. Han kände det som om han höll på att gå sönder. Han längtade så efter Lisa, den där sommar-Lisa men han ville INTE förlora Lo. Hulkande svarade han:

- Jag har saknat henne så länge nu men nu vill jag inte släppa dig! Snälla, hjälp mig!

Lo såg honom börja gråta. Hon hade aldrig sett en kille gråta förr och hon kände att hennes egna tårar också rann. Hon kysste John på munnen och svarade tyst:

- Stanna hos mig då, vill du det?
- Ja!

Lo kysste honom igen och snart besvarade han hennes kyss. Kyssandet blev mer intensivt och Johns krävande kramar blev nästan smärtsamt hårda. Lo försökte lindra hans hårda grepp genom att flytta sig lite nedåt över hans kropp. Hon kysste honom längs halsen och ner till hans bröst. Hennes mun fann hans ena bröstvårta och hon tog den i sin mun, precis som hon så många gånger gjort med Elisabeths. Hon sög den intensivt och smekte samtidigt honom med ena handen ner längs hans kropp. Hans muskulösa pojkkropp var en helt ny upplevelse för hennes känsliga fingrar och hon utforskade den nästan girigt. Hennes hand smekte ner över hans höft och lår och följde sedan insidan uppåt tills hon fann hans pung och nu slaka kön. Hon undersökte honom noggrant med handen och fingrarna men kunde inte hejda sin nyfikenhet. Hon var tvungen att se på den på nära håll.

Lo släppte taget om Johns bröstvårta och kysste sig neråt längs hans kropp, hela vägen ner till hans ljumske. Hon la huvudet på sned och tittade på Johns lem, samtidigt som hon undersökte den med sina fingrar. John riste lite i kroppen när hon gjorde det och Lo kände hans ena hand smeka i hennes hår. Lo lät fingrarna följa översidan av lemmen fram till det fortfarande blottade ollonet och runt dess kant till undersidan. Hon kände hur det ryckte lite i den och när hon tog hela lemmen i sin hand och kände på dess vikt, kom det ett lätt stön från John och han tog ett hårdare tag i hennes hår. Lo såg hur hans lem svällde allt mer och hur den inte längre fick plats i hennes hand. Ollonet vek ner sig mot hennes ansikte och hon kände att han luktade av henne och något mer. "Så det är såhär sex med en kille luktar", tänkte hon och pussade försiktigt på det lite kladdiga ollonet.

* * *

 Stig såg hur Birgit närmade sig receptionen och ropade efter henne.

- Birgit! Kom en stund, snälla du!

Han kände att han behövde få grepp om vad som hände. Sedan Lisa sprungit iväg hade han inte sett till någon av ungdomarna. Lika väl som han behövde dem för driften av campingen kände han ett desperat behov av att se vad han ställt till med och han ville inte gärna skicka Birgit för att se vad hennes dotter nu kunde ha för sig. Om han misstänkte rätt var nog den nya grabben John där och kanske även Lisa...

- Ja Stig, vad vill du?
- Står du i receptionen medan jag kilar iväg en kort stund? Du ska inte behöva stå så länge, tror jag.
- Jo, det ska väl gå bra?
- Tack!

Stig skyndade sig iväg mot damernas, dit han sett Lisa först försvinna. Han tog några rullar toapapper ur förrådet, ropade en varning innan han gick in. Han kontrollerade varje bås men det var tomt över allt, även i duscharna. Inte ett spår av Lisa så han gick snabbt ut igen. Han såg sig om kring och tittade bort mot badet men beslutade att kolla tjejernas stuga först. Han gick ditåt med raska steg. När han närmade sig såg han att dörren fortfarande var uppställd. Han saktade in och närmade sig mer tyst och försiktigt för att försöka höra vad som hände. Han kom helt nära innan han hörde någonting och det han hörde fick honom att smyga än försiktigare. Det lät som om det var en kille där inne, så långt verkade han ha gissat rätt och grabben lät inte ensam. Stig stod så han inte syntes men borde kunna höra ganska bra.

- Skönt?

Det där var Los röst! Även om hon nästan viskade så kände han igen henne. Stig hade nu en stark misstanke om vad som skedde där inne men ville vara helt säker. Han rörde sig tyst mot myggfönstret på sidan av stugan och kickade försiktigt in. Från sidan såg han John, bredbent ligga naken på rygg mitt i ena sängen och Lo lika naken på knä mellan hans ben. För att vara ung grabb hade han en ordentlig sak, både lång och grov. Lo höll den med bägge händer och slickade den med bred våt tunga, långsamt från pungen upp till ollonet. När hon kom upp till toppen, böjde hon lemmen mot sitt ansikte och slickade noggrant, precis där det är som allra skönast under ollonet. Stig hörde hur John ljudligt visade att han uppskattade behandlingen.

- Åh Lo! Du gör mig hård igen.
- Mm, jag måste öva ju. Ska jag suga?
- Vill du?
- Om du vill och säger hur jag ska göra, då vill jag.
- Håll kuken med händerna och ta ollonet i munnen. Aj! Akta tänderna.
- Det är inte så lätt. Den är ju så stor ju. Ska jag sluta?
- Nej... Nej! Jag är bara så känslig där på undersidan. Använd tungan där, när ollonet är i munnen, det är skönt. Ja! Just så. Åh, älskade Lo…

Stig såg hur Lo höll grabbens kuk med bägge händer så den pekade rakt upp och hur hon hade sänkt ner sin mun om ollonet. John rörde oroligt på underlivet under henne och Lo sneglade mot Johns ansikte medan hon sög hans kuk.

- Håll högre upp med händerna. Högre, precis under munnen. Ja, så och hårdare. Ja, underbart.

Lo höll med bägge händer så hon nådde runt Johns kuk och ändå var största delen utanför hennes mun. John lyfte lite på sitt huvud och såg rakt in i Los ögon.  Han stönade lätt och la sina händer på hennes huvud.

- Helt underbart, Lo! Får jag jucka lite? Bara lite försiktigt?
- Mm-hm.
- Ja, håll händerna still mot munnen och håll hårt. Åh, så tungan. Oh! Just så.

Stig såg hur John rörde mer och mer på sitt underliv och körde sin kuk fram och åter i Los arbetande mun. Han hörde hur grabben stönade allt högre men ändå var förvånansvärt behärskad.  Grabben tycktes vara vaksam på minsta tecken på obehag för Lo och kunde då långsamt öka både takten och längden på rörelserna. Grabben knullade Lo i munnen och andades tungt och ljudligt. Stig kände att han hade blivit kåt av synen. Han ville själv inte ha någon flicksnärta men kunde mycket väl leva sig in i hur underbart det måste vara för grabben att köra sin hårda kuk i hennes villiga mun. Stig fick stoppa handen i shortsen för att rätta till kuken som höll på att krypa ut genom ena byxbenet. Det var länge sedan han själv känt någon kvinnlig närhet och trots att detta var fel, han kunde inte förmå sig att sluta titta. Han klämde på sin egen lem i takt med hur John knullade Lo i munnen och tittade vidare. Plötsligt stannade John helt och höll Lo still.

- Stilla, stilla!
- Hluta? Mumlade Lo, fortfarande med Johns kuk i sin mun.
- Vänta bara, annars kommer jag.
- Gom!

Stig såg hur Lo, fortfarande med Johns kuk i sin mun, började röra sina händer upp och ner för grabbens skaft.

- Nej, sluta! Sa John och tryckte bort hennes huvud.
- Gjorde jag fel, vill du inte komma?
- Nej, jo menar jag, men jag vill inte komma nu. Jag vill älska först.
- Ja?
- Stilla! Sluta runka, snälla. Sprutar jag nu så kan jag kanske inte knulla sen. Jag kan inte komma hur många gånger som helst.
- Inte? Hur många gånger kan du komma då?
- Jag vet inte. Killar behöver vänta lite mellan orgasmerna.
- Det behöver inte jag, svarade Lo och log.

Stig såg hur Lo flyttade sig upp över John och stående på ett knä, försökte sikta in grabbens kuk mot sitt kön. Herre Gud, tänkte Stig, hon tänker bestiga honom! Han såg hur hon tydligen fick honom i rätt läge och sedan sänkte sig lite innan hon började prata igen.

- Men då är det väl bäst vi älskar nu då, är det inte?
- Jag kommer att komma på en gång!
- Mm, kom i mig då. Djupt!

Lo satte bägge sina händer på Johns bröst och sänkte sig allt längre ner över honom. Hon kände hur han spände ut henne helt och trängde allt djupare in i henne. Djupare och djupare tills hon kände hur hans ollon tog i botten av henne. Då stönade både hon och han lätt.

- Nu, nu knullar jag dig. Ville du inte det?
- Jo, Lo, men stilla…

Lo kände hans händer på sina skinkor och hon började röra sig roterande på honom. Hon kände hur han ryckte lite i henne när hon gned sitt kön mot hans kropp och hon knep tillbaka med sina muskler om hans kuk.

- Lo, inte så!
- Är det inte skönt?
- Jo, men…
- Kom då! Kom i mig, jag vill det…

Lo började röra sig upp och ner för hans kuk, samtidigt som hon roterade och gned sig mot honom varje gång han var som djupast. Hon kände hur hans händer hårt klämde om hennes skinkor och hon ökade takten allt mer.

- Lo!
- Ja, kom, kom, kom…

Lo kände smärta varje gång han bottnade i henne men det var en skön smärta, en som förstärkte hennes lust. Hon pressade sig hårdare mot honom för varje gång och kände att hennes kinder blev blöta igen. Plötsligt höll John henne hårt mot sig och hon kände hur hans kuk, gång på gång ryckte djupt där inne i henne.

- Jag kommer nu!
- Ja kom. Ooo-aaj, åh kooom!

Stig såg hur tårar rann i Los ansikte när hon leende pressade sig mot grabben. Hela hans kuk var begrav i hennes späda kropp och den måste vara riktigt djupt! Grabben kom i henne och Stig visste att hon inte hade något skydd. Herre jösses. Stig höll på att komma i shortsen av synen och fick knipa hårt om sin kuk för att stoppa det. Han kunde inte minnas när han hade varit så här kåt senast men det var länge sen.


Lo kände hur John blev still och hon började försiktigt röra på sig igen. Hon låg nu ner över hans kropp och stack ner en hand mellan dem. Hon smekte sin klitoris samtidigt som hon använde sig av Johns kuk för att också nå sin egen orgasm.

- Lo?
- Mmm, lite till bara…
- Vad kan jag göra?
- Tyst, ligg still, bara lite till. Snart, snart… snart där…  Nu!

John kände hur Los fitta klämde om hans kuk och hur hennes kropp ryckte där den låg mot hans och han blev alldeles varm inombords.

- Kommer du?
- Jaa…

John spände sin kuk upp i henne varje gång hon krampade om honom och Lo skrek rakt ut varje gång. Han kände hur han blev alldeles blöt mellan benen och hur Lo blev helt still på honom. Han lugnade ner sig och smekte varsamt hennes hår. Trots sitt egen fortfarande snabba andning kunde han både höra och känna hur Los andning snabbt blev alldeles lugn där hon låg på honom. Han bara låg där och lyssnade på hennes lugna andning och kände hur hans slaknande lem sakta gled ur hennes varma kropp.

* * *

Lisa hittade Anders nästan vid andra änden av sjön, nära där nakenbadarna brukade hålla till. Han bar på en soppåse och en plockpinne för att spetsa skräp med och han gick långsamt bortåt längs stigen. Han hade inte upptäckt henne ännu och hon smög medvetet närmare honom. Hon stod tätt bakom honom när hon halvviskade:

- Snuskgubbe!

Anders hoppade till och vände sig om i språnget.

- Elisabeth!  Vad du skrämde mig. Vad vill du, hjälpa till?
- Hjälpa dig? Med vad då, smyga på nakenbadarna?
- Jo, det kan du ju få göra men först ska soporna plockas. Här, bär säcken.
- Äh! Försök inte slingra dig. Du hoppas bara få syn på någon naken tjej att runka till
- Jepp, precis som du. Här, ta säcken och kom. Jag är hungrig och vill bli klar.
- Jag runkar inte och...
- Kalla det vad du vill men nakna tjejer vill du både se och ha.

Lisa hajade till när hon blev påmind om varför hon egentligen var här. Tyst och betydligt mindre kaxigt svarade hon:

- Inte alltid...

Anders vände sig mot Lisa och tittade noga på henne. Han var inte van vid att hon var så vek mot honom. De hade länge varit vänner, eller åtminstone hade han varit hennes vän. Han hade alltid önskat mer men Elisabeth hade aldrig sett det. Det hade hänt att hon både hållit om och pussat honom, men det hade varit då hon ville visa för andra att hon inte var tillgänglig för dem. Anders hade älskat och hatat varje sådant tillfälle. Älskat närheten och hatat att det inte var på riktigt. Ändå, det var de stunderna som alltid gav honom hopp om att någon gång, någon gång skulle hon se och vilja ha honom också. Anders suckade och sa:

- Så, tröttnat på Lo och vill ha lite omväxling igen? Eller har Lo slutligen tröttnat på dig?
- Vadå? Lo tröttna på mig? Vad skulle den djävla lebban göra utan mig? Hon har väl ingen annan fitta att gå till, va?

Utan att tänka fräste Lisa ur sig svaret automatiskt men samtidigt som hon sa det och hörde sina egna ord, högg det till i magen och snurrade till huvudet. Hon insåg att Lo faktiskt inte ville ha en annan tjej, Lo ville ha John, hennes John…

- Nä, hon har kanske inte det, men du är självisk och inte alltid snäll mot henne. Någon gång tröttnar nog även de som är dig nära, tror du inte?

- Vadå, vad har jag gjort henne? Det är ju hon! Det är hon som…
- Ja, vad har Lo gjort, Elisabeth? Älskat dig? Väntat hemma när du ha varit och knullat runt med andra?

Lisa stirrade på Anders och visste inte vad hon skulle säga. Det gick runt i hennes huvud. Lo var ju lesbisk, eller hur? Medan hon ville ha en kille ibland, också. I alla fall rätt kille, när hon hittar honom. Hur skulle hon veta vilken som var rätt om hon inte provade ibland? Lo fanns ju alltid där, hon hade ju ingen annan och hade ju inte velat ha någon kille…

- Tror du inte Lo fattar att du har varit med andra, fast du säger till allt och alla att ni två är ihop?
- Men…
- Klart hon blir sårad. Det är inte snällt och det finns fler som du inte heller alltid är snäll mot.
- Vadå fler? Vilka jävla andra…?
- Så, vad har Lo gjort dig för ont?

Anders kände sig kluven. Samtidigt som han bara ville ta Elisabeth i sin famn, fann han någon slags tillfredsställelse i att äntligen se henne förtvivlad. Lika förtvivlad som han själv ibland hade känt sig efter hennes korta stunder av närhet. När de bara var vänner, pratade, såg någon film eller nått, då var det okej, uthärdligt och det kunde han hantera. När stunderna av närhet plötsligt kom, då tändes alltid ofrivilligt hans hopp igen och lika ofta följdes det av förtvivlan när det som vanligt inte var på allvar. Många var de nätter som han hade gråtit sig till sömns efter en kväll med Elisabeth, hatat sig själv och ändå hoppats på henne. Ibland ville han bara dö...

- Hon tog min kille!

Anders hoppade nästan till. Vad menade hon?

- Va? Tog Lo din kille? Hur menar du?
- Hon knullade honom för fan! Knullade honom! I min säng, mitt framför mina ögon! Fattar du!
- Lo knullade din kille? Jag visste inte du hade någon kille och det tror jag inte Lo heller visste. Så var kom denna ”kille” från då?
- Hon visste! Hon såg oss tillsammans igår, så hon visste!
- Okej. Så du säger att Lo, din flickvän Lo, såg dig tillsamman med denna ”din kille”. Blev inte Lo ledsen då?
- Hon är inte min flickvän, inte på riktigt.
- Inte? Vet du vad en flickvän eller pojkvän är för något?

Lisa var chockad. Hon hade förväntat sig att kunna prata med Anders och som alltid få hans stöd och famn när hon ville. Han hade aldrig varit så här mot henne förr! Hon hade ju alltid kunnat räkna med hans hjälp, hade hon inte? Vad var det för fel med honom?

- Varför hjälper du inte mig? Säger du att det här är mitt fel?
- Vems är det då?
- Jag? Vad skulle jag ha gjort? Jag…
- Ja, just du. Tänk efter. Vad har du gjort och vad har Lo gjort. Varför är du arg på henne?

Lisa blev alldeles kall. Hon såg Anders och såg honom prata men hon hörde inte riktigt orden. Det lät som om de hela tiden kom längre och längre bortifrån.

- Lo och du är tillsammans och du träffar en kille? I och för sig inte första gången det händer men sen träffar Lo samma kille och då blir du helt tokig? Varför får inte Lo träffa andra om du nu får?
- Men det var ju min kille!?
- Var det? Var inte du Los tjej?

Det var som tjock bomull i Lisas huvud och hon tyckte Anders försvann längre och längre bort. Allt blev bara mörkare och tystare och plötsligt kände hon att hon spydde och allt blev svart.

* * *

Stig hade smygande skyndat sig iväg från tjejernas stuga. Han hade sett hur John och Lo hade älskat och det var inget tvivel om att hon hade velat det så ingen skuld på grabben där men något måste han göra. Minst måste de snabbt få lära sig om att skydda sig, om det inte redan var försent! Men han måste också hitta Lisa och Anders. Han gick tillbaka till receptionen och Birgit.

- Tillbaka nu, Stig?
- Nä, bara för en snabbis tänkte jag: Har du sett Lisa eller Anders i närheten?
- Anders såg jag på väg mot badet i morse men Lisa har jag inte sett på hela dagen. Är det något speciellt?

Birgit tittade på Stig och såg att han var lite rödmosig i ansiktet. Han hade inget mer än ett par riktigt korta shorts på sig, inte ens skor. När hon synade honom närmare så såg det ut som om han hade något i byxorna, för det kunde väl inte vara… ?

- Tror inte det men jag skulle vilja ha koll på dem för en sak. Om du ser dem, säg åt dem att vänta på mig här då. Okej?

Stig såg hur Birgit tittade på hans shorts och han svor tyst för sig själv. Han hade inte tänkte på det men han kunde inte gärna försöka gömma sin fortfarande halvsvullna lem nu, inte utan att det märktes än mer i alla fall. Vetskapen om att hon kanske förstod vad hon tittade på gjorde att hans lem började fyllas med mer blod igen. Han fick nästan lite panik när han insåg att den snart skulle titta ut genom byxbenet igen och försökte snabbt avsluta samtalet och komma iväg.

- Bra Birgit. Stanna här så kommer jag till dig snart.
- Ja, ja, du kommer snart och jag väntar…

När Stig började gå så tyckte hon att hon såg hans kuk titta ut ur byxbenet. Banne mig om hon inte hade sett rätt. Stig hade haft stånd och han hade inte dolt det för henne utan hon hade fått se hans ollon titta fram ett kort ögonblick innan han var borta. Hon såg efter hans rygg där han gick mot stranden och det såg ut som han grejade i byxorna på vägen bort. Jo, han hade visat henne att han hade stånd och hade bett henne vänta på honom. Vad var det som hände här egentligen? Ju mer hon vågade låta sin fantasi röra sig, ju varmare blev hon. Det var många år sedan hon sist hade känt en riktig lem och hon kände att hon både rodnade och blev varm mellan benen bra vid tanken.

* * *

Anders såg hur Elisabeth spyende bara sjönk ihop men han förstod först inte vad som hände. Inte förrän hon låg slapp på stigen insåg han att något var riktigt fel. Han satte sig på huk, la ifrån sig sopsäcken och plockpinnen och försökte få kontakt med henne. Hon svarade inte när han ropade hennes namn och han försökte kontrollera hennes andning. Han fick över henne på rygg och såg att hon var riktigt skitig runt munnen. Han kände på henne och tyckte att hon verkade ha en puls men han kunde inte märka någon andning. Han blev nu riktigt rädd och trodde hon kunde ha något i halsen. Utan att tänka tog han henne under armarna och släpade snabbt ner henne de få metrarna till vattnet, samtidigt som han högt skrek efter hjälp. Han satte sig i vattnet med Elisabeths huvud i sitt knä och tvättade snabbt av henne i och runt munnen. Han skrek omväxlande hennes namn och efter hjälp, samtidigt som han försökte komma ihåg ur man gjorde mun mot mun metoden.

Anders la Lisa på rygg precis i vattenbrynet, böjde sig över hennes ansikte och pressade sin mun mot hennes. Han blåste in en gång och tittade på henne. När han inte såg någon skillnad tog han tag i hennes huvud igen och blåste luft in i henne en gång till. Han såg nu hur hennes bröstkorg lyftes lite och sedan sjönk samman igen när han slutade blåsa. När han nu tog bort sin mun, hostade Elisabeth till och det kom upp lite skräp. Anders lutade henne på sida och såg hur det kom ut något ur hennes mun och hur hon sedan andades in i ett djupt och rosslande andetag. Han skrek hennes namn igen och skakade på henne. Hon vaknade fortfarande inte men andades nu. Han var rädd så att han grät där han satt på huk med henne i famnen.

- Vad har du gjort?

Anders tittade förvirrat upp och såg en helt naken man stå bredvid honom och bakom honom kom det ytterligare folk.

- Hon andades inte, hon andades inte!

Anders grät så han skakade men släppte inte taget om Elisabeth. Den nakna mannen satte sig ner framför honom och la en hand mot Elisabeths hals.

- Men nu andas hon? Vad gjorde du?
- Ingenting! Hon föll bara ihop och andades inte. Jag försökte få henne att andas igen. Snälla Elisabeth, vakna, snälla du…
- Om du släpper henne lite så får jag kolla henne, visst? Så släpp nu. Bra... släpp..

Mannen tog Elisabeth ur Anders famn och la henne på sida på sanden. Han undersökte snabbt hennes puls och andning och började sedan undersöka resten av hennes kropp. Mannen tittade sig omkring och hittade en kvinna som höll på att klä sig.

- Stick och ring efter en bil och kom med det vi har i vår. Säg att hon är stabil just nu men har haft andningsuppehåll. Jag vill ha in henne så snabbt som möjligt. Hon verkar ha haft uppkastningar så det kan vara förgiftning eller något likande.

Mannen vände sig mot Anders igen.

- Du grabben, har hon kräkts?
- Va?
- Jag är läkare, har hon kräkts?
- Hon föll ihop bara. Jag vet inte varför. Hon kanske spydde, jag vet inte, jag…
- Grabben, skärp dig! Jag behöver få veta en hel del nu så svara bara på mina frågor. Vad heter du?
- Anders.
- Bra, Anders. Köhler heter jag. Var du med henne när hon föll ihop, såg du vad som hände?
- Ja…
- Bra. Spydde eller föll hon först?
- Hon bara sjönk ihop, tror jag. Jag tror hon spydde då…
- När hon sjönk ihop?
- Ja…
- Vad gjorde ni när det hände?
- Inget, jag lovar! Vi bara pratade... Vi pratade bara...
- Lugn, Anders. Ni pratade bara. Vad gjorde ni innan det?
- Inget! Elisabeth kom när jag plockade sopor och så pratade vi och så sjönk hon bara ihop.
- Vad pratade ni om?

Anders blev tyst. Vad spelade det för roll vad de hade pratat om? Han hade varit elak mot Elisabeth och skämdes för det nu, även om det hade känts rättvis då. Han tittade oroligt på Elisabeth där hon låg på stranden. Det såg nästan ut som om hon sov.

- Visst blir hon bra? Visst kommer hon vakna?
- Är hon din flickvän, har ni bråkat?

Anders tittade skrämt mot den nakna mannen som skötte om Elisabeth. Det var hans fel! Han visste det. Han hade varit elak mot henne, så hon nästan dog. Han kände sig illamående och tyckte allt gick runt. Anders kände hur han fick en örfil och ryckte till.

- Hallå! Anders, svimma inte du också nu. Jag behöver åtminstone en av er vakna.

Anders såg sig om och såg att det nu var en hel del folk där och att kvinnan hade kommit tillbaka med en väska till doktorn.

- Tack, det gick fort. Har du ringt?
- Jag möte ägaren och han sköter larmningen och invisningen.
- Bra. Tack.

Kvinnan öppnade väskan medan hon talade och frågade:

- Vad vill du ha?
- Både andning och puls är lugn och jämt. Jag tror vi kan pröva med lite ammoniumkarbonat.

Kvinnan tog fram en liten flaska och gav den till doktorn. Han öppnade den och förde den försiktigt framför näsan på Elisabeth som ryckte till och andades in kraftigt. Hon slog upp ögonen och hostade. Doktorn gav flaskan till kvinnan och såg in i Elisabeths ögon.

- Hej! Är du vaken nu? Kan du säga vad du heter?

Elisabeth såg sig förvirrat omkring och förstod inte var hon var. Hon tittade på den nakna mannen som satt på huk framför henne och förstod inte varför han ville veta hennes namn.

- Du verkar vakna nu. Jag är doktor, ligg still ett tag till är du snäll. Du svimmade och din pojkvän här har sannolik räddat ditt liv. Kan du säga mig vad du heter?
- Elisa… Lisa…
- Bra, Lisa. Jag har din mycket oroliga pojkvän här. Ligg och vila dig så ska ni snart få åka här ifrån. Grabben, du kan sätta dig här nu och hålla hennes hand.

Anders flyttade sig så han satt framför Elisabeth, tog hennes hand i sin och med rödgråtna ögon mötte han hennes undrande blick.

- Anders? Mumlade Elisabeth förvånat.

Han tog och höll hennes hand hårt och pussade på den. Han satt gungande på huk och pussade hennes hand ända tills ambulanspersonalen kom. De lade henne på en bår och började bära iväg henne mot den väntande bilen. Då först blev Anders medveten om att Stig stod bredvid honom och hade en hand på hans axel.

- Åk med henne du, sa Stig. Doktorn tyckte det var en bra idé. Jag kommer i kväll och tittar till er.

* * *

Efter att ambulansen hade lämnat campingen hade Stig gått tillbaka till receptionen igen. Vid det laget var även Lo och John där tillsammans med Birgit och han hade förklarat vad doktorn hade berättat för honom. Det verkade som om Anders hade fått rädda Lisa från att kvävas av sina egna uppkastningar men nu så verkade hon helt utom fara. Hon hade fått åka till sjukhuset bara för kontroll och Anders hade fått följa med. Doktorn ville visst kolla något med lungorna och sedan försöka förstå varför hon hade svimmat. Han hade berättat att hon skulle få stanna över natten men komma hem i morgon. Stig hade inte sagt något om det som oroade honom mest, vilket var att de faktisk skulle kunde finna något fel på henne. Stig hade också fått tag i och talat med Lisas föräldrar, per telefon. De var så långt bort att de omöjligt skulle hinna hit innan morgondagen och Stig hade övertygat dem att de inte behövde kasta sig hit. Han skulle se till att Lisa ringde dem så fort som möjligt och de kunde alltid ringa honom här på campingen.

Stig trodde han hade lyckats lugna alla och hade fått sin decimerade styrka tillbaka i arbete där de just nu behövdes som mest. Även om han själv fortfarande var lite orolig, visade han absolut inte det utåt. De hade fortfarande en camping full med gäster och den måste i vilket fall skötas. När han hade lämnat John att ordna med servicehusen och Lo i den lilla butiken och serveringen, begav han sig själv tillbaka receptionen igen för att lösa av Birgit. Hon hade inte fått en chans att äta något ännu. Väl där klev han som vanligt in tyst och hamnade alldeles bakom hennes i det trånga utrymmet bakom disken.

- Nu kära Birgit, nu är jag här hos dig och nu är det äntligen din tur.
- Åh Stig, du kommer ändå, trotts allt som hänt?
- Jo självklart, allt måste ha sin gång. Man måste lyssna på kropparna sina, så något måste vi väl se till att även du få i dig?
- Men Stig då!

Birgit blev lite överrumplad. Hon hade tidigare snabbt trängt bort sina barnsligt erotiska tankar då cirkusen med ambulansen och det med Lisa hände. Hon hade inte tänkt på Stig i en sådan tanke sedan dess men nu stod han här, fortfarande lika halvklädd som när han tidigare och så tydligt hade visat sin vilja för henne. Hon blev överrumplad och glatt smickrad men kände samtidigt att hon inte hade helt koll på situationen. Sedan hennes man gick bort hade hon inte tittat efter någon annan men trots att Stig var säkert 20 år äldre än henne, var han fortfarande en riktigt stilig karl. Han hade absolut inte varit påflugen utan bara erbjudit henne den hjälp hon och Lo då och då hade kunnat behöva. Hon tvingades samtidigt erkänna för sig själv att den senaste tiden, halvåret kanske, så hade andra behov och en längtan dykt upp inom henne igen. I nätternas mörker och ensamhet hade hon nästan generat lärt sig att hantera det själv igen, något som hon inte ville minnas att hon gjort sedan innan hon gifte sig.

Birgit kände att hon rodnade när hon märkte hur hennes kropp snabbt och automatiskt reagerade på Stigs närhet. Mot all sunt förnuft och medveten vilja, blev hennes kropp omedelbart både varm och mottaglig. Precis som i tonåren gjorde den henne snabbt och närmast okontrollerbart alldeles fuktig och hennes bröstvårtor blev hårda som hasselnötter. Hon suckade och var övertygad om att hennes tillstånd måste märkas lång väg. Omedvetet la hon sin ena hand på Stigs höft och lite bakåtlutad i det trånga utrymmet sköts hennes underliv fram närmare hans. Varken behå eller det tunna tyget över den kunde dölja hennes byst. Tvärt om, de formade och framhävde brösten som runda och fylliga och de stora blodfyllda bröstvårtorna var som lockande körsbär på toppen av en varsin stor bägare glass.


Stig kände Birgits svala hand på sin solvarma höft och såg hur hon stod nästan som poserande framför honom. Han såg hur hennes bägge bröst framhävdes och blev akut medveten om hur hon egentligen såg ut. Birgit och hennes dotter Lo hade nu jobbat hos honom i flera år och han hade aldrig hyst några andra tankar eller avsikter med dem än de som handlade om deras bästa. Han skulle ju kunna vara deras far och morfar och hade naturligtvis aldrig sett någon av dem som möjliga sängkamrater! Trots det, hennes svala hand på hans varma höft, närheten och synen av hennes kropp, allt tillsammans, fick tillbaka hans minne av vad han tidigare idag sett hennes dotter ytterst villigt göra med John borta i flickornas stuga. Stig kände hur hans lem snabbt började fyllas med blod. Han kunde inte gärna backa ut som en skrämd hund och såg sig försiktigt och nästan villrådigt om efter vilka möjligheter han egentligen hade. Hans blick drogs ändå till Birgits fylliga byst och dess vackra och lockande bröstvårtor. Varje andetag fick dem att röra sig mot honom och han fick en plötslig impuls att smeka ett av hennes lockande bröst och ta dess styva vårta i sin mun och med handen omedvetet halvvägs dit hörde han henne flämta till. Med handen bara centimetrar från henne blev han medveten om sin egen rörelse och såg att hon var alldeles rosig i ansikte och hals. Hon tittade på honom med halvöppen mun och såg inte alls avvisande ut. Hennes ögon nästan glittrade där de såg rakt in i hans. Stig kände hur hans fingrar plötsligt vidrörde tyget över hennes bröst och hur hennes hand rörde sig över hans höft. Hans pekfingers lätta kontakt med hennes hårt erigerade bröstvårta fick honom att häftigt suga in efter luft och med halvöppen mun kände han hur lemmen fylldes helt och med ollonet blottat trängde ut ur ena byxbenet.


Birgit såg hur Stig tittade på henne och hur hans ena hand sökte sig mot hennes nu nästan ömmande bröst. Hon såg hur han åter började få trångt innanför sina korta shorts och var helt övertygad om att han inte kunde ha något annat än sin svullna lem innanför dem. Försiktigt förde hon sin hand nedåt mot den växande bulan i tyget och hon såg hur han lätt öppnade sin mun. Hon kände sig som en skolflicka på sin första dans igen när hon försiktigt och sökande böjde sig mot honom för att låta hans mun finna hennes. Äntligen kände hon hans lätta fingrar mot sitt bröst och med sina fingertoppar följde hon tygets konturer av hans stånd. Villigt förde hon sin längtande kropp närmare hans och lät sin tunga söka sig in i hans öppna och väntande mun.


Stig kände hur Birgit underbart pressade sig mot honom och hur hennes fingrar smekte längs tyget över hans hårda kuk. Det fick honom att våga undersöka hennes bröst och dess hårda vårta. När han kände hennes mun mot sin, mötte hans tunga hennes och han la sin andra arm om hennes svala kropp. Med handen på hennes rygg, smekte han sig ner över hennes svank och ner till hennes stjärt. När han fick handen om hennes ena skinka så kände han hur hon stönade i hans mun och klämde om hans kuk med hela handen. När hans fingrar sökte sig vidare nedåt, fann de den bara huden nedanför hennes klänning. Hans fingrar undersökte hennes knäveck och när han följde benets form uppåt igen, kom de till den lena huden på insidan av hennes lår. Han kände hur hon villigt flyttade sitt ena ben för att bereda mer plats åt hans hand och fingrar.


Birgit brann inom sig. Stigs varma hand mot insidan av låret fick henne ofrivilligt att rytmiskt börja knipa med musklerna i sitt underliv. Känslan överväldigade henne nästan och hon tyckte det kändes som om hennes fukt rann längs låren på henne. Hennes hand sökte sig ned över hans svullnad och fanns den nakna huden av hans ollon. Precis som han hade visat henne tidigare, stack spetsen av hans kuk ur nedanför shortsen och hon lät sina fingrar undersöka konturerna av hans ollon. Hon kände den lilla fukten på dess spets och smorde in ollonet med det. Stig stönade i hennes mun och tryckte sin kuk mot hennes hand. Hon kände hur han hårdare smekte hennes styva bröstvårta och hur den andra handen sökte sig den sista biten upp till hennes varma och fuktiga trosa. Omedelbart rörde hos sitt underliv mot hans sökande fingrar för att få dem innanför hennes fuktiga men hindrande plagg.


Stig kände hur hennes hand masserade hans ollon och hennes köns varma fukt mot sina fingrar. Trosan hennes var varm och våt och lite av den fukten gjorde även hennes hud alldeles hal. Hans fingrar följde hennes hud längs kanten av trosan och plötsligt smet de under, in innanför tyget och gled obehindrat mot hennes välkomnade kön. Två av hans fingrar stack nu bakifrån in i hennes öppna och våta slida och stönande tryckte hon sig mot hans hand för att få dem djupare. Han fingrarna sjönk in helt och hon nästan knullade sig själv mot dem samtidigt som hon snabbare och snabbare masserade hans ollon och lät sin tunga spela i hans mun. Han klämde hårdade om hennes bröst och vårta och med ett stön pressade hon sig då hårt mot hans begravda fingrar. Stig rörde fingrarna runt i djupet innan han drog dem ur henne och i stället försökte nå klitoris. När han inte lyckades förde han fingrarna bakåt igen och de fortfarande fuktiga och hala fingrarna hamnade mot hennes anus och han kände hur hon knep till med ringmuskeln. Hennes mun släppte hans och röd i ansikte och med vild blick tittade hon rakt på honom.


- Men Stig!
- Det var inte…
- Fort skynda dig. Kom här bakom, innan det kommer folk.

Birgit såg sig snabbt omkring och drog Stig med sig, bort ur synhåll och in i det trånga bakre kontorsutrymmet. Hon lutade sig mot det lilla och fullbelamrade skrivbordet och vänd mot Stig krånglade hon snabbt ner sina trosor, sparkade dem av sig och ställde sig bredbent. Hon höll ut en hand mot honom och med en sista snabb blick över axeln tog Stig steget in till henne. Hon knäppte genast upp hans shorts och hasade ner dem. Precis som hon misstänkte hade han inget under utan stod nu naken framför henne med en stor, svullen och kraftigt ådrad kuk. Hon drog upp sin klänning framtill och drog honom mot sig. Hon förde hans ollon runt i fukten av sitt längtande kön och hon såg hur Stig stirrade på deras kön när hon gned hans kuk mot sin öppna och fuktiga fitta. Hon rörde sitt underliv juckande mot hans kuk och smekte sin klitoris med hans hala ollon. Hon hörde hur han stönade nästan brummande och tryckte sig mot henne. Hon förde hans ollon mot och in i sin mynning och samtidigt tryckte de sig mot varandra. Hon stönade högt när hon kände hur han omedelbart trängde djupt in i henne. Han tog tag i henne bägge skinkor och lyfte henne mot sig och villigt kände hon hur han pressades den allra sista biten in i hennes kropp. Hennes mun sökte hans igen och kyssandes rörde de sig snabb och häftigt mot varandra.


En het kvinnas villiga värme om sin kuk var något han inte hade upplevt på många år. Känslan var underbar och han kände sig stark och ung igen. Hans fingrar grävde i hennes skinkor när han förde hennes underliv krävande över sig. Med långa drag stötte han gång på gång in sin kuk i hennes varma kropp och han kände hur hon minst lika villigt rörde sig mot honom. Hon hade en helt underbar teknik att knipa med sina muskler om hans lem varje gång han pressade sig in i hennes innersta. Det var som att tränga in i en betydligt yngre och trängre flicka och minnet av hur hennes dotter Lo hade bestigit John gav Stig både skuldkänslor och hetsade honom ytterligare. Han kände att detta inte skulle kunna pågå i evighet och kysste Birgit intensivt, samtidigt som han pressade sig djupt in och försökte hålla henne stilla mot sig en stund. Han kände hennes fingrar smeka mellan hans skinkor och kuken ryckte ofrivilligt i henne. Hon svarade då med sin fittas knipande och på gränsen till orgasm bröt han kyssen för att få henne att lugna sig en aning. Flämtande såg han in i hennes ögon och just då hörde de klockan pingla ute i receptionen.


Birgit tryckte sig mot Stig och knep om hans kuk med sin fitta. Hon var nära nu och ville inte att han skulle sluta. Hon såg hur han tittade på henne och hon mindes den blicken från sin bortgångne man. Han hade sett likadan ut när han desperat försökt hålla sig för att vänta in hennes orgasm. Hennes fingrar kände de spända musklerna i Stigs skinkor och sökte sig in mellan dem. När klockan i receptionen pinglande meddelade att de hade besökare kände hon hur han ryckte till i henne och i reflex knep hon om honom och pressade honom hårt mot sig med händerna om hans nakna skinkor. Hon såg paniken i hans ögon när han spasmisk och gång på gång, ryckte till i henne och hon kände hur han nu lämnade sin säd djup i hennes inre. Med en varm känsla av välbehag, lät hon det ske. Hon tvingade honom än hårdare in i sig och knep så hårt hon bara kunde med sina muskler om honom. När hans orgasm avtog hörde de någon ropa ”Hallå”. Birgit harklade sig och svarade:

- Kommer alldeles strax!

Hennes röst var en aning bruten och hon förde Stig lite ifrån sig. Hon kände hur hans mjuknande lem gled ur henne och hon pussade honom snabbt och viskade:

- Jag är inte klar med dig ännu, gubbe lille. Vänta du bara!

Birgit rättade snabbt och hjälpligt till klänningen och väl färdig, gav hon Stig en sista puss. Leende vände hon sig om och kände samtidigt hur något långsamt började sippra ur henne. Med Stigs säd sakta rinnande längs insidan av sitt lår, gick hon värdigt för att ställa sig bakom disken och möta den väntande gästen.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Förälskelsen kan vara svår att hantera i unga år. Vem skall jag välja? Han eller han, hon där eller den andre? Förälskelsen är ofta smärtsam, unga tror att den skall vara för evig. För äldre kan det mera vara ett behov och en praktisk fråga. Jag läser med spänning, vänder blad och öppnar snart nästa kapitel.

18/10, 2014 kl. 09:24

#2

don Rickard

Härlig berättar stil, man lever sig in i alla roller! Skall Birgit få sitt ännu? Hur går det för den irrande kvartetten? Väntar på fortsättningen redan...????

26/9, 2014 kl. 19:30

#1

don Rickard

Härlig berättar stil, man lever sig in i alla roller! Skall Birgit få sitt ännu? Hur går det för den irrande kvartetten? Väntar på fortsättningen redan...????

26/9, 2014 kl. 19:28